Roept u maar.quote:Linda de Mol (43) en de vader van haar kinderen, regisseur Sander Vahle (41), zijn voorlopig uit elkaar. Sander heeft de gigantische Gooise villa vorige week verlaten en heeft elders tijdelijk onderdak gevonden.
Dat bevestigt John de Mol vandaag in weekblad Privé, die de schokkende breuk in de relatie onthult. „Ik hoop dat zij de komende maanden beiden goed nadenken over de toekomst”, aldus De Mol. Uit de droomverbintenis, die twaalf jaar standhield, heeft het paar twee kinderen, zoon Julian (10) en dochtertje Noa (7).
Drie jaar geleden vertrok Linda met haar hele gezin op wereldreis omdat ze het heerlijk vond om maandenlang echt in familiekring door te brengen. Te veel werk zou nu mede de oorzaak zijn van de relatiecrisis. Zelf gaf ze eerder al aan veel ’relatiestress te hebben door werk’. Liefde is er echter nog wel. In de uitzending van Zomergasten van vorige week zei Linda over Sander bijvoorbeeld dat hij „de beste vader is die ik voor mijn kinderen zou wensen”.
Volgens Linda’s manager Xenia Kasper is een pas op de plaats nodig. „Het komt vaker voor in een relatie dat de rek er na tien jaar uit is. Linda en Sander hebben afstand genomen om misschien weer ooit tot elkaar te komen.”
De laatste dagen heeft Linda veel opgetrokken met haar goede vriendin en collega-Gooische Vrouw Susan Visser. Zij verloor vorige week haar man Roef Ragas aan een hartstilstand.
Dat dusquote:Op woensdag 5 september 2007 07:09 schreef mrPanerai het volgende:
Ze blijft toch mijn favoriete nederlandse milf![]()
en toch zit jij hierquote:Op woensdag 5 september 2007 08:20 schreef Conorach het volgende:
Who cares!
Damn... Bedroevend albert verlinde-"niveau".![]()
FP-trackerquote:Op woensdag 5 september 2007 08:24 schreef milagro het volgende:
[..]
en toch zit jij hier
lastig, hè, níet klikken
geeft niets, hoor, niets menselijks is jou blijkbaar vreemd, de TT was alleszeggend en toch té verleidelijkquote:
quote:Op woensdag 5 september 2007 11:10 schreef Mr.Noodle het volgende:
Voel ik daar een Mid-Life crisis aankomen?
Royals hèquote:Op woensdag 5 september 2007 06:47 schreef Cynix ® het volgende:
Waarom brengt nota bene haar broer dit naar buiten?
Ja, andere dingen!quote:Op woensdag 5 september 2007 08:22 schreef Jarno het volgende:
Ze wil zeker dingen gaan doen.
Rond je 42e kan al wel hoorquote:Op woensdag 5 september 2007 11:14 schreef dborhem het volgende:
[..]
![]()
![]()
Midlifecrisis nu al op je 42e???
Ik dacht dat je daar een stuk ouder voor moest zijn,maar misschien wel,ik ken haar verder niet....![]()
En hier een leukere foto dan dat verwassen plaatje in de OPquote:Op woensdag 5 september 2007 07:19 schreef milagro het volgende:
nou, zonde, leuke vrouw, leuke man, leuke kinderen, gelukkig ook leuk geld, dat scheelt
Haha, hij kwam me op één of andere manier bekend voor. Nu bedenk ik me dat ik zijn lookalike (of andersom, zo je wilt) in jouw fotoboek heb gezienquote:Op woensdag 5 september 2007 11:59 schreef colette het volgende:
Die Sander lijkt mij hartstikke leuk. (meneer conleche/colette lijkt er een beetje op, ik denk dat ik op dat soort types val) Dus ik heb de neiging om tegen Linda te zeggen: Get him back. Als de wiedeweerga.
Oeh, wat giftig.quote:Op woensdag 5 september 2007 11:24 schreef yvonne het volgende:
[..]
Royals hè
Zit ze nou met 'r botox kop
en anders wil zij hem wel!!!quote:Op woensdag 5 september 2007 17:28 schreef N.icka het volgende:
Als zij Sander niet meer hoeft wil ik hem wel![]()
quote:
Het leek me altijd wel een spannende vrouw. Tot ze bij Barend en van Dorp haar mond open deed.quote:Op woensdag 5 september 2007 18:24 schreef milagro het volgende:
[..]ik geloof je meteen, zij is namelijk huuuuuuuuuuh
![]()
ik hoop dat jullie erg gelukkig samen worden![]()
ja, hoor eens, Linda, je doet hem zelf weg, hoor![]()
Dank jequote:Op woensdag 5 september 2007 18:24 schreef milagro het volgende:
[..]ik geloof je meteen, zij is namelijk huuuuuuuuuuh
![]()
ik hoop dat jullie erg gelukkig samen worden![]()
ja, hoor eens, Linda, je doet hem zelf weg, hoor![]()
quote:Op donderdag 6 september 2007 12:25 schreef Cynix ® het volgende:
Afijn, ze wil zich op termijn toch wel weer verzoenen met Sander. Prima hoor, maar nu snap ik nóg minder waarom $jon dit naar buiten heeft gebracht. Ziet hij mogelijkheden hier een Real Life Soap uit te peuren of wil-ie ons laten SMS-en of zo?
Matthijs van Nieuwkerkquote:Op vrijdag 7 september 2007 00:55 schreef zhe-devilll het volgende:
ja eh wie wil er nu met linda?????????
![]()
zozo, flink aan de maatquote:Op donderdag 6 september 2007 03:40 schreef HAL9000S het volgende:
Ik zou dr wel doen met m'n 26.
quote:Duitse 'Gooische Vrouw' steunt Linda.
In een openbare brief betuigt Duitse 'Gooische Vrouw' Margarethe Schreinemakers haar medeleven aan Linda de Mol, over wie afgelopen week bekend werd dat haar relatie met Sander Vahle op een laag pitje is komen te staan. Margarethe, die zelf al twee scheidingen achter de rug heeft, legt uit welke zware taak moeder Linda nu te wachten staat.
Doorgewinterde gescheiden vrouw Margarethe, die goed in haar slappe was zit en een Duitse televisiepersoonlijkheid is, leeft mee met Linda en dat steekt ze niet onder stoelen of banken. Op de site van Bild schrijft ze:
"Lieve Linda,
Ik was diep geraakt toen ik las dat je lange relatie met Sander is beëindigd. Dat vind ik erg voor je omdat ik als gescheiden vrouw weet wat dat betekent. Dat doet pijn. Verdomd pijn. Scheiden is lijden. Het grootste ideaalbeeld is verstoord: namelijk die van een gelukkige familie.
En veel mensen hebben, net zoals ik, geloofd dat je bij de gelukkigen hoorde. Jij, gekke Powervrouw, je succesvolle man, een droomhuis, twee prachtige kinderen.
Ik herinner me nog een televisieshow waarin je zei: 'Ik kan gerust stellen dat ik de man van mijn leven heb gevonden.' Op dat moment dacht ik: 'Wat moet die vrouw gelukkig zijn!' Ik was bijna een beetje jaloers op je...
Je hebt altijd veel en graag gewerkt. Net zoals ik. En wij zijn beiden hartstochtelijke moeders. Jij zegt, als het gezin lijdt onder de baan, dan zou je meteen met werken stoppen. Ook dat heb ik zo gevoeld. En dan verlaat men de ander toch. Die samenhorigheid gaat toch verloren, we verleren de liefde.
Ook als je geen stel meer bent, liefdevolle ouders moeten jullie blijven. Kinderen van gescheiden ouders zoeken altijd de schuld bij zichzelf. 'Wat heb ik fout gedaan, dat mijn ouders niet meer van elkaar houden?'
Dat is het moment waarop jij de vele vragen van de kinderen behoedzaam beantwoorden moet. Er zijn voor kinderen twee werelden: de papa-wereld en de mama-wereld. Dat betekent meestal: gescheiden vakanties, gescheiden weekeinden en gescheiden belevenissen...
Dat is vermoeiend voor kinderen. Ze houden zich in beide werelden in, omdat ze de vrede willen bewaren. Daarom heb je bruggen nodig om deze nieuwe werelden voro de kinderzielen zo goed mogelijk met elkaar te verbinden.
Lieve Linda, dat ga jij klaarspelen, omdat jij een open en liefdevolle vrouw bent. En met de tijd zul je leren wat kinderen van gescheiden ouders gelukkig maakt. Maar nu moet je alleen maar goed naar ze luisteren.
Dat is onze verantwoordelijkheid. Ik wens je veel kracht en inhoudelijke zakelijkheid om je eigen emoties te verwerken. Dat maakt het hart vrij en het handelen makkelijker.
Jouw Margarethe"
quote:Relatiebreuk met Sander niet definitief..
Linda de Mol wil verzoenen met Sander.
Linda de Mol en de vader van haar kinderen, Sander Vahle, houden nog steeds van elkaar. De relatiebreuk die Nederland schokt, is nog niet definitief. " Ik wil verzoenen", zegt presentatrice Linda in een reactie. "De spanningen waren zo hoog opgelopen dat het beter is voor ons en de kinderen om even apart te wonen. We hebben nu vooral rust nodig..."
Presentatiekoningin Linda de Mol (43) maakt mee wat een op de drie stellen overkomt. De altijd vrolijke professional leek het allemaal te hebben. Een heerlijke man, die begrip had voor haar krankzinnige leven. Twee geweldige kinderen, een jongen en een meisje, van zeven en tien. En de ene na de andere televisiehit. Maar al deze ingrediënten blijken geen garantie voor gezinsgeluk¿
Achter de muren van de villa in Crailoo is het al langere tijd niet meer gezellig. De relatie tussen Linda en Sander leed al de hele zomer onder spanningen. In een bijna cynische, on-Linda-achtige, column in haar eigen tijdschrift beschrijft de blonde presentatrice hoe de gebeurtenissen van de afgelopen maanden – met name al het gedoe rondom Talpa/Tien – haar niet in de koude kleren gingen zitten. "Als ik heel eerlijk ben, heb ik in de zomervakantie een behoorlijke depressie gehad. Zo heet het toch als je overal om moet huilen?â€
Het verdwijnen van de televisiezender van haar broer John, ondanks alle inspanningen om er een succes van te maken, heeft Linda erg aangegrepen. En dat heeft een enorme wissel op haar gezinsleven getrokken. "Iets te hard gewerkt, denk ik. Beetje relatiestress wegens te veel wegâ€, zo schrijft ze.
De drukke werkzaamheden van Linda hebben al eerder een breuk teweeggebracht. Maar die was definitief.
quote:Op vrijdag 7 september 2007 17:41 schreef Cynix ® het volgende:
Eeeh pssst, Linda heeft het geld hoor, niet Sander.
Maar Sander dus the looks. Dus staan de dames te trappelen, want zoveel leuke vrijgezelle mannen in zijn leeftijdscategorie zijn er niet.quote:Op vrijdag 7 september 2007 17:41 schreef Cynix ® het volgende:
Eeeh pssst, Linda heeft het geld hoor, niet Sander.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |