Roept u maar.quote:Linda de Mol (43) en de vader van haar kinderen, regisseur Sander Vahle (41), zijn voorlopig uit elkaar. Sander heeft de gigantische Gooise villa vorige week verlaten en heeft elders tijdelijk onderdak gevonden.
Dat bevestigt John de Mol vandaag in weekblad Privé, die de schokkende breuk in de relatie onthult. „Ik hoop dat zij de komende maanden beiden goed nadenken over de toekomst”, aldus De Mol. Uit de droomverbintenis, die twaalf jaar standhield, heeft het paar twee kinderen, zoon Julian (10) en dochtertje Noa (7).
Drie jaar geleden vertrok Linda met haar hele gezin op wereldreis omdat ze het heerlijk vond om maandenlang echt in familiekring door te brengen. Te veel werk zou nu mede de oorzaak zijn van de relatiecrisis. Zelf gaf ze eerder al aan veel ’relatiestress te hebben door werk’. Liefde is er echter nog wel. In de uitzending van Zomergasten van vorige week zei Linda over Sander bijvoorbeeld dat hij „de beste vader is die ik voor mijn kinderen zou wensen”.
Volgens Linda’s manager Xenia Kasper is een pas op de plaats nodig. „Het komt vaker voor in een relatie dat de rek er na tien jaar uit is. Linda en Sander hebben afstand genomen om misschien weer ooit tot elkaar te komen.”
De laatste dagen heeft Linda veel opgetrokken met haar goede vriendin en collega-Gooische Vrouw Susan Visser. Zij verloor vorige week haar man Roef Ragas aan een hartstilstand.
Dat dusquote:Op woensdag 5 september 2007 07:09 schreef mrPanerai het volgende:
Ze blijft toch mijn favoriete nederlandse milf![]()
en toch zit jij hierquote:Op woensdag 5 september 2007 08:20 schreef Conorach het volgende:
Who cares!
Damn... Bedroevend albert verlinde-"niveau".![]()
FP-trackerquote:Op woensdag 5 september 2007 08:24 schreef milagro het volgende:
[..]
en toch zit jij hier
lastig, hè, níet klikken
geeft niets, hoor, niets menselijks is jou blijkbaar vreemd, de TT was alleszeggend en toch té verleidelijkquote:
quote:Op woensdag 5 september 2007 11:10 schreef Mr.Noodle het volgende:
Voel ik daar een Mid-Life crisis aankomen?
Royals hèquote:Op woensdag 5 september 2007 06:47 schreef Cynix ® het volgende:
Waarom brengt nota bene haar broer dit naar buiten?
Ja, andere dingen!quote:Op woensdag 5 september 2007 08:22 schreef Jarno het volgende:
Ze wil zeker dingen gaan doen.
Rond je 42e kan al wel hoorquote:Op woensdag 5 september 2007 11:14 schreef dborhem het volgende:
[..]
![]()
![]()
Midlifecrisis nu al op je 42e???
Ik dacht dat je daar een stuk ouder voor moest zijn,maar misschien wel,ik ken haar verder niet....![]()
En hier een leukere foto dan dat verwassen plaatje in de OPquote:Op woensdag 5 september 2007 07:19 schreef milagro het volgende:
nou, zonde, leuke vrouw, leuke man, leuke kinderen, gelukkig ook leuk geld, dat scheelt
Haha, hij kwam me op één of andere manier bekend voor. Nu bedenk ik me dat ik zijn lookalike (of andersom, zo je wilt) in jouw fotoboek heb gezienquote:Op woensdag 5 september 2007 11:59 schreef colette het volgende:
Die Sander lijkt mij hartstikke leuk. (meneer conleche/colette lijkt er een beetje op, ik denk dat ik op dat soort types val) Dus ik heb de neiging om tegen Linda te zeggen: Get him back. Als de wiedeweerga.
Oeh, wat giftig.quote:Op woensdag 5 september 2007 11:24 schreef yvonne het volgende:
[..]
Royals hè
Zit ze nou met 'r botox kop
en anders wil zij hem wel!!!quote:Op woensdag 5 september 2007 17:28 schreef N.icka het volgende:
Als zij Sander niet meer hoeft wil ik hem wel![]()
quote:
Het leek me altijd wel een spannende vrouw. Tot ze bij Barend en van Dorp haar mond open deed.quote:Op woensdag 5 september 2007 18:24 schreef milagro het volgende:
[..]ik geloof je meteen, zij is namelijk huuuuuuuuuuh
![]()
ik hoop dat jullie erg gelukkig samen worden![]()
ja, hoor eens, Linda, je doet hem zelf weg, hoor![]()
Dank jequote:Op woensdag 5 september 2007 18:24 schreef milagro het volgende:
[..]ik geloof je meteen, zij is namelijk huuuuuuuuuuh
![]()
ik hoop dat jullie erg gelukkig samen worden![]()
ja, hoor eens, Linda, je doet hem zelf weg, hoor![]()
quote:Op donderdag 6 september 2007 12:25 schreef Cynix ® het volgende:
Afijn, ze wil zich op termijn toch wel weer verzoenen met Sander. Prima hoor, maar nu snap ik nóg minder waarom $jon dit naar buiten heeft gebracht. Ziet hij mogelijkheden hier een Real Life Soap uit te peuren of wil-ie ons laten SMS-en of zo?
Matthijs van Nieuwkerkquote:Op vrijdag 7 september 2007 00:55 schreef zhe-devilll het volgende:
ja eh wie wil er nu met linda?????????
![]()
zozo, flink aan de maatquote:Op donderdag 6 september 2007 03:40 schreef HAL9000S het volgende:
Ik zou dr wel doen met m'n 26.
quote:Duitse 'Gooische Vrouw' steunt Linda.
In een openbare brief betuigt Duitse 'Gooische Vrouw' Margarethe Schreinemakers haar medeleven aan Linda de Mol, over wie afgelopen week bekend werd dat haar relatie met Sander Vahle op een laag pitje is komen te staan. Margarethe, die zelf al twee scheidingen achter de rug heeft, legt uit welke zware taak moeder Linda nu te wachten staat.
Doorgewinterde gescheiden vrouw Margarethe, die goed in haar slappe was zit en een Duitse televisiepersoonlijkheid is, leeft mee met Linda en dat steekt ze niet onder stoelen of banken. Op de site van Bild schrijft ze:
"Lieve Linda,
Ik was diep geraakt toen ik las dat je lange relatie met Sander is beëindigd. Dat vind ik erg voor je omdat ik als gescheiden vrouw weet wat dat betekent. Dat doet pijn. Verdomd pijn. Scheiden is lijden. Het grootste ideaalbeeld is verstoord: namelijk die van een gelukkige familie.
En veel mensen hebben, net zoals ik, geloofd dat je bij de gelukkigen hoorde. Jij, gekke Powervrouw, je succesvolle man, een droomhuis, twee prachtige kinderen.
Ik herinner me nog een televisieshow waarin je zei: 'Ik kan gerust stellen dat ik de man van mijn leven heb gevonden.' Op dat moment dacht ik: 'Wat moet die vrouw gelukkig zijn!' Ik was bijna een beetje jaloers op je...
Je hebt altijd veel en graag gewerkt. Net zoals ik. En wij zijn beiden hartstochtelijke moeders. Jij zegt, als het gezin lijdt onder de baan, dan zou je meteen met werken stoppen. Ook dat heb ik zo gevoeld. En dan verlaat men de ander toch. Die samenhorigheid gaat toch verloren, we verleren de liefde.
Ook als je geen stel meer bent, liefdevolle ouders moeten jullie blijven. Kinderen van gescheiden ouders zoeken altijd de schuld bij zichzelf. 'Wat heb ik fout gedaan, dat mijn ouders niet meer van elkaar houden?'
Dat is het moment waarop jij de vele vragen van de kinderen behoedzaam beantwoorden moet. Er zijn voor kinderen twee werelden: de papa-wereld en de mama-wereld. Dat betekent meestal: gescheiden vakanties, gescheiden weekeinden en gescheiden belevenissen...
Dat is vermoeiend voor kinderen. Ze houden zich in beide werelden in, omdat ze de vrede willen bewaren. Daarom heb je bruggen nodig om deze nieuwe werelden voro de kinderzielen zo goed mogelijk met elkaar te verbinden.
Lieve Linda, dat ga jij klaarspelen, omdat jij een open en liefdevolle vrouw bent. En met de tijd zul je leren wat kinderen van gescheiden ouders gelukkig maakt. Maar nu moet je alleen maar goed naar ze luisteren.
Dat is onze verantwoordelijkheid. Ik wens je veel kracht en inhoudelijke zakelijkheid om je eigen emoties te verwerken. Dat maakt het hart vrij en het handelen makkelijker.
Jouw Margarethe"
quote:Relatiebreuk met Sander niet definitief..
Linda de Mol wil verzoenen met Sander.
Linda de Mol en de vader van haar kinderen, Sander Vahle, houden nog steeds van elkaar. De relatiebreuk die Nederland schokt, is nog niet definitief. " Ik wil verzoenen", zegt presentatrice Linda in een reactie. "De spanningen waren zo hoog opgelopen dat het beter is voor ons en de kinderen om even apart te wonen. We hebben nu vooral rust nodig..."
Presentatiekoningin Linda de Mol (43) maakt mee wat een op de drie stellen overkomt. De altijd vrolijke professional leek het allemaal te hebben. Een heerlijke man, die begrip had voor haar krankzinnige leven. Twee geweldige kinderen, een jongen en een meisje, van zeven en tien. En de ene na de andere televisiehit. Maar al deze ingrediënten blijken geen garantie voor gezinsgeluk¿
Achter de muren van de villa in Crailoo is het al langere tijd niet meer gezellig. De relatie tussen Linda en Sander leed al de hele zomer onder spanningen. In een bijna cynische, on-Linda-achtige, column in haar eigen tijdschrift beschrijft de blonde presentatrice hoe de gebeurtenissen van de afgelopen maanden – met name al het gedoe rondom Talpa/Tien – haar niet in de koude kleren gingen zitten. "Als ik heel eerlijk ben, heb ik in de zomervakantie een behoorlijke depressie gehad. Zo heet het toch als je overal om moet huilen?â€
Het verdwijnen van de televisiezender van haar broer John, ondanks alle inspanningen om er een succes van te maken, heeft Linda erg aangegrepen. En dat heeft een enorme wissel op haar gezinsleven getrokken. "Iets te hard gewerkt, denk ik. Beetje relatiestress wegens te veel wegâ€, zo schrijft ze.
De drukke werkzaamheden van Linda hebben al eerder een breuk teweeggebracht. Maar die was definitief.
quote:Op vrijdag 7 september 2007 17:41 schreef Cynix ® het volgende:
Eeeh pssst, Linda heeft het geld hoor, niet Sander.
Maar Sander dus the looks. Dus staan de dames te trappelen, want zoveel leuke vrijgezelle mannen in zijn leeftijdscategorie zijn er niet.quote:Op vrijdag 7 september 2007 17:41 schreef Cynix ® het volgende:
Eeeh pssst, Linda heeft het geld hoor, niet Sander.
quote:Op vrijdag 7 september 2007 18:15 schreef Greys het volgende:
[..]Ja maar Sander is een lekkere meneer
Vigo Waas, zo'n domme en saaie man ookquote:'Linda de Mol maakte slippertje'
door onze redactie
AMSTERDAM - De Amsterdamse grachtengordel is driftig op zoek naar de oorzaak van de heftigste relatiebreuk van het jaar: die tussen Linda de Mol en haar Sander. En daar doemt opeens de naam van cabaretier Viggo Waas op...
Linda zou een fataal slippertje hebben gemaakt met de donkerharige grappenmaker. Dat zou de oorzaak zijn van dat Sander Vahle hun villa heeft verlaten.
Volgens de manager van de presentatrice, Xenia Kaspar, is Viggo de zoveelste naam die uit de hoge hoed wordt getoverd. "Iedereen zioekt naar een schuldigde van de relatiebreuk. Maar er zijn echt geen andere partijen in het spel. Viggo schijft wel eens een column in het blad Linda en ze sms'en wel eens. Maar het zijn slechts goede bekenden. Linda is met Sander op de veertigste verjaardag van Viggo geweest. En ze heeft zijn vrouw pasgeleden nog een cadeautje gestuurd voor de geboorte van hun eerste kindje. Het is echt klinkklare onzin."
De oorzaak is volgens Xenia dat Viggo ooit in een interview heeft gezegd dat hij Linda zo'n aantrekkelijke vrouw vond. "Dat was in de tijd van Spangen, zo'n twee jaar geleden."
Dat zal ze toch niet gedaan hebben een slippertje buiten de deur..nee, daar geloof ik toch niks vanquote:Op vrijdag 7 september 2007 19:29 schreef Greys het volgende:
Ik zou Linda wel ONTZETTEND dom vinden als ze buiten de deur rommelde.
Zo'n leuke man en zulke leuke kinderen. En het dan verzieken op die manier.
Misschien is het helemaal niet waar... dat van Viggo, maar waar rook is... is vuur.... (zei zij sensatiebelust)
lang leve botoxquote:Op vrijdag 7 september 2007 19:31 schreef Greys het volgende:Dit was duidelijk nog voor de botox
[afbeelding]
zo, da's toch wel een aanzienlijk verschil met nu.quote:Op vrijdag 7 september 2007 19:31 schreef Greys het volgende:Dit was duidelijk nog voor de botox
[afbeelding]
Ach die heeft zo weer een groen blaadje iddquote:Op vrijdag 7 september 2007 18:16 schreef conleche het volgende:
[..]
Maar Sander dus the looks. Dus staan de dames te trappelen, want zoveel leuke vrijgezelle mannen in zijn leeftijdscategorie zijn er niet.![]()
maar het resultaat mag er wel wezenquote:Op zaterdag 8 september 2007 02:18 schreef milagro het volgende:
[..]
zo, da's toch wel een aanzienlijk verschil met nu.
dat waren geen eenmalige injecties, ze heeft een abonnement erop, zo strak en anders is ze nu.
zeker wel idd, maar ze jokt een beetje over wat ze heeft laten doen, gok ikquote:Op zaterdag 8 september 2007 02:30 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
maar het resultaat mag er wel wezen![]()
Ik denk dat ze ondertussen vanalles al heeft laten verbouwen.quote:Op zaterdag 8 september 2007 02:30 schreef milagro het volgende:
[..]
zeker wel idd, maar ze jokt een beetje over wat ze heeft laten doen, gok ik
ach nu ja, als ze maar gelukkig is..... oh wacht ..quote:Op zaterdag 8 september 2007 02:32 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik denk dat ze ondertussen vanalles al heeft laten verbouwen.
OP vandaag willen ze meteen alles 'nieuw' hebben
quote:Op zaterdag 8 september 2007 02:34 schreef milagro het volgende:
[..]
ach nu ja, als ze maar gelukkig is..... oh wacht ..![]()
Ik heb er nooit niks van gehoordquote:Op zaterdag 8 september 2007 00:36 schreef BVO het volgende:
Dat gerucht van Viggo en Linda is toch al vrij oud?
Toen tijdens Spangenquote:Op zaterdag 8 september 2007 10:46 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ik heb er nooit niks van gehoordDus hoe jij daar aan komt aan die feiten tussen Linda en Viggo is mij een raadsel
![]()
Oh dat wist ik niet !quote:Op zaterdag 8 september 2007 11:39 schreef BVO het volgende:
[..]
Toen tijdens Spangen. Daar zaten ze samen in. Toen hoorde ik ook al die verhalen/
Hij heeft zo'n leuke, ongekunstelde lach (zie: fotootje in de OP)quote:Op zaterdag 8 september 2007 13:02 schreef Posdnous het volgende:
Hij heeft 'de looks' ?
Jaaaaah, dat zal het zijn. Ze hebben ook geen kinderen enzo.quote:Op vrijdag 7 september 2007 16:59 schreef Greys het volgende:
Linda, laf ding... nu snel weer terugkrabbelen he, nu blijkt hoeveel dames al staan te wachten om jouw plaats in te nemen
wat Sander betreft kan ik met je mee gaan, maar die Viggo.... hij is zo domquote:Op maandag 10 september 2007 23:51 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik vind die Sander net iets te fris en fruitig.
Alsof hij continue net onder de douche vandaan, uit een wolkje aftershave en een föhnstraal gewandeld komt.
Als ik Linda was, zou ik inmiddels best behoefte hebben aan een one night stand met een beetje vunziger man. Met zweet in zijn haar en spinazie tussen zijn tanden. Daar zie ik Viggo dan ook op het toneel verschijnen. Die is volgens mij best wel aangenaam onfris.
nee, zegquote:Op dinsdag 11 september 2007 09:43 schreef Ole het volgende:
Ken je Viggo persoonlijk - in de zin van sex mee gehad- milagro?![]()
quote:Op maandag 10 september 2007 23:51 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik vind die Sander net iets te fris en fruitig.
Alsof hij continue net onder de douche vandaan, uit een wolkje aftershave en een föhnstraal gewandeld komt.
Als ik Linda was, zou ik inmiddels best behoefte hebben aan een one night stand met een beetje vunziger man. Met zweet in zijn haar en spinazie tussen zijn tanden. Daar zie ik Viggo dan ook op het toneel verschijnen. Die is volgens mij best wel aangenaam onfris.
die vind ik dan weer wél leukquote:Op dinsdag 11 september 2007 15:36 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Het hele euvel is natuurlijk begonnen toen Linda bloot bij bonskoots Marco in bad ging zitten. Dan vrààg je om problemen.
Welke niet dan?quote:
leest u mijn boeken voorgaande posts maar , ik heb er geen zin an, herhalenquote:
Done, hattik daarvoor niet gezien....quote:Op dinsdag 11 september 2007 16:13 schreef milagro het volgende:
[..]
leest u mijn boeken voorgaande posts maar , ik heb er geen zin an, herhalen![]()
Zo bekeken lijkt hij prima bij Linda te passen.quote:Op dinsdag 11 september 2007 09:50 schreef milagro het volgende:
zo nietsig, nauwelijks een mening, en waar wel niet onderbouwd, na wauwelend wat anderen zeggen, saai, niets te melden, en dat maakt hem lelijk, vind ik, zoals dat iedere op het eerste gezicht mooie of lekkere man lelijk maakt, domheid, leegheid, nietstemeldenheid.
Smaken verschillen zullen we dan maar zeggenquote:
quote:Op dinsdag 11 september 2007 16:46 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Zo bekeken lijkt hij prima bij Linda te passen.
Een beetje Clintoniaans. Tusen firten en verhoudingen ligt nog heel wat, bv bezemkastacties, one-night-stands etc.quote:Op woensdag 12 september 2007 13:09 schreef Haaibaaike het volgende:
"Ik mag graag een beetje flirten. Maar ik heb zeker geen verhoudingen. Ik moet er niet aan denken."
En Fred kakt er na 12 jaar nog steeds van dat hij zijn BN'er kwijt is.quote:Sander verklaart Linda de liefde!
door Wilma Nanninga
AMSTERDAM - Sander Vahle, de 41-jarige partner van Linda de Mol, heeft exclusief voor deze krant een 'liefdesverklaring' gedaan aan zijn partner en moeder van zijn twee kinderen. Het paar dat in moeilijkheden verkeert, is al dagen doelwit van speculaties terwijl het juist in alle rust probeert de relatie te lijmen.
De letterlijke tekst van zijn verklaring is: "Ik doe nooit uitspraken in de pers, maar de recente onterechte en misselijkmakende artikelen in de roddelpers en op internet, met als dieptepunt het interview met de ex-man van Linda, dwingen me dit wel te doen. Het is pijnlijk voor Linda dat zij aan alle kanten de schuld, voor zover die er überhaupt is, in de schoenen geschoven krijgt. Linda is geen koele, zakelijke bitch, die alle touwtjes in handen heeft, maar een leuke, sociale vrouw en moeder met een groot hart. Laat haar en onze kinderen met rust, het is moeilijk genoeg. We zijn twaalf jaar heel gelukkig geweest met elkaar en hopen nog steeds hieruit te komen."
De ex-man van Linda, Fred Reuter, suggereerde in een van de roddelbladen dat zijn voormalige echtgenote een 'controlfreak' is. Hij vermoedde dat Sander er genoeg van had gekregen dat Linda hun beider leven altijd probeerde te regelen. Sander neemt daar dus duidelijk afstand van.
Bron.
Whehehe.quote:Het paar dat in moeilijkheden verkeert, is al dagen doelwit van speculaties
quote:Gordon: 'Sander bedroog Linda!'
door onze redactie
AMSTERDAM - De man van Linda de Mol, Sander Vahle, heeft de presentatrice bedrogen. De vader van haar twee kinderen had een affaire met een andere vrouw. Dat zou de reden zijn waarom het stel voorlopig uit elkaar is. Dat zegt goede vriend Gordon in RTL Boulevard.
"Sander is verliefd op een andere vrouw", onthult Gordon maandagavond. "Maar verliefdheid kan weer overgaan." Volgens de zanger duurde de affaire niet langer dan een maand. Gordon gelooft dat het huwelijk van Sander en Linda sterk genoeg is om hier uit te komen.
De manager van Linda, Xenia, wil geen commentaar geven.
Eerder deden de geruchten dat Linda een slippertje had gemaakt met Viggo Waas.
Begin september werd bekend dat Linda (43) en Sander (41) voorlopig uit elkaar zijn. Sander heeft de gigantische Gooise villa verlaten en heeft elders onderdak gevonden.
uuuhm, Gordon zei dit als presentator van RTL Bé, denk je niet dat hij dit van te voren met Linda besproken heeft, en het nu naar buiten bracht, omdat de bladen er toch al mee komen, en zo enigzins hen voor te zijn?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 11:47 schreef Haaibaaike het volgende:
Staat ook in de telegraaf. van je vrienden moet je het hebben.![]()
Gordon was iig de telegraaf voor,quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 12:10 schreef milagro het volgende:
[..]
uuuhm, Gordon zei dit als presentator van RTL Bé, denk je niet dat hij dit van te voren met Linda besproken heeft, en het nu naar buiten bracht, omdat de bladen er toch al mee komen, en zo enigzins hen voor te zijn?
ik bedoel te zeggen dat hij het ms wel doet op verzoek van Linda, om zo de roddelbladen voor te zijn.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 12:23 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Gordon was iig de telegraaf voor, kijk anders hier
http://www.telegraaf.nl/prive/73518171/Gordon:
Dat zou kunnen dat ie op verzoek van Linda heeft verteld.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 12:27 schreef milagro het volgende:
[..]
ik bedoel te zeggen dat hij het ms wel doet op verzoek van Linda, om zo de roddelbladen voor te zijn.
het nieuws kwam ook zonder Gordon wel naar buiten, hoor, het lag al klaar.. en zo haal je iig de scoop voor de bladen eraf.
Bronquote:do 1 nov 2007, 07:00
Gordon in tranen om breuk Linda en Sander
door Vanessa Bontje
AMSTERDAM - Goede vriend Gordon begint spontaan te huilen wanneer hij het nieuws over de definitieve liefdesbreuk verneemt. "Dit grijpt me vreselijk aan", snikt hij. "Ik ben al jarenlang heel close met Linda en Sander. Toen hun liefdesproblemen begonnen, heb ik ze verschillende keren gesproken. Ik vind het onvoorstelbaar. Ik vóél gewoon hun pijn."
Cynisch: "Als íemand weet hoe het voelt om liefdesverdriet te hebben, ben ik het. Linda hoopte in haar hart nog dat het goed zou komen... Sander sprak ik afgelopen dinsdag nog. Hij zag er vreselijk uit. Het doet hem duidelijk veel pijn. Om over hun kindertjes maar te zwijgen... Verschríkkelijk voor deze twee kleintjes dat hun ouders uit elkaar gaan.”
De 39-jarige zanger vertelde onlangs op televisie dat de breuk was ontstaan door een affaire die Sander zou hebben gehad. "Maar verliefdheid kan weer overgaan.” Volgens hem zou de relatie niet langer dan een maand hebben geduurd. Gordon geloofde dat de relatie van Linda en Sander sterk genoeg was om deze crisis te boven te komen. "Ik vond het vreselijk dat ik dat moest vertellen. En omdat beiden me dierbaar zijn, heb ik het zo integer mogelijk geprobeerd te vertellen. Geen namen genoemd. Het meest pijn deed me nog dat Sander erg teleurgesteld was over dat bericht, zo vertelde hij mij op straat. Hij dacht zelfs dat Linda erachter had gezeten... Maar dat was helemaal niet waar. Het was gewoon binnengekomen op de redactie en toevallig moest ik het ter sprake brengen.”
Gordon wenst het voormalige koppel alle sterkte bij het verwerken van hun verdriet. "Het is niet altijd even eenvoudig om, wanneer je zo in de belangstelling staat, in alle rust de gebeurtenissen een plekje te geven. Desalniettemin hoop ik dat ze in goede harmonie afspraken kunnen maken over hun beider toekomst.”
quote:Ze haalde de vijand binnen...
Linda de Mol bedrogen door huisvriendin
AMSTERDAM - Ieders nachtmerrie werd Linda's werkelijkheid. Ze troostte een gescheiden vriendin, en als 'dank' ging die er met haar man vandoor...
De vrouw die Linda (43) opving en troostte, is er met haar grote liefde vandoor gegaan. Heleen Hofstee (37), zo bevestigen ingewijden, is de aanleiding van de definitieve scheiding. "Linda heeft de afgelopen weken de deur van haar villa opengehouden. Daarmee heeft zij Sander een nieuwe kans willen geven. Maar hij is zó verliefd op Heleen, dat hij daar niet op in is gegaan. Gisteren heeft ze de deur dan ook dicht gedaan. De kinderen worden nu ingelicht. Het is echt over.”
Sander (41) en Heleen zien elkaar nu niet. "Dat kan niet omdat er paparazzi in de tuin liggen. Ze bellen elkaar alleen”, aldus een insider. Veel mensen op de ’Gooise matras’ vragen zich af of de prille verliefdheid wel echt tot iets zal leiden. "Sander en Heleen passen helemaal niet bij elkaar”, vertellen bekenden van de hockeyvereniging, waar Linda, Sander en Heleen hun kroost maandenlang gezellig naast elkaar langs de lijn stonden aan te moedigen. En anderen beweren weer: "Sander is helemaal blind van verliefdheid. Hij laat voor Heleen de leukste vrouw van Nederland vallen. Wij vinden het ontzettend dom van hem. En arme Linda. Zij haalde onbewust de vijand binnen.”
Heleen heeft kinderen die precies zo oud zijn als die van Linda en Sander. Dat schiep een band. Linda en Sander ontmoetten Heleen voor het eerst bij broer John de Mol (52). Heleen en haar toenmalige echtgenoot Ben Kolff waren bevriende buren van John de Mol en zijn vrouw Els. "En het klikte ook tussen Linda en Heleen. De twee vrouwen praatten gezellig over de kinderen. En al snel werd er ook afgesproken in Linda’s villa in Crailoo. Het was bijna logisch dat Heleen door Linda werd opgevangen toen zij een jaar geleden weg ging bij haar man. Hij is een bekende societyfiguur in het Gooi, en behalve een van de eigenaren van McGregor Fashion Group ook actief in de racewereld. Met name in het Spyker-team.”
Vermoedelijk haalde Linda uit haar gesprekken met Heleen zelfs veel inspiratie voor de door haar bedachte successerie Gooische Vrouwen. In een eerder interview vertelde ze immers dat „de werkelijkheid vaak gekker is dan je zou kunnen verzinnen. Als je opschrijft wat mijn vriendinnen meemaken, heb je al geweldige ingrediënten voor de serie”.
Het is tragisch dat ze dat nu aan den lijve moet ondervinden. Want zij kon natuurlijk niet bevroeden wat er tijdens al dit luisteren ontstond tussen Heleen en haar Sander...
Nu je het zegt!quote:Op vrijdag 2 november 2007 20:03 schreef BVO het volgende:
Is dat niet Broek uit de Bold?
Blij dat ik niet blond benquote:Op vrijdag 2 november 2007 20:02 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Meer iets voor VIc, deze snol![]()
quote:Internationale heksenjacht op minnares Sander.
Een internationale heksenjacht lijkt geopend op Heleen Hofstee-Kolff, de vrouw die Sander Vahle het hoofd op hol joeg! Zelfs de Duitse media, die 'hun' Traumhochzeit-presentatrice Linda de Mol op handen dragen, hebben uitgeplozen wie een bom legde onder haar liefdesrelatie.
"Met de mooie, blonde Heleen (37) besprak de presentatrice Linda haar diepste gevoelens, zonder dat ze vreesde dat juist deze vrouw haar liefdesgeluk met Sander zou verstoren", schrijft Bild over de liefdesbreuk, die afgelopen woensdag officieel werd bekendgemaakt.
De tabloid noemt het bedrog, dat zich pal onder de neus van Linda afspeelde, een 'klap in het gezicht' en een 'zware belediging' voor Linda.
Mijn steun krijgt ze ook niet hoorquote:Op vrijdag 2 november 2007 20:44 schreef Cynix ® het volgende:
Mijn sympathie ligt vooralsnog niet aan haar kant.
Wat is er mis met blond????quote:Op vrijdag 2 november 2007 20:41 schreef Ole het volgende:
Toch weer die kerels he![]()
We hadden het kunnen weten! En dan ook nog ingeruild worden voor een blond mokkel.. tssss...
Dood moeten ze, die kerels! Dood!!!!!!
nu je het zegt!quote:Op vrijdag 2 november 2007 21:30 schreef Greys het volgende:
Maar goed, ik heb Linda dan ook nog nooit in d'r geen-make-up-even-boodschappen-doen-look gezien...
Het zegt op zich wel weer iets dat ze er voor zorgt nooit zó op de foto te komen.quote:Op vrijdag 2 november 2007 21:30 schreef Greys het volgende:
Maar goed, ik heb Linda dan ook nog nooit in d'r geen-make-up-even-boodschappen-doen-look gezien...
Nee, ik woon niet in het Gooiquote:Op vrijdag 2 november 2007 21:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Woon je daar ook niet tegenover toevallig?![]()
quote:Op vrijdag 2 november 2007 20:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Mijn steun krijgt ze ook niet hoorHet lijkt me helemaal geen warm en leuk mens, eerlijk gezegd
Misschien snap ik het zelfs wel als Sander zijn heil ergens anders zocht.
Enneh, toch maar wat Ole zegt!![]()
Jawel hoorquote:Op vrijdag 2 november 2007 20:44 schreef Haaibaaike het volgende:
[ afbeelding ] Ze lijkt niks op Heleen
[ afbeelding ]
Dàt zeggen we toch ook niet?quote:Op vrijdag 2 november 2007 22:08 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ik zie Katherine Kelly Lang aka Brooke veel liever dan die Heleen![]()
In dit soort gevallen moet je altijd op je gevoel af gaan, niet noodzakelijkerwijs op de feiten.quote:Op vrijdag 2 november 2007 22:40 schreef Greys het volgende:
Dude, ik vind het zo lastig partij kiezen in deze![]()
Goeie! De Auto-variant:quote:Op zaterdag 3 november 2007 00:06 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
In dit soort gevallen moet je altijd op je gevoel af gaan, niet noodzakelijkerwijs op feiten.
Stel jezelf de vraag: Zou ik van hem/haar ongezien een tweedehands auto durven kopen? Of misschien toepasselijker voor vrouwen (:P): zou ik me door hem/haar op een Tupperware party moeiteloos de nieuwste bakjes en zakjes aan laten smeren?
Waarom zouden wij dat niet mogen?quote:Op zaterdag 3 november 2007 00:28 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
............................maar soit, wij mogen ons niet door onderbuikgevoelens laten leiden.
Ik welquote:Op vrijdag 2 november 2007 21:25 schreef conleche het volgende:
Ik heb niet zoveel tegen Linda eigenlijk, heb 'r weleens ontmoet en eigenlijk is ze gewoon leuk. Deze Broek-a-like vind ik niet bepaald een verbetering, qua uiterlijk dan he, want haar heb ik dan weer niet ontmoet![]()
Ach ja, zo zal het gewoon ook wel weer zijn, het zijn natuurlijk alledrie gewoon mensen met hun voors en hun tegens en als Sander leuk is en Linda, dan zal Broek ook wel oké zijn, anders valt hij er weer niet op.....'t gebeurt natuurlijk overal en iedere dag, maar ja, ik zou echt nóóitquote:Op zaterdag 3 november 2007 01:01 schreef Nadine26 het volgende:
[..]
Ik wel![]()
En zij is óók heel aardig. Misschien niet zo aardig als Linda, dat weet ik niet, want die heb ík dan weer nooit ontmoet. Zo blijft het kringetje ronddraaien. Waarschijnlijk zijn ze allebei heel aardig, en heel blond, en nou ja: inwisselbaar.![]()
Oh, ik vind Linda juist wél heel warm overkomen, toen ik haar laatst een paar keer op tv zag, en werd geinterviewd! Vroegah, vond ik haar altijd zo'n little miss goody two-shoes, maar toen kwam ze echt zó leuk en vooral menselijk overquote:Op vrijdag 2 november 2007 20:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Mijn steun krijgt ze ook niet hoorHet lijkt me helemaal geen warm en leuk mens, eerlijk gezegd
Misschien snap ik het zelfs wel als Sander zijn heil ergens anders zocht.
Enneh, toch maar wat Ole zegt!![]()
Je boek werd trouwens aangeraden in de Linda Gooische vrouwen special (aardig he), en er stond bij dat je je had laten inspireren door, jaja, Rebecca Loosquote:Op zaterdag 3 november 2007 01:01 schreef Nadine26 het volgende:
[..]
Ik wel![]()
En zij is óók heel aardig. Misschien niet zo aardig als Linda, dat weet ik niet, want die heb ík dan weer nooit ontmoet. Zo blijft het kringetje ronddraaien. Waarschijnlijk zijn ze allebei heel aardig, en heel blond, en nou ja: inwisselbaar.![]()
Bedankt voor deze fascinerende bijdrage.quote:Op zaterdag 3 november 2007 09:03 schreef J.F.Sebastian het volgende:
linda de mol.. tsja boeie.. maar ik zou hem er wel inhangen hoor, tuuuulk
ja boeie toch.. wat heb je anders over deze dame te zeggen.. ik bedoel; ik ga haar leven niet serieus nemen.. zij is ook niet echt slim.. zo probeert ze wel over te komen.. ondertussen is ze super geil.. beterquote:Op zaterdag 3 november 2007 09:04 schreef Vivi het volgende:
[..]
Bedankt voor deze fascinerende bijdrage.
Nee gek he? Mij jeukt het normaal gesproken ook niet echt, maar hier zit ik ook al mee te pruttelen over Sander of Belinda of Mabel of wie dan ook.quote:Op zaterdag 3 november 2007 11:10 schreef cinnamongirl het volgende:
Ja, hier kun je ongegeneerd allerlei uitlatingen over de "sterren" doen. Zie mezelf ook niet op een verjaardagje zeggen: "heb je het al gehóórd van Sander en Linda?!"
quote:[ X ] Kim - ja van Kim zou ik een auto kopen. En de helft betalen. Dat weet ze later toch niet meer.
Als ik over Sander zou struikelen zou het waarschijnlijk over mijn eigen tong zijn, die op straat zou liggen als ik hem tegenkwam.quote:Op zaterdag 3 november 2007 11:51 schreef Brighteyes het volgende:
Ik zou namelijk over die Sander kunnen struikelen en dan zou ik nog niet weten wie het is.![]()
Nee, jij komt lekker intelligent overquote:Op zaterdag 3 november 2007 11:16 schreef J.F.Sebastian het volgende:
[..]
ja boeie toch.. wat heb je anders over deze dame te zeggen.. ik bedoel; ik ga haar leven niet serieus nemen.. zij is ook niet echt slim.. zo probeert ze wel over te komen.. ondertussen is ze super geil.. beter
quote:Op zaterdag 3 november 2007 13:03 schreef Vivi het volgende:
[..]
En of ze geil is zal jij nooit achterkomen gok ik zo even
Ja, dat vond ik héél aardigquote:Op zaterdag 3 november 2007 09:01 schreef Vivi het volgende:
Je boek werd trouwens aangeraden in de Linda Gooische vrouwen special (aardig he), en er stond bij dat je je had laten inspireren door, jaja, Rebecca Loos![]()
Ja oke, maar áls je dan zo graag wil afzeiken doe dat dan een beetje leuk en origineel ipv zo'n domme koeien-post met "Boeie, dom, blah, huhhuh hehheh.. " [/beavis butthead]quote:Op zaterdag 3 november 2007 13:39 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik vind SHO juist zo heerlijk omdat je lekker kan zeiken op mensen van wie je daarvoor nog nooit hebt gehoord maar die we dan massaal gewoon afschrijven en zo![]()
Hopelijk deed jij daar research?quote:Op zaterdag 3 november 2007 14:15 schreef Nadine26 het volgende:
[..]
Ja, dat vond ik héél aardigDaarom vind ik Linda zelf óók heel aardig
Linda, ga zo door
En laat je niet gekmaken door die Heleen
Want die kan verder niks
Behalve jouw man afpakken, dus
Maar dat kunnen er waarschijnlijk wel meer, daar hoef je geen Heleen voor te heten
En dat is niet lullig bedoeld
Dat is gewoon de harde waarheid
En verder is dat hele Gooi een enge griezelbedoeling
Want toevallig was ik er vanochtend heel vroeg op een hockeyclub en daar staan alle ouders en kinderen al vanaf 8 uur in de startblokken
En dat zag er wel heel strak en gelikt uit, echt de elite, je vóelt dat het daar gebeurt, op die hockeyclub, maar het deed toch een beetje fascistoïde aan
En daar is niks mis mee, op zich, als je ervan houdt, maar toch: in zo'n aangeharkte, opgepoetste omgeving gaan mensen allemaal de mist in, uiteindelijk. Kijk naar Sander. Kijk naar Heleen. Kijk naar al die andere mensen... ze vervelen zich kapot
![]()
Cynixquote:Op zaterdag 3 november 2007 11:38 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Nee gek he? Mij jeukt het normaal gesproken ook niet echt, maar hier zit ik ook al mee te pruttelen over Sander of Belinda of Mabel of wie dan ook.
quote:Op zondag 4 november 2007 14:32 schreef Duderinnetje het volgende:
Victor speelt hier zeker een rol in. Alsmede Rob. Want zo gaat dat, in het Gooise. Het zou mij eigenlijk niet verbazen, als Rob en Vic een gehieme liefdesrelatie hebben en dat Belin en Lin daar foto's van hebben gemaakt, die Sander net aan de Story wilde verkopen toen Heleen aanbelde voor een kopje suiker.
quote:Op zondag 4 november 2007 12:49 schreef milagro het volgende:
![]()
![]()
waar waren we?
voor wie was ik ook alweer? ben het even kwijt.
nou wacht... aangezien ik zin heb om iemand voor zijn kloten te schoppen, en Linda die niet schijnt te hebben, kies ik Sander , hoppa, schop, lul, hier pak aan![]()
ja, hoor, waar wij het over hebben is niet voor publicatie geschikt immersquote:Op zondag 4 november 2007 17:58 schreef Vivi het volgende:
[..]
Nou krijg ik zeker niet meer van die gezellige lange PM's
![]()
You tell 'em!quote:Op zondag 4 november 2007 17:40 schreef Cynix ® het volgende:
Trouwens, als ík getrouwd zou zijn met een botox plastic carriere pop met een foute broer die nota bene de woordvoerder speelt bij relatieproblemen in de familie, zou ik ongetwijfeld óók vreemd gaan. Sterker nog, ik was er niet eens aan begonnen, maar dat terzijde. Ik ken Sander verder niet, maar petje af om nog zolang een bijrol te willen spelen naast de zus van de Godfather. Die molletjes mogen best eens doorkrijgen dat niet álles te koop is.
daarvoor moet je eerst aan de botox en de borstvergroting, in jouw geval kom je dan uit op Lolo Ferrari proporties, maar soit, en dan moet je zoontje subiet gaan hockeyen en een andere moeder daar op de club in scheiding liggen, naast je broer wonen én ook nog eens bij jou komen uithuilen... oh en je man moet krullen van zichzelf hebben , vergeet dat niet!quote:Op zondag 4 november 2007 18:03 schreef Vivi het volgende:
Aha, back with a vengeance after the cooking dus![]()
Ik ga ook mijn kater eens wegwerken, pa en moe zijn een avondje wezen stappen. Je moet er tenslotte aan blijven werken voordat je aantrekkelijke wederhelft er onverhoopt vandoor gaat met een andere blondine.
Dude...quote:Op zaterdag 3 november 2007 00:28 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
[ X ] Kim - ja van Kim zou ik een auto kopen. En de helft betalen. Dat weet ze later toch niet meer.
Linda heeft altijd al de schurft aan Vic gehad, ze heeft 'm niet voor niets in de eerste afl. van Gooische Vrouwen te pletter laten vallen in een zwembad.quote:Op zondag 4 november 2007 14:14 schreef yvonne het volgende:
Het zou me niets verbazen als straks Vic * spring, je kunt het* Reinier ook ergens in dit drama ene rol speelt.
quote:Op maandag 5 november 2007 10:24 schreef SteveBallmer het volgende:
[..]
Linda heeft altijd al de schurft aan Vic gehad, ze heeft 'm niet voor niets in de eerste afl. van Gooische Vrouwen te pletter laten vallen in een zwembad.
Vic heeft daar de inspiratie opgedaan voor iets soortgelijks, maar dan anders.
Ziehier je connectie.![]()
quote:Ex Linda de Mol wil goede regeling voor kinderen.
Sander Vahle moet er niet aan denken dat hij zijn kinderen minder gaat zien, nu de relatie met Linda de Mol definitief over is. Volgens weekblad Privé heeft de regisseur laten weten dat hij een goede regeling voor zijn kinderen wil.
"Als Linda mij de deur uitschopt zou ik een heel goede regeling voor mijn kinderen willen", zei Vahle eerder dit jaar in een interview, toen de twee nog samen waren. "Dat zou ik ook het ergste vinden, dat ik mijn kinderen minder zie."
Volgens Privé zet Vahle in op een co-ouderschap, waarbij de kinderen de ene week bij hem wonen en de andere week bij De Mol.
In oktober werd bekend dat De Mol en Vahle definitief een punt hebben gezet achter hun relatie. Het koppel was twaalf jaar samen en heeft twee kinderen, Julian (10) en Noa (8).
Heleen Hofstee
Vahle verliet zijn geliefde voor de 37-jarige Heleen Hofstee. Hofstee, die zelf ook twee kinderen heeft, was een goede vriendin van het stel.
Hondstrouw
Volgens Privé begrijpt nog steeds niemand in de omgeving van het voormalige koppel waarom Vahle ervandoor ging met Hofstee. De regisseur stond naar verluidt bekend als een hondstrouwe man.
Vreemdgaan
"Vreemdgaan komt niet in mijn vocabulaire voor", zo zei Vahle ooit in een interview. "Ik heb absoluut geen interesse in andere vrouwen sinds ik met Linda ben, en ik zou het ook vreselijk vinden als Linda vreemd zou gaan", zo liet hij eerder weten.
Richt jij je giftige pijlen ook eens op die goeie-vriendin-van-de-familie-ondertussen-pak-ik-je-man-af-tuthola!!quote:Op donderdag 8 november 2007 15:52 schreef milagro het volgende:
Sander heeft dus toch nog een nieuw woordje geleerd.
Knap, hoor, Sander, wat ben je nou?
Een lul, goed zo, da's 2 nieuwe woordjes
nope.quote:Op donderdag 8 november 2007 16:20 schreef conleche het volgende:
[..]
Richt jij je giftige pijlen ook eens op die goeie-vriendin-van-de-familie-ondertussen-pak-ik-je-man-af-tuthola!!
Laatst zei iemand dat wel tegen mij en toen hebben we even "live" geroddeldquote:Op zaterdag 3 november 2007 11:10 schreef cinnamongirl het volgende:
Ja, hier kun je ongegeneerd allerlei uitlatingen over de "sterren" doen. Zie mezelf ook niet op een verjaardagje zeggen: "heb je het al gehóórd van Sander en Linda?!"
Dat ook natuurlijk en Sander is ook best een lul, maar als een vriendin me dit zou flikken, dan zou ze toch beter in Australie gaan wonen. Vriendschap is heilig. Of zou dat moeten zijn....quote:Op donderdag 8 november 2007 16:28 schreef milagro het volgende:
[..]
nope.
een man pak je niet af, een man laat zich afpakken
idd, hear hear maar goed, die man stealing bimbo even neerhoeken omdat "het zo lekker is" mag best toch?quote:Op donderdag 8 november 2007 16:28 schreef milagro het volgende:
[..]
nope.
een man pak je niet af, een man laat zich afpakken
tuurliik, het zou mijn vriendin ook niet meer zijn, maar met mijn man heb ik echt "te maken" , met hem deel ik mijn leven, niet met haar, dus hij krijgt het eten over zijn kop, de wijn in zijn gezicht, zijn kleren gaan op straat, met zijn auto rijd ik langs alle flitspalen met 100 km/u (met dank aan Fiona van RTL Bé, én mijn fantasie, want ik heb geen rijbewijsquote:Op donderdag 8 november 2007 16:34 schreef conleche het volgende:
[..]
Dat ook natuurlijk en Sander is ook best een lul, maar als een vriendin me dit zou flikken, dan zou ze toch beter in Australie gaan wonen. Vriendschap is heilig. Of zou dat moeten zijn....
Ja maar dan zit je met een afgelikte boterham......en vraag je je de hele tijd af wat Broek met hem heeft uitgespookt tussen de lakens. Wat mij betreft zou terugstelen geen optie zijn.quote:Op donderdag 8 november 2007 18:01 schreef tetske het volgende:
Ik zou hem gewoon terugstelen
Zoquote:Op donderdag 8 november 2007 16:34 schreef DarkElf het volgende:
[..]
idd, hear hear maar goed, die man stealing bimbo even neerhoeken omdat "het zo lekker is" mag best toch?
Over Tineke Verburg (Ja! Tuttige Tien'!) gaat het verhaal dat ze de kleren van haar ontrouwe man aan stukken heeft geknipt en ze op straat gekieperd heeft, al roepend: HIER! ZE KAN TOCH ZO GOED NAAIEN???quote:Op donderdag 8 november 2007 17:53 schreef milagro het volgende:
[..]
tuurliik, het zou mijn vriendin ook niet meer zijn, maar met mijn man heb ik echt "te maken" , met hem deel ik mijn leven, niet met haar, dus hij krijgt het eten over zijn kop, de wijn in zijn gezicht, zijn kleren gaan op straat, met zijn auto rijd ik langs alle flitspalen met 100 km/u (met dank aan Fiona van RTL Bé, én mijn fantasie, want ik heb geen rijbewijs), hem schop ik in zijn kruis .... vult u even aan?
oh en dat alles uiteraard "not in front of the children!" , die zijn dan even bij oma
quote:Op donderdag 8 november 2007 19:48 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
ZoDE! Het gaat goed met jou!
![]()
![]()
quote:Op donderdag 8 november 2007 19:51 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Over Tineke Verburg (Ja! Tuttige Tien'!) gaat het verhaal dat ze de kleren van haar ontrouwe man aan stukken heeft geknipt en ze op straat gekieperd heeft, al roepend: HIER! ZE KAN TOCH ZO GOED NAAIEN???
Vergeet Tineke Verburg niet, die alle mouwen van de pakken van haar overspelige hubby afknipte onder het mom "je vriendin kan toch zo goed naaien"quote:Op donderdag 8 november 2007 17:53 schreef milagro het volgende:
[..]
tuurliik, het zou mijn vriendin ook niet meer zijn, maar met mijn man heb ik echt "te maken" , met hem deel ik mijn leven, niet met haar, dus hij krijgt het eten over zijn kop, de wijn in zijn gezicht, zijn kleren gaan op straat, met zijn auto rijd ik langs alle flitspalen met 100 km/u (met dank aan Fiona van RTL Bé, én mijn fantasie, want ik heb geen rijbewijs), hem schop ik in zijn kruis .... vult u even aan?
oh en dat alles uiteraard "not in front of the children!" , die zijn dan even bij oma
Ow kut, dat had jij al gezegdquote:Op donderdag 8 november 2007 19:51 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Over Tineke Verburg (Ja! Tuttige Tien'!) gaat het verhaal dat ze de kleren van haar ontrouwe man aan stukken heeft geknipt en ze op straat gekieperd heeft, al roepend: HIER! ZE KAN TOCH ZO GOED NAAIEN???
Ik geloof dat ze het zelf ook wel eens heeft bevestigd.
Ik vond dat nogal wat, voor Tineke Tros In Bedrijf Verburg![]()
O echt?quote:Op donderdag 8 november 2007 20:31 schreef Vivi het volgende:
Maar! Maar! Ze heeft óók alle peperdure flessen uit zijn wijnkelder in het dorp rondgedeeld, gewoon op de stoep gezet, dat vind ik dan wel weer gul, dat je in zo'n toestand nog aan anderen denkt!
Yep en die zijn volgens mij ook alweer uit elkaar....quote:Op donderdag 8 november 2007 20:49 schreef Igraine het volgende:
De andere vrouw in dat verhaal was toch Patty Harpenau?
Morgen snel even naar de kiosk kapper om bij te lezenquote:Op donderdag 8 november 2007 22:41 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik las zag hoorde kreeg het opgedrongen bij het bladenschap vanuit een ooghoek, dat Lin naar NY gevlucht is. Echt zo van: LINDA GEVLUCHT VOOR VERDRIET!
quote:Op donderdag 8 november 2007 22:52 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Morgen snel even naar de kiosk kapper om bij te lezen![]()
Ik moet ook echt weer bijgepunt.quote:Op donderdag 8 november 2007 22:52 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Morgen snel even naar de kiosk kapper om bij te lezen![]()
quote:
quote:Op vrijdag 9 november 2007 00:39 schreef static het volgende:
Ze kan iig weer wat gezichtsdelen bewegen zo te zien.
Meryl Streep had daar in de film Heartburn een prima oplossing voor, zij vertelde aan de grootste roddeltante uit de kennissenkring dat de minnares van haar man, hele nare hardnekkige infectie had in het vooronder.. en dat dan verteld op een bezorgde toon "ik heb zo met haar te doen "quote:Op donderdag 8 november 2007 16:34 schreef DarkElf het volgende:
[..]
idd, hear hear maar goed, die man stealing bimbo even neerhoeken omdat "het zo lekker is" mag best toch?
Eh, jij wordt met de dag bijdehandter. Stop daarmee!quote:Op vrijdag 9 november 2007 14:14 schreef Vivi het volgende:
Dus die film had beter crotchburn kunnen heten..
quote:Op dinsdag 13 november 2007 19:52 schreef Vivi het volgende:
Yep, door Broek
Ze kon de publiciteit niet aan, Boohooh.
Was bij Boulevard.quote:Op dinsdag 13 november 2007 20:26 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
![]()
De sukkel!
Hoe weet je dat Vivi?
Heb je een dagje vrij en dan ga je zitten kijken?quote:Op dinsdag 13 november 2007 20:34 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Was bij Boulevard.idd een sukkel zonde van zijn gezinnetje
![]()
quote:Op dinsdag 13 november 2007 20:49 schreef Vivi het volgende:
[..]
Heb je een dagje vrij en dan ga je zitten kijken?
Hoezo, stalkte ze je?quote:Op dinsdag 13 november 2007 21:08 schreef Darklight het volgende:
Wat een lul die Sander
Maar kan die Linda niet in NY blijven, zijn we gelijk van haar verlost
meer meer meer, ik wil meerquote:Op dinsdag 13 november 2007 19:52 schreef Vivi het volgende:
Yep, door Broek
Ze kon de publiciteit niet aan, Boohooh.
ik dacht juist dat ze alle knopen van zijn kleren had geknipt met idd die mededeling.quote:Op donderdag 8 november 2007 19:51 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik geloof dat ze het zelf ook wel eens heeft bevestigd.
Ik vond dat nogal wat, voor Tineke Tros In Bedrijf Verburg![]()
Wat jij zegt , de knopen haalde ze van zijn blouse eraf...Trouwens alle blouzen van die Jos Kuijerquote:Op woensdag 14 november 2007 14:53 schreef Lief17 het volgende:
[..]
ik dacht juist dat ze alle knopen van zijn kleren had geknipt met idd die mededeling.
Hoe dan ook: respect!!![]()
Bron: Telegraaf.quote:Linda de Mol heeft nieuwe liefde'
Uitgegeven: 19 december 2007 19:25
AMSTERDAM - Linda de Mol heeft een nieuwe liefde. Ze heeft haar oog laten vallen op muzikant Jeroen Rietbergen, de ex-vriend van actrice Lieke van Lexmond. "Ze vinden elkaar leuk, maar het is nog heel pril", zei de manager van de presentatrice woensdagavond in RTL Boulevard.
De Mol en Sander Vahle beëindigden in september hun relatie. Kortgeleden gingen ook Rietbergen en Van Lexmond uit elkaar.
Ik zie Sander liever als Jeroenquote:Op donderdag 20 december 2007 07:43 schreef milagro het volgende:
Zo, dat is zuur voor die Lieke, gedumpt voor een "oudere vrouw"
Wel leuke jongen, uuhn man, die Jeroen
Hoe is je date met Frank afgelopen?quote:Op donderdag 20 december 2007 12:00 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ik zie Sander liever als Jeroenqua vrouwen Lieke weer
quote:Hoe is je date met Frank afgelopen? .![]()
Heb jij wel verstand van mannenquote:Op donderdag 20 december 2007 12:02 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hoe is je date met Frank afgelopen?.
OT: Er zijn niet veel foto's van Jeroen te vinden. Ik dacht eerst ook dat het een broekie was, maar dat valt dus wel een beetje mee. Nou, mooi voor Linda
.
quote:LINDA DE MOL LIEGT RELATIE MET EX LIEKE VAN LEXMOND BIJ ELKAAR?
(20-12-2007) Ze heeft de laatste uitgave van haar maandblad Linda bijna helemaal gevuld met leugens en de slagroom op die taart lijkt het verhaal dat niet in Linda staat, maar nu wel groot nieuws is: Linda's verhouding met de negen jaar jongere ex van Lieke van Lexmond, Jeroen Rietbergen....
Maandenlang hield zij haar relatieproblemen met de vader van haar kinderen, Sander Vahle, voor het grote publiek verborgen. Haar manager Xenia Kasper wilde de breuk tussen haar belangrijkste klant en Vahle pas bevestigen nadat het weekblad Prive uit de mond van broer John vernomen had dat de relatie gestrand was en nu is diezelfde manager buitengewon openhartig als haar gevraagd wordt naar of Linda de Mol in Jeroen Rietbergen, de ex van Lieke van Lexmond, een nieuwe liefde heeft gevonden nadat het weekblad Weekend gisteren met dat nieuws naar buiten kwam.
Xenia Kasper, de manager van De Mol, ontkent die geruchten niet. "Ze vinden elkaar leuk, maar het is allemaal nog heel pril. een relatie mag je het niet noemen,"
De 36-jarige toetsenist en medeoprichter van danceformatie Soulvation, Jeroen, had jarenlang een relatie met de 25-jarige Lieke, maar daar kwam eind vorige maand een einde aan. Over de reden van de breuk wilden de twee niets kwijt. Linda de Mol zag begin augustus haar jarenlange relatie met Sander Vahle op de klippen lopen. De 43-jarige De Mol kreeg twee kinderen met de regisseur, Julian (10) en Noa (7).
En nu zouden Linda en Jeroen elkaar getroffen hebben op het liefdespad? Het heeft er alle schijn van dat Linda de Mol met haar nieuwe relatie Nederland voor de gek wil houden. net zoals zij deze maand doet in haar maandblad.
Het januarinummer van haar glossy Linda hangt namelijk van leugens aan elkaar. Zo siert de blonde diva met een dikke hangbuik en spekdijen de voorkant van het blad, het resultaat van een gedurfde photoshop-sessie.
De 'dikke' Linda is een bewerking van de bikinifoto die ze eerder dit jaar liet maken voor de cover van haar tijdschrift. De televisievrouw werd toen op de voorkant van het blad vergezeld door onder anderen Caroline Tensen en Susan Visser. Omdat De Mol verstek liet gaan bij de gezamenlijke fotoshoot en in haar eentje op de foto ging, deden geruchten de ronde dat ze haar plaatje zou hebben laten retoucheren.
Het populaire maandblad is ook van binnen gevuld met fictieve items en interviews. Zo doet Hillary Clinton haar beste beautytips uit de doeken en vertellen Britney Spears, Karl Noten en Amy Winehouse over hun rampzalige jaar.
Een speciale plek in het blad is ingeruimd voor de koninklijke familie. In een verzonnen brief laat prins Willem-Alexander van zich horen, die eerder dit jaar door de bladenmaakster werd benaderd voor een interview. "We zouden u dolgraag vertellen over onze wensen en verlangens", stelt hij. "Maar het mag niet zijn, Uwe Langbenige Heerlijkheid. De poorten van het paleis zullen voor u gesloten blijven."
Prinses Máxima mocht wel haar fictieve zegje doen in Linda. De prinses bespreekt de rel die ontstond rond haar toespraak eerder dit jaar, waarin ze beweerde dat 'de' Nederlander niet bestaat. "Ik word als Assepoester verbannen naar de kerkers van het kasteel", klaagt de prinses. "Ze zeggen dat ze een meer persoonlijke aanpak van ons verwachten, maar o wee, als we een centimeter van het protocol afwijken."
Op de laatste pagina van het tijdschrift legt Linda het nog even uit voor de onnozele lezer. "Ruim negentig procent van deze Linda is fake, verzonnen, compleet uit de duim gezogen, hartstikke nep", schrijft ze. "Dit is bedoeld als satire, een persiflage op een veelbewogen jaar. Zoiets als Koefnoen, maar dan in tijdschriftvorm."
waarschijnlijk moet haar relatie met Jeroen onder diezelfde noemer worden gerangschikt...
lijkt er wel op iddquote:Op donderdag 20 december 2007 13:40 schreef Copycat het volgende:
Die nieuwe Linda, is dat een (slap) aftreksel van Youp?
Ik ook. Meer dan ik had verwacht zelfs. Geniale pastiche.quote:Op donderdag 20 december 2007 13:42 schreef milagro het volgende:
Youp! daar heb ik me trouwens rot om gelachen
Jawel hoor, woon al ruim 3 jaar met een man samenquote:Op donderdag 20 december 2007 13:22 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Heb jij wel verstand van mannen
Ik vind het altijd zo triest als mensen twijfelen aan de oprechtheid van de liefde van celebs.quote:Op donderdag 20 december 2007 14:02 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik vind het altijd zo triest, van die verlaten vrouwen die dan opeens en vaak vrij rap de Ware Liefde vinden in één of ander broekie. En dan ook nog gevist uit de vijver waar heel soapie Nederland in zit te vissen.
Ik vind het wel raar , je bent jaren samen geweest , de liefde van je leven , je wordt schandelijk gedumpt en binnen 3 maanden heb je al een anderquote:Op donderdag 20 december 2007 14:08 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik vind het altijd zo triest als mensen twijfelen aan de oprechtheid van de liefde van celebs.
Linda is ook gewoon een mens, hoor. Zij kan ook gewoon verliefd worden.
Ja, daar zit op zich wel wat in.quote:Op donderdag 20 december 2007 14:11 schreef N.icka het volgende:
[..]
Ik vind het wel raar , je bent jaren samen geweest , de liefde van je leven , je wordt schandelijk gedumpt en binnen 3 maanden heb je al een ander
Niks niet rouwen , je leven op orde krijgen , de kinderen aan de situatie laten wennen , gewoon eens rustig nadenken maar HOP een ander
uuh volgens mij is dat broekie al 35 of zo, hoor, en er is toch geen sprake van een ware liefde of zo, ze heeft gewoon geile neuksex met hem, gelijk heeft ze, toch?quote:Op donderdag 20 december 2007 14:02 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik vind het altijd zo triest, van die verlaten vrouwen die dan opeens en vaak vrij rap de Ware Liefde vinden in één of ander broekie. En dan ook nog gevist uit de vijver waar heel soapie Nederland in zit te vissen.
Beweegt die hond rechts nu simultaan mee?quote:
Goed, we geven het een jaarquote:Op donderdag 20 december 2007 14:08 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik vind het altijd zo triest als mensen twijfelen aan de oprechtheid van de liefde van celebs.
Linda is ook gewoon een mens, hoor. Zij kan ook gewoon verliefd worden.
voor george of voor linda?quote:Op donderdag 20 december 2007 16:07 schreef conleche het volgende:
Ik vind het -aan de hand van deze foto's- een lillijkerd![]()
Op de Frontpage stond ook het gerucht dat ze het met George Clooney zou doen; dat lijkt mij dan een betere keus.
Ja, jij vond Sander Vahle leuker hèquote:Op donderdag 20 december 2007 16:07 schreef conleche het volgende:
Op de Frontpage stond ook het gerucht dat ze het met George Clooney zou doen; dat lijkt mij dan een betere keus.
Ja voor Linda natuurlijk, he he. Das ongeveer de keuze tussen een bamibal en een indische rijsttafel, tussen vakantie in Benidorm en vakantie op de Malediven, tussen een onderbroek van de wibra en een la Perla-broekje, tussen......enfin, je begrijpt m'n punt, hoop ikquote:
So!!!quote:Op donderdag 20 december 2007 17:55 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja, jij vond Sander Vahle leuker hè.
Linda's kerstneukertje: Clooney of Liekes exquote:Op donderdag 20 december 2007 16:07 schreef conleche het volgende:
quote:15-01-2008 15:49:26
HET BEWIJS: BREUK LINDA EN SANDER DEFINITIEF!
Met een aankoop die Sander Vahle, de ex van Linda de Mol, onlangs deed lijkt het alsof de regisseur alle kans op een verzoening met de vrouw van zijn kinderen op heeft gegeven. Het bewijs: een optrekje van 725.000 in het Gooi. Geen uitgave die je elke week doet en dus een duidelijk teken dat Sander verder gaat met zijn leven. Zonder Linda!
Ging in eerste instantie heel Nederland ervan uit dat de relatie tussen Sander en Linda na twaalf jaar stuk liep omdat Sander intiem contact onderhield met Gooise buurvrouw Heleen, uiteindelijk bleek dat Linda de nieuwe man in háár leven, de veel jongere Jeroen Rietbergen, ook al veel langer kende. En terwijl verhouding tussen Sander en Heleen al binnen een maand stuk liep, lijkt Linda haar leven weer op te pakken. Voor Sander, die tot noch toe moederziel alleen in een appartementje boven een Gooise pizzaria woonde, een teken om ook zijn leven weer op de rails te krijgen. Zonder de moeder van zijn kinderen
quote:Presentatrice koopt droomhuis voor hem! LAT-RELATIE VOOR LINDA EN SANDER!
(16-1-2008) Er is een verzoening op til tussen Linda de Mol en Sander Vahle, de vader van haar kinderen Julian (10) en dochtertje Noa ( 7)! De flirt van Linda met Jeroen Rietbergen, de ex van Lieke van Lexmond ligt al weer ver achter de presentatrice en ook de liefdesvlam van Sander voor buurvrouw Heleen, is gedoofd.
Linda en Sander proberen nu de brokstukken van hun relatie te lijmen in een LAT-relatie, die ook hun twee kinderen recht doet. Daarom ook betaalt Linda voor haar Sander een riant gezinshuis in Naarden dat bijna een miljoen euro kost en waar ook de kinderen om de week gaan wonen
quote:Linda: Kinderen zijn er goed uitgekomen.
Linda de Mol heeft af toe nog wel eens een momentje pijn. „Ik was het liefste een conservatief gezinnetje gebleven. Maar het is een patchworkje geworden. Ik was 12,5 jaar samen met Sander, het was niet niks. De kinderen zijn er goed uitgekomen. Dat is het belangrijkste.” Linda vierde gisteravond het verschijnen van de vijftigste Linda. Het maandblad waarmee ze een rolmodel werd. „En dat wil ik niet eens zijn.”
De breuk met Sander heeft de presentatiekoningin nog aanraakbaarder gemaakt. „Ik leefde in een sprookje. Het was voor mensen heel herkenbaar dat mijn relatie ook fout ging”, zegt ze zelf. „Dat was het positieve.”
Linda vertelt openhartig „Nu heb ik de boel redelijk op de rit. De kinderen kunnen zo vaak bij mij of papa zijn als ze willen. Daarom heeft Sander een huis in de buurt. Onze scheiding is harmonieus gegaan. Voor zover dat kan dan. Sander en ik praten in elk geval gewoon en vrolijk met elkaar. Ook al geef ik toe dat ik daarvoor af en toe wel eens over mijn eigen schaduw heb moeten heenstappen. En de kinderen zijn door de situatie alleen maar sterker geworden. Eerst hadden ze verdriet, nu hebben ze alles geaccepteerd. Ik zeg dat ze kennis hebben gemaakt met het echte leven. En dat dat dus niet altijd een roze wolk is.”
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |