abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 5 september 2007 @ 06:32:24 #1
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_52952259
quote:
Linda de Mol (43) en de vader van haar kinderen, regisseur Sander Vahle (41), zijn voorlopig uit elkaar. Sander heeft de gigantische Gooise villa vorige week verlaten en heeft elders tijdelijk onderdak gevonden.

Dat bevestigt John de Mol vandaag in weekblad Privé, die de schokkende breuk in de relatie onthult. „Ik hoop dat zij de komende maanden beiden goed nadenken over de toekomst”, aldus De Mol. Uit de droomverbintenis, die twaalf jaar standhield, heeft het paar twee kinderen, zoon Julian (10) en dochtertje Noa (7).

Drie jaar geleden vertrok Linda met haar hele gezin op wereldreis omdat ze het heerlijk vond om maandenlang echt in familiekring door te brengen. Te veel werk zou nu mede de oorzaak zijn van de relatiecrisis. Zelf gaf ze eerder al aan veel ’relatiestress te hebben door werk’. Liefde is er echter nog wel. In de uitzending van Zomergasten van vorige week zei Linda over Sander bijvoorbeeld dat hij „de beste vader is die ik voor mijn kinderen zou wensen”.

Volgens Linda’s manager Xenia Kasper is een pas op de plaats nodig. „Het komt vaker voor in een relatie dat de rek er na tien jaar uit is. Linda en Sander hebben afstand genomen om misschien weer ooit tot elkaar te komen.”

De laatste dagen heeft Linda veel opgetrokken met haar goede vriendin en collega-Gooische Vrouw Susan Visser. Zij verloor vorige week haar man Roef Ragas aan een hartstilstand.
Roept u maar.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
  † In Memoriam † woensdag 5 september 2007 @ 06:47:54 #2
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_52952272
Waarom brengt nota bene haar broer dit naar buiten?
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_52952316
Ze blijft toch mijn favoriete nederlandse milf
pi_52952349
nou, zonde, leuke vrouw, leuke man, leuke kinderen, gelukkig ook leuk geld, dat scheelt
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_52952569
quote:
Op woensdag 5 september 2007 07:09 schreef mrPanerai het volgende:
Ze blijft toch mijn favoriete nederlandse milf
Dat dus
pi_52952724
Who cares!
Damn... Bedroevend albert verlinde-"niveau".
pi_52952737
Ze wil zeker dingen gaan doen.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_52952757
quote:
Op woensdag 5 september 2007 08:20 schreef Conorach het volgende:
Who cares!
Damn... Bedroevend albert verlinde-"niveau".
en toch zit jij hier

lastig, hè, níet klikken
pi_52953068
quote:
Op woensdag 5 september 2007 08:01 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Dat dus
pi_52954269
#Care?
pi_52954978
quote:
Op woensdag 5 september 2007 08:24 schreef milagro het volgende:

[..]

en toch zit jij hier

lastig, hè, níet klikken
FP-tracker
pi_52955031
quote:
Op woensdag 5 september 2007 10:34 schreef Conorach het volgende:

[..]

FP-tracker
geeft niets, hoor, niets menselijks is jou blijkbaar vreemd, de TT was alleszeggend en toch té verleidelijk
  Moderator / Miss SHO woensdag 5 september 2007 @ 10:58:04 #14
22592 crew  Ole
pi_52955507
Geld maakt ook al niet gelukkig

Weer een droomrelatie aan diggelen.
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_52955784
Ik las ergens (ja roddelblad ja) dat zij even vreemd is gegaan,dus dit verbaasd mij niks.
Kheb wel genoten van haar ''zomergasten'' en hoe eerlijk zij overkwam,ook datzij toegaf sommige dingen te verzwijgen,dat had die presentator goed door,ik helemaal niet tot hij het opmerkte.
  Redactie Games woensdag 5 september 2007 @ 11:10:55 #16
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_52955819
Voel ik daar een Mid-Life crisis aankomen?
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
pi_52955891
quote:
Op woensdag 5 september 2007 11:10 schreef Mr.Noodle het volgende:
Voel ik daar een Mid-Life crisis aankomen?

Midlifecrisis nu al op je 42e???
Ik dacht dat je daar een stuk ouder voor moest zijn,maar misschien wel,ik ken haar verder niet....
  woensdag 5 september 2007 @ 11:22:37 #18
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_52956085
Zeker is dat jammer dat Linda en Sander (voorlopig) uit elkaar zijn.
Jammer voor de kinderen ook Maar wie weet komen ze toch ooit bij elkaar !
  Admin woensdag 5 september 2007 @ 11:24:48 #19
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_52956141
quote:
Op woensdag 5 september 2007 06:47 schreef Cynix ® het volgende:
Waarom brengt nota bene haar broer dit naar buiten?
Royals hè

Zit ze nou met 'r botox kop
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  Admin woensdag 5 september 2007 @ 11:25:38 #20
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_52956163
quote:
Op woensdag 5 september 2007 08:22 schreef Jarno het volgende:
Ze wil zeker dingen gaan doen.
Ja, andere dingen!
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_52956222
Wat een afgunst weer in dit topic.
pi_52956790
quote:
Op woensdag 5 september 2007 11:14 schreef dborhem het volgende:

[..]

Midlifecrisis nu al op je 42e???
Ik dacht dat je daar een stuk ouder voor moest zijn,maar misschien wel,ik ken haar verder niet....
Rond je 42e kan al wel hoor
Ze is vast toe aan een nieuwer exemplaar
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
  woensdag 5 september 2007 @ 11:59:17 #23
177846 colette
kloon van conleche
pi_52956984
Die Sander lijkt mij hartstikke leuk. (meneer conleche/colette lijkt er een beetje op, ik denk dat ik op dat soort types val ) Dus ik heb de neiging om tegen Linda te zeggen: Get him back. Als de wiedeweerga.
pi_52957038
quote:
Op woensdag 5 september 2007 07:19 schreef milagro het volgende:
nou, zonde, leuke vrouw, leuke man, leuke kinderen, gelukkig ook leuk geld, dat scheelt
En hier een leukere foto dan dat verwassen plaatje in de OP

http://www.nu.nl/news/122(...)eg_bij_partner.html#

Ik heb geen semi-intelligente signature.
JoPiDo:"Volgens mij is Cutebutpsycho een raszeikwijf, ééntje die je als man absoluut links moet laten liggen."
  woensdag 5 september 2007 @ 12:08:27 #25
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_52957194
quote:
Op woensdag 5 september 2007 11:59 schreef colette het volgende:
Die Sander lijkt mij hartstikke leuk. (meneer conleche/colette lijkt er een beetje op, ik denk dat ik op dat soort types val ) Dus ik heb de neiging om tegen Linda te zeggen: Get him back. Als de wiedeweerga.
Haha, hij kwam me op één of andere manier bekend voor. Nu bedenk ik me dat ik zijn lookalike (of andersom, zo je wilt) in jouw fotoboek heb gezien .

Maar goed, jammer dat ze uit elkaar zijn en ook jammer dat werk daar de oorzaak van is. Ik hoop dat ze de juiste keuzes kunnen maken en hun werkzaamheden op een lager pitje zetten ten einde de relatie te redden. Voor het geld hoeven ze het niet te laten in ieder geval.

En wat die mid-life crisis betreft: dat lijkt me niet aan de orde hier. Overigens zie je wel vaker dat vrouwen van rond de 40 (en mannen vast ook, maar daar heb ik geen verstand van ) zich ineens heel anders gaan gedragen, omdat ze zich ineens realiseren dat ze niet alleen moeder, echtgenote en werknemer zijn, maar ook een eigen ik hebben die ze verder willen cultiveren. Maar zoals ik al zei: dat lijkt me niet aan de orde hier .

God, ik ga wel diep op de materie in zeg .
Niet meer actief op Fok!
pi_52957384
Volgens mij is zij een controlfreak van het eerste uur. Perfectionistisch en alles moet naar haar regels gaan anders ontploft ze. Dat gevoel heb ik als ik er zie, beetje Stepford Wife, weet niet.
pi_52957695
[quote]Op woensdag 5 september 2007 11:09 schreef dborhem het volgende:
Ik las ergens (ja roddelblad ja) dat zij even vreemd is gegaan,dus dit verbaasd mij niks.
]

Joh, dat was toch Natasja Froger...

Maar wat Linda betreft. Waarom nog zo achterlijk veel werken als je man en kinderen hebt?
Geld zat, leuke man, ze zit bij Tien of nu RTL4, Gooische vrouwen, een blad, miljoenenjacht ofzo.....en waarom dan ook nog een film in Duitsland?????
Een vlucht van thuis? Wie weet.
Daar zit je nu alleen met je miljoenen in dat grote huis...
  woensdag 5 september 2007 @ 12:35:29 #28
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_52957753
quote:
Op woensdag 5 september 2007 11:24 schreef yvonne het volgende:

[..]

Royals hè

Zit ze nou met 'r botox kop
Oeh, wat giftig.
Ben je jaloers ofzo? .
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 5 september 2007 @ 12:36:36 #29
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_52957784
Als ze nou eens stopt met tv maken. 2 Vliegen in 1 klap. Zij weer tijd voor elkaar, wij verlost van de emotieloosheid .
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_52958860
Zonde hoor, ik vind het een leuk stel. En voor de kinderen is het natuurlijk een drama.
  woensdag 5 september 2007 @ 17:28:57 #31
92279 N.icka
Windforce 11
pi_52962763
Als zij Sander niet meer hoeft wil ik hem wel
pi_52963414
quote:
Op woensdag 5 september 2007 17:28 schreef N.icka het volgende:
Als zij Sander niet meer hoeft wil ik hem wel
en anders wil zij hem wel!!!
  woensdag 5 september 2007 @ 18:19:28 #33
92279 N.icka
Windforce 11
pi_52963708
quote:
Op woensdag 5 september 2007 18:06 schreef milagro het volgende:

[..]

en anders wil zij hem wel!!!
Ik ben veel lekkerder
pi_52963851
quote:
Op woensdag 5 september 2007 18:19 schreef N.icka het volgende:

[..]

Ik ben veel lekkerder
ik geloof je meteen, zij is namelijk huuuuuuuuuuh

ik hoop dat jullie erg gelukkig samen worden

ja, hoor eens, Linda, je doet hem zelf weg, hoor
  woensdag 5 september 2007 @ 18:26:17 #35
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_52963893
quote:
Op woensdag 5 september 2007 18:24 schreef milagro het volgende:

[..]

Het leek me altijd wel een spannende vrouw. Tot ze bij Barend en van Dorp haar mond open deed.
Heleen van Royen .
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 5 september 2007 @ 18:31:38 #36
92279 N.icka
Windforce 11
pi_52964036
quote:
Op woensdag 5 september 2007 18:24 schreef milagro het volgende:

[..]

Dank je
pi_52973996
over een paar weken heeft ze een jonge vriend van 25 let maar op
  donderdag 6 september 2007 @ 03:40:46 #38
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_52973997
Ik zou dr wel doen met m'n 26.
Cop killer
Kill all the cops tonight
Kill them, cop killer
Kill all the cops in sight
  † In Memoriam † donderdag 6 september 2007 @ 12:25:37 #39
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_52979698
Afijn, ze wil zich op termijn toch wel weer verzoenen met Sander. Prima hoor, maar nu snap ik nóg minder waarom $jon dit naar buiten heeft gebracht. Ziet hij mogelijkheden hier een Real Life Soap uit te peuren of wil-ie ons laten SMS-en of zo?
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
pi_52995966
quote:
Op donderdag 6 september 2007 12:25 schreef Cynix ® het volgende:
Afijn, ze wil zich op termijn toch wel weer verzoenen met Sander. Prima hoor, maar nu snap ik nóg minder waarom $jon dit naar buiten heeft gebracht. Ziet hij mogelijkheden hier een Real Life Soap uit te peuren of wil-ie ons laten SMS-en of zo?
SMS-en, gok ik.

Nee joh, dit heet strategie. Die twee gaan uit elkaar, definitief en voor altijd. Maar ze hebben geen zin in elke dag een voorpaginabericht, en dus brengen ze het nieuws positief cq. halfslachtig. Daar heeft John langdurig over nagedacht, en uiteindelijk was zijn dringende advies: "Jullie willen verzoenen, zogenaamd." Die nachtkaars gaat zachtjes uit, over twee weken is iedereen het vergeten en sowieso is niemand geïnteresseerd in die verzoening - Linda en Sander al helemaal niet.
Nóg weer drie maanden later duikt Linda stralend op met een nieuwe vriend aan haar arm. Tegen die tijd is de scheiding alweer oud nieuws en hebben de bladen het druk met foto's maken van die nieuwe vriend, speculeren over eventuele liefdesbaby's en/of nieuwe chirurgische ingrepen.

Ofwel: "Hoe overleef je een mediascheiding", deel I
  † In Memoriam † vrijdag 7 september 2007 @ 00:55:03 #41
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_52996057
Klinkt goed!
pi_52996065
ja eh wie wil er nu met linda?????????
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_52996235
quote:
Op vrijdag 7 september 2007 00:55 schreef zhe-devilll het volgende:
ja eh wie wil er nu met linda?????????
Matthijs van Nieuwkerk Die wil ook wel met Sander. Of met S$on. Of met jou.
pi_52997463
quote:
Op donderdag 6 september 2007 03:40 schreef HAL9000S het volgende:
Ik zou dr wel doen met m'n 26.
zozo, flink aan de maat
  vrijdag 7 september 2007 @ 15:46:32 #45
15080 static
pi_53007713
quote:
Duitse 'Gooische Vrouw' steunt Linda.

In een openbare brief betuigt Duitse 'Gooische Vrouw' Margarethe Schreinemakers haar medeleven aan Linda de Mol, over wie afgelopen week bekend werd dat haar relatie met Sander Vahle op een laag pitje is komen te staan. Margarethe, die zelf al twee scheidingen achter de rug heeft, legt uit welke zware taak moeder Linda nu te wachten staat.

Doorgewinterde gescheiden vrouw Margarethe, die goed in haar slappe was zit en een Duitse televisiepersoonlijkheid is, leeft mee met Linda en dat steekt ze niet onder stoelen of banken. Op de site van Bild schrijft ze:

"Lieve Linda,

Ik was diep geraakt toen ik las dat je lange relatie met Sander is beëindigd. Dat vind ik erg voor je omdat ik als gescheiden vrouw weet wat dat betekent. Dat doet pijn. Verdomd pijn. Scheiden is lijden. Het grootste ideaalbeeld is verstoord: namelijk die van een gelukkige familie.

En veel mensen hebben, net zoals ik, geloofd dat je bij de gelukkigen hoorde. Jij, gekke Powervrouw, je succesvolle man, een droomhuis, twee prachtige kinderen.

Ik herinner me nog een televisieshow waarin je zei: 'Ik kan gerust stellen dat ik de man van mijn leven heb gevonden.' Op dat moment dacht ik: 'Wat moet die vrouw gelukkig zijn!' Ik was bijna een beetje jaloers op je...

Je hebt altijd veel en graag gewerkt. Net zoals ik. En wij zijn beiden hartstochtelijke moeders. Jij zegt, als het gezin lijdt onder de baan, dan zou je meteen met werken stoppen. Ook dat heb ik zo gevoeld. En dan verlaat men de ander toch. Die samenhorigheid gaat toch verloren, we verleren de liefde.

Ook als je geen stel meer bent, liefdevolle ouders moeten jullie blijven. Kinderen van gescheiden ouders zoeken altijd de schuld bij zichzelf. 'Wat heb ik fout gedaan, dat mijn ouders niet meer van elkaar houden?'

