Bronquote:do 1 nov 2007, 07:00
Gordon in tranen om breuk Linda en Sander
door Vanessa Bontje
AMSTERDAM - Goede vriend Gordon begint spontaan te huilen wanneer hij het nieuws over de definitieve liefdesbreuk verneemt. "Dit grijpt me vreselijk aan", snikt hij. "Ik ben al jarenlang heel close met Linda en Sander. Toen hun liefdesproblemen begonnen, heb ik ze verschillende keren gesproken. Ik vind het onvoorstelbaar. Ik vóél gewoon hun pijn."
Cynisch: "Als íemand weet hoe het voelt om liefdesverdriet te hebben, ben ik het. Linda hoopte in haar hart nog dat het goed zou komen... Sander sprak ik afgelopen dinsdag nog. Hij zag er vreselijk uit. Het doet hem duidelijk veel pijn. Om over hun kindertjes maar te zwijgen... Verschríkkelijk voor deze twee kleintjes dat hun ouders uit elkaar gaan.”
De 39-jarige zanger vertelde onlangs op televisie dat de breuk was ontstaan door een affaire die Sander zou hebben gehad. "Maar verliefdheid kan weer overgaan.” Volgens hem zou de relatie niet langer dan een maand hebben geduurd. Gordon geloofde dat de relatie van Linda en Sander sterk genoeg was om deze crisis te boven te komen. "Ik vond het vreselijk dat ik dat moest vertellen. En omdat beiden me dierbaar zijn, heb ik het zo integer mogelijk geprobeerd te vertellen. Geen namen genoemd. Het meest pijn deed me nog dat Sander erg teleurgesteld was over dat bericht, zo vertelde hij mij op straat. Hij dacht zelfs dat Linda erachter had gezeten... Maar dat was helemaal niet waar. Het was gewoon binnengekomen op de redactie en toevallig moest ik het ter sprake brengen.”
Gordon wenst het voormalige koppel alle sterkte bij het verwerken van hun verdriet. "Het is niet altijd even eenvoudig om, wanneer je zo in de belangstelling staat, in alle rust de gebeurtenissen een plekje te geven. Desalniettemin hoop ik dat ze in goede harmonie afspraken kunnen maken over hun beider toekomst.”
quote:Ze haalde de vijand binnen...
Linda de Mol bedrogen door huisvriendin
AMSTERDAM - Ieders nachtmerrie werd Linda's werkelijkheid. Ze troostte een gescheiden vriendin, en als 'dank' ging die er met haar man vandoor...
De vrouw die Linda (43) opving en troostte, is er met haar grote liefde vandoor gegaan. Heleen Hofstee (37), zo bevestigen ingewijden, is de aanleiding van de definitieve scheiding. "Linda heeft de afgelopen weken de deur van haar villa opengehouden. Daarmee heeft zij Sander een nieuwe kans willen geven. Maar hij is zó verliefd op Heleen, dat hij daar niet op in is gegaan. Gisteren heeft ze de deur dan ook dicht gedaan. De kinderen worden nu ingelicht. Het is echt over.”
Sander (41) en Heleen zien elkaar nu niet. "Dat kan niet omdat er paparazzi in de tuin liggen. Ze bellen elkaar alleen”, aldus een insider. Veel mensen op de ’Gooise matras’ vragen zich af of de prille verliefdheid wel echt tot iets zal leiden. "Sander en Heleen passen helemaal niet bij elkaar”, vertellen bekenden van de hockeyvereniging, waar Linda, Sander en Heleen hun kroost maandenlang gezellig naast elkaar langs de lijn stonden aan te moedigen. En anderen beweren weer: "Sander is helemaal blind van verliefdheid. Hij laat voor Heleen de leukste vrouw van Nederland vallen. Wij vinden het ontzettend dom van hem. En arme Linda. Zij haalde onbewust de vijand binnen.”
Heleen heeft kinderen die precies zo oud zijn als die van Linda en Sander. Dat schiep een band. Linda en Sander ontmoetten Heleen voor het eerst bij broer John de Mol (52). Heleen en haar toenmalige echtgenoot Ben Kolff waren bevriende buren van John de Mol en zijn vrouw Els. "En het klikte ook tussen Linda en Heleen. De twee vrouwen praatten gezellig over de kinderen. En al snel werd er ook afgesproken in Linda’s villa in Crailoo. Het was bijna logisch dat Heleen door Linda werd opgevangen toen zij een jaar geleden weg ging bij haar man. Hij is een bekende societyfiguur in het Gooi, en behalve een van de eigenaren van McGregor Fashion Group ook actief in de racewereld. Met name in het Spyker-team.”
Vermoedelijk haalde Linda uit haar gesprekken met Heleen zelfs veel inspiratie voor de door haar bedachte successerie Gooische Vrouwen. In een eerder interview vertelde ze immers dat „de werkelijkheid vaak gekker is dan je zou kunnen verzinnen. Als je opschrijft wat mijn vriendinnen meemaken, heb je al geweldige ingrediënten voor de serie”.
Het is tragisch dat ze dat nu aan den lijve moet ondervinden. Want zij kon natuurlijk niet bevroeden wat er tijdens al dit luisteren ontstond tussen Heleen en haar Sander...
Nu je het zegt!quote:Op vrijdag 2 november 2007 20:03 schreef BVO het volgende:
Is dat niet Broek uit de Bold?
Blij dat ik niet blond benquote:Op vrijdag 2 november 2007 20:02 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Meer iets voor VIc, deze snol![]()
quote:Internationale heksenjacht op minnares Sander.
Een internationale heksenjacht lijkt geopend op Heleen Hofstee-Kolff, de vrouw die Sander Vahle het hoofd op hol joeg! Zelfs de Duitse media, die 'hun' Traumhochzeit-presentatrice Linda de Mol op handen dragen, hebben uitgeplozen wie een bom legde onder haar liefdesrelatie.
"Met de mooie, blonde Heleen (37) besprak de presentatrice Linda haar diepste gevoelens, zonder dat ze vreesde dat juist deze vrouw haar liefdesgeluk met Sander zou verstoren", schrijft Bild over de liefdesbreuk, die afgelopen woensdag officieel werd bekendgemaakt.
De tabloid noemt het bedrog, dat zich pal onder de neus van Linda afspeelde, een 'klap in het gezicht' en een 'zware belediging' voor Linda.
Mijn steun krijgt ze ook niet hoorquote:Op vrijdag 2 november 2007 20:44 schreef Cynix ® het volgende:
Mijn sympathie ligt vooralsnog niet aan haar kant.
Wat is er mis met blond????quote:Op vrijdag 2 november 2007 20:41 schreef Ole het volgende:
Toch weer die kerels he![]()
We hadden het kunnen weten! En dan ook nog ingeruild worden voor een blond mokkel.. tssss...
Dood moeten ze, die kerels! Dood!!!!!!
nu je het zegt!quote:Op vrijdag 2 november 2007 21:30 schreef Greys het volgende:
Maar goed, ik heb Linda dan ook nog nooit in d'r geen-make-up-even-boodschappen-doen-look gezien...
Het zegt op zich wel weer iets dat ze er voor zorgt nooit zó op de foto te komen.quote:Op vrijdag 2 november 2007 21:30 schreef Greys het volgende:
Maar goed, ik heb Linda dan ook nog nooit in d'r geen-make-up-even-boodschappen-doen-look gezien...
Nee, ik woon niet in het Gooiquote:Op vrijdag 2 november 2007 21:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Woon je daar ook niet tegenover toevallig?![]()
quote:Op vrijdag 2 november 2007 20:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Mijn steun krijgt ze ook niet hoorHet lijkt me helemaal geen warm en leuk mens, eerlijk gezegd
Misschien snap ik het zelfs wel als Sander zijn heil ergens anders zocht.
Enneh, toch maar wat Ole zegt!![]()
Jawel hoorquote:Op vrijdag 2 november 2007 20:44 schreef Haaibaaike het volgende:
[ afbeelding ] Ze lijkt niks op Heleen
[ afbeelding ]
Dàt zeggen we toch ook niet?quote:Op vrijdag 2 november 2007 22:08 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ik zie Katherine Kelly Lang aka Brooke veel liever dan die Heleen![]()
In dit soort gevallen moet je altijd op je gevoel af gaan, niet noodzakelijkerwijs op de feiten.quote:Op vrijdag 2 november 2007 22:40 schreef Greys het volgende:
Dude, ik vind het zo lastig partij kiezen in deze![]()
Goeie! De Auto-variant:quote:Op zaterdag 3 november 2007 00:06 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
In dit soort gevallen moet je altijd op je gevoel af gaan, niet noodzakelijkerwijs op feiten.
Stel jezelf de vraag: Zou ik van hem/haar ongezien een tweedehands auto durven kopen? Of misschien toepasselijker voor vrouwen (:P): zou ik me door hem/haar op een Tupperware party moeiteloos de nieuwste bakjes en zakjes aan laten smeren?
Waarom zouden wij dat niet mogen?quote:Op zaterdag 3 november 2007 00:28 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
............................maar soit, wij mogen ons niet door onderbuikgevoelens laten leiden.
Ik welquote:Op vrijdag 2 november 2007 21:25 schreef conleche het volgende:
Ik heb niet zoveel tegen Linda eigenlijk, heb 'r weleens ontmoet en eigenlijk is ze gewoon leuk. Deze Broek-a-like vind ik niet bepaald een verbetering, qua uiterlijk dan he, want haar heb ik dan weer niet ontmoet![]()
Ach ja, zo zal het gewoon ook wel weer zijn, het zijn natuurlijk alledrie gewoon mensen met hun voors en hun tegens en als Sander leuk is en Linda, dan zal Broek ook wel oké zijn, anders valt hij er weer niet op.....'t gebeurt natuurlijk overal en iedere dag, maar ja, ik zou echt nóóitquote:Op zaterdag 3 november 2007 01:01 schreef Nadine26 het volgende:
[..]
Ik wel![]()
En zij is óók heel aardig. Misschien niet zo aardig als Linda, dat weet ik niet, want die heb ík dan weer nooit ontmoet. Zo blijft het kringetje ronddraaien. Waarschijnlijk zijn ze allebei heel aardig, en heel blond, en nou ja: inwisselbaar.![]()
Oh, ik vind Linda juist wél heel warm overkomen, toen ik haar laatst een paar keer op tv zag, en werd geinterviewd! Vroegah, vond ik haar altijd zo'n little miss goody two-shoes, maar toen kwam ze echt zó leuk en vooral menselijk overquote:Op vrijdag 2 november 2007 20:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Mijn steun krijgt ze ook niet hoorHet lijkt me helemaal geen warm en leuk mens, eerlijk gezegd
Misschien snap ik het zelfs wel als Sander zijn heil ergens anders zocht.
Enneh, toch maar wat Ole zegt!![]()
Je boek werd trouwens aangeraden in de Linda Gooische vrouwen special (aardig he), en er stond bij dat je je had laten inspireren door, jaja, Rebecca Loosquote:Op zaterdag 3 november 2007 01:01 schreef Nadine26 het volgende:
[..]
Ik wel![]()
En zij is óók heel aardig. Misschien niet zo aardig als Linda, dat weet ik niet, want die heb ík dan weer nooit ontmoet. Zo blijft het kringetje ronddraaien. Waarschijnlijk zijn ze allebei heel aardig, en heel blond, en nou ja: inwisselbaar.![]()
Bedankt voor deze fascinerende bijdrage.quote:Op zaterdag 3 november 2007 09:03 schreef J.F.Sebastian het volgende:
linda de mol.. tsja boeie.. maar ik zou hem er wel inhangen hoor, tuuuulk
ja boeie toch.. wat heb je anders over deze dame te zeggen.. ik bedoel; ik ga haar leven niet serieus nemen.. zij is ook niet echt slim.. zo probeert ze wel over te komen.. ondertussen is ze super geil.. beterquote:Op zaterdag 3 november 2007 09:04 schreef Vivi het volgende:
[..]
Bedankt voor deze fascinerende bijdrage.
Nee gek he? Mij jeukt het normaal gesproken ook niet echt, maar hier zit ik ook al mee te pruttelen over Sander of Belinda of Mabel of wie dan ook.quote:Op zaterdag 3 november 2007 11:10 schreef cinnamongirl het volgende:
Ja, hier kun je ongegeneerd allerlei uitlatingen over de "sterren" doen. Zie mezelf ook niet op een verjaardagje zeggen: "heb je het al gehóórd van Sander en Linda?!"
quote:[ X ] Kim - ja van Kim zou ik een auto kopen. En de helft betalen. Dat weet ze later toch niet meer.
Als ik over Sander zou struikelen zou het waarschijnlijk over mijn eigen tong zijn, die op straat zou liggen als ik hem tegenkwam.quote:Op zaterdag 3 november 2007 11:51 schreef Brighteyes het volgende:
Ik zou namelijk over die Sander kunnen struikelen en dan zou ik nog niet weten wie het is.![]()
Nee, jij komt lekker intelligent overquote:Op zaterdag 3 november 2007 11:16 schreef J.F.Sebastian het volgende:
[..]
ja boeie toch.. wat heb je anders over deze dame te zeggen.. ik bedoel; ik ga haar leven niet serieus nemen.. zij is ook niet echt slim.. zo probeert ze wel over te komen.. ondertussen is ze super geil.. beter
quote:Op zaterdag 3 november 2007 13:03 schreef Vivi het volgende:
[..]
En of ze geil is zal jij nooit achterkomen gok ik zo even
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |