NIet doen ... word je sowieso genaaidquote:Op maandag 3 september 2007 09:23 schreef Mauro het volgende:
Leuk aanbod gekregen eergisteren:
Ik heb 2 accounts waarvan ik er slechts 1 gebruik. Op mijn ongebruikt account staan een lock op lvl 64 en een druid op lvl 53. Lock was destijds (pre-tbc) beter gegeared dan mijn mage en kan er nu met ruim 540 shadowdamage zeker nog mee door.
Nu kreeg ik van iemand die weet dat ik dat account inactief heb het volgende aanbod:
Ruilen van account.
Ik zijn lvl 70 epic gegearde shaman (resto met +/- 1200 bonushealing) en lvl 70 hunter en hij mijn warlock en druid
Zeer verleidelijk moet ik zeggen.
Leg uit?quote:Op maandag 3 september 2007 09:57 schreef Demon_Hunter het volgende:
NIet doen ... word je sowieso genaaid
Ja preciesquote:Op maandag 3 september 2007 10:05 schreef Mauro het volgende:
Ik wissel zo veel met accounts.
Die lock en druid staan op hetzelfde (ongebruikte) account en die heb ik al erg lang. iig ver voor tbc.
Ik speel op mijn eigen mage natuurlijk het meeste
Ik kan inloggen op een account met een mage op lvl 70
Ik kan inloggen op een account met een priest en druid op lvl 70
Ik kan inloggen op een account met een warlock en warrior op lvl 70
Ik kan inloggen op een account met een warrior, mage en shaman op 70
Ik kan inloggen op een account met een rogue, priest, paladin, druid, warrior en een mage op lvl 70
Of nog leuker. Met de keys bij je CD's kan je ook je account terug krijgenquote:Op maandag 3 september 2007 10:05 schreef erwinbey het volgende:
Ja kleine moeite voor die persoon die aan jouw ruilt om z'n geheime vraag te beantwoorden en ze account terug te nemen wanneer hij dat wil.
Gebeurd wel vaker.
Ik hou het gewoon op old skool lvlen of teleport hacken met een trial account.
Ik zit hier op 1 IP adres en 4 accounts die actief zijn.quote:Op maandag 3 september 2007 10:07 schreef tonks het volgende:
Ja precies. ik denk dat dat toch een beetje gaat opvallen bij blizzard. Maarja in theorie klinkt het wel als een goede ruil. Maar ik hoop voor jou dat je die jongen/meisje een beetje goed kent. En ook zijn CD-key geheime vraag etc krijgt. Misschien ergens afspreken met een computer en dat dan 'live' veranderen enzo een idee?
En wat dan nog? Ik doe toch niks met dat andere accountquote:Op maandag 3 september 2007 10:07 schreef WyriHaximus het volgende:
Of nog leuker. Met de keys bij je CD's kan je ook je account terug krijgen. En die stuur je niet op lijkt mij
.
Nou als het jouw accounts zijn dan is er geen probleem. Maar als je bijvoorbeeld al veel geld gaat transferen tussen de accounts dan gaat er bij blizzard al een belletje af. En dan zien ze bijvoorbeeld dat ip blabla uit drenthe er een half jaar gebruik van heeft gemaakt en nu ip 212933.2.3.4 uit Amsterdam ofzo.quote:Op maandag 3 september 2007 10:09 schreef Mauro het volgende:
[..]
Ik zit hier op 1 IP adres en 4 accounts die actief zijn.
Wat si dan het probleem?
En nee, die keuze heb ik nog niet gemaakt.quote:Op maandag 3 september 2007 10:11 schreef tonks het volgende:
Maar het klinkt alsof je je keuze al gemaakt hebt dus waarom nog vragen.
Ja, maar ik zit heel weinig op de PTRquote:Op maandag 3 september 2007 10:15 schreef tonks het volgende:
Shaman is echt een heel moeilijke klas om zomaar te spelen. Ik weet niet of jij op de PTR een shaman hebt?
Nee was me punt ook nietquote:Op maandag 3 september 2007 10:09 schreef Mauro het volgende:
[..]
En wat dan nog? Ik doe toch niks met dat andere account
Gz! Wij gisteren eindelijk maar eens naar Black Temple gegaan en Naj'entus/Supremus gekilled. Vanavond gelijk maar ff Shade of Akama killen en dan misschien Kaz'Rogal.....quote:Op maandag 3 september 2007 11:15 schreef DjNivek het volgende:
Kael'thas gisteren nog down gegaan. 2 guildies (1 officer) waren juist daarvoor de guild uit gegaan, en waren toch wel een reden waarom de sfeer zo kut was. Toen we TK in gingen, was er voor de verandering een goede sfeer en goede focus. De eerste try in 1,5 week ofzo kregen we Kael'thas op 55-60% in P4, dus het zag er allemaal al erg positief uit. Paar kleine aanpassingen gemaakt, Shock Barriers die vlak na de eerste Pyroblasts neer gingen, etc. Paar mindere tries gehad, toen eerste keer P5. Had ik geen mace buff op me (was MT), dus werd ge-2-shot. Try daarna weer in P5 en vlekkeloos afgerond. Ook eerste stappen in Hyjal gezet, lijkt me toch best leuk
Betreffende Shaman (tevens mijn class)quote:Op maandag 3 september 2007 10:15 schreef tonks het volgende:
Shaman is echt een heel moeilijke klas om zomaar te spelen. Ik weet niet of jij op de PTR een shaman hebt?
quote:Op maandag 3 september 2007 13:13 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
[..]
* New talent: Shamanistic Focus. Seems to occupy the place of the previous Two-Handed Axes and Maces talent. (Does this mean 2h will be baseline now?!) Reads as follows: Rank 1/1: After landing a melee critical strike, you enter a Focused state. The focused state reduces the mana cost of your next shock spell by 60%.
Ja, zoek es wat rond in Gadgetzan en dat huisje aan de kust (in het noordoosten van Tanaris) voor questsquote:Op maandag 3 september 2007 13:45 schreef Reneuh het volgende:
Hoe zit t nou met instances. Ik ben lvl 46 en wil zul'furak gaan doen.
Ik heb looking for group lange tijd aan gehad maar geen succes. Hoe kom ik in een groep? Ik heb nog nooit een instance gedaan en ik kon ook zo snel niets vinden dat me helpt. Het is zeker aan te raden eerst quests voor ZF te verzamelen?
stel reli homo'squote:Op maandag 3 september 2007 15:59 schreef tonks het volgende:
May the light embrace you
Idd stelletje rel nichtenquote:
1... miljoenquote:Op maandag 3 september 2007 18:19 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Idd stelletje rel nichten. Anyway vond het nog steeds een erg strakke actie dat blizzard tijdelijk de PvP waarde van de hoofd relnicht in stormwind verhoogt had naar 1M honor points een tijd geleden
!
Ja, lekker kinderen slachten. Dat zal het goed doen bij de soccer moms. En nog 1 miljoen punten ervoor krijgen ook.quote:
The popequote:
Haha leuk tochquote:Op maandag 3 september 2007 20:22 schreef Slappy het volgende:
[afbeelding]
Begin ik met nieuwe charchter krijg je van die maffe horde lui die vanaf dak de boel lopen te beschieten
Als je magtheridon killed en je zn hoofd inlevert krijgt iedereen in hellfire die buff.quote:Op maandag 3 september 2007 20:35 schreef WyriHaximus het volgende:
Haha leuk toch!
[img=578xnull]http://crossroads.wyrihaximus.net/09.03.07.20.30.17.jpg[/img]
Hmmm wat is dat nou weer voor buff. Iemand een idee hoe ik er aan kom?
Tsja doe niet echt end game behalve karaquote:Op maandag 3 september 2007 20:42 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Misschien heeft iemand een zekere boss afgemaakt?
Had wel het vermoeden jaquote:Op maandag 3 september 2007 20:43 schreef Gloeidoos het volgende:
[..]
Als je magtheridon killed en je zn hoofd inlevert krijgt iedereen in hellfire die buff.
QFT.quote:Op dinsdag 4 september 2007 08:35 schreef HSG-BOMBER het volgende:
tvptje
http://www.wowhead.com/?npc=21108quote:Op dinsdag 4 september 2007 11:17 schreef Black-Hole het volgende:
Wie weet hier een goede plek om Fel Hide te farmen naast de Arklon Ruins in Netherstorm?
gewoon lekker doorquesten in Nagrand dan naar Blade Edge en Netherstorm en SMV bewaren voor als je 70 bent (en een flying mount hebt) en veel gold verdienen aan de questen daarzoquote:Op dinsdag 4 september 2007 12:08 schreef vogelkooi het volgende:
ben level 66 en moet eiglijk alle quetsten in nargrand nog doen, en heb in blade edge pas enkle gedaan, waar zal ik heen gaan?
En dat ik op level 70 trug kom om per q 10g te krijgen? Of is er een andere methode beter.
quote:Op dinsdag 4 september 2007 22:08 schreef Evertjan het volgende:
[..]
gewoon lekker doorquesten in Nagrand dan naar Blade Edge en Netherstorm en SMV bewaren voor als je 70 bent (en een flying mount hebt) en veel gold verdienen aan de questen daarzo
"Kunt" mag ook niet.quote:Op dinsdag 4 september 2007 21:24 schreef WyriHaximus het volgende:
Heh owja dat zit ook nog in wow ja. Zij een tijdje altijd jap ipv yup maar dat werd weg gefilterd. Zo irritant
![]()
Vooral leuk met AV weekend, 1 epic per dagquote:Op dinsdag 4 september 2007 23:40 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Tering, nooit geweten dat Alterac Valley zo tof wasDernet 7 achter mekaar gedaan, 6 gewonnen 1 verloren, en 2110 honor erbij
Waarom heb je zo raar gedaan?quote:Op woensdag 5 september 2007 09:50 schreef Baret-V2 het volgende:
i'm back!
Dat was me neef die dacht lollig te zijn, je bedoelt toch de reden dat ik geband ben he?quote:
Me neef dus.quote:Op woensdag 5 september 2007 09:52 schreef tonks het volgende:
Ja al die topics enzo
Maakt het veel uit?quote:Op woensdag 5 september 2007 08:28 schreef Mauro het volgende:
Gofterdomme..
Besluit ik net een keertje een dagje wat rust te nemen met raiden, besluiten ze net Magtheridon voor de eerste keer neer te leggen
Zou het een teken zijn?
[afbeelding]
Ga naar weapon trainers zou ik zeggen, pak sw, if, dnss, uc, og of tb en vraag daar aan een guard waar de weapon trainer is.quote:Op woensdag 5 september 2007 11:54 schreef Patje1987 het volgende:
Ben nu al een beetje verderheb een lvl 18 priest met punten in de shadow talent. Mijn herbalism en alchemy zijn als best hoog
en maak potions voor mijn maat die op zijn beurt jewels voor mij maakt.
Ik moet alleen nog betere wapens pakken maar ik kan niet zoveel verschillende aan, alleen een mace en een wand. Verder beetje questjes aan het doen en herbalism en nieuwe gebieden ontdekken
Watte?quote:Op woensdag 5 september 2007 13:07 schreef Baret-V2 het volgende:
[..]
Ga naar weapon trainers zou ik zeggen, pak sw, if, dnss, uc, og of tb en vraag daar aan een guard waar de weapon trainer is.
Bedankt, vanavond even kijken in Ogrimarquote:Op woensdag 5 september 2007 13:26 schreef tonks het volgende:
Stormwind Darnasus Undercity Ogrimar Thundebluff ?
Elke stad heeft zijn eigen weapon trainer en zijn eigen soort skills, dus in og kun je niet alle wapens trainen. Kzou zeggen laat een mage je een keertje teleporten en dan hs je wel weer terug naar de plek waar je bezig was. Je kunt de weapons trainer in og ook vragen welke skills welke trainer geeft.quote:Op woensdag 5 september 2007 13:39 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Bedankt, vanavond even kijken in Ogrimar
Er is een stuk waar je zo naar binnen kan lopen:quote:Op woensdag 5 september 2007 14:28 schreef Baret-V2 het volgende:
[..]
Silvermoon klopt, exodar op level 19. Good luck.
Ach niemand komt ook in MC v2.0 en die is ook ontworpenquote:Op woensdag 5 september 2007 14:35 schreef tonks het volgende:
Exodar is de grootste geld verspilling ooit. Daar zijn designers toch minimaal weken mee bezig geweest? NOOIT is er iemand echt nooit.
Ik moet er wel eens heen voor jewelcrafting, echt onzin is datquote:Op woensdag 5 september 2007 14:35 schreef tonks het volgende:
Exodar is de grootste geld verspilling ooit. Daar zijn designers toch minimaal weken mee bezig geweest? NOOIT is er iemand echt nooit.
Ik heb wel vaak low level mace's gezien met +healing dus dat is sowieso wel handig, staffs zou ik ook gaan learnen want je kunt dan een paar mooie +intel en +spirit staffs nemen. Als je een ally bent kun je gaan voor de staff of westfall of de emberstone. Sinds spirit belangrijk is voor een priest zou ik voor staff of westfall gaan. Die krijg je na het einde van de defias quest, nadat je vc hebt gekilldquote:Op woensdag 5 september 2007 15:25 schreef Patje1987 het volgende:
Maar welk wapens is dan het beste voor een priest? ik heb er echt niet veel verstand van.
Kon in het begin alleen maar mace dus die heb ik nu ook, maar mischien moet ik een staff?
MC v2.0?quote:Op woensdag 5 september 2007 14:37 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Ach niemand komt ook in MC v2.0 en die is ook ontworpen.
hier zie je het beterquote:Op donderdag 6 september 2007 10:55 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
http://youtube.com/watch?v=qK7m4g3uk5s
Hehe had niet gekekenquote:Op donderdag 6 september 2007 11:00 schreef Hanstin het volgende:
[..]
hier zie je het beter
http://youtube.com/watch?v=jyLb9SomqKA
arthas at the end
heb je wel zo'n flash player geinstaleerd?quote:Op donderdag 6 september 2007 11:34 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Hehe had niet gekeken. Zit op me werk en ging er van uit dat me search goed was gegaan
. (Youtube werkwel alleen de streams niet
.)
Is inmiddels gelukt. Binnen no time van lvl 46 naar 47 gedingt. De quest met de Divino matic rod is bruutquote:Op maandag 3 september 2007 14:29 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ja, zoek es wat rond in Gadgetzan en dat huisje aan de kust (in het noordoosten van Tanaris) voor questsJe zult er zeker een stuk of 4 kunnen vinden. En daarna kun je lekker instance doen
Tenzij je level 70 bent. Dan heb je die bar toch niet meer...quote:Op donderdag 6 september 2007 21:42 schreef Reneuh het volgende:
Overigens, het is dus aan te raden om, als je uitlogt, dit te doen in een stad, bijvoorbeeld Ironforge, want dan krijg je toch zo'n blauwe xp bar? Dat gaat een stuk sneller![]()
Daar kom je wel wat laat achter, dat kan in elke inn.quote:Op donderdag 6 september 2007 21:42 schreef Reneuh het volgende:
[..]
Overigens, het is dus aan te raden om, als je uitlogt, dit te doen in een stad, bijvoorbeeld Ironforge, want dan krijg je toch zo'n blauwe xp bar? Dat gaat een stuk sneller![]()
UIteraard, werk als web developer. Zou wel heel lomp zijn als ik dat er niet op hebquote:Op donderdag 6 september 2007 11:41 schreef Hanstin het volgende:
[..]
heb je wel zo'n flash player geinstaleerd?
Nieuwe expansion: Wrath of the Lich King is al aangekonding. Er is echter nog geen datum gezet. XP bar gaan we weer nodig hebben.quote:Op donderdag 6 september 2007 22:24 schreef DikkeSmikkel het volgende:
[..]
Tenzij je level 70 bent. Dan heb je die bar toch niet meer...
Ach dat zien we dan wel weerquote:Op vrijdag 7 september 2007 12:51 schreef Naehin het volgende:
[..]
Nieuwe expansion: Wrath of the Lich King is al aangekonding. Er is echter nog geen datum gezet. XP bar gaan we weer nodig hebben.
Hier ist-ie een weekje kapot geweest maar recentelijk doet-ie het weer (paar weken).quote:Op vrijdag 7 september 2007 13:20 schreef Reneuh het volgende:
Ding 48
Is The Armory down? Mijn profiel wordt nu al heel lang niet meer geupdate. Ik heb het dus over de Europese Armory.
Ik heb alledrie die whelplings. In the wetlands heb ik er maar 5 minuten over gedaan om zo'n ding te vinden. De emerald iets langer (2 dagen) maar de dark... OMG... Ik denk dat ik wel 10000 van die krengen heb gekilled voordat ie dropte >.<quote:Op vrijdag 7 september 2007 12:22 schreef DikkeSmikkel het volgende:
Ik ben 's avonds The Wetlands aan het uitroeien voor een Tiny Crimson Whelpling. So far nothing. Maar ik heb er nog maar een totaal van 600 omliggen volgens mij.Mijn Hyacinth Macaw en First Mate Hat duurde ook 4 dagen.
Ligt aan de server ja. Als ik de server waar mijn horde char zit vergelijk met die van mijn alliance char is mijn 'alliance server' veel leuker. Hiervoor had ik mijn horde char op een andere server en deze server was qua publiek weer enigszins te vergelijken met mijn 'alliance server'.quote:Op woensdag 5 september 2007 09:15 schreef vic10us het volgende:
Was een tijd geleden samen met een vriend begonnen met horde na lang alliance gespeelt te hebben.
En ik moet zeggen horde is veel leuker te spelen als alliance. Mensen zijn vriendelijker (kan aan server liggen) etc.
Ga dan wat nuttigs met je tijd doenquote:Op vrijdag 7 september 2007 16:23 schreef Mauro het volgende:
[..]
Ik heb alledrie die whelplings. In the wetlands heb ik er maar 5 minuten over gedaan om zo'n ding te vinden. De emerald iets langer (2 dagen) maar de dark... OMG... Ik denk dat ik wel 10000 van die krengen heb gekilled voordat ie dropte >.<
motes farmen bijvoorbeeldquote:Op vrijdag 7 september 2007 16:43 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ga dan wat nuttigs met je tijd doen.
Of ga voor ingame nageslacht zorgen kun je die je klusjes laten doenquote:
dat moet een punt worden voor de nieuwe expansie!quote:Op vrijdag 7 september 2007 18:17 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Of ga voor ingame nageslacht zorgen kun je die je klusjes laten doen,
Dat idee heb ik nou ook. Je komt ze ook tegen in de wat oudere spellen zoals Starcraft of Quake3 en de sfeer is gewoon klote. Er lopen vast goeie spelers rond maar het meerendeel is gewoon vreselijk irritant en mag van mij z'n eigen oostblokserver krijgen.quote:Op vrijdag 7 september 2007 16:30 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
In mijn ervaring zijn vooral servers met veel Oost Europeanen wat minder 'relaxed'.
Dan hoop ik maar dat het bij mij andersom is. Ik heb nu al 3 dagen gefarmed maar ik sta nog steeds met lege handen.quote:Op vrijdag 7 september 2007 16:23 schreef Mauro het volgende:
[..]
Ik heb alledrie die whelplings. In the wetlands heb ik er maar 5 minuten over gedaan om zo'n ding te vinden. De emerald iets langer (2 dagen) maar de dark... OMG... Ik denk dat ik wel 10000 van die krengen heb gekilled voordat ie dropte >.<
Alles wat over het algemeen niet west europees is is gewoon kutquote:Op zaterdag 8 september 2007 02:12 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat idee heb ik nou ook. Je komt ze ook tegen in de wat oudere spellen zoals Starcraft of Quake3 en de sfeer is gewoon klote. Er lopen vast goeie spelers rond maar het meerendeel is gewoon vreselijk irritant en mag van mij z'n eigen oostblokserver krijgen.
Wat heb je daar in hemelsnaam aan?quote:Op zaterdag 8 september 2007 09:58 schreef DikkeSmikkel het volgende:
[..]
Dan hoop ik maar dat het bij mij andersom is. Ik heb nu al 3 dagen gefarmed maar ik sta nog steeds met lege handen.Wel dropte er gister Manual: Strong Anti-Venom die ook nog op mijn lijstje stond dus ja, toch nog iets...
![]()
Niets, maar ik train graag mijn professions tot the max.quote:Op zaterdag 8 september 2007 11:47 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Wat heb je daar in hemelsnaam aan?![]()
Griekeland niet. dat sowieso niet. Zweden wel.quote:Op zaterdag 8 september 2007 10:26 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Alles wat over het algemeen niet west europees is is gewoon kut. Heel skandinavie, nederland, belgie, duitsland, franksrijk, ierland, spanje, UK is over het algemeen wel relaxed
.
UAE is al helemaal kut net als chinesen (want die zeggen niks)quote:Op zaterdag 8 september 2007 12:45 schreef tonks het volgende:
[..]
Griekeland niet. dat sowieso niet. Zweden wel.
Ik ben ooit door een Chinees gewhispered. Ik dus vrolijk ni hao terugroepen maar toen kwam ik er dus niet echt hard meer vanaf. Nouja /ignore ftw...quote:Op zaterdag 8 september 2007 12:54 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
UAE is al helemaal kut net als chinesen (want die zeggen niks)![]()
Die chinezen uit mijn guild typen met hun eigen characters, die ik dus niet kan lezen, zie je heel de tijd een guildchat met niks erin zeg maarquote:Op zaterdag 8 september 2007 12:54 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
UAE is al helemaal kut net als chinesen (want die zeggen niks)![]()
Haha, ja /ignore is altijd handigquote:Op zaterdag 8 september 2007 13:12 schreef DikkeSmikkel het volgende:
[..]
Ik ben ooit door een Chinees gewhispered. Ik dus vrolijk ni hao terugroepen maar toen kwam ik er dus niet echt hard meer vanaf. Nouja /ignore ftw...
Rofl doe datquote:Op zaterdag 8 september 2007 13:50 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Die chinezen uit mijn guild typen met hun eigen characters, die ik dus niet kan lezen, zie je heel de tijd een guildchat met niks erin zeg maarBest gaar. Zal wel eens een screenie maken
![]()
Op mijn server zijn we wel de beste guild op 1 ander naquote:Op zaterdag 8 september 2007 14:07 schreef tonks het volgende:
Waarom zou je in een chinesen guild gaan. die gasten zien maar de helft toch? Whipefest ftw
Zolgens mij staat dat in de OPquote:Op zaterdag 8 september 2007 16:27 schreef Mr.Cooper het volgende:
Ik heb sinds gister een Laptop, weet iemand waar ik snel alle nieuwe Patches in een keer kan downloaden?
Als je er gelijk bijzegt wat er volgens jouw niet echt goed werkt kan er naar gekeken wordenquote:Op zaterdag 8 september 2007 18:20 schreef Mindcracker het volgende:
Hey, ik zie nu net pas dat Fok! ook een tread heeft van WoW
Zelf speel ik ook af en toe WoW, op de server Lightningsblade. In de introductiepost staat een pagina waarin staat welke spelers op welke servers spelen maar het werkt niet echt. Ik vroeg me af wie spelen er nog meer op Lightningsblade? Alliance / Horde..
Als nou gewoon zegt dat je een knuffel wilt kan er over gepraat wordenquote:Op zaterdag 8 september 2007 18:09 schreef tonks het volgende:
Ik stop er toch mee! wat medeleven is welkom!
Zal er binnenkort naar kijkenquote:Op zaterdag 8 september 2007 18:48 schreef Mindcracker het volgende:
Nou ten eerste was die nogal onoverzichtelijk, toen dacht ik laat ik alleen alliance players bekijken ook dat mocht niet werken. Vervolgens geprobeerd om alleen Horde/Alliance op de server Lightningsblade te bekijken maar dat werkte ook niet .. Sorry voor mijn onduidelijkheid
mijn pijpbeurtenquote:Op zaterdag 8 september 2007 18:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Je leven als Cairne's bipsvriendje?
Wat heb je, Alliance of Horde? En class/race?quote:Op zaterdag 8 september 2007 21:26 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Mekker niet dat is iedereen geweest![]()
Troll Rogue (Was zeker nog niet helemaal duidelijkquote:Op zaterdag 8 september 2007 21:29 schreef Naehin het volgende:
[..]
Wat heb je, Alliance of Horde? En class/race?
ik kan hem in iedergeval niet makenquote:Op zaterdag 8 september 2007 21:32 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Troll Rogue (Was zeker nog niet helemaal duidelijk.)
* WyriHaximus gaat zitten wachten op 1 of andere opmerking dat hij beter een andere comba had kunnen kiezen of dat zijn class een noob class is.
Neen, ik heb ook een rogue. Heb ook nog een paar andere classes maar ik vind de rogue zeker één van de leukste classes om mee te spelen. Snelle kills en leuk voor pvp.quote:Op zaterdag 8 september 2007 21:32 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Troll Rogue (Was zeker nog niet helemaal duidelijk.)
* WyriHaximus gaat zitten wachten op 1 of andere opmerking dat hij beter een andere comba had kunnen kiezen of dat zijn class een noob class is.
Haha gezelligquote:Op zaterdag 8 september 2007 21:40 schreef Hanstin het volgende:
[..]
ik kan hem in iedergeval niet maken![]()
ik zat tenslotten bij je op de server als zelfde class
lol en ik maar denken dat er zon soort opmerking aan zou komenquote:Op zaterdag 8 september 2007 21:41 schreef Naehin het volgende:
[..]
Neen, ik heb ook een rogue. Heb ook nog een paar andere classes maar ik vind de rogue zeker één van de leukste classes om mee te spelen. Snelle kills en leuk voor pvp.
I'm in hell allready living with those stinky huntards!quote:Op zaterdag 8 september 2007 21:54 schreef glremme het volgende:
Damn you Wyrihaximus, damn you to hell!
Huntards ftwquote:Op zaterdag 8 september 2007 21:57 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
I'm in hell allready living with those stinky huntards!![]()
klikjequote:Op zaterdag 8 september 2007 21:45 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Haha gezellig. Welk race?
[..]
lol en ik maar denken dat er zon soort opmerking aan zou komen.
