abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53088500
quote:
Op maandag 10 september 2007 23:51 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik vind die Sander net iets te fris en fruitig.

Alsof hij continue net onder de douche vandaan, uit een wolkje aftershave en een föhnstraal gewandeld komt.
Als ik Linda was, zou ik inmiddels best behoefte hebben aan een one night stand met een beetje vunziger man. Met zweet in zijn haar en spinazie tussen zijn tanden. Daar zie ik Viggo dan ook op het toneel verschijnen. Die is volgens mij best wel aangenaam onfris.
wat Sander betreft kan ik met je mee gaan, maar die Viggo.... hij is zo dom
ja, daar voel je niets van, maar toch, het ontgeilt zo
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  Moderator / Miss SHO dinsdag 11 september 2007 @ 09:43:15 #77
22592 crew  Ole
pi_53090032
Ken je Viggo persoonlijk - in de zin van sex mee gehad- milagro?
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_53090196
quote:
Op dinsdag 11 september 2007 09:43 schreef Ole het volgende:
Ken je Viggo persoonlijk - in de zin van sex mee gehad- milagro?
nee, zeg
maar zoals hij in programma's , DWDD, Kopspijkers, talkshows, overkomt zo door de jaren heen, zo nietsig, nauwelijks een mening, en waar wel niet onderbouwd, na wauwelend wat anderen zeggen, saai, niets te melden, en dat maakt hem lelijk, vind ik, zoals dat iedere op het eerste gezicht mooie of lekkere man lelijk maakt, domheid, leegheid, nietstemeldenheid.

oh en ik heb nooit kunnen lachen om NUR, maar goed, dat terzijde.
pi_53093026
quote:
Op maandag 10 september 2007 23:51 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik vind die Sander net iets te fris en fruitig.

Alsof hij continue net onder de douche vandaan, uit een wolkje aftershave en een föhnstraal gewandeld komt.
Als ik Linda was, zou ik inmiddels best behoefte hebben aan een one night stand met een beetje vunziger man. Met zweet in zijn haar en spinazie tussen zijn tanden. Daar zie ik Viggo dan ook op het toneel verschijnen. Die is volgens mij best wel aangenaam onfris.
  dinsdag 11 september 2007 @ 15:36:11 #80
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_53097831
Het hele euvel is natuurlijk begonnen toen Linda bloot bij bonskoots Marco in bad ging zitten. Dan vrààg je om problemen.
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
pi_53098275
quote:
Op dinsdag 11 september 2007 15:36 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Het hele euvel is natuurlijk begonnen toen Linda bloot bij bonskoots Marco in bad ging zitten. Dan vrààg je om problemen.
die vind ik dan weer wél leuk
  dinsdag 11 september 2007 @ 16:06:07 #82
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_53098411
quote:
Op dinsdag 11 september 2007 15:58 schreef milagro het volgende:

[..]

Marco van Basten is ook nog eens getrouwd
  dinsdag 11 september 2007 @ 16:09:32 #83
3647 B.R.Oekhoest
pi_53098480
quote:

[..]

Welke niet dan?
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
pi_53098544
quote:
Op dinsdag 11 september 2007 16:09 schreef B.R.Oekhoest het volgende:

[..]

Welke niet dan?
leest u mijn boeken voorgaande posts maar , ik heb er geen zin an, herhalen
  dinsdag 11 september 2007 @ 16:29:29 #85
3647 B.R.Oekhoest
pi_53098905
quote:
Op dinsdag 11 september 2007 16:13 schreef milagro het volgende:

[..]

leest u mijn boeken voorgaande posts maar , ik heb er geen zin an, herhalen
Done, hattik daarvoor niet gezien....
  † In Memoriam † dinsdag 11 september 2007 @ 16:46:17 #86
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_53099252
quote:
Op dinsdag 11 september 2007 09:50 schreef milagro het volgende:
zo nietsig, nauwelijks een mening, en waar wel niet onderbouwd, na wauwelend wat anderen zeggen, saai, niets te melden, en dat maakt hem lelijk, vind ik, zoals dat iedere op het eerste gezicht mooie of lekkere man lelijk maakt, domheid, leegheid, nietstemeldenheid.
Zo bekeken lijkt hij prima bij Linda te passen.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  dinsdag 11 september 2007 @ 16:50:52 #87
177846 colette
kloon van conleche
pi_53099368
quote:

[..]

Smaken verschillen zullen we dan maar zeggen (daar kan ik nu echt geen spatje aantrekkelijkheid in ontdekken)
pi_53099408
quote:
Op dinsdag 11 september 2007 16:46 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Zo bekeken lijkt hij prima bij Linda te passen.
  woensdag 12 september 2007 @ 13:09:37 #89
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_53119328
Linda de Mol: 'Ik heb géén verhouding met Viggo'

AMSTERDAM - Linda de Mol heeft geen affaire met Viggo Waas. "Het verhaal klopt van geen kant", laat de 43-jarige tv-diva weten. "Ik heb géén verhouding met Viggo en dat is al helemaal niet de reden van de breuk tussen Sander en mij."

De presentatrice reageerde in Shownieuws op een artikel dat dinsdag in de Duitse krant Bild verscheen. Hierin werd beweerd dat Linda en Sander uit elkaar zouden zijn, wegens Linda's affaire met de 45-jarige acteur. "Ik vind het ontzettend kwetsend voor Viggo en zijn vriendin, die samen een kindje hebben. En ook heel beledigend en kwetsend voor Sander en mij."

Op de vraag hoe het met haar gaat, antwoordt ze: "Niet zo best, het is een heel zware periode natuurlijk."
Linda vindt het erg vervelend dat iedereen haar als oorzaak van de breuk aanwijst. Ze is dan ook boos op Albert Verlinde, die in RTL Boulevard 'fijntjes opmerkte dat ze vaak vreemdgaat'. "Ik mag graag een beetje flirten. Maar ik heb zeker geen verhoudingen. Ik moet er niet aan denken."

Wat dan wél de reden van de breuk is, wil de presentatrice niet zeggen. "Ik geloof niet dat ik aan de rest van Nederland verplicht ben om dat te vertellen."

Linda vraagt iedereen om haar, Sander en hun twee kinderen met rust te laten. "We zijn ontzettend verdrietig en we hopen dat alles nog goed gaat komen."
Bron : Telegraaf.nl

Groot gelijk heb je Linda dat ze jullie met rust moeten laten !
  woensdag 12 september 2007 @ 15:01:08 #90
3647 B.R.Oekhoest
pi_53122253
quote:
Op woensdag 12 september 2007 13:09 schreef Haaibaaike het volgende:
"Ik mag graag een beetje flirten. Maar ik heb zeker geen verhoudingen. Ik moet er niet aan denken."
Een beetje Clintoniaans. Tusen firten en verhoudingen ligt nog heel wat, bv bezemkastacties, one-night-stands etc.
pi_53164230
We zijn eruit; Linda is okay!
quote:
Sander verklaart Linda de liefde!
door Wilma Nanninga
AMSTERDAM - Sander Vahle, de 41-jarige partner van Linda de Mol, heeft exclusief voor deze krant een 'liefdesverklaring' gedaan aan zijn partner en moeder van zijn twee kinderen. Het paar dat in moeilijkheden verkeert, is al dagen doelwit van speculaties terwijl het juist in alle rust probeert de relatie te lijmen.

De letterlijke tekst van zijn verklaring is: "Ik doe nooit uitspraken in de pers, maar de recente onterechte en misselijkmakende artikelen in de roddelpers en op internet, met als dieptepunt het interview met de ex-man van Linda, dwingen me dit wel te doen. Het is pijnlijk voor Linda dat zij aan alle kanten de schuld, voor zover die er überhaupt is, in de schoenen geschoven krijgt. Linda is geen koele, zakelijke bitch, die alle touwtjes in handen heeft, maar een leuke, sociale vrouw en moeder met een groot hart. Laat haar en onze kinderen met rust, het is moeilijk genoeg. We zijn twaalf jaar heel gelukkig geweest met elkaar en hopen nog steeds hieruit te komen."

De ex-man van Linda, Fred Reuter, suggereerde in een van de roddelbladen dat zijn voormalige echtgenote een 'controlfreak' is. Hij vermoedde dat Sander er genoeg van had gekregen dat Linda hun beider leven altijd probeerde te regelen. Sander neemt daar dus duidelijk afstand van.
Bron.
En Fred kakt er na 12 jaar nog steeds van dat hij zijn BN'er kwijt is.
pi_53164332
da's idd wel een erge loesah streek, van het blad en van de ex, een ex erbij slepen en die ex dan ook nog eens maar al te graag zijn verhaal doen.

Ik zeg : FRED REUTER had losse handjes en daarom is dat huwelijk naar de knoppen gegaan en dat kan FRED nog steeds niet hebben, zoals dat vaker gaat met structurele mishandelaars, ze vinden het vrouwtje een mislukt excuus voor een echtgenote, maar oh wee als ze weg gaat.

zo help je een vette roddel de wereld in, Fred, je ziet het, iedereen kan dat.
pi_53164477
Dat 'interview' stond trouwens gisteren of eergisteren in De Telegraaf en deze week in Privé.
Oftewel; de Telegraaf Media Groep.

Daarom is deze quote ook zo leuk:
quote:
Het paar dat in moeilijkheden verkeert, is al dagen doelwit van speculaties
Whehehe.
pi_54106789
Goede 'vriend', die Gordon...
quote:
Gordon: 'Sander bedroog Linda!'
door onze redactie
AMSTERDAM - De man van Linda de Mol, Sander Vahle, heeft de presentatrice bedrogen. De vader van haar twee kinderen had een affaire met een andere vrouw. Dat zou de reden zijn waarom het stel voorlopig uit elkaar is. Dat zegt goede vriend Gordon in RTL Boulevard.

"Sander is verliefd op een andere vrouw", onthult Gordon maandagavond. "Maar verliefdheid kan weer overgaan." Volgens de zanger duurde de affaire niet langer dan een maand. Gordon gelooft dat het huwelijk van Sander en Linda sterk genoeg is om hier uit te komen.

De manager van Linda, Xenia, wil geen commentaar geven.

Eerder deden de geruchten dat Linda een slippertje had gemaakt met Viggo Waas.

Begin september werd bekend dat Linda (43) en Sander (41) voorlopig uit elkaar zijn. Sander heeft de gigantische Gooise villa verlaten en heeft elders onderdak gevonden.
  dinsdag 23 oktober 2007 @ 11:47:31 #95
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_54106836
Staat ook in de telegraaf. van je vrienden moet je het hebben.
pi_54107244
quote:
Op dinsdag 23 oktober 2007 11:47 schreef Haaibaaike het volgende:
Staat ook in de telegraaf. van je vrienden moet je het hebben.
uuuhm, Gordon zei dit als presentator van RTL Bé, denk je niet dat hij dit van te voren met Linda besproken heeft, en het nu naar buiten bracht, omdat de bladen er toch al mee komen, en zo enigzins hen voor te zijn?
  dinsdag 23 oktober 2007 @ 12:23:25 #97
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_54107489
quote:
Op dinsdag 23 oktober 2007 12:10 schreef milagro het volgende:

[..]

uuuhm, Gordon zei dit als presentator van RTL Bé, denk je niet dat hij dit van te voren met Linda besproken heeft, en het nu naar buiten bracht, omdat de bladen er toch al mee komen, en zo enigzins hen voor te zijn?
Gordon was iig de telegraaf voor,
pi_54107567
quote:
Op dinsdag 23 oktober 2007 12:23 schreef Haaibaaike het volgende:

[..]

Gordon was iig de telegraaf voor, kijk anders hier
http://www.telegraaf.nl/prive/73518171/Gordon:
ik bedoel te zeggen dat hij het ms wel doet op verzoek van Linda, om zo de roddelbladen voor te zijn.
het nieuws kwam ook zonder Gordon wel naar buiten, hoor, het lag al klaar.. en zo haal je iig de scoop voor de bladen eraf.
  dinsdag 23 oktober 2007 @ 12:32:49 #99
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_54107647
quote:
Op dinsdag 23 oktober 2007 12:27 schreef milagro het volgende:

[..]

ik bedoel te zeggen dat hij het ms wel doet op verzoek van Linda, om zo de roddelbladen voor te zijn.
het nieuws kwam ook zonder Gordon wel naar buiten, hoor, het lag al klaar.. en zo haal je iig de scoop voor de bladen eraf.
Dat zou kunnen dat ie op verzoek van Linda heeft verteld.
Maar de zelfde avond stond het in de telegraaf dat Sander, Linda heeft bedrogen volgens Gordon in Boulevard. Tuurlijk kwam de nieuws ook naar buiten zonder dat Gordon vermeldt heeft in Boulevard..
pi_54286650

Linda de Mol en partner definitief uit elkaar
Uitgegeven: 31 oktober 2007 15:36

AMSTERDAM - Linda de Mol en haar vriend Sander Vahle zijn definitief uit elkaar. Dat maakte de manager van de televisiepresentatrice woensdag bekend. Het koppel heeft hun relatie na twaalf jaar beëindigd.

Vorige maand werd bekend dat Vahle en Linda de Mol voorlopig uit elkaar zijn. Daarna kwam al snel de geruchtenstroom op gang over de oorzaak van de breuk tussen het stel, dat twee kinderen heeft.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')