Yep en die zijn volgens mij ook alweer uit elkaar....quote:Op donderdag 8 november 2007 20:49 schreef Igraine het volgende:
De andere vrouw in dat verhaal was toch Patty Harpenau?
Morgen snel even naar de kiosk kapper om bij te lezenquote:Op donderdag 8 november 2007 22:41 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik las zag hoorde kreeg het opgedrongen bij het bladenschap vanuit een ooghoek, dat Lin naar NY gevlucht is. Echt zo van: LINDA GEVLUCHT VOOR VERDRIET!
quote:Op donderdag 8 november 2007 22:52 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Morgen snel even naar de kiosk kapper om bij te lezen![]()
Ik moet ook echt weer bijgepunt.quote:Op donderdag 8 november 2007 22:52 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Morgen snel even naar de kiosk kapper om bij te lezen![]()
quote:
quote:Op vrijdag 9 november 2007 00:39 schreef static het volgende:
Ze kan iig weer wat gezichtsdelen bewegen zo te zien.
Meryl Streep had daar in de film Heartburn een prima oplossing voor, zij vertelde aan de grootste roddeltante uit de kennissenkring dat de minnares van haar man, hele nare hardnekkige infectie had in het vooronder.. en dat dan verteld op een bezorgde toon "ik heb zo met haar te doen "quote:Op donderdag 8 november 2007 16:34 schreef DarkElf het volgende:
[..]
idd, hear hear maar goed, die man stealing bimbo even neerhoeken omdat "het zo lekker is" mag best toch?
Eh, jij wordt met de dag bijdehandter. Stop daarmee!quote:Op vrijdag 9 november 2007 14:14 schreef Vivi het volgende:
Dus die film had beter crotchburn kunnen heten..
quote:Op dinsdag 13 november 2007 19:52 schreef Vivi het volgende:
Yep, door Broek
Ze kon de publiciteit niet aan, Boohooh.
Was bij Boulevard.quote:Op dinsdag 13 november 2007 20:26 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
![]()
De sukkel!
Hoe weet je dat Vivi?
Heb je een dagje vrij en dan ga je zitten kijken?quote:Op dinsdag 13 november 2007 20:34 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Was bij Boulevard.idd een sukkel zonde van zijn gezinnetje
![]()
quote:Op dinsdag 13 november 2007 20:49 schreef Vivi het volgende:
[..]
Heb je een dagje vrij en dan ga je zitten kijken?
Hoezo, stalkte ze je?quote:Op dinsdag 13 november 2007 21:08 schreef Darklight het volgende:
Wat een lul die Sander
Maar kan die Linda niet in NY blijven, zijn we gelijk van haar verlost
meer meer meer, ik wil meerquote:Op dinsdag 13 november 2007 19:52 schreef Vivi het volgende:
Yep, door Broek
Ze kon de publiciteit niet aan, Boohooh.
ik dacht juist dat ze alle knopen van zijn kleren had geknipt met idd die mededeling.quote:Op donderdag 8 november 2007 19:51 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Over Tineke Verburg (Ja! Tuttige Tien'!) gaat het verhaal dat ze de kleren van haar ontrouwe man aan stukken heeft geknipt en ze op straat gekieperd heeft, al roepend: HIER! ZE KAN TOCH ZO GOED NAAIEN???
Ik geloof dat ze het zelf ook wel eens heeft bevestigd.
Ik vond dat nogal wat, voor Tineke Tros In Bedrijf Verburg![]()
Wat jij zegt , de knopen haalde ze van zijn blouse eraf...Trouwens alle blouzen van die Jos Kuijerquote:Op woensdag 14 november 2007 14:53 schreef Lief17 het volgende:
[..]
ik dacht juist dat ze alle knopen van zijn kleren had geknipt met idd die mededeling.
Hoe dan ook: respect!!![]()
Bron: Telegraaf.quote:Linda de Mol heeft nieuwe liefde'
Uitgegeven: 19 december 2007 19:25
AMSTERDAM - Linda de Mol heeft een nieuwe liefde. Ze heeft haar oog laten vallen op muzikant Jeroen Rietbergen, de ex-vriend van actrice Lieke van Lexmond. "Ze vinden elkaar leuk, maar het is nog heel pril", zei de manager van de presentatrice woensdagavond in RTL Boulevard.
De Mol en Sander Vahle beëindigden in september hun relatie. Kortgeleden gingen ook Rietbergen en Van Lexmond uit elkaar.
Ik zie Sander liever als Jeroenquote:Op donderdag 20 december 2007 07:43 schreef milagro het volgende:
Zo, dat is zuur voor die Lieke, gedumpt voor een "oudere vrouw"
Wel leuke jongen, uuhn man, die Jeroen
Hoe is je date met Frank afgelopen?quote:Op donderdag 20 december 2007 12:00 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ik zie Sander liever als Jeroenqua vrouwen Lieke weer
quote:Hoe is je date met Frank afgelopen? .![]()
Heb jij wel verstand van mannenquote:Op donderdag 20 december 2007 12:02 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hoe is je date met Frank afgelopen?.
OT: Er zijn niet veel foto's van Jeroen te vinden. Ik dacht eerst ook dat het een broekie was, maar dat valt dus wel een beetje mee. Nou, mooi voor Linda
.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |