quote:LINDA DE MOL LIEGT RELATIE MET EX LIEKE VAN LEXMOND BIJ ELKAAR?
(20-12-2007) Ze heeft de laatste uitgave van haar maandblad Linda bijna helemaal gevuld met leugens en de slagroom op die taart lijkt het verhaal dat niet in Linda staat, maar nu wel groot nieuws is: Linda's verhouding met de negen jaar jongere ex van Lieke van Lexmond, Jeroen Rietbergen....
Maandenlang hield zij haar relatieproblemen met de vader van haar kinderen, Sander Vahle, voor het grote publiek verborgen. Haar manager Xenia Kasper wilde de breuk tussen haar belangrijkste klant en Vahle pas bevestigen nadat het weekblad Prive uit de mond van broer John vernomen had dat de relatie gestrand was en nu is diezelfde manager buitengewon openhartig als haar gevraagd wordt naar of Linda de Mol in Jeroen Rietbergen, de ex van Lieke van Lexmond, een nieuwe liefde heeft gevonden nadat het weekblad Weekend gisteren met dat nieuws naar buiten kwam.
Xenia Kasper, de manager van De Mol, ontkent die geruchten niet. "Ze vinden elkaar leuk, maar het is allemaal nog heel pril. een relatie mag je het niet noemen,"
De 36-jarige toetsenist en medeoprichter van danceformatie Soulvation, Jeroen, had jarenlang een relatie met de 25-jarige Lieke, maar daar kwam eind vorige maand een einde aan. Over de reden van de breuk wilden de twee niets kwijt. Linda de Mol zag begin augustus haar jarenlange relatie met Sander Vahle op de klippen lopen. De 43-jarige De Mol kreeg twee kinderen met de regisseur, Julian (10) en Noa (7).
En nu zouden Linda en Jeroen elkaar getroffen hebben op het liefdespad? Het heeft er alle schijn van dat Linda de Mol met haar nieuwe relatie Nederland voor de gek wil houden. net zoals zij deze maand doet in haar maandblad.
Het januarinummer van haar glossy Linda hangt namelijk van leugens aan elkaar. Zo siert de blonde diva met een dikke hangbuik en spekdijen de voorkant van het blad, het resultaat van een gedurfde photoshop-sessie.
De 'dikke' Linda is een bewerking van de bikinifoto die ze eerder dit jaar liet maken voor de cover van haar tijdschrift. De televisievrouw werd toen op de voorkant van het blad vergezeld door onder anderen Caroline Tensen en Susan Visser. Omdat De Mol verstek liet gaan bij de gezamenlijke fotoshoot en in haar eentje op de foto ging, deden geruchten de ronde dat ze haar plaatje zou hebben laten retoucheren.
Het populaire maandblad is ook van binnen gevuld met fictieve items en interviews. Zo doet Hillary Clinton haar beste beautytips uit de doeken en vertellen Britney Spears, Karl Noten en Amy Winehouse over hun rampzalige jaar.
Een speciale plek in het blad is ingeruimd voor de koninklijke familie. In een verzonnen brief laat prins Willem-Alexander van zich horen, die eerder dit jaar door de bladenmaakster werd benaderd voor een interview. "We zouden u dolgraag vertellen over onze wensen en verlangens", stelt hij. "Maar het mag niet zijn, Uwe Langbenige Heerlijkheid. De poorten van het paleis zullen voor u gesloten blijven."
Prinses Máxima mocht wel haar fictieve zegje doen in Linda. De prinses bespreekt de rel die ontstond rond haar toespraak eerder dit jaar, waarin ze beweerde dat 'de' Nederlander niet bestaat. "Ik word als Assepoester verbannen naar de kerkers van het kasteel", klaagt de prinses. "Ze zeggen dat ze een meer persoonlijke aanpak van ons verwachten, maar o wee, als we een centimeter van het protocol afwijken."
Op de laatste pagina van het tijdschrift legt Linda het nog even uit voor de onnozele lezer. "Ruim negentig procent van deze Linda is fake, verzonnen, compleet uit de duim gezogen, hartstikke nep", schrijft ze. "Dit is bedoeld als satire, een persiflage op een veelbewogen jaar. Zoiets als Koefnoen, maar dan in tijdschriftvorm."
waarschijnlijk moet haar relatie met Jeroen onder diezelfde noemer worden gerangschikt...
lijkt er wel op iddquote:Op donderdag 20 december 2007 13:40 schreef Copycat het volgende:
Die nieuwe Linda, is dat een (slap) aftreksel van Youp?
Ik ook. Meer dan ik had verwacht zelfs. Geniale pastiche.quote:Op donderdag 20 december 2007 13:42 schreef milagro het volgende:
Youp! daar heb ik me trouwens rot om gelachen
Jawel hoor, woon al ruim 3 jaar met een man samenquote:Op donderdag 20 december 2007 13:22 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Heb jij wel verstand van mannen
Ik vind het altijd zo triest als mensen twijfelen aan de oprechtheid van de liefde van celebs.quote:Op donderdag 20 december 2007 14:02 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik vind het altijd zo triest, van die verlaten vrouwen die dan opeens en vaak vrij rap de Ware Liefde vinden in één of ander broekie. En dan ook nog gevist uit de vijver waar heel soapie Nederland in zit te vissen.
Ik vind het wel raar , je bent jaren samen geweest , de liefde van je leven , je wordt schandelijk gedumpt en binnen 3 maanden heb je al een anderquote:Op donderdag 20 december 2007 14:08 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik vind het altijd zo triest als mensen twijfelen aan de oprechtheid van de liefde van celebs.
Linda is ook gewoon een mens, hoor. Zij kan ook gewoon verliefd worden.
Ja, daar zit op zich wel wat in.quote:Op donderdag 20 december 2007 14:11 schreef N.icka het volgende:
[..]
Ik vind het wel raar , je bent jaren samen geweest , de liefde van je leven , je wordt schandelijk gedumpt en binnen 3 maanden heb je al een ander
Niks niet rouwen , je leven op orde krijgen , de kinderen aan de situatie laten wennen , gewoon eens rustig nadenken maar HOP een ander
uuh volgens mij is dat broekie al 35 of zo, hoor, en er is toch geen sprake van een ware liefde of zo, ze heeft gewoon geile neuksex met hem, gelijk heeft ze, toch?quote:Op donderdag 20 december 2007 14:02 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik vind het altijd zo triest, van die verlaten vrouwen die dan opeens en vaak vrij rap de Ware Liefde vinden in één of ander broekie. En dan ook nog gevist uit de vijver waar heel soapie Nederland in zit te vissen.
Beweegt die hond rechts nu simultaan mee?quote:
Goed, we geven het een jaarquote:Op donderdag 20 december 2007 14:08 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik vind het altijd zo triest als mensen twijfelen aan de oprechtheid van de liefde van celebs.
Linda is ook gewoon een mens, hoor. Zij kan ook gewoon verliefd worden.
voor george of voor linda?quote:Op donderdag 20 december 2007 16:07 schreef conleche het volgende:
Ik vind het -aan de hand van deze foto's- een lillijkerd![]()
Op de Frontpage stond ook het gerucht dat ze het met George Clooney zou doen; dat lijkt mij dan een betere keus.
Ja, jij vond Sander Vahle leuker hèquote:Op donderdag 20 december 2007 16:07 schreef conleche het volgende:
Op de Frontpage stond ook het gerucht dat ze het met George Clooney zou doen; dat lijkt mij dan een betere keus.
Ja voor Linda natuurlijk, he he. Das ongeveer de keuze tussen een bamibal en een indische rijsttafel, tussen vakantie in Benidorm en vakantie op de Malediven, tussen een onderbroek van de wibra en een la Perla-broekje, tussen......enfin, je begrijpt m'n punt, hoop ikquote:
So!!!quote:Op donderdag 20 december 2007 17:55 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja, jij vond Sander Vahle leuker hè.
Linda's kerstneukertje: Clooney of Liekes exquote:Op donderdag 20 december 2007 16:07 schreef conleche het volgende:
quote:15-01-2008 15:49:26
HET BEWIJS: BREUK LINDA EN SANDER DEFINITIEF!
Met een aankoop die Sander Vahle, de ex van Linda de Mol, onlangs deed lijkt het alsof de regisseur alle kans op een verzoening met de vrouw van zijn kinderen op heeft gegeven. Het bewijs: een optrekje van 725.000 in het Gooi. Geen uitgave die je elke week doet en dus een duidelijk teken dat Sander verder gaat met zijn leven. Zonder Linda!
Ging in eerste instantie heel Nederland ervan uit dat de relatie tussen Sander en Linda na twaalf jaar stuk liep omdat Sander intiem contact onderhield met Gooise buurvrouw Heleen, uiteindelijk bleek dat Linda de nieuwe man in háár leven, de veel jongere Jeroen Rietbergen, ook al veel langer kende. En terwijl verhouding tussen Sander en Heleen al binnen een maand stuk liep, lijkt Linda haar leven weer op te pakken. Voor Sander, die tot noch toe moederziel alleen in een appartementje boven een Gooise pizzaria woonde, een teken om ook zijn leven weer op de rails te krijgen. Zonder de moeder van zijn kinderen
quote:Presentatrice koopt droomhuis voor hem! LAT-RELATIE VOOR LINDA EN SANDER!
(16-1-2008) Er is een verzoening op til tussen Linda de Mol en Sander Vahle, de vader van haar kinderen Julian (10) en dochtertje Noa ( 7)! De flirt van Linda met Jeroen Rietbergen, de ex van Lieke van Lexmond ligt al weer ver achter de presentatrice en ook de liefdesvlam van Sander voor buurvrouw Heleen, is gedoofd.
Linda en Sander proberen nu de brokstukken van hun relatie te lijmen in een LAT-relatie, die ook hun twee kinderen recht doet. Daarom ook betaalt Linda voor haar Sander een riant gezinshuis in Naarden dat bijna een miljoen euro kost en waar ook de kinderen om de week gaan wonen
quote:Linda: Kinderen zijn er goed uitgekomen.
Linda de Mol heeft af toe nog wel eens een momentje pijn. „Ik was het liefste een conservatief gezinnetje gebleven. Maar het is een patchworkje geworden. Ik was 12,5 jaar samen met Sander, het was niet niks. De kinderen zijn er goed uitgekomen. Dat is het belangrijkste.” Linda vierde gisteravond het verschijnen van de vijftigste Linda. Het maandblad waarmee ze een rolmodel werd. „En dat wil ik niet eens zijn.”
De breuk met Sander heeft de presentatiekoningin nog aanraakbaarder gemaakt. „Ik leefde in een sprookje. Het was voor mensen heel herkenbaar dat mijn relatie ook fout ging”, zegt ze zelf. „Dat was het positieve.”
Linda vertelt openhartig „Nu heb ik de boel redelijk op de rit. De kinderen kunnen zo vaak bij mij of papa zijn als ze willen. Daarom heeft Sander een huis in de buurt. Onze scheiding is harmonieus gegaan. Voor zover dat kan dan. Sander en ik praten in elk geval gewoon en vrolijk met elkaar. Ook al geef ik toe dat ik daarvoor af en toe wel eens over mijn eigen schaduw heb moeten heenstappen. En de kinderen zijn door de situatie alleen maar sterker geworden. Eerst hadden ze verdriet, nu hebben ze alles geaccepteerd. Ik zeg dat ze kennis hebben gemaakt met het echte leven. En dat dat dus niet altijd een roze wolk is.”
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |