abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 3 november 2007 @ 13:39:52 #151
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_54336602
Ik vind SHO juist zo heerlijk omdat je lekker kan zeiken op mensen van wie je daarvoor nog nooit hebt gehoord maar die we dan massaal gewoon afschrijven en zo
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_54337235
quote:
Op zaterdag 3 november 2007 09:01 schreef Vivi het volgende:
Je boek werd trouwens aangeraden in de Linda Gooische vrouwen special (aardig he), en er stond bij dat je je had laten inspireren door, jaja, Rebecca Loos
Ja, dat vond ik héél aardig Daarom vind ik Linda zelf óók heel aardig Linda, ga zo door En laat je niet gekmaken door die Heleen Want die kan verder niks Behalve jouw man afpakken, dus Maar dat kunnen er waarschijnlijk wel meer, daar hoef je geen Heleen voor te heten En dat is niet lullig bedoeld Dat is gewoon de harde waarheid En verder is dat hele Gooi een enge griezelbedoeling Want toevallig was ik er vanochtend heel vroeg op een hockeyclub en daar staan alle ouders en kinderen al vanaf 8 uur in de startblokken En dat zag er wel heel strak en gelikt uit, echt de elite, je vóelt dat het daar gebeurt, op die hockeyclub, maar het deed toch een beetje fascistoïde aan En daar is niks mis mee, op zich, als je ervan houdt, maar toch: in zo'n aangeharkte, opgepoetste omgeving gaan mensen allemaal de mist in, uiteindelijk. Kijk naar Sander. Kijk naar Heleen. Kijk naar al die andere mensen... ze vervelen zich kapot
  zaterdag 3 november 2007 @ 17:04:56 #153
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_54339988
quote:
Op zaterdag 3 november 2007 13:39 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik vind SHO juist zo heerlijk omdat je lekker kan zeiken op mensen van wie je daarvoor nog nooit hebt gehoord maar die we dan massaal gewoon afschrijven en zo
Ja oke, maar áls je dan zo graag wil afzeiken doe dat dan een beetje leuk en origineel ipv zo'n domme koeien-post met "Boeie, dom, blah, huhhuh hehheh.. " [/beavis butthead]

Nu we het daarover hebben. is Milagro al "unbanned"?
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  zaterdag 3 november 2007 @ 17:05:27 #154
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_54340001
quote:
Op zaterdag 3 november 2007 14:15 schreef Nadine26 het volgende:

[..]

Ja, dat vond ik héél aardig Daarom vind ik Linda zelf óók heel aardig Linda, ga zo door En laat je niet gekmaken door die Heleen Want die kan verder niks Behalve jouw man afpakken, dus Maar dat kunnen er waarschijnlijk wel meer, daar hoef je geen Heleen voor te heten En dat is niet lullig bedoeld Dat is gewoon de harde waarheid En verder is dat hele Gooi een enge griezelbedoeling Want toevallig was ik er vanochtend heel vroeg op een hockeyclub en daar staan alle ouders en kinderen al vanaf 8 uur in de startblokken En dat zag er wel heel strak en gelikt uit, echt de elite, je vóelt dat het daar gebeurt, op die hockeyclub, maar het deed toch een beetje fascistoïde aan En daar is niks mis mee, op zich, als je ervan houdt, maar toch: in zo'n aangeharkte, opgepoetste omgeving gaan mensen allemaal de mist in, uiteindelijk. Kijk naar Sander. Kijk naar Heleen. Kijk naar al die andere mensen... ze vervelen zich kapot
Hopelijk deed jij daar research?
pi_54353372

waar waren we?

voor wie was ik ook alweer? ben het even kwijt.
nou wacht... aangezien ik zin heb om iemand voor zijn kloten te schoppen, en Linda die niet schijnt te hebben, kies ik Sander , hoppa, schop, lul, hier pak aan
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 4 november 2007 @ 12:55:31 #156
163650 Greys
pi_54353472
Andddddddddddddddddddd she's back!!!!
Reageer je maar lekker af op Sander
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zondag 4 november 2007 @ 13:07:07 #157
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_54353746
quote:
Op zondag 4 november 2007 12:55 schreef Greys het volgende:
Andddddddddddddddddddd she's back!!!!
Komop Milagro
  Moderator / Miss SHO zondag 4 november 2007 @ 13:54:45 #158
22592 crew  Ole
pi_54354688
quote:
Op zaterdag 3 november 2007 11:38 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Nee gek he? Mij jeukt het normaal gesproken ook niet echt, maar hier zit ik ook al mee te pruttelen over Sander of Belinda of Mabel of wie dan ook.
Cynix
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  Moderator / Miss SHO zondag 4 november 2007 @ 13:58:25 #159
22592 crew  Ole
pi_54354779
Weebee milagro
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_54354962
Zoals je daar nu zit
Met betraande ogen
Wat is er mis
Wat kan ik voor je doen
Vertel me alles
Wat gebeurd is
Misschien dat ik iets weet
Linda, Linda
Ik wil alles voor je
Linda, Linda
Ik wil alles voor je doen
Linda, ik wil alles voor je dooooooooooooeeeeeeeeen, LINDA!!!!!!!!!!

dat laatste moet je niet te letterlijk nemen, Linda, als je meeleest, ik ben druk en zo, en 's nachts door weer en wind naar je toekomen is ook niet zo mijn ding, maar het is meer symbolisch, hè, dat was ik anders geweest, dan had ik het gedaan, echt!

oh en Sander
LUL!!!
ieder blondje neukt na 3 keer maanden dampende sex en het doel bereikt hebbende, namelijk die andere blonde buitenspel gezet hebbende, hetzelfde, hoor, namelijk niet!
zit je daar , met je lul muurvast in een droge doosch, nee, dat is lekker.
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 4 november 2007 @ 14:08:53 #161
163650 Greys
pi_54355028
I missed that!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Admin zondag 4 november 2007 @ 14:14:03 #162
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_54355130
Het zou me niets verbazen als straks Vic * spring, je kunt het* Reinier ook ergens in dit drama ene rol speelt.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 4 november 2007 @ 14:15:04 #163
163650 Greys
pi_54355150
Ik denk dat Vic the Slick het stiekem met Linda deed (een blondje meer of minder...) en dat Sander dáárom zijn heil bij Heleentje heeft gezocht. Sander, och arme!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zondag 4 november 2007 @ 14:22:53 #164
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
  zondag 4 november 2007 @ 14:32:02 #165
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_54355493
Victor speelt hier zeker een rol in. Alsmede Rob. Want zo gaat dat, in het Gooise. Het zou mij eigenlijk niet verbazen, als Rob en Vic een gehieme liefdesrelatie hebben en dat Belin en Lin daar foto's van hebben gemaakt, die Sander net aan de Story wilde verkopen toen Heleen aanbelde voor een kopje suiker.
Snobs have more fun!
KLIK!
  zondag 4 november 2007 @ 14:33:48 #166
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_54355550
quote:
Op zondag 4 november 2007 14:32 schreef Duderinnetje het volgende:
Victor speelt hier zeker een rol in. Alsmede Rob. Want zo gaat dat, in het Gooise. Het zou mij eigenlijk niet verbazen, als Rob en Vic een gehieme liefdesrelatie hebben en dat Belin en Lin daar foto's van hebben gemaakt, die Sander net aan de Story wilde verkopen toen Heleen aanbelde voor een kopje suiker.
heb je duderinnetje weer onze mooie vertelster
  zondag 4 november 2007 @ 16:42:57 #167
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_54358867
Milagro.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_54358955
quote:
Op zondag 4 november 2007 16:42 schreef static het volgende:
Milagro.
dag schat
  † In Memoriam † zondag 4 november 2007 @ 17:40:29 #169
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_54360280
Trouwens, als ík getrouwd zou zijn met een botox plastic carriere pop met een foute broer die nota bene de woordvoerder speelt bij relatieproblemen in de familie, zou ik ongetwijfeld óók vreemd gaan. Sterker nog, ik was er niet eens aan begonnen, maar dat terzijde. Ik ken Sander verder niet, maar petje af om nog zolang een bijrol te willen spelen naast de zus van de Godfather. Die molletjes mogen best eens doorkrijgen dat niet álles te koop is.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  zondag 4 november 2007 @ 17:58:28 #170
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_54360711
quote:
Op zondag 4 november 2007 12:49 schreef milagro het volgende:

waar waren we?

voor wie was ik ook alweer? ben het even kwijt.
nou wacht... aangezien ik zin heb om iemand voor zijn kloten te schoppen, en Linda die niet schijnt te hebben, kies ik Sander , hoppa, schop, lul, hier pak aan
Nou krijg ik zeker niet meer van die gezellige lange PM's
pi_54360767
quote:
Op zondag 4 november 2007 17:58 schreef Vivi het volgende:

[..]

Nou krijg ik zeker niet meer van die gezellige lange PM's
ja, hoor, waar wij het over hebben is niet voor publicatie geschikt immers

dit mens is koken nu , en inspiratie opdoen.. gelukkig heeft Cynix gepost met een tegengeluid, daar moet ik uiteraard even tegen in
  zondag 4 november 2007 @ 18:03:20 #172
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_54360836
Aha, back with a vengeance after the cooking dus
Ik ga ook mijn kater eens wegwerken, pa en moe zijn een avondje wezen stappen. Je moet er tenslotte aan blijven werken voordat je aantrekkelijke wederhelft er onverhoopt vandoor gaat met een andere blondine.

[ Bericht 50% gewijzigd door Vivi op 04-11-2007 18:10:50 ]
  zondag 4 november 2007 @ 18:09:46 #173
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_54360987
quote:
Op zondag 4 november 2007 17:40 schreef Cynix ® het volgende:
Trouwens, als ík getrouwd zou zijn met een botox plastic carriere pop met een foute broer die nota bene de woordvoerder speelt bij relatieproblemen in de familie, zou ik ongetwijfeld óók vreemd gaan. Sterker nog, ik was er niet eens aan begonnen, maar dat terzijde. Ik ken Sander verder niet, maar petje af om nog zolang een bijrol te willen spelen naast de zus van de Godfather. Die molletjes mogen best eens doorkrijgen dat niet álles te koop is.
You tell 'em!
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_54361291
quote:
Op zondag 4 november 2007 18:03 schreef Vivi het volgende:
Aha, back with a vengeance after the cooking dus
Ik ga ook mijn kater eens wegwerken, pa en moe zijn een avondje wezen stappen. Je moet er tenslotte aan blijven werken voordat je aantrekkelijke wederhelft er onverhoopt vandoor gaat met een andere blondine.
daarvoor moet je eerst aan de botox en de borstvergroting, in jouw geval kom je dan uit op Lolo Ferrari proporties, maar soit, en dan moet je zoontje subiet gaan hockeyen en een andere moeder daar op de club in scheiding liggen, naast je broer wonen én ook nog eens bij jou komen uithuilen... oh en je man moet krullen van zichzelf hebben , vergeet dat niet!

de rijst is bijna klaar, de rest staat te pruttelen in afwachting van de rijst EN NEE , IK HOEF DAAR GEEN SAMBAL BIJ!

of vroeg je dat niet?
  zondag 4 november 2007 @ 18:34:54 #175
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_54361603
Als ik het zo hoor heb je er bijna een extra baan aan om te zorgen dat je vent vreemdgaat
pi_54373103
quote:
Op zaterdag 3 november 2007 00:28 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

[ X ] Kim - ja van Kim zou ik een auto kopen. En de helft betalen. Dat weet ze later toch niet meer.
Dude...

Pffft ik moet echt vaker de SHO-topics in de gaten houden
pi_54373493
"zeg Sander?"
"ja?"
"LUL!"

pi_54373659
Zou Linda ook botox in haar schaamlippen spuiten onder het mom van: 'ook daar houden we de boel lekker strak'
pi_54374669
quote:
Op zondag 4 november 2007 14:14 schreef yvonne het volgende:
Het zou me niets verbazen als straks Vic * spring, je kunt het* Reinier ook ergens in dit drama ene rol speelt.
Linda heeft altijd al de schurft aan Vic gehad, ze heeft 'm niet voor niets in de eerste afl. van Gooische Vrouwen te pletter laten vallen in een zwembad.

Vic heeft daar de inspiratie opgedaan voor iets soortgelijks, maar dan anders.
Ziehier je connectie.
pi_54374811
Sander en Xander.
Het zit hem toch in de naam om je als lul te gedragen.
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
  maandag 5 november 2007 @ 10:36:52 #181
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_54374910
quote:
Op maandag 5 november 2007 10:24 schreef SteveBallmer het volgende:

[..]

Linda heeft altijd al de schurft aan Vic gehad, ze heeft 'm niet voor niets in de eerste afl. van Gooische Vrouwen te pletter laten vallen in een zwembad.

Vic heeft daar de inspiratie opgedaan voor iets soortgelijks, maar dan anders.
Ziehier je connectie.
Snobs have more fun!
KLIK!
  donderdag 8 november 2007 @ 15:22:52 #182
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_54456849
quote:
Ex Linda de Mol wil goede regeling voor kinderen.

Sander Vahle moet er niet aan denken dat hij zijn kinderen minder gaat zien, nu de relatie met Linda de Mol definitief over is. Volgens weekblad Privé heeft de regisseur laten weten dat hij een goede regeling voor zijn kinderen wil.

"Als Linda mij de deur uitschopt zou ik een heel goede regeling voor mijn kinderen willen", zei Vahle eerder dit jaar in een interview, toen de twee nog samen waren. "Dat zou ik ook het ergste vinden, dat ik mijn kinderen minder zie."

Volgens Privé zet Vahle in op een co-ouderschap, waarbij de kinderen de ene week bij hem wonen en de andere week bij De Mol.

In oktober werd bekend dat De Mol en Vahle definitief een punt hebben gezet achter hun relatie. Het koppel was twaalf jaar samen en heeft twee kinderen, Julian (10) en Noa (8).

Heleen Hofstee

Vahle verliet zijn geliefde voor de 37-jarige Heleen Hofstee. Hofstee, die zelf ook twee kinderen heeft, was een goede vriendin van het stel.

Hondstrouw

Volgens Privé begrijpt nog steeds niemand in de omgeving van het voormalige koppel waarom Vahle ervandoor ging met Hofstee. De regisseur stond naar verluidt bekend als een hondstrouwe man.

Vreemdgaan

"Vreemdgaan komt niet in mijn vocabulaire voor", zo zei Vahle ooit in een interview. "Ik heb absoluut geen interesse in andere vrouwen sinds ik met Linda ben, en ik zou het ook vreselijk vinden als Linda vreemd zou gaan", zo liet hij eerder weten.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_54457577
Sander heeft dus toch nog een nieuw woordje geleerd.

Knap, hoor, Sander, wat ben je nou?

Een lul, goed zo, da's 2 nieuwe woordjes
pi_54458094
quote:
Op donderdag 8 november 2007 15:52 schreef milagro het volgende:
Sander heeft dus toch nog een nieuw woordje geleerd.

Knap, hoor, Sander, wat ben je nou?

Een lul, goed zo, da's 2 nieuwe woordjes
Richt jij je giftige pijlen ook eens op die goeie-vriendin-van-de-familie-ondertussen-pak-ik-je-man-af-tuthola!!
pi_54458305
quote:
Op donderdag 8 november 2007 16:20 schreef conleche het volgende:

[..]

Richt jij je giftige pijlen ook eens op die goeie-vriendin-van-de-familie-ondertussen-pak-ik-je-man-af-tuthola!!
nope.
een man pak je niet af, een man laat zich afpakken
pi_54458456
quote:
Op zaterdag 3 november 2007 11:10 schreef cinnamongirl het volgende:
Ja, hier kun je ongegeneerd allerlei uitlatingen over de "sterren" doen. Zie mezelf ook niet op een verjaardagje zeggen: "heb je het al gehóórd van Sander en Linda?!"
Laatst zei iemand dat wel tegen mij en toen hebben we even "live" geroddeld
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_54458482
quote:
Op donderdag 8 november 2007 16:28 schreef milagro het volgende:

[..]

nope.
Dat ook natuurlijk en Sander is ook best een lul, maar als een vriendin me dit zou flikken, dan zou ze toch beter in Australie gaan wonen. Vriendschap is heilig. Of zou dat moeten zijn....
pi_54458488
quote:
Op donderdag 8 november 2007 16:28 schreef milagro het volgende:

[..]

nope.
idd, hear hear maar goed, die man stealing bimbo even neerhoeken omdat "het zo lekker is" mag best toch?

♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_54460477
quote:
Op donderdag 8 november 2007 16:34 schreef conleche het volgende:

[..]

Dat ook natuurlijk en Sander is ook best een lul, maar als een vriendin me dit zou flikken, dan zou ze toch beter in Australie gaan wonen. Vriendschap is heilig. Of zou dat moeten zijn....
tuurliik, het zou mijn vriendin ook niet meer zijn, maar met mijn man heb ik echt "te maken" , met hem deel ik mijn leven, niet met haar, dus hij krijgt het eten over zijn kop, de wijn in zijn gezicht, zijn kleren gaan op straat, met zijn auto rijd ik langs alle flitspalen met 100 km/u (met dank aan Fiona van RTL Bé, én mijn fantasie, want ik heb geen rijbewijs ), hem schop ik in zijn kruis .... vult u even aan?

oh en dat alles uiteraard "not in front of the children!" , die zijn dan even bij oma
pi_54460674
Ik zou hem gewoon terugstelen
pi_54461618
quote:
Op donderdag 8 november 2007 18:01 schreef tetske het volgende:
Ik zou hem gewoon terugstelen
Ja maar dan zit je met een afgelikte boterham......en vraag je je de hele tijd af wat Broek met hem heeft uitgespookt tussen de lakens. Wat mij betreft zou terugstelen geen optie zijn.

Milagro, het spreekt voor zich dat je ten eerste met je man te maken hebt, dus eigenlijk zijn we het gewoon eens. Sterker nog, als het niet een vriendin zou zijn geweest, had ze zich wat mij betreft niet hoeven inhouden. Stel dat de mijne ervan door zou gaan met een voor mij wildvreemd mens: dan zou ik haar niet eens echt wat kwalijk nemen en alleen hém in de gracht verzuipen.
Dus ik zeg: steun Linda en verguis Sander en Broek. (Het blijft nog steeds een niet te versmaden hapje, maar is wel gedegradeerd van relatiemateriaal tot 1n8t-stand. Als ik vrij zou zijn natuurlijk, maar dat spreekt..... )
  donderdag 8 november 2007 @ 19:48:43 #192
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_54463613
quote:
Op donderdag 8 november 2007 16:34 schreef DarkElf het volgende:

[..]

idd, hear hear maar goed, die man stealing bimbo even neerhoeken omdat "het zo lekker is" mag best toch?

Zo DE! Het gaat goed met jou!
Snobs have more fun!
KLIK!
  donderdag 8 november 2007 @ 19:51:26 #193
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_54463714
quote:
Op donderdag 8 november 2007 17:53 schreef milagro het volgende:

[..]

tuurliik, het zou mijn vriendin ook niet meer zijn, maar met mijn man heb ik echt "te maken" , met hem deel ik mijn leven, niet met haar, dus hij krijgt het eten over zijn kop, de wijn in zijn gezicht, zijn kleren gaan op straat, met zijn auto rijd ik langs alle flitspalen met 100 km/u (met dank aan Fiona van RTL Bé, én mijn fantasie, want ik heb geen rijbewijs ), hem schop ik in zijn kruis .... vult u even aan?

oh en dat alles uiteraard "not in front of the children!" , die zijn dan even bij oma
Over Tineke Verburg (Ja! Tuttige Tien'!) gaat het verhaal dat ze de kleren van haar ontrouwe man aan stukken heeft geknipt en ze op straat gekieperd heeft, al roepend: HIER! ZE KAN TOCH ZO GOED NAAIEN???

Ik geloof dat ze het zelf ook wel eens heeft bevestigd.
Ik vond dat nogal wat, voor Tineke Tros In Bedrijf Verburg
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_54463799
quote:
Op donderdag 8 november 2007 19:48 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Zo DE! Het gaat goed met jou!
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_54463833
quote:
Op donderdag 8 november 2007 19:51 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Over Tineke Verburg (Ja! Tuttige Tien'!) gaat het verhaal dat ze de kleren van haar ontrouwe man aan stukken heeft geknipt en ze op straat gekieperd heeft, al roepend: HIER! ZE KAN TOCH ZO GOED NAAIEN???
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  donderdag 8 november 2007 @ 20:29:33 #196
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_54464744
quote:
Op donderdag 8 november 2007 17:53 schreef milagro het volgende:

[..]

Vergeet Tineke Verburg niet, die alle mouwen van de pakken van haar overspelige hubby afknipte onder het mom "je vriendin kan toch zo goed naaien" .

Enne, ha! Nog iemand zonder rijbewijs..

[ Bericht 2% gewijzigd door Vivi op 08-11-2007 20:33:07 (mosterd na de maaltijd.) ]
  donderdag 8 november 2007 @ 20:30:02 #197
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_54464754
quote:
Op donderdag 8 november 2007 19:51 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Ik geloof dat ze het zelf ook wel eens heeft bevestigd.
Ik vond dat nogal wat, voor Tineke Tros In Bedrijf Verburg
Ow kut, dat had jij al gezegd
  donderdag 8 november 2007 @ 20:31:50 #198
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_54464799
Maar! Maar! Ze heeft óók alle peperdure flessen uit zijn wijnkelder in het dorp rondgedeeld, gewoon op de stoep gezet, dat vind ik dan wel weer gul, dat je in zo'n toestand nog aan anderen denkt!
  donderdag 8 november 2007 @ 20:41:17 #199
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_54465067
quote:
Op donderdag 8 november 2007 20:31 schreef Vivi het volgende:
Maar! Maar! Ze heeft óók alle peperdure flessen uit zijn wijnkelder in het dorp rondgedeeld, gewoon op de stoep gezet, dat vind ik dan wel weer gul, dat je in zo'n toestand nog aan anderen denkt!
O echt?

Die Tinus
Snobs have more fun!
KLIK!
  donderdag 8 november 2007 @ 20:45:43 #200
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_54465181
Ja, ze is stoerder dan ze doet vermoeden
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')