quote:Op vrijdag 2 november 2007 20:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Mijn steun krijgt ze ook niet hoorHet lijkt me helemaal geen warm en leuk mens, eerlijk gezegd
Misschien snap ik het zelfs wel als Sander zijn heil ergens anders zocht.
Enneh, toch maar wat Ole zegt!![]()
Jawel hoorquote:Op vrijdag 2 november 2007 20:44 schreef Haaibaaike het volgende:
[ afbeelding ] Ze lijkt niks op Heleen
[ afbeelding ]
Dàt zeggen we toch ook niet?quote:Op vrijdag 2 november 2007 22:08 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ik zie Katherine Kelly Lang aka Brooke veel liever dan die Heleen![]()
In dit soort gevallen moet je altijd op je gevoel af gaan, niet noodzakelijkerwijs op de feiten.quote:Op vrijdag 2 november 2007 22:40 schreef Greys het volgende:
Dude, ik vind het zo lastig partij kiezen in deze![]()
Goeie! De Auto-variant:quote:Op zaterdag 3 november 2007 00:06 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
In dit soort gevallen moet je altijd op je gevoel af gaan, niet noodzakelijkerwijs op feiten.
Stel jezelf de vraag: Zou ik van hem/haar ongezien een tweedehands auto durven kopen? Of misschien toepasselijker voor vrouwen (:P): zou ik me door hem/haar op een Tupperware party moeiteloos de nieuwste bakjes en zakjes aan laten smeren?
Waarom zouden wij dat niet mogen?quote:Op zaterdag 3 november 2007 00:28 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
............................maar soit, wij mogen ons niet door onderbuikgevoelens laten leiden.
Ik welquote:Op vrijdag 2 november 2007 21:25 schreef conleche het volgende:
Ik heb niet zoveel tegen Linda eigenlijk, heb 'r weleens ontmoet en eigenlijk is ze gewoon leuk. Deze Broek-a-like vind ik niet bepaald een verbetering, qua uiterlijk dan he, want haar heb ik dan weer niet ontmoet![]()
Ach ja, zo zal het gewoon ook wel weer zijn, het zijn natuurlijk alledrie gewoon mensen met hun voors en hun tegens en als Sander leuk is en Linda, dan zal Broek ook wel oké zijn, anders valt hij er weer niet op.....'t gebeurt natuurlijk overal en iedere dag, maar ja, ik zou echt nóóitquote:Op zaterdag 3 november 2007 01:01 schreef Nadine26 het volgende:
[..]
Ik wel![]()
En zij is óók heel aardig. Misschien niet zo aardig als Linda, dat weet ik niet, want die heb ík dan weer nooit ontmoet. Zo blijft het kringetje ronddraaien. Waarschijnlijk zijn ze allebei heel aardig, en heel blond, en nou ja: inwisselbaar.![]()
Oh, ik vind Linda juist wél heel warm overkomen, toen ik haar laatst een paar keer op tv zag, en werd geinterviewd! Vroegah, vond ik haar altijd zo'n little miss goody two-shoes, maar toen kwam ze echt zó leuk en vooral menselijk overquote:Op vrijdag 2 november 2007 20:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Mijn steun krijgt ze ook niet hoorHet lijkt me helemaal geen warm en leuk mens, eerlijk gezegd
Misschien snap ik het zelfs wel als Sander zijn heil ergens anders zocht.
Enneh, toch maar wat Ole zegt!![]()
Je boek werd trouwens aangeraden in de Linda Gooische vrouwen special (aardig he), en er stond bij dat je je had laten inspireren door, jaja, Rebecca Loosquote:Op zaterdag 3 november 2007 01:01 schreef Nadine26 het volgende:
[..]
Ik wel![]()
En zij is óók heel aardig. Misschien niet zo aardig als Linda, dat weet ik niet, want die heb ík dan weer nooit ontmoet. Zo blijft het kringetje ronddraaien. Waarschijnlijk zijn ze allebei heel aardig, en heel blond, en nou ja: inwisselbaar.![]()
Bedankt voor deze fascinerende bijdrage.quote:Op zaterdag 3 november 2007 09:03 schreef J.F.Sebastian het volgende:
linda de mol.. tsja boeie.. maar ik zou hem er wel inhangen hoor, tuuuulk
ja boeie toch.. wat heb je anders over deze dame te zeggen.. ik bedoel; ik ga haar leven niet serieus nemen.. zij is ook niet echt slim.. zo probeert ze wel over te komen.. ondertussen is ze super geil.. beterquote:Op zaterdag 3 november 2007 09:04 schreef Vivi het volgende:
[..]
Bedankt voor deze fascinerende bijdrage.
Nee gek he? Mij jeukt het normaal gesproken ook niet echt, maar hier zit ik ook al mee te pruttelen over Sander of Belinda of Mabel of wie dan ook.quote:Op zaterdag 3 november 2007 11:10 schreef cinnamongirl het volgende:
Ja, hier kun je ongegeneerd allerlei uitlatingen over de "sterren" doen. Zie mezelf ook niet op een verjaardagje zeggen: "heb je het al gehóórd van Sander en Linda?!"
quote:[ X ] Kim - ja van Kim zou ik een auto kopen. En de helft betalen. Dat weet ze later toch niet meer.
Als ik over Sander zou struikelen zou het waarschijnlijk over mijn eigen tong zijn, die op straat zou liggen als ik hem tegenkwam.quote:Op zaterdag 3 november 2007 11:51 schreef Brighteyes het volgende:
Ik zou namelijk over die Sander kunnen struikelen en dan zou ik nog niet weten wie het is.![]()
Nee, jij komt lekker intelligent overquote:Op zaterdag 3 november 2007 11:16 schreef J.F.Sebastian het volgende:
[..]
ja boeie toch.. wat heb je anders over deze dame te zeggen.. ik bedoel; ik ga haar leven niet serieus nemen.. zij is ook niet echt slim.. zo probeert ze wel over te komen.. ondertussen is ze super geil.. beter
quote:Op zaterdag 3 november 2007 13:03 schreef Vivi het volgende:
[..]
En of ze geil is zal jij nooit achterkomen gok ik zo even
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |