abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 5 september 2007 @ 06:32:24 #1
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_52952259
quote:
Linda de Mol (43) en de vader van haar kinderen, regisseur Sander Vahle (41), zijn voorlopig uit elkaar. Sander heeft de gigantische Gooise villa vorige week verlaten en heeft elders tijdelijk onderdak gevonden.

Dat bevestigt John de Mol vandaag in weekblad Privé, die de schokkende breuk in de relatie onthult. „Ik hoop dat zij de komende maanden beiden goed nadenken over de toekomst”, aldus De Mol. Uit de droomverbintenis, die twaalf jaar standhield, heeft het paar twee kinderen, zoon Julian (10) en dochtertje Noa (7).

Drie jaar geleden vertrok Linda met haar hele gezin op wereldreis omdat ze het heerlijk vond om maandenlang echt in familiekring door te brengen. Te veel werk zou nu mede de oorzaak zijn van de relatiecrisis. Zelf gaf ze eerder al aan veel ’relatiestress te hebben door werk’. Liefde is er echter nog wel. In de uitzending van Zomergasten van vorige week zei Linda over Sander bijvoorbeeld dat hij „de beste vader is die ik voor mijn kinderen zou wensen”.

Volgens Linda’s manager Xenia Kasper is een pas op de plaats nodig. „Het komt vaker voor in een relatie dat de rek er na tien jaar uit is. Linda en Sander hebben afstand genomen om misschien weer ooit tot elkaar te komen.”

De laatste dagen heeft Linda veel opgetrokken met haar goede vriendin en collega-Gooische Vrouw Susan Visser. Zij verloor vorige week haar man Roef Ragas aan een hartstilstand.
Roept u maar.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
  † In Memoriam † woensdag 5 september 2007 @ 06:47:54 #2
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_52952272
Waarom brengt nota bene haar broer dit naar buiten?
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_52952316
Ze blijft toch mijn favoriete nederlandse milf
pi_52952349
nou, zonde, leuke vrouw, leuke man, leuke kinderen, gelukkig ook leuk geld, dat scheelt
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_52952569
quote:
Op woensdag 5 september 2007 07:09 schreef mrPanerai het volgende:
Ze blijft toch mijn favoriete nederlandse milf
Dat dus
pi_52952724
Who cares!
Damn... Bedroevend albert verlinde-"niveau".
pi_52952737
Ze wil zeker dingen gaan doen.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_52952757
quote:
Op woensdag 5 september 2007 08:20 schreef Conorach het volgende:
Who cares!
Damn... Bedroevend albert verlinde-"niveau".
en toch zit jij hier

lastig, hè, níet klikken
pi_52953068
quote:
Op woensdag 5 september 2007 08:01 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Dat dus
pi_52954269
#Care?
pi_52954978
quote:
Op woensdag 5 september 2007 08:24 schreef milagro het volgende:

[..]

en toch zit jij hier

lastig, hè, níet klikken
FP-tracker
pi_52955031
quote:
Op woensdag 5 september 2007 10:34 schreef Conorach het volgende:

[..]

FP-tracker
geeft niets, hoor, niets menselijks is jou blijkbaar vreemd, de TT was alleszeggend en toch té verleidelijk
  Moderator / Miss SHO woensdag 5 september 2007 @ 10:58:04 #14
22592 crew  Ole
pi_52955507
Geld maakt ook al niet gelukkig

Weer een droomrelatie aan diggelen.
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_52955784
Ik las ergens (ja roddelblad ja) dat zij even vreemd is gegaan,dus dit verbaasd mij niks.
Kheb wel genoten van haar ''zomergasten'' en hoe eerlijk zij overkwam,ook datzij toegaf sommige dingen te verzwijgen,dat had die presentator goed door,ik helemaal niet tot hij het opmerkte.
  Redactie Games woensdag 5 september 2007 @ 11:10:55 #16
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_52955819
Voel ik daar een Mid-Life crisis aankomen?
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
pi_52955891
quote:
Op woensdag 5 september 2007 11:10 schreef Mr.Noodle het volgende:
Voel ik daar een Mid-Life crisis aankomen?

Midlifecrisis nu al op je 42e???
Ik dacht dat je daar een stuk ouder voor moest zijn,maar misschien wel,ik ken haar verder niet....
  woensdag 5 september 2007 @ 11:22:37 #18
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_52956085
Zeker is dat jammer dat Linda en Sander (voorlopig) uit elkaar zijn.
Jammer voor de kinderen ook Maar wie weet komen ze toch ooit bij elkaar !
  Admin woensdag 5 september 2007 @ 11:24:48 #19
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_52956141
quote:
Op woensdag 5 september 2007 06:47 schreef Cynix ® het volgende:
Waarom brengt nota bene haar broer dit naar buiten?
Royals hè

Zit ze nou met 'r botox kop
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  Admin woensdag 5 september 2007 @ 11:25:38 #20
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_52956163
quote:
Op woensdag 5 september 2007 08:22 schreef Jarno het volgende:
Ze wil zeker dingen gaan doen.
Ja, andere dingen!
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

pi_52956222
Wat een afgunst weer in dit topic.
pi_52956790
quote:
Op woensdag 5 september 2007 11:14 schreef dborhem het volgende:

[..]

Midlifecrisis nu al op je 42e???
Ik dacht dat je daar een stuk ouder voor moest zijn,maar misschien wel,ik ken haar verder niet....
Rond je 42e kan al wel hoor
Ze is vast toe aan een nieuwer exemplaar
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
  woensdag 5 september 2007 @ 11:59:17 #23
177846 colette
kloon van conleche
pi_52956984
Die Sander lijkt mij hartstikke leuk. (meneer conleche/colette lijkt er een beetje op, ik denk dat ik op dat soort types val ) Dus ik heb de neiging om tegen Linda te zeggen: Get him back. Als de wiedeweerga.
pi_52957038
quote:
Op woensdag 5 september 2007 07:19 schreef milagro het volgende:
nou, zonde, leuke vrouw, leuke man, leuke kinderen, gelukkig ook leuk geld, dat scheelt
En hier een leukere foto dan dat verwassen plaatje in de OP

http://www.nu.nl/news/122(...)eg_bij_partner.html#

Ik heb geen semi-intelligente signature.
JoPiDo:"Volgens mij is Cutebutpsycho een raszeikwijf, ééntje die je als man absoluut links moet laten liggen."
  woensdag 5 september 2007 @ 12:08:27 #25
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_52957194
quote:
Op woensdag 5 september 2007 11:59 schreef colette het volgende:
Die Sander lijkt mij hartstikke leuk. (meneer conleche/colette lijkt er een beetje op, ik denk dat ik op dat soort types val ) Dus ik heb de neiging om tegen Linda te zeggen: Get him back. Als de wiedeweerga.
Haha, hij kwam me op één of andere manier bekend voor. Nu bedenk ik me dat ik zijn lookalike (of andersom, zo je wilt) in jouw fotoboek heb gezien .

Maar goed, jammer dat ze uit elkaar zijn en ook jammer dat werk daar de oorzaak van is. Ik hoop dat ze de juiste keuzes kunnen maken en hun werkzaamheden op een lager pitje zetten ten einde de relatie te redden. Voor het geld hoeven ze het niet te laten in ieder geval.

En wat die mid-life crisis betreft: dat lijkt me niet aan de orde hier. Overigens zie je wel vaker dat vrouwen van rond de 40 (en mannen vast ook, maar daar heb ik geen verstand van ) zich ineens heel anders gaan gedragen, omdat ze zich ineens realiseren dat ze niet alleen moeder, echtgenote en werknemer zijn, maar ook een eigen ik hebben die ze verder willen cultiveren. Maar zoals ik al zei: dat lijkt me niet aan de orde hier .

God, ik ga wel diep op de materie in zeg .
Niet meer actief op Fok!
pi_52957384
Volgens mij is zij een controlfreak van het eerste uur. Perfectionistisch en alles moet naar haar regels gaan anders ontploft ze. Dat gevoel heb ik als ik er zie, beetje Stepford Wife, weet niet.
pi_52957695
[quote]Op woensdag 5 september 2007 11:09 schreef dborhem het volgende:
Ik las ergens (ja roddelblad ja) dat zij even vreemd is gegaan,dus dit verbaasd mij niks.
]

Joh, dat was toch Natasja Froger...

Maar wat Linda betreft. Waarom nog zo achterlijk veel werken als je man en kinderen hebt?
Geld zat, leuke man, ze zit bij Tien of nu RTL4, Gooische vrouwen, een blad, miljoenenjacht ofzo.....en waarom dan ook nog een film in Duitsland?????
Een vlucht van thuis? Wie weet.
Daar zit je nu alleen met je miljoenen in dat grote huis...
  woensdag 5 september 2007 @ 12:35:29 #28
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_52957753
quote:
Op woensdag 5 september 2007 11:24 schreef yvonne het volgende:

[..]

Royals hè

Zit ze nou met 'r botox kop
Oeh, wat giftig.
Ben je jaloers ofzo? .
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 5 september 2007 @ 12:36:36 #29
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_52957784
Als ze nou eens stopt met tv maken. 2 Vliegen in 1 klap. Zij weer tijd voor elkaar, wij verlost van de emotieloosheid .
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_52958860
Zonde hoor, ik vind het een leuk stel. En voor de kinderen is het natuurlijk een drama.
  woensdag 5 september 2007 @ 17:28:57 #31
92279 N.icka
Windforce 11
pi_52962763
Als zij Sander niet meer hoeft wil ik hem wel
pi_52963414
quote:
Op woensdag 5 september 2007 17:28 schreef N.icka het volgende:
Als zij Sander niet meer hoeft wil ik hem wel
en anders wil zij hem wel!!!
  woensdag 5 september 2007 @ 18:19:28 #33
92279 N.icka
Windforce 11
pi_52963708
quote:
Op woensdag 5 september 2007 18:06 schreef milagro het volgende:

[..]

en anders wil zij hem wel!!!
Ik ben veel lekkerder
pi_52963851
quote:
Op woensdag 5 september 2007 18:19 schreef N.icka het volgende:

[..]

Ik ben veel lekkerder
ik geloof je meteen, zij is namelijk huuuuuuuuuuh

ik hoop dat jullie erg gelukkig samen worden

ja, hoor eens, Linda, je doet hem zelf weg, hoor
  woensdag 5 september 2007 @ 18:26:17 #35
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_52963893
quote:
Op woensdag 5 september 2007 18:24 schreef milagro het volgende:

[..]

Het leek me altijd wel een spannende vrouw. Tot ze bij Barend en van Dorp haar mond open deed.
Heleen van Royen .
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 5 september 2007 @ 18:31:38 #36
92279 N.icka
Windforce 11
pi_52964036
quote:
Op woensdag 5 september 2007 18:24 schreef milagro het volgende:

[..]

Dank je
pi_52973996
over een paar weken heeft ze een jonge vriend van 25 let maar op
  donderdag 6 september 2007 @ 03:40:46 #38
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_52973997
Ik zou dr wel doen met m'n 26.
Cop killer
Kill all the cops tonight
Kill them, cop killer
Kill all the cops in sight
  † In Memoriam † donderdag 6 september 2007 @ 12:25:37 #39
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_52979698
Afijn, ze wil zich op termijn toch wel weer verzoenen met Sander. Prima hoor, maar nu snap ik nóg minder waarom $jon dit naar buiten heeft gebracht. Ziet hij mogelijkheden hier een Real Life Soap uit te peuren of wil-ie ons laten SMS-en of zo?
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
pi_52995966
quote:
Op donderdag 6 september 2007 12:25 schreef Cynix ® het volgende:
Afijn, ze wil zich op termijn toch wel weer verzoenen met Sander. Prima hoor, maar nu snap ik nóg minder waarom $jon dit naar buiten heeft gebracht. Ziet hij mogelijkheden hier een Real Life Soap uit te peuren of wil-ie ons laten SMS-en of zo?
SMS-en, gok ik.

Nee joh, dit heet strategie. Die twee gaan uit elkaar, definitief en voor altijd. Maar ze hebben geen zin in elke dag een voorpaginabericht, en dus brengen ze het nieuws positief cq. halfslachtig. Daar heeft John langdurig over nagedacht, en uiteindelijk was zijn dringende advies: "Jullie willen verzoenen, zogenaamd." Die nachtkaars gaat zachtjes uit, over twee weken is iedereen het vergeten en sowieso is niemand geïnteresseerd in die verzoening - Linda en Sander al helemaal niet.
Nóg weer drie maanden later duikt Linda stralend op met een nieuwe vriend aan haar arm. Tegen die tijd is de scheiding alweer oud nieuws en hebben de bladen het druk met foto's maken van die nieuwe vriend, speculeren over eventuele liefdesbaby's en/of nieuwe chirurgische ingrepen.

Ofwel: "Hoe overleef je een mediascheiding", deel I
  † In Memoriam † vrijdag 7 september 2007 @ 00:55:03 #41
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_52996057
Klinkt goed!
pi_52996065
ja eh wie wil er nu met linda?????????
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_52996235
quote:
Op vrijdag 7 september 2007 00:55 schreef zhe-devilll het volgende:
ja eh wie wil er nu met linda?????????
Matthijs van Nieuwkerk Die wil ook wel met Sander. Of met S$on. Of met jou.
pi_52997463
quote:
Op donderdag 6 september 2007 03:40 schreef HAL9000S het volgende:
Ik zou dr wel doen met m'n 26.
zozo, flink aan de maat
  vrijdag 7 september 2007 @ 15:46:32 #45
15080 static
pi_53007713
quote:
Duitse 'Gooische Vrouw' steunt Linda.

In een openbare brief betuigt Duitse 'Gooische Vrouw' Margarethe Schreinemakers haar medeleven aan Linda de Mol, over wie afgelopen week bekend werd dat haar relatie met Sander Vahle op een laag pitje is komen te staan. Margarethe, die zelf al twee scheidingen achter de rug heeft, legt uit welke zware taak moeder Linda nu te wachten staat.

Doorgewinterde gescheiden vrouw Margarethe, die goed in haar slappe was zit en een Duitse televisiepersoonlijkheid is, leeft mee met Linda en dat steekt ze niet onder stoelen of banken. Op de site van Bild schrijft ze:

"Lieve Linda,

Ik was diep geraakt toen ik las dat je lange relatie met Sander is beëindigd. Dat vind ik erg voor je omdat ik als gescheiden vrouw weet wat dat betekent. Dat doet pijn. Verdomd pijn. Scheiden is lijden. Het grootste ideaalbeeld is verstoord: namelijk die van een gelukkige familie.

En veel mensen hebben, net zoals ik, geloofd dat je bij de gelukkigen hoorde. Jij, gekke Powervrouw, je succesvolle man, een droomhuis, twee prachtige kinderen.

Ik herinner me nog een televisieshow waarin je zei: 'Ik kan gerust stellen dat ik de man van mijn leven heb gevonden.' Op dat moment dacht ik: 'Wat moet die vrouw gelukkig zijn!' Ik was bijna een beetje jaloers op je...

Je hebt altijd veel en graag gewerkt. Net zoals ik. En wij zijn beiden hartstochtelijke moeders. Jij zegt, als het gezin lijdt onder de baan, dan zou je meteen met werken stoppen. Ook dat heb ik zo gevoeld. En dan verlaat men de ander toch. Die samenhorigheid gaat toch verloren, we verleren de liefde.

Ook als je geen stel meer bent, liefdevolle ouders moeten jullie blijven. Kinderen van gescheiden ouders zoeken altijd de schuld bij zichzelf. 'Wat heb ik fout gedaan, dat mijn ouders niet meer van elkaar houden?'

Dat is het moment waarop jij de vele vragen van de kinderen behoedzaam beantwoorden moet. Er zijn voor kinderen twee werelden: de papa-wereld en de mama-wereld. Dat betekent meestal: gescheiden vakanties, gescheiden weekeinden en gescheiden belevenissen...

Dat is vermoeiend voor kinderen. Ze houden zich in beide werelden in, omdat ze de vrede willen bewaren. Daarom heb je bruggen nodig om deze nieuwe werelden voro de kinderzielen zo goed mogelijk met elkaar te verbinden.

Lieve Linda, dat ga jij klaarspelen, omdat jij een open en liefdevolle vrouw bent. En met de tijd zul je leren wat kinderen van gescheiden ouders gelukkig maakt. Maar nu moet je alleen maar goed naar ze luisteren.

Dat is onze verantwoordelijkheid. Ik wens je veel kracht en inhoudelijke zakelijkheid om je eigen emoties te verwerken. Dat maakt het hart vrij en het handelen makkelijker.

Jouw Margarethe"
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
  vrijdag 7 september 2007 @ 15:48:23 #46
15080 static
pi_53007759
quote:
Relatiebreuk met Sander niet definitief..

Linda de Mol wil verzoenen met Sander.

Linda de Mol en de vader van haar kinderen, Sander Vahle, houden nog steeds van elkaar. De relatiebreuk die Nederland schokt, is nog niet definitief. " Ik wil verzoenen", zegt presentatrice Linda in een reactie. "De spanningen waren zo hoog opgelopen dat het beter is voor ons en de kinderen om even apart te wonen. We hebben nu vooral rust nodig..."

Presentatiekoningin Linda de Mol (43) maakt mee wat een op de drie stellen overkomt. De altijd vrolijke professional leek het allemaal te hebben. Een heerlijke man, die begrip had voor haar krankzinnige leven. Twee geweldige kinderen, een jongen en een meisje, van zeven en tien. En de ene na de andere televisiehit. Maar al deze ingrediënten blijken geen garantie voor gezinsgeluk¿

Achter de muren van de villa in Crailoo is het al langere tijd niet meer gezellig. De relatie tussen Linda en Sander leed al de hele zomer onder spanningen. In een bijna cynische, on-Linda-achtige, column in haar eigen tijdschrift beschrijft de blonde presentatrice hoe de gebeurtenissen van de afgelopen maanden – met name al het gedoe rondom Talpa/Tien – haar niet in de koude kleren gingen zitten. "Als ik heel eerlijk ben, heb ik in de zomervakantie een behoorlijke depressie gehad. Zo heet het toch als je overal om moet huilen?â€

Het verdwijnen van de televisiezender van haar broer John, ondanks alle inspanningen om er een succes van te maken, heeft Linda erg aangegrepen. En dat heeft een enorme wissel op haar gezinsleven getrokken. "Iets te hard gewerkt, denk ik. Beetje relatiestress wegens te veel wegâ€, zo schrijft ze.

De drukke werkzaamheden van Linda hebben al eerder een breuk teweeggebracht. Maar die was definitief.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 7 september 2007 @ 16:59:57 #47
163650 Greys
pi_53009571
Linda, laf ding... nu snel weer terugkrabbelen he, nu blijkt hoeveel dames al staan te wachten om jouw plaats in te nemen
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  † In Memoriam † vrijdag 7 september 2007 @ 17:41:29 #48
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_53010651
Eeeh pssst, Linda heeft het geld hoor, niet Sander.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 7 september 2007 @ 18:15:19 #49
163650 Greys
pi_53011465
quote:
Op vrijdag 7 september 2007 17:41 schreef Cynix ® het volgende:
Ja maar Sander is een lekkere meneer
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_53011506
quote:
Op vrijdag 7 september 2007 17:41 schreef Cynix ® het volgende:
Maar Sander dus the looks. Dus staan de dames te trappelen, want zoveel leuke vrijgezelle mannen in zijn leeftijdscategorie zijn er niet.
pi_53011526
quote:
Op vrijdag 7 september 2007 18:15 schreef Greys het volgende:

[..]

Ja maar Sander is een lekkere meneer
2 zielen...........
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 7 september 2007 @ 18:19:21 #52
163650 Greys
pi_53011589

Ik kan me dus serieus voorstellen dat er heel wat dames thuis zitten van 'Ja jezus Linda, je hoefde hem toch niet meer? Geef ons dan nu een kans, ga hem nu niet ineens terugnemen, trut! '

Kijk, wij niet, want wij hebben beiden al een leuke meneer, maar toch moesten we even opkomen voor Sander he

*kwijl* ... want geld maakt niet gelukkig.... *kwijl*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_53012715
quote:
'Linda de Mol maakte slippertje'
door onze redactie
AMSTERDAM - De Amsterdamse grachtengordel is driftig op zoek naar de oorzaak van de heftigste relatiebreuk van het jaar: die tussen Linda de Mol en haar Sander. En daar doemt opeens de naam van cabaretier Viggo Waas op...

Linda zou een fataal slippertje hebben gemaakt met de donkerharige grappenmaker. Dat zou de oorzaak zijn van dat Sander Vahle hun villa heeft verlaten.

Volgens de manager van de presentatrice, Xenia Kaspar, is Viggo de zoveelste naam die uit de hoge hoed wordt getoverd. "Iedereen zioekt naar een schuldigde van de relatiebreuk. Maar er zijn echt geen andere partijen in het spel. Viggo schijft wel eens een column in het blad Linda en ze sms'en wel eens. Maar het zijn slechts goede bekenden. Linda is met Sander op de veertigste verjaardag van Viggo geweest. En ze heeft zijn vrouw pasgeleden nog een cadeautje gestuurd voor de geboorte van hun eerste kindje. Het is echt klinkklare onzin."

De oorzaak is volgens Xenia dat Viggo ooit in een interview heeft gezegd dat hij Linda zo'n aantrekkelijke vrouw vond. "Dat was in de tijd van Spangen, zo'n twee jaar geleden."
Vigo Waas, zo'n domme en saaie man ook
  † In Memoriam † vrijdag 7 september 2007 @ 19:28:38 #54
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_53013298

Viggo lust er wel pap van.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 7 september 2007 @ 19:29:30 #55
163650 Greys
pi_53013315
Ik zou Linda wel ONTZETTEND dom vinden als ze buiten de deur rommelde.
Zo'n leuke man en zulke leuke kinderen. En het dan verzieken op die manier.
Misschien is het helemaal niet waar... dat van Viggo, maar waar rook is... is vuur.... (zei zij sensatiebelust )
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 7 september 2007 @ 19:31:43 #56
163650 Greys
pi_53013336
Dit was duidelijk nog voor de botox

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 7 september 2007 @ 22:03:50 #57
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_53017025
quote:
Op vrijdag 7 september 2007 19:29 schreef Greys het volgende:
Ik zou Linda wel ONTZETTEND dom vinden als ze buiten de deur rommelde.
Zo'n leuke man en zulke leuke kinderen. En het dan verzieken op die manier.
Misschien is het helemaal niet waar... dat van Viggo, maar waar rook is... is vuur.... (zei zij sensatiebelust )
Dat zal ze toch niet gedaan hebben een slippertje buiten de deur..nee, daar geloof ik toch niks van
Ja je weet het zijnde er niet van !!
  zaterdag 8 september 2007 @ 00:36:52 #58
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_53021189
Dat gerucht van Viggo en Linda is toch al vrij oud?
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
pi_53022760
quote:
Op vrijdag 7 september 2007 19:31 schreef Greys het volgende:

[afbeelding]
lang leve botox
pi_53022780
quote:
Op vrijdag 7 september 2007 19:31 schreef Greys het volgende:

[afbeelding]
zo, da's toch wel een aanzienlijk verschil met nu.

dat waren geen eenmalige injecties, ze heeft een abonnement erop, zo strak en anders is ze nu.
  zaterdag 8 september 2007 @ 02:25:58 #61
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_53022857
quote:
Op vrijdag 7 september 2007 18:16 schreef conleche het volgende:

[..]

Maar Sander dus the looks. Dus staan de dames te trappelen, want zoveel leuke vrijgezelle mannen in zijn leeftijdscategorie zijn er niet.
Ach die heeft zo weer een groen blaadje idd
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_53022882
quote:
Op zaterdag 8 september 2007 02:18 schreef milagro het volgende:

[..]

zo, da's toch wel een aanzienlijk verschil met nu.

dat waren geen eenmalige injecties, ze heeft een abonnement erop, zo strak en anders is ze nu.
maar het resultaat mag er wel wezen
pi_53022888
quote:
Op zaterdag 8 september 2007 02:30 schreef the_legend_killer het volgende:

[..]

maar het resultaat mag er wel wezen
zeker wel idd, maar ze jokt een beetje over wat ze heeft laten doen, gok ik
pi_53022904
quote:
Op zaterdag 8 september 2007 02:30 schreef milagro het volgende:

[..]

zeker wel idd, maar ze jokt een beetje over wat ze heeft laten doen, gok ik
Ik denk dat ze ondertussen vanalles al heeft laten verbouwen.
OP vandaag willen ze meteen alles 'nieuw' hebben
pi_53022912
quote:
Op zaterdag 8 september 2007 02:32 schreef the_legend_killer het volgende:

[..]

Ik denk dat ze ondertussen vanalles al heeft laten verbouwen.
OP vandaag willen ze meteen alles 'nieuw' hebben
ach nu ja, als ze maar gelukkig is..... oh wacht ..
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 8 september 2007 @ 10:23:02 #66
163650 Greys
pi_53024604
quote:
Op zaterdag 8 september 2007 02:34 schreef milagro het volgende:

[..]

ach nu ja, als ze maar gelukkig is..... oh wacht ..

Ik herinner me nog haar column voorin haar eigen blad, het onderwerp luidde "Dan MAAK je maar zin!".
Over dat vrouwen die geen zin hebben in sex met hun man, gewoon zin moeten maken, omdat als je eenmaal bezig bent je het heus wel weer lekker vindt. Ze heeft haar eigen advies iets teveel opgevolgd, denk ik, ze moest het buiten de deur uitbreiden
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 8 september 2007 @ 10:27:18 #67
163650 Greys
pi_53024654
Column van Viggo en Peter, van een tijdje terug:
Bron: http://www.nuhrdercourant.nl/02_columns/column02.html

Linda de Mol

Waarom staan wij in de Linda?
Omdat we het leuk vinden.
En omdat je Linda niets kan weigeren.
Dat is niet lullig bedoeld.
Het is gewoon zo.
Voor cabaretiers is Linda moeilijk te vangen.
Ik heb een onderzoekje gedaan onder een aantal cabaretiers. Waarom zijn er geen grappen over Linda? Uitkomst: Ze is te leuk.
Ze is bij Dit was het Nieuws geweest. Iedereen belde me daarna op. God was is ze leuk hé.
Terwijl je mag natuurlijk als cabaretier eigenlijk geen voorkeuren hebben.
Ooit is er één cabaretier die een grap over Linda de Mol wilde maken maar die heeft God toen voor straf klein, dik en kaal gemaakt en een Goois accent gegeven.

Ik heb ooit tegen Linda gezegd ik wil misschien uit Spangen.
Nou een paar afleveringen later werd ik doodgeschoten door een Marokkaan.
Zoveel macht heeft Linda dus.
Marokkaan ja. Niet meteen denken waarom nou doodgeschoten door een Marokkaan. De serie speelt nou eenmaal in Rotterdam en daar wonen nou eenmaal veel Marokkanen. En Regilio Tuur, maar die slaat alleen maar vrouwen.

Linda.magazine. Natuurlijk begrijp ik dat het niet Linda heet. Maar je komt er toch niet onderuit dat de mensen het de Linda gaan noemen.
Dat is toch ook wel mooi, dat het de Linda gaat heten in de volksmond.
Doelgroep? Vrouwen tussen de dertig en de veertig.
Mannen die vallen op vrouwen tussen de dertig en de veertig.
Dat zijn dus mannen tussen de vijftig en de zestig.
Mannen tussen de dertig en de veertig vallen op vrouwen tussen de twintig en de dertig. Wij zijn een uitzondering maar dit weet ik van mijn vrienden.

Je krijgt toch…

Heb je de Linda al gelezen?
He lekker even in de Linda lezen.
Ik sta in de Linda.
Heb je gelezen wat Viggo en Peter in de Linda schrijven.
Ik sta weer niet in de Linda, heeft ze wat tegen mij.
Schat luister, je moet gewoon zin maken.
Dat heb ik niet van mezelf. Het staat in de Linda.
Dus ik zou zeggen, aan het werk.

Heel flauw om dat op het bordje van Monique van der Ven te schuiven.
In de Linda staat

Het is eigenlijk onmogelijk dat ze hier is.
Dat klopt , ze moet wel met dubbelgangers werken.
Ze is hier, ze maakt een film waar wij helaas niet in meespelen.
Ze doet miljoenenjacht.
Ze heeft twee kinderen en een man.
Ze heeft dit blad.
Alle groten der aarde werken met dubbelgangers.

Idee 2
Linda de Mol is bedacht door haar broer.
Ze bestaat niet echt.
Er is een actrice die Linda de Mol speelt.
Maar dat deed ze zo goed en ze is zo succesvol geworden dat ze wel door moet gaan.
En nu speelt de actrice die Linda de Mol speelt, een rol in een film. Ze acteert dus Linda de Mol die acteert, ik geef het u te doen.

Idee 3
Sex-dip. Ja ik weet dat het voor de hand ligt maar daarom hebben het er ook eventjes over.
Ik moet zeggen ik was niet onder de indruk. Komt ook als man heb je eigenlijk een constante sexdip. Kort gezegd als man vind je altijd dat je het te weinig doet. Maar dat wordt nooit serieus genomen. Linda zegt het een keer en iedereen luistert.

Ik ben een man
Dat is best fijn
Maar als ooit zou mogen ruilen

Soms wou ik dat ik Linda was.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zaterdag 8 september 2007 @ 10:46:10 #68
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_53024887
quote:
Op zaterdag 8 september 2007 00:36 schreef BVO het volgende:
Dat gerucht van Viggo en Linda is toch al vrij oud?
Ik heb er nooit niks van gehoord Dus hoe jij daar aan komt aan die feiten tussen Linda en Viggo is mij een raadsel
  zaterdag 8 september 2007 @ 11:39:55 #69
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_53025765
quote:
Op zaterdag 8 september 2007 10:46 schreef Haaibaaike het volgende:

[..]

Ik heb er nooit niks van gehoord Dus hoe jij daar aan komt aan die feiten tussen Linda en Viggo is mij een raadsel
Toen tijdens Spangen . Daar zaten ze samen in. Toen hoorde ik ook al die verhalen/
  zaterdag 8 september 2007 @ 13:00:14 #70
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_53027417
quote:
Op zaterdag 8 september 2007 11:39 schreef BVO het volgende:

[..]

Toen tijdens Spangen . Daar zaten ze samen in. Toen hoorde ik ook al die verhalen/
Oh dat wist ik niet !
Ik heb Spangen weleens gezien.. Maar ik geloof je wel nu je dit verteld
  zaterdag 8 september 2007 @ 13:02:10 #71
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_53027458
Hij heeft 'de looks' ?

Pffff.
When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
pi_53027732
quote:
Op zaterdag 8 september 2007 13:02 schreef Posdnous het volgende:
Hij heeft 'de looks' ?
Hij heeft zo'n leuke, ongekunstelde lach (zie: fotootje in de OP)
pi_53028984
quote:
Op vrijdag 7 september 2007 16:59 schreef Greys het volgende:
Linda, laf ding... nu snel weer terugkrabbelen he, nu blijkt hoeveel dames al staan te wachten om jouw plaats in te nemen
Jaaaaah, dat zal het zijn. Ze hebben ook geen kinderen enzo.
JoPiDo:"Volgens mij is Cutebutpsycho een raszeikwijf, ééntje die je als man absoluut links moet laten liggen."
  maandag 10 september 2007 @ 23:32:51 #74
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_53085191
quote:
Op zaterdag 8 september 2007 13:02 schreef Posdnous het volgende:
Hij heeft 'de looks' ?

Pffff.
Profiel: Man.

Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  maandag 10 september 2007 @ 23:51:41 #75
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_53085706
Ik vind die Sander net iets te fris en fruitig.

Alsof hij continue net onder de douche vandaan, uit een wolkje aftershave en een föhnstraal gewandeld komt.
Als ik Linda was, zou ik inmiddels best behoefte hebben aan een one night stand met een beetje vunziger man. Met zweet in zijn haar en spinazie tussen zijn tanden. Daar zie ik Viggo dan ook op het toneel verschijnen. Die is volgens mij best wel aangenaam onfris.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_53088500
quote:
Op maandag 10 september 2007 23:51 schreef Duderinnetje het volgende:

Alsof hij continue net onder de douche vandaan, uit een wolkje aftershave en een föhnstraal gewandeld komt.
Als ik Linda was, zou ik inmiddels best behoefte hebben aan een one night stand met een beetje vunziger man. Met zweet in zijn haar en spinazie tussen zijn tanden. Daar zie ik Viggo dan ook op het toneel verschijnen. Die is volgens mij best wel aangenaam onfris.
wat Sander betreft kan ik met je mee gaan, maar die Viggo.... hij is zo dom
ja, daar voel je niets van, maar toch, het ontgeilt zo
  Moderator / Miss SHO dinsdag 11 september 2007 @ 09:43:15 #77
22592 crew  Ole
pi_53090032
Ken je Viggo persoonlijk - in de zin van sex mee gehad- milagro?
pi_53090196
quote:
Op dinsdag 11 september 2007 09:43 schreef Ole het volgende:
Ken je Viggo persoonlijk - in de zin van sex mee gehad- milagro?
nee, zeg
maar zoals hij in programma's , DWDD, Kopspijkers, talkshows, overkomt zo door de jaren heen, zo nietsig, nauwelijks een mening, en waar wel niet onderbouwd, na wauwelend wat anderen zeggen, saai, niets te melden, en dat maakt hem lelijk, vind ik, zoals dat iedere op het eerste gezicht mooie of lekkere man lelijk maakt, domheid, leegheid, nietstemeldenheid.

oh en ik heb nooit kunnen lachen om NUR, maar goed, dat terzijde.
pi_53093026
quote:
Op maandag 10 september 2007 23:51 schreef Duderinnetje het volgende:

dinsdag 11 september 2007 @ 15:36:11 #80
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_53097831
Het hele euvel is natuurlijk begonnen toen Linda bloot bij bonskoots Marco in bad ging zitten. Dan vrààg je om problemen.
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
pi_53098275
quote:
Op dinsdag 11 september 2007 15:36 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Het hele euvel is natuurlijk begonnen toen Linda bloot bij bonskoots Marco in bad ging zitten. Dan vrààg je om problemen.
die vind ik dan weer wél leuk
  dinsdag 11 september 2007 @ 16:06:07 #82
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_53098411
quote:
Op dinsdag 11 september 2007 15:58 schreef milagro het volgende:

[..]

Marco van Basten is ook nog eens getrouwd
  dinsdag 11 september 2007 @ 16:09:32 #83
3647 B.R.Oekhoest
pi_53098480
quote:

[..]

Welke niet dan?
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
pi_53098544
quote:
Op dinsdag 11 september 2007 16:09 schreef B.R.Oekhoest het volgende:

[..]

Welke niet dan?
leest u mijn boeken voorgaande posts maar , ik heb er geen zin an, herhalen
  dinsdag 11 september 2007 @ 16:29:29 #85
3647 B.R.Oekhoest
pi_53098905
quote:
Op dinsdag 11 september 2007 16:13 schreef milagro het volgende:

[..]

leest u mijn boeken voorgaande posts maar , ik heb er geen zin an, herhalen
Done, hattik daarvoor niet gezien....
  † In Memoriam † dinsdag 11 september 2007 @ 16:46:17 #86
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_53099252
quote:
Op dinsdag 11 september 2007 09:50 schreef milagro het volgende:
zo nietsig, nauwelijks een mening, en waar wel niet onderbouwd, na wauwelend wat anderen zeggen, saai, niets te melden, en dat maakt hem lelijk, vind ik, zoals dat iedere op het eerste gezicht mooie of lekkere man lelijk maakt, domheid, leegheid, nietstemeldenheid.
Zo bekeken lijkt hij prima bij Linda te passen.
  dinsdag 11 september 2007 @ 16:50:52 #87
177846 colette
kloon van conleche
pi_53099368
quote:

[..]

Smaken verschillen zullen we dan maar zeggen (daar kan ik nu echt geen spatje aantrekkelijkheid in ontdekken)
pi_53099408
quote:
Op dinsdag 11 september 2007 16:46 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Zo bekeken lijkt hij prima bij Linda te passen.
  woensdag 12 september 2007 @ 13:09:37 #89
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_53119328
Linda de Mol: 'Ik heb géén verhouding met Viggo'

AMSTERDAM - Linda de Mol heeft geen affaire met Viggo Waas. "Het verhaal klopt van geen kant", laat de 43-jarige tv-diva weten. "Ik heb géén verhouding met Viggo en dat is al helemaal niet de reden van de breuk tussen Sander en mij."

De presentatrice reageerde in Shownieuws op een artikel dat dinsdag in de Duitse krant Bild verscheen. Hierin werd beweerd dat Linda en Sander uit elkaar zouden zijn, wegens Linda's affaire met de 45-jarige acteur. "Ik vind het ontzettend kwetsend voor Viggo en zijn vriendin, die samen een kindje hebben. En ook heel beledigend en kwetsend voor Sander en mij."

Op de vraag hoe het met haar gaat, antwoordt ze: "Niet zo best, het is een heel zware periode natuurlijk."
Linda vindt het erg vervelend dat iedereen haar als oorzaak van de breuk aanwijst. Ze is dan ook boos op Albert Verlinde, die in RTL Boulevard 'fijntjes opmerkte dat ze vaak vreemdgaat'. "Ik mag graag een beetje flirten. Maar ik heb zeker geen verhoudingen. Ik moet er niet aan denken."

Wat dan wél de reden van de breuk is, wil de presentatrice niet zeggen. "Ik geloof niet dat ik aan de rest van Nederland verplicht ben om dat te vertellen."

Linda vraagt iedereen om haar, Sander en hun twee kinderen met rust te laten. "We zijn ontzettend verdrietig en we hopen dat alles nog goed gaat komen."
Bron : Telegraaf.nl

Groot gelijk heb je Linda dat ze jullie met rust moeten laten !
  woensdag 12 september 2007 @ 15:01:08 #90
3647 B.R.Oekhoest
pi_53122253
quote:
Op woensdag 12 september 2007 13:09 schreef Haaibaaike het volgende:
"Ik mag graag een beetje flirten. Maar ik heb zeker geen verhoudingen. Ik moet er niet aan denken."
Een beetje Clintoniaans. Tusen firten en verhoudingen ligt nog heel wat, bv bezemkastacties, one-night-stands etc.
pi_53164230
We zijn eruit; Linda is okay!
quote:
Sander verklaart Linda de liefde!
door Wilma Nanninga
AMSTERDAM - Sander Vahle, de 41-jarige partner van Linda de Mol, heeft exclusief voor deze krant een 'liefdesverklaring' gedaan aan zijn partner en moeder van zijn twee kinderen. Het paar dat in moeilijkheden verkeert, is al dagen doelwit van speculaties terwijl het juist in alle rust probeert de relatie te lijmen.

De letterlijke tekst van zijn verklaring is: "Ik doe nooit uitspraken in de pers, maar de recente onterechte en misselijkmakende artikelen in de roddelpers en op internet, met als dieptepunt het interview met de ex-man van Linda, dwingen me dit wel te doen. Het is pijnlijk voor Linda dat zij aan alle kanten de schuld, voor zover die er überhaupt is, in de schoenen geschoven krijgt. Linda is geen koele, zakelijke bitch, die alle touwtjes in handen heeft, maar een leuke, sociale vrouw en moeder met een groot hart. Laat haar en onze kinderen met rust, het is moeilijk genoeg. We zijn twaalf jaar heel gelukkig geweest met elkaar en hopen nog steeds hieruit te komen."

De ex-man van Linda, Fred Reuter, suggereerde in een van de roddelbladen dat zijn voormalige echtgenote een 'controlfreak' is. Hij vermoedde dat Sander er genoeg van had gekregen dat Linda hun beider leven altijd probeerde te regelen. Sander neemt daar dus duidelijk afstand van.
Bron.
En Fred kakt er na 12 jaar nog steeds van dat hij zijn BN'er kwijt is.
pi_53164332
da's idd wel een erge loesah streek, van het blad en van de ex, een ex erbij slepen en die ex dan ook nog eens maar al te graag zijn verhaal doen.

Ik zeg : FRED REUTER had losse handjes en daarom is dat huwelijk naar de knoppen gegaan en dat kan FRED nog steeds niet hebben, zoals dat vaker gaat met structurele mishandelaars, ze vinden het vrouwtje een mislukt excuus voor een echtgenote, maar oh wee als ze weg gaat.

zo help je een vette roddel de wereld in, Fred, je ziet het, iedereen kan dat.
pi_53164477
Dat 'interview' stond trouwens gisteren of eergisteren in De Telegraaf en deze week in Privé.
Oftewel; de Telegraaf Media Groep.

Daarom is deze quote ook zo leuk:
quote:
Het paar dat in moeilijkheden verkeert, is al dagen doelwit van speculaties
Whehehe.
pi_54106789
Goede 'vriend', die Gordon...
quote:
Gordon: 'Sander bedroog Linda!'
door onze redactie
AMSTERDAM - De man van Linda de Mol, Sander Vahle, heeft de presentatrice bedrogen. De vader van haar twee kinderen had een affaire met een andere vrouw. Dat zou de reden zijn waarom het stel voorlopig uit elkaar is. Dat zegt goede vriend Gordon in RTL Boulevard.

"Sander is verliefd op een andere vrouw", onthult Gordon maandagavond. "Maar verliefdheid kan weer overgaan." Volgens de zanger duurde de affaire niet langer dan een maand. Gordon gelooft dat het huwelijk van Sander en Linda sterk genoeg is om hier uit te komen.

De manager van Linda, Xenia, wil geen commentaar geven.

Eerder deden de geruchten dat Linda een slippertje had gemaakt met Viggo Waas.

Begin september werd bekend dat Linda (43) en Sander (41) voorlopig uit elkaar zijn. Sander heeft de gigantische Gooise villa verlaten en heeft elders onderdak gevonden.
  dinsdag 23 oktober 2007 @ 11:47:31 #95
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_54106836
Staat ook in de telegraaf. van je vrienden moet je het hebben.
pi_54107244
quote:
Op dinsdag 23 oktober 2007 11:47 schreef Haaibaaike het volgende:
Staat ook in de telegraaf. van je vrienden moet je het hebben.
uuuhm, Gordon zei dit als presentator van RTL Bé, denk je niet dat hij dit van te voren met Linda besproken heeft, en het nu naar buiten bracht, omdat de bladen er toch al mee komen, en zo enigzins hen voor te zijn?
  dinsdag 23 oktober 2007 @ 12:23:25 #97
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_54107489
quote:
Op dinsdag 23 oktober 2007 12:10 schreef milagro het volgende:

[..]

uuuhm, Gordon zei dit als presentator van RTL Bé, denk je niet dat hij dit van te voren met Linda besproken heeft, en het nu naar buiten bracht, omdat de bladen er toch al mee komen, en zo enigzins hen voor te zijn?
Gordon was iig de telegraaf voor,
pi_54107567
quote:
Op dinsdag 23 oktober 2007 12:23 schreef Haaibaaike het volgende:

[..]

Gordon was iig de telegraaf voor, kijk anders hier
http://www.telegraaf.nl/prive/73518171/Gordon:
ik bedoel te zeggen dat hij het ms wel doet op verzoek van Linda, om zo de roddelbladen voor te zijn.
het nieuws kwam ook zonder Gordon wel naar buiten, hoor, het lag al klaar.. en zo haal je iig de scoop voor de bladen eraf.
  dinsdag 23 oktober 2007 @ 12:32:49 #99
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_54107647
quote:
Op dinsdag 23 oktober 2007 12:27 schreef milagro het volgende:

[..]

ik bedoel te zeggen dat hij het ms wel doet op verzoek van Linda, om zo de roddelbladen voor te zijn.
het nieuws kwam ook zonder Gordon wel naar buiten, hoor, het lag al klaar.. en zo haal je iig de scoop voor de bladen eraf.
Dat zou kunnen dat ie op verzoek van Linda heeft verteld.
Maar de zelfde avond stond het in de telegraaf dat Sander, Linda heeft bedrogen volgens Gordon in Boulevard. Tuurlijk kwam de nieuws ook naar buiten zonder dat Gordon vermeldt heeft in Boulevard..
pi_54286650

Linda de Mol en partner definitief uit elkaar
Uitgegeven: 31 oktober 2007 15:36

AMSTERDAM - Linda de Mol en haar vriend Sander Vahle zijn definitief uit elkaar. Dat maakte de manager van de televisiepresentatrice woensdag bekend. Het koppel heeft hun relatie na twaalf jaar beëindigd.

Vorige maand werd bekend dat Vahle en Linda de Mol voorlopig uit elkaar zijn. Daarna kwam al snel de geruchtenstroom op gang over de oorzaak van de breuk tussen het stel, dat twee kinderen heeft.

pi_54286670
Dit was van nu.nl

Ja, nu kan ze ook niets meer ontkennen. Het staat in de Story en dit schijnt dus wél echt waar te zijn...
zielig hoor, zit je dan in je grote huis....
  donderdag 1 november 2007 @ 11:21:06 #102
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_54298445
quote:
do 1 nov 2007, 07:00
Gordon in tranen om breuk Linda en Sander
door Vanessa Bontje
AMSTERDAM - Goede vriend Gordon begint spontaan te huilen wanneer hij het nieuws over de definitieve liefdesbreuk verneemt. "Dit grijpt me vreselijk aan", snikt hij. "Ik ben al jarenlang heel close met Linda en Sander. Toen hun liefdesproblemen begonnen, heb ik ze verschillende keren gesproken. Ik vind het onvoorstelbaar. Ik vóél gewoon hun pijn."

Cynisch: "Als íemand weet hoe het voelt om liefdesverdriet te hebben, ben ik het. Linda hoopte in haar hart nog dat het goed zou komen... Sander sprak ik afgelopen dinsdag nog. Hij zag er vreselijk uit. Het doet hem duidelijk veel pijn. Om over hun kindertjes maar te zwijgen... Verschríkkelijk voor deze twee kleintjes dat hun ouders uit elkaar gaan.”

De 39-jarige zanger vertelde onlangs op televisie dat de breuk was ontstaan door een affaire die Sander zou hebben gehad. "Maar verliefdheid kan weer overgaan.” Volgens hem zou de relatie niet langer dan een maand hebben geduurd. Gordon geloofde dat de relatie van Linda en Sander sterk genoeg was om deze crisis te boven te komen. "Ik vond het vreselijk dat ik dat moest vertellen. En omdat beiden me dierbaar zijn, heb ik het zo integer mogelijk geprobeerd te vertellen. Geen namen genoemd. Het meest pijn deed me nog dat Sander erg teleurgesteld was over dat bericht, zo vertelde hij mij op straat. Hij dacht zelfs dat Linda erachter had gezeten... Maar dat was helemaal niet waar. Het was gewoon binnengekomen op de redactie en toevallig moest ik het ter sprake brengen.”

Gordon wenst het voormalige koppel alle sterkte bij het verwerken van hun verdriet. "Het is niet altijd even eenvoudig om, wanneer je zo in de belangstelling staat, in alle rust de gebeurtenissen een plekje te geven. Desalniettemin hoop ik dat ze in goede harmonie afspraken kunnen maken over hun beider toekomst.”
Bron

donderdag 1 november 2007 @ 12:15:41 #103
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_54299185
quote:
Ze haalde de vijand binnen...

Linda de Mol bedrogen door huisvriendin

AMSTERDAM - Ieders nachtmerrie werd Linda's werkelijkheid. Ze troostte een gescheiden vriendin, en als 'dank' ging die er met haar man vandoor...

De vrouw die Linda (43) opving en troostte, is er met haar grote liefde vandoor gegaan. Heleen Hofstee (37), zo bevestigen ingewijden, is de aanleiding van de definitieve scheiding. "Linda heeft de afgelopen weken de deur van haar villa opengehouden. Daarmee heeft zij Sander een nieuwe kans willen geven. Maar hij is zó verliefd op Heleen, dat hij daar niet op in is gegaan. Gisteren heeft ze de deur dan ook dicht gedaan. De kinderen worden nu ingelicht. Het is echt over.”

Sander (41) en Heleen zien elkaar nu niet. "Dat kan niet omdat er paparazzi in de tuin liggen. Ze bellen elkaar alleen”, aldus een insider. Veel mensen op de ’Gooise matras’ vragen zich af of de prille verliefdheid wel echt tot iets zal leiden. "Sander en Heleen passen helemaal niet bij elkaar”, vertellen bekenden van de hockeyvereniging, waar Linda, Sander en Heleen hun kroost maandenlang gezellig naast elkaar langs de lijn stonden aan te moedigen. En anderen beweren weer: "Sander is helemaal blind van verliefdheid. Hij laat voor Heleen de leukste vrouw van Nederland vallen. Wij vinden het ontzettend dom van hem. En arme Linda. Zij haalde onbewust de vijand binnen.”

Heleen heeft kinderen die precies zo oud zijn als die van Linda en Sander. Dat schiep een band. Linda en Sander ontmoetten Heleen voor het eerst bij broer John de Mol (52). Heleen en haar toenmalige echtgenoot Ben Kolff waren bevriende buren van John de Mol en zijn vrouw Els. "En het klikte ook tussen Linda en Heleen. De twee vrouwen praatten gezellig over de kinderen. En al snel werd er ook afgesproken in Linda’s villa in Crailoo. Het was bijna logisch dat Heleen door Linda werd opgevangen toen zij een jaar geleden weg ging bij haar man. Hij is een bekende societyfiguur in het Gooi, en behalve een van de eigenaren van McGregor Fashion Group ook actief in de racewereld. Met name in het Spyker-team.”

Vermoedelijk haalde Linda uit haar gesprekken met Heleen zelfs veel inspiratie voor de door haar bedachte successerie Gooische Vrouwen. In een eerder interview vertelde ze immers dat „de werkelijkheid vaak gekker is dan je zou kunnen verzinnen. Als je opschrijft wat mijn vriendinnen meemaken, heb je al geweldige ingrediënten voor de serie”.

Het is tragisch dat ze dat nu aan den lijve moet ondervinden. Want zij kon natuurlijk niet bevroeden wat er tijdens al dit luisteren ontstond tussen Heleen en haar Sander...
pi_54323545
Dit is ze dan, Heleen Hofstee-Kolff:

pi_54323598
Wat een hoer!
  vrijdag 2 november 2007 @ 20:02:40 #106
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_54323832
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 19:53 schreef SteveBallmer het volgende:
Wat een hoer!
Meer iets voor VIc, deze snol
Snobs have more fun!
KLIK!
  vrijdag 2 november 2007 @ 20:03:56 #107
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_54323862
Is dat niet Broek uit de Bold?
  Moderator / Miss SHO vrijdag 2 november 2007 @ 20:04:41 #108
22592 crew  Ole
pi_54323890
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 20:03 schreef BVO het volgende:
Is dat niet Broek uit de Bold?
Nu je het zegt!
  Moderator / Miss SHO vrijdag 2 november 2007 @ 20:05:46 #109
22592 crew  Ole
pi_54323919
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 20:02 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Meer iets voor VIc, deze snol
Blij dat ik niet blond ben
  vrijdag 2 november 2007 @ 20:06:06 #110
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_54323923
Die ex van die Heleen staat vandaag in de telegraaf
  vrijdag 2 november 2007 @ 20:06:10 #111
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_54323928
Ik dacht even dat het Wendy van Dijk was eik.
Snobs have more fun!
KLIK!
  vrijdag 2 november 2007 @ 20:06:26 #112
3185 Adelante
To let it go now
pi_54323939
ze ziet er natuurlijker uit als linda
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  vrijdag 2 november 2007 @ 20:07:25 #113
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_54323963
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 20:04 schreef Ole het volgende:

[..]

Nu je het zegt!
Brooke uit de Bold lijkt niks op haar.
  vrijdag 2 november 2007 @ 20:09:46 #114
15080 static
pi_54324044
quote:
Internationale heksenjacht op minnares Sander.

Een internationale heksenjacht lijkt geopend op Heleen Hofstee-Kolff, de vrouw die Sander Vahle het hoofd op hol joeg! Zelfs de Duitse media, die 'hun' Traumhochzeit-presentatrice Linda de Mol op handen dragen, hebben uitgeplozen wie een bom legde onder haar liefdesrelatie.

"Met de mooie, blonde Heleen (37) besprak de presentatrice Linda haar diepste gevoelens, zonder dat ze vreesde dat juist deze vrouw haar liefdesgeluk met Sander zou verstoren", schrijft Bild over de liefdesbreuk, die afgelopen woensdag officieel werd bekendgemaakt.

De tabloid noemt het bedrog, dat zich pal onder de neus van Linda afspeelde, een 'klap in het gezicht' en een 'zware belediging' voor Linda.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 2 november 2007 @ 20:39:59 #115
163650 Greys
pi_54324893
En wij allemaal maar blèren dat Linda zo dom was om vreemd te gaan, terwijl ze zo'n leuke man had als Sander Nu blijkt dat die leuke meneer waar we het voor opnamen zelf een bedriegende kloothommel is. Maar hij blijft leuk (om te zien dan...)

En op die foto lijkt ze inderdaad op Broek uit de Bold!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator / Miss SHO vrijdag 2 november 2007 @ 20:41:43 #116
22592 crew  Ole
pi_54324927
Toch weer die kerels he

We hadden het kunnen weten! En dan ook nog ingeruild worden voor een blond mokkel.. tssss...
Dood moeten ze, die kerels! Dood!!!!!!
  vrijdag 2 november 2007 @ 20:44:11 #117
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
  † In Memoriam † vrijdag 2 november 2007 @ 20:44:14 #118
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_54324978
Dat Sander vreemd gaat zegt natuurlijk niet dat Linda totáál onschuldig is. Ten eerste verwaarloosde ze hem misschien wel, wat zeker niet ondenkbaar is, en ten tweede is het ook helemaal nog niet zo zeker of ze zelf wel altijd zo trouw was. Mijn sympathie ligt vooralsnog niet aan haar kant.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 2 november 2007 @ 20:52:27 #119
163650 Greys
pi_54325181
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 20:44 schreef Cynix ® het volgende:
Mijn sympathie ligt vooralsnog niet aan haar kant.
Mijn steun krijgt ze ook niet hoor Het lijkt me helemaal geen warm en leuk mens, eerlijk gezegd
Misschien snap ik het zelfs wel als Sander zijn heil ergens anders zocht.

Enneh, toch maar wat Ole zegt!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_54325937
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 20:41 schreef Ole het volgende:
Toch weer die kerels he

We hadden het kunnen weten! En dan ook nog ingeruild worden voor een blond mokkel.. tssss...
Dood moeten ze, die kerels! Dood!!!!!!
Wat is er mis met blond????

Ik heb niet zoveel tegen Linda eigenlijk, heb 'r weleens ontmoet en eigenlijk is ze gewoon leuk. Deze Broek-a-like vind ik niet bepaald een verbetering, qua uiterlijk dan he, want haar heb ik dan weer niet ontmoet
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 2 november 2007 @ 21:30:49 #121
163650 Greys
pi_54326074
Uiterlijk is het zeker geen verbetering nee!
Maar goed, ik heb Linda dan ook nog nooit in d'r geen-make-up-even-boodschappen-doen-look gezien...

Ik heb ook niet echt iets tegen Linda hoor. Ken d'r niet. Maar ze komt af en toe een beetje over als een carrière-gericht ijskonijn. Maar misschien is ze in het eggie wel hartstikke leuk
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator / Miss SHO vrijdag 2 november 2007 @ 21:33:10 #122
22592 crew  Ole
pi_54326120
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 21:30 schreef Greys het volgende:
Maar goed, ik heb Linda dan ook nog nooit in d'r geen-make-up-even-boodschappen-doen-look gezien...
nu je het zegt!
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 2 november 2007 @ 21:35:42 #123
163650 Greys
pi_54326173
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 21:33 schreef Ole het volgende:

[..]

nu je het zegt!
Woon je daar ook niet tegenover toevallig?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  † In Memoriam † vrijdag 2 november 2007 @ 21:38:42 #124
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_54326246
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 21:30 schreef Greys het volgende:
Het zegt op zich wel weer iets dat ze er voor zorgt nooit zó op de foto te komen.

* Cynix ® heeft ook een ijskonijn-met-uitsluitend-functionele-emoties-gevoel bij Linda.
  Moderator / Miss SHO vrijdag 2 november 2007 @ 21:40:55 #125
22592 crew  Ole
pi_54326304
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 21:35 schreef Greys het volgende:

[..]

Woon je daar ook niet tegenover toevallig?
Nee, ik woon niet in het Gooi
  vrijdag 2 november 2007 @ 21:46:04 #126
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_54326418
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 20:52 schreef Greys het volgende:

[..]

Mijn steun krijgt ze ook niet hoor Het lijkt me helemaal geen warm en leuk mens, eerlijk gezegd

En ik ben in deze heikele kwestie toch voor Linda. Gewoon. Omdat sander Gooische Vrouwen niet heeft bedacht. Hoewel hij nu misschien onbedoeld een mooie bijdrage levert aan een volgende serie... hm, moeluk moeluk.
Snobs have more fun!
KLIK!
  vrijdag 2 november 2007 @ 21:47:35 #127
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_54326456
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 20:44 schreef Haaibaaike het volgende:
[ afbeelding ] Ze lijkt niks op Heleen
[ afbeelding ]
Jawel hoor .
  Moderator / Miss SHO vrijdag 2 november 2007 @ 21:50:40 #128
22592 crew  Ole
pi_54326531
Ik vind haar ook heel veel op Broek lijken
  vrijdag 2 november 2007 @ 21:54:35 #129
15080 static
pi_54326649
Linda is best aardig. Heb haar zelf een hele tijd geleden ontmoet, en mijn neef heeft met haar samengewerkt bij Talpa waar ze regelmatig met elkaar uit eten gingen.
  vrijdag 2 november 2007 @ 22:08:51 #130
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_54327020
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 21:47 schreef BVO het volgende:

[..]

Jawel hoor .
Ik zie Katherine Kelly Lang aka Brooke veel liever dan die Heleen
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 2 november 2007 @ 22:40:01 #131
163650 Greys
pi_54327804
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 22:08 schreef Haaibaaike het volgende:

[..]

Ik zie Katherine Kelly Lang aka Brooke veel liever dan die Heleen
Dàt zeggen we toch ook niet?

Maar wacht maar tot je Katherine een keer op de tamponafdeling in je plaatselijke supermarkt treft, zonder haar personal hairdresser en make-up-miep

Dude, ik vind het zo lastig partij kiezen in deze
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 2 november 2007 @ 22:44:43 #132
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
  † In Memoriam † zaterdag 3 november 2007 @ 00:06:49 #133
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_54330004
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 22:40 schreef Greys het volgende:
Dude, ik vind het zo lastig partij kiezen in deze
In dit soort gevallen moet je altijd op je gevoel af gaan, niet noodzakelijkerwijs op de feiten.

Stel jezelf de vraag: Zou ik van hem/haar ongezien een tweedehands auto durven kopen? Of misschien toepasselijker voor vrouwen ( ): zou ik me door hem/haar op een Tupperware party moeiteloos de nieuwste bakjes en zakjes aan laten smeren?
  zaterdag 3 november 2007 @ 00:28:54 #134
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_54330546
quote:
Op zaterdag 3 november 2007 00:06 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

In dit soort gevallen moet je altijd op je gevoel af gaan, niet noodzakelijkerwijs op feiten.

Stel jezelf de vraag: Zou ik van hem/haar ongezien een tweedehands auto durven kopen? Of misschien toepasselijker voor vrouwen (:P): zou ik me door hem/haar op een Tupperware party moeiteloos de nieuwste bakjes en zakjes aan laten smeren?
Goeie! De Auto-variant:

[ - ] De Nijs - nope dus

[ X ] Belin' - ja alleen een eend dan, of een kever. Iets dierlijks.

[ - ] Vic Tha Slick - ik zou nog geen fiets van hem kopen. Hij snuffelt trouwens vast aan dameszadels. On top of everything, maar ik dwaal af.

[ X ] Kim - ja van Kim zou ik een auto kopen. En de helft betalen. Dat weet ze later toch niet meer.

[ X ] Linda - ja daar koop ik ook een auto van. Met die botox kan ze niet eens gemaakt lachen, dus dan moet het wel waar zijn dat alleen haar oude omaatje erin reed.

[ - ] Sander - die is gewoon almaar aan het föhnen de hele tijd. Kijk maar naar dat haar En dat praat zo lastig, als je over een auto onderhandelt. O en ik zou , bijvoorbeeld via Marktplaats of zo, wel een auto van hem kopen.
Maar hier geldt gewoon weer dat hij nu eenmaal De Lul is. Wel de lekkerste van het hele stel De Lullen in SHO trouwens, maar soit, wij mogen ons niet door onderbuikgevoelens laten leiden.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_54331083
quote:
Op zaterdag 3 november 2007 00:28 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

............................maar soit, wij mogen ons niet door onderbuikgevoelens laten leiden.
Waarom zouden wij dat niet mogen?
pi_54331184
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 21:25 schreef conleche het volgende:
Ik heb niet zoveel tegen Linda eigenlijk, heb 'r weleens ontmoet en eigenlijk is ze gewoon leuk. Deze Broek-a-like vind ik niet bepaald een verbetering, qua uiterlijk dan he, want haar heb ik dan weer niet ontmoet
Ik wel

En zij is óók heel aardig. Misschien niet zo aardig als Linda, dat weet ik niet, want die heb ík dan weer nooit ontmoet. Zo blijft het kringetje ronddraaien. Waarschijnlijk zijn ze allebei heel aardig, en heel blond, en nou ja: inwisselbaar.
pi_54331294
quote:
Op zaterdag 3 november 2007 01:01 schreef Nadine26 het volgende:

[..]

Ik wel

En zij is óók heel aardig. Misschien niet zo aardig als Linda, dat weet ik niet, want die heb ík dan weer nooit ontmoet. Zo blijft het kringetje ronddraaien. Waarschijnlijk zijn ze allebei heel aardig, en heel blond, en nou ja: inwisselbaar.
Ach ja, zo zal het gewoon ook wel weer zijn, het zijn natuurlijk alledrie gewoon mensen met hun voors en hun tegens en als Sander leuk is en Linda, dan zal Broek ook wel oké zijn, anders valt hij er weer niet op.....'t gebeurt natuurlijk overal en iedere dag, maar ja, ik zou echt nóóit de man van een vriendin afpakken, ook al zou ik daar nog zo verliefd op zijn. Vriendschap gaat echt voor. Maar misschien was het wel een kennis ipv een vriendin en waar trek je de grens. Aan de andere kant moeten we in SHO natuurlijk niet al te veel gaan nuanceren, want we moeten de boel wel lekker blijven afzeiken. Dus. Dan toch maar Broek als kwade genius zien, dat lijkt mij dan het beste
  zaterdag 3 november 2007 @ 08:58:04 #138
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_54333676
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 20:52 schreef Greys het volgende:

[..]

Oh, ik vind Linda juist wél heel warm overkomen, toen ik haar laatst een paar keer op tv zag, en werd geinterviewd! Vroegah, vond ik haar altijd zo'n little miss goody two-shoes, maar toen kwam ze echt zó leuk en vooral menselijk over

Ik vind Sander, laten we hem voor het gemak, en om het overzichtelijk te houden, even omdopen tot " Rits", een grote lul dat hij zijn huwelijk van 12 jaar en zijn 2 kinderen laat zitten voor iemand die tijdelijk even nieuw en spannend is

[ Bericht 3% gewijzigd door Vivi op 03-11-2007 09:04:16 ]
  zaterdag 3 november 2007 @ 09:01:10 #139
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_54333697
quote:
Op zaterdag 3 november 2007 01:01 schreef Nadine26 het volgende:

[..]

Ik wel

Je boek werd trouwens aangeraden in de Linda Gooische vrouwen special (aardig he), en er stond bij dat je je had laten inspireren door, jaja, Rebecca Loos
pi_54333701
linda de mol.. tsja boeie.. maar ik zou hem er wel inhangen hoor, tuuuulk
so how's your evening so far?
  zaterdag 3 november 2007 @ 09:04:40 #141
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_54333714
quote:
Op zaterdag 3 november 2007 09:03 schreef J.F.Sebastian het volgende:
linda de mol.. tsja boeie.. maar ik zou hem er wel inhangen hoor, tuuuulk
Bedankt voor deze fascinerende bijdrage.
  zaterdag 3 november 2007 @ 10:59:16 #142
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_54334595
Ik moet altijd zo lachen om dit soort topics, niet om de OP of het onderwerp van het topic, maar het commentaar wat er gegeven wordt! Heerlijk!
En dat allemaal van mensen van wie ik nooit had gedacht dat ze zich uberhaupt voor dit soort geneuzel zouden interesseren!
pi_54334751
Ja, hier kun je ongegeneerd allerlei uitlatingen over de "sterren" doen. Zie mezelf ook niet op een verjaardagje zeggen: "heb je het al gehóórd van Sander en Linda?!"
pi_54334825
quote:
Op zaterdag 3 november 2007 09:04 schreef Vivi het volgende:

[..]

Bedankt voor deze fascinerende bijdrage.
ja boeie toch.. wat heb je anders over deze dame te zeggen.. ik bedoel; ik ga haar leven niet serieus nemen.. zij is ook niet echt slim.. zo probeert ze wel over te komen.. ondertussen is ze super geil.. beter
so how's your evening so far?
  † In Memoriam † zaterdag 3 november 2007 @ 11:38:27 #145
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_54335181
quote:
Op zaterdag 3 november 2007 11:10 schreef cinnamongirl het volgende:
Ja, hier kun je ongegeneerd allerlei uitlatingen over de "sterren" doen. Zie mezelf ook niet op een verjaardagje zeggen: "heb je het al gehóórd van Sander en Linda?!"
Nee gek he? Mij jeukt het normaal gesproken ook niet echt, maar hier zit ik ook al mee te pruttelen over Sander of Belinda of Mabel of wie dan ook.
  zaterdag 3 november 2007 @ 11:51:25 #146
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_54335406
Nou ja, jij was dan ook een van de mensen waar ik me oa. over verbaasde!

Ik zou namelijk over die Sander kunnen struikelen en dan zou ik nog niet weten wie het is.
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 3 november 2007 @ 12:07:44 #147
163650 Greys
pi_54335716
BE, ga je schaaaaaaaaamen, dat hoor je allemaal te weten hoor

Cynix, blijf lekker pruttelen hoor!

Oh enne, Duderinnetje...
quote:
[ X ] Kim - ja van Kim zou ik een auto kopen. En de helft betalen. Dat weet ze later toch niet meer.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 3 november 2007 @ 12:11:09 #148
163650 Greys
pi_54335771
quote:
Op zaterdag 3 november 2007 11:51 schreef Brighteyes het volgende:
Ik zou namelijk over die Sander kunnen struikelen en dan zou ik nog niet weten wie het is.
Als ik over Sander zou struikelen zou het waarschijnlijk over mijn eigen tong zijn, die op straat zou liggen als ik hem tegenkwam.

Nou nee hoor, dat is overdreven...
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zaterdag 3 november 2007 @ 13:03:07 #149
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_54336173
quote:
Op zaterdag 3 november 2007 11:16 schreef J.F.Sebastian het volgende:

[..]

ja boeie toch.. wat heb je anders over deze dame te zeggen.. ik bedoel; ik ga haar leven niet serieus nemen.. zij is ook niet echt slim.. zo probeert ze wel over te komen.. ondertussen is ze super geil.. beter
Nee, jij komt lekker intelligent over Jou leven is wél serieus te nemen wil je zeggen?

Als dat bestaat uit vooroordelen posten in een topic over iemand die je geen reet interesseert, "boeie" zoals je zelf zo eloquent zegt...dan heb ik toch het idee dat haar leven een stukje boeiender is dan dat van jou

Daarbij, heb je Linda een iq-test afgenomen? Zo niet, waarom zou ze niet slim zijn?
Oke, ze had een goede kruiwagen, maar als ze het niet had waargemaakt had ze niet gezeten waar ze nu is hoor.

En of ze geil is zal jij nooit achterkomen gok ik zo even
pi_54336514
quote:
Op zaterdag 3 november 2007 13:03 schreef Vivi het volgende:

[..]

En of ze geil is zal jij nooit achterkomen gok ik zo even
  zaterdag 3 november 2007 @ 13:39:52 #151
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_54336602
Ik vind SHO juist zo heerlijk omdat je lekker kan zeiken op mensen van wie je daarvoor nog nooit hebt gehoord maar die we dan massaal gewoon afschrijven en zo
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_54337235
quote:
Op zaterdag 3 november 2007 09:01 schreef Vivi het volgende:
Je boek werd trouwens aangeraden in de Linda Gooische vrouwen special (aardig he), en er stond bij dat je je had laten inspireren door, jaja, Rebecca Loos
Ja, dat vond ik héél aardig Daarom vind ik Linda zelf óók heel aardig Linda, ga zo door En laat je niet gekmaken door die Heleen Want die kan verder niks Behalve jouw man afpakken, dus Maar dat kunnen er waarschijnlijk wel meer, daar hoef je geen Heleen voor te heten En dat is niet lullig bedoeld Dat is gewoon de harde waarheid En verder is dat hele Gooi een enge griezelbedoeling Want toevallig was ik er vanochtend heel vroeg op een hockeyclub en daar staan alle ouders en kinderen al vanaf 8 uur in de startblokken En dat zag er wel heel strak en gelikt uit, echt de elite, je vóelt dat het daar gebeurt, op die hockeyclub, maar het deed toch een beetje fascistoïde aan En daar is niks mis mee, op zich, als je ervan houdt, maar toch: in zo'n aangeharkte, opgepoetste omgeving gaan mensen allemaal de mist in, uiteindelijk. Kijk naar Sander. Kijk naar Heleen. Kijk naar al die andere mensen... ze vervelen zich kapot
  zaterdag 3 november 2007 @ 17:04:56 #153
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_54339988
quote:
Op zaterdag 3 november 2007 13:39 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik vind SHO juist zo heerlijk omdat je lekker kan zeiken op mensen van wie je daarvoor nog nooit hebt gehoord maar die we dan massaal gewoon afschrijven en zo
Ja oke, maar áls je dan zo graag wil afzeiken doe dat dan een beetje leuk en origineel ipv zo'n domme koeien-post met "Boeie, dom, blah, huhhuh hehheh.. " [/beavis butthead]

Nu we het daarover hebben. is Milagro al "unbanned"?
  zaterdag 3 november 2007 @ 17:05:27 #154
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_54340001
quote:
Op zaterdag 3 november 2007 14:15 schreef Nadine26 het volgende:

[..]

Ja, dat vond ik héél aardig Daarom vind ik Linda zelf óók heel aardig Linda, ga zo door En laat je niet gekmaken door die Heleen Want die kan verder niks Behalve jouw man afpakken, dus Maar dat kunnen er waarschijnlijk wel meer, daar hoef je geen Heleen voor te heten En dat is niet lullig bedoeld Dat is gewoon de harde waarheid En verder is dat hele Gooi een enge griezelbedoeling Want toevallig was ik er vanochtend heel vroeg op een hockeyclub en daar staan alle ouders en kinderen al vanaf 8 uur in de startblokken En dat zag er wel heel strak en gelikt uit, echt de elite, je vóelt dat het daar gebeurt, op die hockeyclub, maar het deed toch een beetje fascistoïde aan En daar is niks mis mee, op zich, als je ervan houdt, maar toch: in zo'n aangeharkte, opgepoetste omgeving gaan mensen allemaal de mist in, uiteindelijk. Kijk naar Sander. Kijk naar Heleen. Kijk naar al die andere mensen... ze vervelen zich kapot
Hopelijk deed jij daar research?
pi_54353372

waar waren we?

voor wie was ik ook alweer? ben het even kwijt.
nou wacht... aangezien ik zin heb om iemand voor zijn kloten te schoppen, en Linda die niet schijnt te hebben, kies ik Sander , hoppa, schop, lul, hier pak aan
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 4 november 2007 @ 12:55:31 #156
163650 Greys
pi_54353472
Andddddddddddddddddddd she's back!!!!
Reageer je maar lekker af op Sander
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zondag 4 november 2007 @ 13:07:07 #157
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_54353746
quote:
Op zondag 4 november 2007 12:55 schreef Greys het volgende:
Andddddddddddddddddddd she's back!!!!
Komop Milagro
  Moderator / Miss SHO zondag 4 november 2007 @ 13:54:45 #158
22592 crew  Ole
pi_54354688
quote:
Op zaterdag 3 november 2007 11:38 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Nee gek he? Mij jeukt het normaal gesproken ook niet echt, maar hier zit ik ook al mee te pruttelen over Sander of Belinda of Mabel of wie dan ook.
Cynix
  Moderator / Miss SHO zondag 4 november 2007 @ 13:58:25 #159
22592 crew  Ole
pi_54354779
Weebee milagro
pi_54354962
Zoals je daar nu zit
Met betraande ogen
Wat is er mis
Wat kan ik voor je doen
Vertel me alles
Wat gebeurd is
Misschien dat ik iets weet
Linda, Linda
Ik wil alles voor je
Linda, Linda
Ik wil alles voor je doen
Linda, ik wil alles voor je dooooooooooooeeeeeeeeen, LINDA!!!!!!!!!!

dat laatste moet je niet te letterlijk nemen, Linda, als je meeleest, ik ben druk en zo, en 's nachts door weer en wind naar je toekomen is ook niet zo mijn ding, maar het is meer symbolisch, hè, dat was ik anders geweest, dan had ik het gedaan, echt!

oh en Sander
LUL!!!
ieder blondje neukt na 3 keer maanden dampende sex en het doel bereikt hebbende, namelijk die andere blonde buitenspel gezet hebbende, hetzelfde, hoor, namelijk niet!
zit je daar , met je lul muurvast in een droge doosch, nee, dat is lekker.
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 4 november 2007 @ 14:08:53 #161
163650 Greys
pi_54355028
I missed that!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Admin zondag 4 november 2007 @ 14:14:03 #162
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_54355130
Het zou me niets verbazen als straks Vic * spring, je kunt het* Reinier ook ergens in dit drama ene rol speelt.

Eurovisie Songfestival Queen zondag 4 november 2007 @ 14:15:04 #163
163650 Greys
pi_54355150
Ik denk dat Vic the Slick het stiekem met Linda deed (een blondje meer of minder...) en dat Sander dáárom zijn heil bij Heleentje heeft gezocht. Sander, och arme!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zondag 4 november 2007 @ 14:22:53 #164
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
  zondag 4 november 2007 @ 14:32:02 #165
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_54355493
Victor speelt hier zeker een rol in. Alsmede Rob. Want zo gaat dat, in het Gooise. Het zou mij eigenlijk niet verbazen, als Rob en Vic een gehieme liefdesrelatie hebben en dat Belin en Lin daar foto's van hebben gemaakt, die Sander net aan de Story wilde verkopen toen Heleen aanbelde voor een kopje suiker.
Snobs have more fun!
KLIK!
  zondag 4 november 2007 @ 14:33:48 #166
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_54355550
quote:
Op zondag 4 november 2007 14:32 schreef Duderinnetje het volgende:
Victor speelt hier zeker een rol in. Alsmede Rob. Want zo gaat dat, in het Gooise. Het zou mij eigenlijk niet verbazen, als Rob en Vic een gehieme liefdesrelatie hebben en dat Belin en Lin daar foto's van hebben gemaakt, die Sander net aan de Story wilde verkopen toen Heleen aanbelde voor een kopje suiker.
heb je duderinnetje weer onze mooie vertelster
  zondag 4 november 2007 @ 16:42:57 #167
15080 static
pi_54358867
Milagro.
pi_54358955
quote:
Op zondag 4 november 2007 16:42 schreef static het volgende:
Milagro.
dag schat
  † In Memoriam † zondag 4 november 2007 @ 17:40:29 #169
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_54360280
Trouwens, als ík getrouwd zou zijn met een botox plastic carriere pop met een foute broer die nota bene de woordvoerder speelt bij relatieproblemen in de familie, zou ik ongetwijfeld óók vreemd gaan. Sterker nog, ik was er niet eens aan begonnen, maar dat terzijde. Ik ken Sander verder niet, maar petje af om nog zolang een bijrol te willen spelen naast de zus van de Godfather. Die molletjes mogen best eens doorkrijgen dat niet álles te koop is.
  zondag 4 november 2007 @ 17:58:28 #170
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_54360711
quote:
Op zondag 4 november 2007 12:49 schreef milagro het volgende:

waar waren we?

voor wie was ik ook alweer? ben het even kwijt.
nou wacht... aangezien ik zin heb om iemand voor zijn kloten te schoppen, en Linda die niet schijnt te hebben, kies ik Sander , hoppa, schop, lul, hier pak aan
Nou krijg ik zeker niet meer van die gezellige lange PM's
pi_54360767
quote:
Op zondag 4 november 2007 17:58 schreef Vivi het volgende:

[..]

Nou krijg ik zeker niet meer van die gezellige lange PM's
ja, hoor, waar wij het over hebben is niet voor publicatie geschikt immers

dit mens is koken nu , en inspiratie opdoen.. gelukkig heeft Cynix gepost met een tegengeluid, daar moet ik uiteraard even tegen in
  zondag 4 november 2007 @ 18:03:20 #172
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_54360836
Aha, back with a vengeance after the cooking dus
Ik ga ook mijn kater eens wegwerken, pa en moe zijn een avondje wezen stappen. Je moet er tenslotte aan blijven werken voordat je aantrekkelijke wederhelft er onverhoopt vandoor gaat met een andere blondine.

[ Bericht 50% gewijzigd door Vivi op 04-11-2007 18:10:50 ]
  zondag 4 november 2007 @ 18:09:46 #173
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_54360987
quote:
Op zondag 4 november 2007 17:40 schreef Cynix ® het volgende:
Trouwens, als ík getrouwd zou zijn met een botox plastic carriere pop met een foute broer die nota bene de woordvoerder speelt bij relatieproblemen in de familie, zou ik ongetwijfeld óók vreemd gaan. Sterker nog, ik was er niet eens aan begonnen, maar dat terzijde. Ik ken Sander verder niet, maar petje af om nog zolang een bijrol te willen spelen naast de zus van de Godfather. Die molletjes mogen best eens doorkrijgen dat niet álles te koop is.
You tell 'em!
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_54361291
quote:
Op zondag 4 november 2007 18:03 schreef Vivi het volgende:
Aha, back with a vengeance after the cooking dus
Ik ga ook mijn kater eens wegwerken, pa en moe zijn een avondje wezen stappen. Je moet er tenslotte aan blijven werken voordat je aantrekkelijke wederhelft er onverhoopt vandoor gaat met een andere blondine.
daarvoor moet je eerst aan de botox en de borstvergroting, in jouw geval kom je dan uit op Lolo Ferrari proporties, maar soit, en dan moet je zoontje subiet gaan hockeyen en een andere moeder daar op de club in scheiding liggen, naast je broer wonen én ook nog eens bij jou komen uithuilen... oh en je man moet krullen van zichzelf hebben , vergeet dat niet!

de rijst is bijna klaar, de rest staat te pruttelen in afwachting van de rijst EN NEE , IK HOEF DAAR GEEN SAMBAL BIJ!

of vroeg je dat niet?
  zondag 4 november 2007 @ 18:34:54 #175
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_54361603
Als ik het zo hoor heb je er bijna een extra baan aan om te zorgen dat je vent vreemdgaat
pi_54373103
quote:
Op zaterdag 3 november 2007 00:28 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Dude...

Pffft ik moet echt vaker de SHO-topics in de gaten houden
pi_54373493
"zeg Sander?"
"ja?"
"LUL!"

pi_54373659
Zou Linda ook botox in haar schaamlippen spuiten onder het mom van: 'ook daar houden we de boel lekker strak'
pi_54374669
quote:
Op zondag 4 november 2007 14:14 schreef yvonne het volgende:
Het zou me niets verbazen als straks Vic * spring, je kunt het* Reinier ook ergens in dit drama ene rol speelt.
Linda heeft altijd al de schurft aan Vic gehad, ze heeft 'm niet voor niets in de eerste afl. van Gooische Vrouwen te pletter laten vallen in een zwembad.

Vic heeft daar de inspiratie opgedaan voor iets soortgelijks, maar dan anders.
Ziehier je connectie.
pi_54374811
Sander en Xander.
Het zit hem toch in de naam om je als lul te gedragen.
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
  maandag 5 november 2007 @ 10:36:52 #181
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_54374910
quote:
Op maandag 5 november 2007 10:24 schreef SteveBallmer het volgende:

[..]

Linda heeft altijd al de schurft aan Vic gehad, ze heeft 'm niet voor niets in de eerste afl. van Gooische Vrouwen te pletter laten vallen in een zwembad.

Vic heeft daar de inspiratie opgedaan voor iets soortgelijks, maar dan anders.
Ziehier je connectie.
Snobs have more fun!
KLIK!
  donderdag 8 november 2007 @ 15:22:52 #182
15080 static
pi_54456849
quote:
Ex Linda de Mol wil goede regeling voor kinderen.

Sander Vahle moet er niet aan denken dat hij zijn kinderen minder gaat zien, nu de relatie met Linda de Mol definitief over is. Volgens weekblad Privé heeft de regisseur laten weten dat hij een goede regeling voor zijn kinderen wil.

"Als Linda mij de deur uitschopt zou ik een heel goede regeling voor mijn kinderen willen", zei Vahle eerder dit jaar in een interview, toen de twee nog samen waren. "Dat zou ik ook het ergste vinden, dat ik mijn kinderen minder zie."

Volgens Privé zet Vahle in op een co-ouderschap, waarbij de kinderen de ene week bij hem wonen en de andere week bij De Mol.

In oktober werd bekend dat De Mol en Vahle definitief een punt hebben gezet achter hun relatie. Het koppel was twaalf jaar samen en heeft twee kinderen, Julian (10) en Noa (8).

Heleen Hofstee

Vahle verliet zijn geliefde voor de 37-jarige Heleen Hofstee. Hofstee, die zelf ook twee kinderen heeft, was een goede vriendin van het stel.

Hondstrouw

Volgens Privé begrijpt nog steeds niemand in de omgeving van het voormalige koppel waarom Vahle ervandoor ging met Hofstee. De regisseur stond naar verluidt bekend als een hondstrouwe man.

Vreemdgaan

"Vreemdgaan komt niet in mijn vocabulaire voor", zo zei Vahle ooit in een interview. "Ik heb absoluut geen interesse in andere vrouwen sinds ik met Linda ben, en ik zou het ook vreselijk vinden als Linda vreemd zou gaan", zo liet hij eerder weten.
pi_54457577
Sander heeft dus toch nog een nieuw woordje geleerd.

Knap, hoor, Sander, wat ben je nou?

Een lul, goed zo, da's 2 nieuwe woordjes
pi_54458094
quote:
Op donderdag 8 november 2007 15:52 schreef milagro het volgende:
Sander heeft dus toch nog een nieuw woordje geleerd.

Knap, hoor, Sander, wat ben je nou?

Een lul, goed zo, da's 2 nieuwe woordjes
Richt jij je giftige pijlen ook eens op die goeie-vriendin-van-de-familie-ondertussen-pak-ik-je-man-af-tuthola!!
pi_54458305
quote:
Op donderdag 8 november 2007 16:20 schreef conleche het volgende:

[..]

Richt jij je giftige pijlen ook eens op die goeie-vriendin-van-de-familie-ondertussen-pak-ik-je-man-af-tuthola!!
nope.
een man pak je niet af, een man laat zich afpakken
pi_54458456
quote:
Op zaterdag 3 november 2007 11:10 schreef cinnamongirl het volgende:
Laatst zei iemand dat wel tegen mij en toen hebben we even "live" geroddeld
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_54458482
quote:
Op donderdag 8 november 2007 16:28 schreef milagro het volgende:

[..]

nope.
Dat ook natuurlijk en Sander is ook best een lul, maar als een vriendin me dit zou flikken, dan zou ze toch beter in Australie gaan wonen. Vriendschap is heilig. Of zou dat moeten zijn....
pi_54458488
quote:
Op donderdag 8 november 2007 16:28 schreef milagro het volgende:

[..]

nope.
idd, hear hear maar goed, die man stealing bimbo even neerhoeken omdat "het zo lekker is" mag best toch?

♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_54460477
quote:
Op donderdag 8 november 2007 16:34 schreef conleche het volgende:

[..]

Dat ook natuurlijk en Sander is ook best een lul, maar als een vriendin me dit zou flikken, dan zou ze toch beter in Australie gaan wonen. Vriendschap is heilig. Of zou dat moeten zijn....
tuurliik, het zou mijn vriendin ook niet meer zijn, maar met mijn man heb ik echt "te maken" , met hem deel ik mijn leven, niet met haar, dus hij krijgt het eten over zijn kop, de wijn in zijn gezicht, zijn kleren gaan op straat, met zijn auto rijd ik langs alle flitspalen met 100 km/u (met dank aan Fiona van RTL Bé, én mijn fantasie, want ik heb geen rijbewijs ), hem schop ik in zijn kruis .... vult u even aan?

oh en dat alles uiteraard "not in front of the children!" , die zijn dan even bij oma
pi_54460674
Ik zou hem gewoon terugstelen
pi_54461618
quote:
Op donderdag 8 november 2007 18:01 schreef tetske het volgende:
Ik zou hem gewoon terugstelen
Ja maar dan zit je met een afgelikte boterham......en vraag je je de hele tijd af wat Broek met hem heeft uitgespookt tussen de lakens. Wat mij betreft zou terugstelen geen optie zijn.

Milagro, het spreekt voor zich dat je ten eerste met je man te maken hebt, dus eigenlijk zijn we het gewoon eens. Sterker nog, als het niet een vriendin zou zijn geweest, had ze zich wat mij betreft niet hoeven inhouden. Stel dat de mijne ervan door zou gaan met een voor mij wildvreemd mens: dan zou ik haar niet eens echt wat kwalijk nemen en alleen hém in de gracht verzuipen.
Dus ik zeg: steun Linda en verguis Sander en Broek. (Het blijft nog steeds een niet te versmaden hapje, maar is wel gedegradeerd van relatiemateriaal tot 1n8t-stand. Als ik vrij zou zijn natuurlijk, maar dat spreekt..... )
  donderdag 8 november 2007 @ 19:48:43 #192
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_54463613
quote:
Op donderdag 8 november 2007 16:34 schreef DarkElf het volgende:

[..]

idd, hear hear maar goed, die man stealing bimbo even neerhoeken omdat "het zo lekker is" mag best toch?

Zo DE! Het gaat goed met jou!
Snobs have more fun!
KLIK!
  donderdag 8 november 2007 @ 19:51:26 #193
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_54463714
quote:
Op donderdag 8 november 2007 17:53 schreef milagro het volgende:

[..]

tuurliik, het zou mijn vriendin ook niet meer zijn, maar met mijn man heb ik echt "te maken" , met hem deel ik mijn leven, niet met haar, dus hij krijgt het eten over zijn kop, de wijn in zijn gezicht, zijn kleren gaan op straat, met zijn auto rijd ik langs alle flitspalen met 100 km/u (met dank aan Fiona van RTL Bé, én mijn fantasie, want ik heb geen rijbewijs ), hem schop ik in zijn kruis .... vult u even aan?

oh en dat alles uiteraard "not in front of the children!" , die zijn dan even bij oma
Over Tineke Verburg (Ja! Tuttige Tien'!) gaat het verhaal dat ze de kleren van haar ontrouwe man aan stukken heeft geknipt en ze op straat gekieperd heeft, al roepend: HIER! ZE KAN TOCH ZO GOED NAAIEN???

Ik geloof dat ze het zelf ook wel eens heeft bevestigd.
Ik vond dat nogal wat, voor Tineke Tros In Bedrijf Verburg
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_54463799
quote:
Op donderdag 8 november 2007 19:48 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Zo DE! Het gaat goed met jou!
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_54463833
quote:
Op donderdag 8 november 2007 19:51 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Over Tineke Verburg (Ja! Tuttige Tien'!) gaat het verhaal dat ze de kleren van haar ontrouwe man aan stukken heeft geknipt en ze op straat gekieperd heeft, al roepend: HIER! ZE KAN TOCH ZO GOED NAAIEN???
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  donderdag 8 november 2007 @ 20:29:33 #196
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_54464744
quote:
Op donderdag 8 november 2007 17:53 schreef milagro het volgende:

[..]

Vergeet Tineke Verburg niet, die alle mouwen van de pakken van haar overspelige hubby afknipte onder het mom "je vriendin kan toch zo goed naaien" .

Enne, ha! Nog iemand zonder rijbewijs..

[ Bericht 2% gewijzigd door Vivi op 08-11-2007 20:33:07 (mosterd na de maaltijd.) ]
  donderdag 8 november 2007 @ 20:30:02 #197
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_54464754
quote:

[..]

Ow kut, dat had jij al gezegd
  donderdag 8 november 2007 @ 20:31:50 #198
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_54464799
Maar! Maar! Ze heeft óók alle peperdure flessen uit zijn wijnkelder in het dorp rondgedeeld, gewoon op de stoep gezet, dat vind ik dan wel weer gul, dat je in zo'n toestand nog aan anderen denkt!
  donderdag 8 november 2007 @ 20:41:17 #199
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_54465067
quote:
Op donderdag 8 november 2007 20:31 schreef Vivi het volgende:
Maar! Maar! Ze heeft óók alle peperdure flessen uit zijn wijnkelder in het dorp rondgedeeld, gewoon op de stoep gezet, dat vind ik dan wel weer gul, dat je in zo'n toestand nog aan anderen denkt!
O echt?

Die Tinus
Snobs have more fun!
KLIK!
  donderdag 8 november 2007 @ 20:45:43 #200
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_54465181
Ja, ze is stoerder dan ze doet vermoeden
pi_54465269
De andere vrouw in dat verhaal was toch Patty Harpenau?
-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
pi_54466035
quote:
Op donderdag 8 november 2007 20:49 schreef Igraine het volgende:
De andere vrouw in dat verhaal was toch Patty Harpenau?
Yep en die zijn volgens mij ook alweer uit elkaar....
  donderdag 8 november 2007 @ 22:38:28 #203
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_54468331
Ik zit nu eigenlijk nog te wachten op de persverklaring van Rits en Broek, dat Lin dooie mollen-drollen in huis had liggen enzo
  donderdag 8 november 2007 @ 22:41:48 #204
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_54468442

Ik las zag hoorde kreeg het opgedrongen bij het bladenschap vanuit een ooghoek, dat Lin naar NY gevlucht is. Echt zo van: LINDA GEVLUCHT VOOR VERDRIET!
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_54468783
quote:
Op donderdag 8 november 2007 22:41 schreef Duderinnetje het volgende:

Ik las zag hoorde kreeg het opgedrongen bij het bladenschap vanuit een ooghoek, dat Lin naar NY gevlucht is. Echt zo van: LINDA GEVLUCHT VOOR VERDRIET!
Morgen snel even naar de kiosk kapper om bij te lezen
pi_54468877
quote:
Op donderdag 8 november 2007 22:52 schreef SeaOfLove het volgende:

[..]

donderdag 8 november 2007 @ 22:59:02 #207
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_54468997
quote:
Op donderdag 8 november 2007 22:52 schreef SeaOfLove het volgende:

[..]

Ik moet ook echt weer bijgepunt.
Snobs have more fun!
KLIK!
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 8 november 2007 @ 23:41:47 #208
163650 Greys
pi_54470329
Whehehe. Tineke Verburg roeleert.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 9 november 2007 @ 00:14:12 #209
15080 static
pi_54471263
pi_54471534
quote:
Op vrijdag 9 november 2007 00:14 schreef static het volgende:
[ afbeelding ]

*SeaOfLove cancelt gelijk haar afspraak bj de kapper

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 09-11-2007 00:27:51 ]
  vrijdag 9 november 2007 @ 00:39:47 #211
15080 static
pi_54471785
Ze kan iig weer wat gezichtsdelen bewegen zo te zien.
  vrijdag 9 november 2007 @ 00:55:30 #212
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_54472069
Ja, ik herken weer wat oude Linda de Mol in haar gezicht .
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  vrijdag 9 november 2007 @ 11:07:53 #213
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_54477022
quote:
Op vrijdag 9 november 2007 00:39 schreef static het volgende:
Ze kan iig weer wat gezichtsdelen bewegen zo te zien.

Ja, het heeft heel wat losgemaakt bij haar

Zeg Stèt, hoe kom jij aan die bladen joh?
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_54477846
quote:
Op donderdag 8 november 2007 16:34 schreef DarkElf het volgende:

[..]

Meryl Streep had daar in de film Heartburn een prima oplossing voor, zij vertelde aan de grootste roddeltante uit de kennissenkring dat de minnares van haar man, hele nare hardnekkige infectie had in het vooronder.. en dat dan verteld op een bezorgde toon "ik heb zo met haar te doen "

Maar ja, dat kan je alleen doen als de roddeltante én de omgeving niet weet dat die vrouw "de andere vrouw" is. anders is het natuurlijk een too obvious wraakactie.
  vrijdag 9 november 2007 @ 14:14:23 #215
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_54481626
Dus die film had beter crotchburn kunnen heten..
pi_54484504
quote:
Op vrijdag 9 november 2007 14:14 schreef Vivi het volgende:
Dus die film had beter crotchburn kunnen heten..
Eh, jij wordt met de dag bijdehandter. Stop daarmee!
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 9 november 2007 @ 19:50:36 #217
163650 Greys
pi_54489634
Nee joh. Ga door. Ga door!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 13 november 2007 @ 19:45:01 #218
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_54583446
Sander is gedumpt
pi_54583568
Door zijn neukertje?

♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  dinsdag 13 november 2007 @ 19:52:58 #220
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_54583645
Yep, door Broek
Ze kon de publiciteit niet aan, Boohooh.
pi_54583786
Nou lekker dan. En daar sta je dan; je hele leven naar de klote en dat van anderen ook omdat ie dacht dat het gras aan de andere kant groener is..

de lul.

[ Bericht 4% gewijzigd door DarkElf op 13-11-2007 20:03:21 ]
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  dinsdag 13 november 2007 @ 20:11:32 #222
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_54584099
En nu hopen dat Linda in NY tegen een megalekker hapje aanloopt met een pied á terre in Laren
  dinsdag 13 november 2007 @ 20:26:57 #223
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_54584491
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 19:52 schreef Vivi het volgende:
Yep, door Broek
De sukkel!

Hoe weet je dat Vivi?
Snobs have more fun!
KLIK!
  dinsdag 13 november 2007 @ 20:34:11 #224
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_54584711
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 20:26 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

De sukkel!

Hoe weet je dat Vivi?
Was bij Boulevard. idd een sukkel zonde van zijn gezinnetje
  dinsdag 13 november 2007 @ 20:49:53 #225
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_54585103
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 20:34 schreef Haaibaaike het volgende:

[..]

Was bij Boulevard. idd een sukkel zonde van zijn gezinnetje
Heb je een dagje vrij en dan ga je zitten kijken?
  dinsdag 13 november 2007 @ 20:51:51 #226
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_54585155
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 20:49 schreef Vivi het volgende:

[..]

Heb je een dagje vrij en dan ga je zitten kijken?
Jij
  dinsdag 13 november 2007 @ 21:08:13 #227
8898 Darklight
The Truth Will Set You Free
pi_54585569
Wat een lul die Sander
Maar kan die Linda niet in NY blijven, zijn we gelijk van haar verlost
  dinsdag 13 november 2007 @ 21:10:48 #228
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_54585641
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 21:08 schreef Darklight het volgende:
Wat een lul die Sander
Maar kan die Linda niet in NY blijven, zijn we gelijk van haar verlost
Hoezo, stalkte ze je?
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 13 november 2007 @ 21:29:39 #229
163650 Greys
pi_54586130
Sander, what goes around....
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 13 november 2007 @ 21:31:30 #230
8898 Darklight
The Truth Will Set You Free
pi_54586171
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 21:10 schreef Vivi het volgende:

[..]

Hoezo, stalkte ze je?
Ja
  dinsdag 13 november 2007 @ 21:35:39 #231
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_54586292
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 19:45 schreef Vivi het volgende:
Sander is gedumpt
Oh, heerlijk!
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 13 november 2007 @ 21:37:34 #232
163650 Greys
pi_54586354
En zonder Linda stelt ie geen bal voor, zij was de grootverdiener toch? Dus hij kan nu ipv in een dikke villa op een appartementje 6 hoog 3 achter gaan zitten kniezen.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 13 november 2007 @ 22:19:43 #233
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_54587668
Hij woonde al boven een pizzaboer heur
  Moderator / Miss SHO woensdag 14 november 2007 @ 02:28:15 #234
22592 crew  Ole
pi_54592114
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 19:52 schreef Vivi het volgende:
Yep, door Broek
meer meer meer, ik wil meer
  † In Memoriam † woensdag 14 november 2007 @ 07:17:30 #235
37843 lady-wrb
kortaf
  woensdag 14 november 2007 @ 12:44:50 #236
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_54601557
quote:

[..]

ik dacht juist dat ze alle knopen van zijn kleren had geknipt met idd die mededeling.

Hoe dan ook: respect!!
Forever yours, forever mine, forever ours...
  woensdag 14 november 2007 @ 19:03:39 #238
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_54607679
quote:
Op woensdag 14 november 2007 14:53 schreef Lief17 het volgende:

[..]

ik dacht juist dat ze alle knopen van zijn kleren had geknipt met idd die mededeling.

Hoe dan ook: respect!!
Wat jij zegt , de knopen haalde ze van zijn blouse eraf...Trouwens alle blouzen van die Jos Kuijer
pi_55407972
Het schijnt dat Linda een nieuwe liefde heeft, de ex van Lieke van Lexmond.
quote:
Linda de Mol heeft nieuwe liefde'
Uitgegeven: 19 december 2007 19:25

AMSTERDAM - Linda de Mol heeft een nieuwe liefde. Ze heeft haar oog laten vallen op muzikant Jeroen Rietbergen, de ex-vriend van actrice Lieke van Lexmond. "Ze vinden elkaar leuk, maar het is nog heel pril", zei de manager van de presentatrice woensdagavond in RTL Boulevard.

De Mol en Sander Vahle beëindigden in september hun relatie. Kortgeleden gingen ook Rietbergen en Van Lexmond uit elkaar.
Bron: Telegraaf.
pi_55408091
fotootje van Jeroen:

† In Memoriam † donderdag 20 december 2007 @ 07:23:00 #241
37843 lady-wrb
kortaf
pi_55408201
quote:
Op donderdag 20 december 2007 07:23 schreef lady-wrb het volgende:
lekker flatteuze foto
hij is aan het werk jah
pi_55408223
Zo, dat is zuur voor die Lieke, gedumpt voor een "oudere vrouw"
Wel leuke jongen, uuhn man, die Jeroen
  donderdag 20 december 2007 @ 10:19:33 #244
3185 Adelante
To let it go now
pi_55410293
noujah, als je de keus hebt tussen Linda en Lieke zou ik het ook wel weten hoor
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  donderdag 20 december 2007 @ 12:00:52 #245
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_55412829
quote:
Op donderdag 20 december 2007 07:43 schreef milagro het volgende:
Zo, dat is zuur voor die Lieke, gedumpt voor een "oudere vrouw"
Wel leuke jongen, uuhn man, die Jeroen
Ik zie Sander liever als Jeroen qua vrouwen Lieke weer
  donderdag 20 december 2007 @ 12:02:27 #246
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_55412875
quote:
Op donderdag 20 december 2007 12:00 schreef Haaibaaike het volgende:

[..]

Ik zie Sander liever als Jeroen qua vrouwen Lieke weer
Hoe is je date met Frank afgelopen? .

OT: Er zijn niet veel foto's van Jeroen te vinden. Ik dacht eerst ook dat het een broekie was, maar dat valt dus wel een beetje mee . Nou, mooi voor Linda .
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 20 december 2007 @ 13:18:57 #247
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_55414532
quote:

Mot ik nog blijven zeggen dat ik geen date hebt pottttttttttttttttttttttttttttt
  donderdag 20 december 2007 @ 13:22:04 #248
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_55414615
quote:
Op donderdag 20 december 2007 12:02 schreef Viking84 het volgende:

[..]

OT: Er zijn niet veel foto's van Jeroen te vinden. Ik dacht eerst ook dat het een broekie was, maar dat valt dus wel een beetje mee . Nou, mooi voor Linda .
Heb jij wel verstand van mannen
  donderdag 20 december 2007 @ 13:22:41 #249
92279 N.icka
Windforce 11
pi_55414639
Jezus , heeft ze nu alweer een ander ?
  Moderator / Miss SHO donderdag 20 december 2007 @ 13:30:09 #250
22592 crew  Ole
pi_55414847
nog een foto:
  Moderator / Miss SHO donderdag 20 december 2007 @ 13:35:18 #251
22592 crew  Ole
pi_55414977
zijonline twijfelt aan het waarheidsgehalte van deze roddel
quote:
LINDA DE MOL LIEGT RELATIE MET EX LIEKE VAN LEXMOND BIJ ELKAAR?

(20-12-2007) Ze heeft de laatste uitgave van haar maandblad Linda bijna helemaal gevuld met leugens en de slagroom op die taart lijkt het verhaal dat niet in Linda staat, maar nu wel groot nieuws is: Linda's verhouding met de negen jaar jongere ex van Lieke van Lexmond, Jeroen Rietbergen....

Maandenlang hield zij haar relatieproblemen met de vader van haar kinderen, Sander Vahle, voor het grote publiek verborgen. Haar manager Xenia Kasper wilde de breuk tussen haar belangrijkste klant en Vahle pas bevestigen nadat het weekblad Prive uit de mond van broer John vernomen had dat de relatie gestrand was en nu is diezelfde manager buitengewon openhartig als haar gevraagd wordt naar of Linda de Mol in Jeroen Rietbergen, de ex van Lieke van Lexmond, een nieuwe liefde heeft gevonden nadat het weekblad Weekend gisteren met dat nieuws naar buiten kwam.

Xenia Kasper, de manager van De Mol, ontkent die geruchten niet. "Ze vinden elkaar leuk, maar het is allemaal nog heel pril. een relatie mag je het niet noemen,"

De 36-jarige toetsenist en medeoprichter van danceformatie Soulvation, Jeroen, had jarenlang een relatie met de 25-jarige Lieke, maar daar kwam eind vorige maand een einde aan. Over de reden van de breuk wilden de twee niets kwijt. Linda de Mol zag begin augustus haar jarenlange relatie met Sander Vahle op de klippen lopen. De 43-jarige De Mol kreeg twee kinderen met de regisseur, Julian (10) en Noa (7).

En nu zouden Linda en Jeroen elkaar getroffen hebben op het liefdespad? Het heeft er alle schijn van dat Linda de Mol met haar nieuwe relatie Nederland voor de gek wil houden. net zoals zij deze maand doet in haar maandblad.

Het januarinummer van haar glossy Linda hangt namelijk van leugens aan elkaar. Zo siert de blonde diva met een dikke hangbuik en spekdijen de voorkant van het blad, het resultaat van een gedurfde photoshop-sessie.

De 'dikke' Linda is een bewerking van de bikinifoto die ze eerder dit jaar liet maken voor de cover van haar tijdschrift. De televisievrouw werd toen op de voorkant van het blad vergezeld door onder anderen Caroline Tensen en Susan Visser. Omdat De Mol verstek liet gaan bij de gezamenlijke fotoshoot en in haar eentje op de foto ging, deden geruchten de ronde dat ze haar plaatje zou hebben laten retoucheren.

Het populaire maandblad is ook van binnen gevuld met fictieve items en interviews. Zo doet Hillary Clinton haar beste beautytips uit de doeken en vertellen Britney Spears, Karl Noten en Amy Winehouse over hun rampzalige jaar.

Een speciale plek in het blad is ingeruimd voor de koninklijke familie. In een verzonnen brief laat prins Willem-Alexander van zich horen, die eerder dit jaar door de bladenmaakster werd benaderd voor een interview. "We zouden u dolgraag vertellen over onze wensen en verlangens", stelt hij. "Maar het mag niet zijn, Uwe Langbenige Heerlijkheid. De poorten van het paleis zullen voor u gesloten blijven."

Prinses Máxima mocht wel haar fictieve zegje doen in Linda. De prinses bespreekt de rel die ontstond rond haar toespraak eerder dit jaar, waarin ze beweerde dat 'de' Nederlander niet bestaat. "Ik word als Assepoester verbannen naar de kerkers van het kasteel", klaagt de prinses. "Ze zeggen dat ze een meer persoonlijke aanpak van ons verwachten, maar o wee, als we een centimeter van het protocol afwijken."

Op de laatste pagina van het tijdschrift legt Linda het nog even uit voor de onnozele lezer. "Ruim negentig procent van deze Linda is fake, verzonnen, compleet uit de duim gezogen, hartstikke nep", schrijft ze. "Dit is bedoeld als satire, een persiflage op een veelbewogen jaar. Zoiets als Koefnoen, maar dan in tijdschriftvorm."

waarschijnlijk moet haar relatie met Jeroen onder diezelfde noemer worden gerangschikt...
  donderdag 20 december 2007 @ 13:40:43 #252
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_55415143
Die nieuwe Linda, is dat een (slap) aftreksel van Youp?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_55415185
quote:
Op donderdag 20 december 2007 13:40 schreef Copycat het volgende:
Die nieuwe Linda, is dat een (slap) aftreksel van Youp?
lijkt er wel op idd

Youp! daar heb ik me trouwens rot om gelachen
  donderdag 20 december 2007 @ 13:46:20 #254
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_55415307
quote:
Op donderdag 20 december 2007 13:42 schreef milagro het volgende:
Youp! daar heb ik me trouwens rot om gelachen
Ik ook. Meer dan ik had verwacht zelfs. Geniale pastiche.
  donderdag 20 december 2007 @ 14:02:33 #255
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_55415759
Ik vind het altijd zo triest, van die verlaten vrouwen die dan opeens en vaak vrij rap de Ware Liefde vinden in één of ander broekie. En dan ook nog gevist uit de vijver waar heel soapie Nederland in zit te vissen.
Snobs have more fun!
KLIK!
  donderdag 20 december 2007 @ 14:05:19 #256
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_55415845
quote:
Op donderdag 20 december 2007 13:22 schreef Haaibaaike het volgende:

[..]

Heb jij wel verstand van mannen
Jawel hoor, woon al ruim 3 jaar met een man samen .
En ook al had ik dat niet, dan mag ik Linda nog wel veel geluk toewensen of niet soms?
Niet zo boos hoor, Haaibaaike .
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 20 december 2007 @ 14:08:12 #257
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_55415931
quote:
Op donderdag 20 december 2007 14:02 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik vind het altijd zo triest, van die verlaten vrouwen die dan opeens en vaak vrij rap de Ware Liefde vinden in één of ander broekie. En dan ook nog gevist uit de vijver waar heel soapie Nederland in zit te vissen.
Ik vind het altijd zo triest als mensen twijfelen aan de oprechtheid van de liefde van celebs.
Linda is ook gewoon een mens, hoor. Zij kan ook gewoon verliefd worden.
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 20 december 2007 @ 14:11:26 #258
92279 N.icka
Windforce 11
pi_55416027
quote:
Op donderdag 20 december 2007 14:08 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ik vind het altijd zo triest als mensen twijfelen aan de oprechtheid van de liefde van celebs.
Ik vind het wel raar , je bent jaren samen geweest , de liefde van je leven , je wordt schandelijk gedumpt en binnen 3 maanden heb je al een ander

Niks niet rouwen , je leven op orde krijgen , de kinderen aan de situatie laten wennen , gewoon eens rustig nadenken maar HOP een ander
  donderdag 20 december 2007 @ 14:12:51 #259
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_55416075
Ook BN-ers doen kennelijk aan rebound-lovers. Niets menselijks is ze ook vreemd.
  donderdag 20 december 2007 @ 14:14:41 #260
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_55416128
quote:
Op donderdag 20 december 2007 14:11 schreef N.icka het volgende:

[..]

Ik vind het wel raar , je bent jaren samen geweest , de liefde van je leven , je wordt schandelijk gedumpt en binnen 3 maanden heb je al een ander

Niks niet rouwen , je leven op orde krijgen , de kinderen aan de situatie laten wennen , gewoon eens rustig nadenken maar HOP een ander
Ja, daar zit op zich wel wat in.
Maar ja, wie zegt dat de gossipbusiness de zaak niet flink heeft opgeblazen?
Niet meer actief op Fok!
pi_55416184
quote:
Op donderdag 20 december 2007 14:02 schreef Duderinnetje het volgende:
uuh volgens mij is dat broekie al 35 of zo, hoor, en er is toch geen sprake van een ware liefde of zo, ze heeft gewoon geile neuksex met hem, gelijk heeft ze, toch?

en ja, als je tot die kringen behoort, vis je al snel uit die kringen, lijkt me logisch, de kans dat je op feestjes en zo iemand tegen het lijf loopt, die ook zijdelings beroemd is en het al eens met een zijdelings beroemde gedaan heeft is dan wat groter dan wanneer ik ga vissen .... in die troebele vijver van de verschoppelingen en have nots of betervannietmaartochwellens en zo
pi_55417143
Die Linda

"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
  donderdag 20 december 2007 @ 14:55:27 #263
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_55417186
quote:
Op donderdag 20 december 2007 14:53 schreef Strolie75 het volgende:
Die Linda

[ afbeelding ]
Beweegt die hond rechts nu simultaan mee?
  donderdag 20 december 2007 @ 15:29:03 #264
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_55417851
quote:
Op donderdag 20 december 2007 14:08 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Goed, we geven het een jaar
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_55418810
Ik vind het -aan de hand van deze foto's- een lillijkerd

Op de Frontpage stond ook het gerucht dat ze het met George Clooney zou doen; dat lijkt mij dan een betere keus.
  donderdag 20 december 2007 @ 16:38:59 #266
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_55419644
Als het allemaal een prank is, is het wel een hele leuke trouwens
Snobs have more fun!
KLIK!
  † In Memoriam † donderdag 20 december 2007 @ 16:56:47 #267
37843 lady-wrb
kortaf
pi_55420164
quote:
Op donderdag 20 december 2007 16:07 schreef conleche het volgende:

Op de Frontpage stond ook het gerucht dat ze het met George Clooney zou doen; dat lijkt mij dan een betere keus.
voor george of voor linda?
  donderdag 20 december 2007 @ 17:55:18 #268
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_55421580
quote:

Ja, jij vond Sander Vahle leuker hè .
Niet meer actief op Fok!
pi_55421654
quote:
Op donderdag 20 december 2007 16:56 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

voor george of voor linda?
Ja voor Linda natuurlijk, he he. Das ongeveer de keuze tussen een bamibal en een indische rijsttafel, tussen vakantie in Benidorm en vakantie op de Malediven, tussen een onderbroek van de wibra en een la Perla-broekje, tussen......enfin, je begrijpt m'n punt, hoop ik
pi_55421677
quote:
Op donderdag 20 december 2007 17:55 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ja, jij vond Sander Vahle leuker hè .
So!!!
  † In Memoriam † donderdag 20 december 2007 @ 18:48:10 #271
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_55422561
Het lijkt er op dat Linda al wat langer contact heeft met Jeroentje.
  Moderator / Miss SHO donderdag 20 december 2007 @ 19:02:14 #272
22592 crew  Ole
pi_55422840
Nou ja, zit ze tenminste niet alleen met de kerst
  † In Memoriam † vrijdag 21 december 2007 @ 19:18:04 #273
37843 lady-wrb
kortaf
pi_55447586
quote:
Op donderdag 20 december 2007 18:00 schreef conleche het volgende:

[..]

So!!!
hij is weer vrijgezel las ik net in de telegraaf, dus grijp je kans
  woensdag 26 december 2007 @ 16:18:49 #274
134256 Cutebutpsycho
Things even out.
pi_55554022
quote:

Linda's kerstneukertje: Clooney of Liekes ex

Idd!
En tjonge jonge, als je de keuze hebt tussen die twee.........
I don't get it.
Misschien is het wel echte liefde, dan. (Of zou Linda gewoon een Toyboy willen )
  Moderator / Miss SHO donderdag 17 januari 2008 @ 20:16:05 #275
22592 crew  Ole
pi_56111949
story en Zijnoline zijn het niet eens

van story.nl
quote:
15-01-2008 15:49:26
HET BEWIJS: BREUK LINDA EN SANDER DEFINITIEF!
Met een aankoop die Sander Vahle, de ex van Linda de Mol, onlangs deed lijkt het alsof de regisseur alle kans op een verzoening met de vrouw van zijn kinderen op heeft gegeven. Het bewijs: een optrekje van 725.000 in het Gooi. Geen uitgave die je elke week doet en dus een duidelijk teken dat Sander verder gaat met zijn leven. Zonder Linda!

Ging in eerste instantie heel Nederland ervan uit dat de relatie tussen Sander en Linda na twaalf jaar stuk liep omdat Sander intiem contact onderhield met Gooise buurvrouw Heleen, uiteindelijk bleek dat Linda de nieuwe man in háár leven, de veel jongere Jeroen Rietbergen, ook al veel langer kende. En terwijl verhouding tussen Sander en Heleen al binnen een maand stuk liep, lijkt Linda haar leven weer op te pakken. Voor Sander, die tot noch toe moederziel alleen in een appartementje boven een Gooise pizzaria woonde, een teken om ook zijn leven weer op de rails te krijgen. Zonder de moeder van zijn kinderen

zijonline:
quote:
Presentatrice koopt droomhuis voor hem! LAT-RELATIE VOOR LINDA EN SANDER!

(16-1-2008) Er is een verzoening op til tussen Linda de Mol en Sander Vahle, de vader van haar kinderen Julian (10) en dochtertje Noa ( 7)! De flirt van Linda met Jeroen Rietbergen, de ex van Lieke van Lexmond ligt al weer ver achter de presentatrice en ook de liefdesvlam van Sander voor buurvrouw Heleen, is gedoofd.

Linda en Sander proberen nu de brokstukken van hun relatie te lijmen in een LAT-relatie, die ook hun twee kinderen recht doet. Daarom ook betaalt Linda voor haar Sander een riant gezinshuis in Naarden dat bijna een miljoen euro kost en waar ook de kinderen om de week gaan wonen
  Moderator / Miss SHO donderdag 17 januari 2008 @ 20:16:43 #276
22592 crew  Ole
pi_56111973
Oh, en deze keer woon ik niet in de buurt, dus ik kan deze keer geen persoonlijk verslag doen
  dinsdag 16 september 2008 @ 09:31:50 #277
15080 static
pi_61667515
quote:
Linda: Kinderen zijn er goed uitgekomen.

Linda de Mol heeft af toe nog wel eens een momentje pijn. „Ik was het liefste een conservatief gezinnetje gebleven. Maar het is een patchworkje geworden. Ik was 12,5 jaar samen met Sander, het was niet niks. De kinderen zijn er goed uitgekomen. Dat is het belangrijkste.” Linda vierde gisteravond het verschijnen van de vijftigste Linda. Het maandblad waarmee ze een rolmodel werd. „En dat wil ik niet eens zijn.”

De breuk met Sander heeft de presentatiekoningin nog aanraakbaarder gemaakt. „Ik leefde in een sprookje. Het was voor mensen heel herkenbaar dat mijn relatie ook fout ging”, zegt ze zelf. „Dat was het positieve.”

Linda vertelt openhartig „Nu heb ik de boel redelijk op de rit. De kinderen kunnen zo vaak bij mij of papa zijn als ze willen. Daarom heeft Sander een huis in de buurt. Onze scheiding is harmonieus gegaan. Voor zover dat kan dan. Sander en ik praten in elk geval gewoon en vrolijk met elkaar. Ook al geef ik toe dat ik daarvoor af en toe wel eens over mijn eigen schaduw heb moeten heenstappen. En de kinderen zijn door de situatie alleen maar sterker geworden. Eerst hadden ze verdriet, nu hebben ze alles geaccepteerd. Ik zeg dat ze kennis hebben gemaakt met het echte leven. En dat dat dus niet altijd een roze wolk is.”
  dinsdag 16 september 2008 @ 14:06:01 #278
3647 B.R.Oekhoest
pi_61673820
Ze waren toch al vahle te lang bij elkaar. 12,5 jaar op de gooise matras staat gelijk aan 60 jaar voor gewone burgers.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')