Dat is het moment waarop jij de vele vragen van de kinderen behoedzaam beantwoorden moet. Er zijn voor kinderen twee werelden: de papa-wereld en de mama-wereld. Dat betekent meestal: gescheiden vakanties, gescheiden weekeinden en gescheiden belevenissen...

Dat is vermoeiend voor kinderen. Ze houden zich in beide werelden in, omdat ze de vrede willen bewaren. Daarom heb je bruggen nodig om deze nieuwe werelden voro de kinderzielen zo goed mogelijk met elkaar te verbinden.

Lieve Linda, dat ga jij klaarspelen, omdat jij een open en liefdevolle vrouw bent. En met de tijd zul je leren wat kinderen van gescheiden ouders gelukkig maakt. Maar nu moet je alleen maar goed naar ze luisteren.

Dat is onze verantwoordelijkheid. Ik wens je veel kracht en inhoudelijke zakelijkheid om je eigen emoties te verwerken. Dat maakt het hart vrij en het handelen makkelijker.

Jouw Margarethe"
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
  vrijdag 7 september 2007 @ 15:48:23 #46
15080 static
pi_53007759
quote:
Relatiebreuk met Sander niet definitief..

Linda de Mol wil verzoenen met Sander.

Linda de Mol en de vader van haar kinderen, Sander Vahle, houden nog steeds van elkaar. De relatiebreuk die Nederland schokt, is nog niet definitief. " Ik wil verzoenen", zegt presentatrice Linda in een reactie. "De spanningen waren zo hoog opgelopen dat het beter is voor ons en de kinderen om even apart te wonen. We hebben nu vooral rust nodig..."

Presentatiekoningin Linda de Mol (43) maakt mee wat een op de drie stellen overkomt. De altijd vrolijke professional leek het allemaal te hebben. Een heerlijke man, die begrip had voor haar krankzinnige leven. Twee geweldige kinderen, een jongen en een meisje, van zeven en tien. En de ene na de andere televisiehit. Maar al deze ingrediënten blijken geen garantie voor gezinsgeluk¿

Achter de muren van de villa in Crailoo is het al langere tijd niet meer gezellig. De relatie tussen Linda en Sander leed al de hele zomer onder spanningen. In een bijna cynische, on-Linda-achtige, column in haar eigen tijdschrift beschrijft de blonde presentatrice hoe de gebeurtenissen van de afgelopen maanden – met name al het gedoe rondom Talpa/Tien – haar niet in de koude kleren gingen zitten. "Als ik heel eerlijk ben, heb ik in de zomervakantie een behoorlijke depressie gehad. Zo heet het toch als je overal om moet huilen?â€

Het verdwijnen van de televisiezender van haar broer John, ondanks alle inspanningen om er een succes van te maken, heeft Linda erg aangegrepen. En dat heeft een enorme wissel op haar gezinsleven getrokken. "Iets te hard gewerkt, denk ik. Beetje relatiestress wegens te veel wegâ€, zo schrijft ze.

De drukke werkzaamheden van Linda hebben al eerder een breuk teweeggebracht. Maar die was definitief.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 7 september 2007 @ 16:59:57 #47
163650 Greys
pi_53009571
Linda, laf ding... nu snel weer terugkrabbelen he, nu blijkt hoeveel dames al staan te wachten om jouw plaats in te nemen
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  † In Memoriam † vrijdag 7 september 2007 @ 17:41:29 #48
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_53010651
Eeeh pssst, Linda heeft het geld hoor, niet Sander.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 7 september 2007 @ 18:15:19 #49
163650 Greys
pi_53011465
quote:
Op vrijdag 7 september 2007 17:41 schreef Cynix ® het volgende:
Ja maar Sander is een lekkere meneer
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_53011506
quote:
Op vrijdag 7 september 2007 17:41 schreef Cynix ® het volgende:
Maar Sander dus the looks. Dus staan de dames te trappelen, want zoveel leuke vrijgezelle mannen in zijn leeftijdscategorie zijn er niet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')