Nee rogue is zeker leuk om te spelen. Vooral het sneaken is altijd leuk in steden en alles
![]()
Hoezo dat? Je bent pas begonnen...quote:Op zaterdag 8 september 2007 18:09 schreef tonks het volgende:
Ik speel al 1,5 jaar ofzoquote:Op zaterdag 8 september 2007 22:26 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Hoezo dat? Je bent pas begonnen...![]()
Oh ik herinner me nog als de dag van gister dat je in een v/d WoW topics zei "toch ook maar eens even de trial proberen" of iets dergelijks.quote:
Nouja ik wil niet helemaal stoppen ofzo. Maar ik stop gewoon omdat het echt saai is geworden voor mij. Een beetje doellos in SW staan enzo. Alts maken kan dan wel maar daar vind ik ook niks meer aan. Dan kan ik beter een tijdje stoppen dan het steeds saaier gaan vinden en voor niks betalen.quote:Op zaterdag 8 september 2007 22:53 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Oh ik herinner me nog als de dag van gister dat je in een v/d WoW topics zei "toch ook maar eens even de trial proberen" of iets dergelijks.
Maar waarom stop je nou?
Yeah klopt, 2 zelfsquote:Op zaterdag 8 september 2007 23:02 schreef Hanstin het volgende:
[..]
nog steeds geen goede raiding guild gevonden? ik weet nog dat jij een eigen guild had
![]()
wat ga je met je account doen?quote:Op zaterdag 8 september 2007 18:09 schreef tonks het volgende:
Nee.quote:Op zaterdag 8 september 2007 18:09 schreef tonks het volgende:
Lol.quote:Nouja ik wil niet helemaal stoppen ofzo.
quote:Op zondag 9 september 2007 01:00 schreef Baret-V2 het volgende:
Stop eens tonks te pesten
Ik ben sinds gisteren emo geworden en zit te denken aan een break tijdens de trial periode.quote:Op zondag 9 september 2007 11:05 schreef Mauro het volgende:
Arme arme DjNivek![]()
Hij heeft er een guildmaat bij sinds gisteren![]()
Binnenkort Hyjal maar eens van binnen gaan bekijken met hem en eens zien of ie wel de tank is die hij zegt te zijn.
Als je bij de First Aid trainer niet verder kan leren, moet je een First Aid Boek kopen. De eerste koop je in Stromgarde Keep in Arathi Highlands. Dat boek leert je om betere bandages te maken en dan kan je daarna weer naar een trainer.quote:Op zondag 9 september 2007 11:41 schreef Slappy het volgende:
Hoe kan je nou healer hoger krijgen(First Aid dus)?
Ik heb dus healer training gedaan in Orginmar.
Maar nu heb ik al maximaal bereikt maar sommige kunnen veel sneller healen of moet je dan andere classe zijn?
Ik ben nu Hunter.
quote:Op zondag 9 september 2007 11:43 schreef Naehin het volgende:
[..]
Als je bij de First Aid trainer niet verder kan leren, moet je een First Aid Boek kopen. De eerste koop je in Stromgarde Keep in Arathi Highlands. Dat boek leert je om betere bandages te maken en dan kan je daarna weer naar een trainer.
Na 225 moet je volgens mij alleen nog maar boeken kopen. Je kan ze ook op AH zoeken (er is een aparte tab voor), maar daar zijn ze vaak wel duurder.
http://www.wowwiki.com/Mercurial_Adamantitequote:Op zondag 9 september 2007 14:19 schreef glremme het volgende:
Voor de jewelcrafters, wat doen jullie met Adamantite Powder?
Ja dat weet ik ook wel, maar ik wil weten wat mensen er specifiek van maken en/of ze het ah'en of vendoren.quote:Op zondag 9 september 2007 17:39 schreef Evertjan het volgende:
[..]
http://www.wowwiki.com/Mercurial_Adamantite
Ik hoop dat ik vanavond mee kan voor Vasjhquote:Op maandag 10 september 2007 09:23 schreef DjNivek het volgende:
Wij gaan in Hyjal lopen kloten nu. Gisteren voor de 2de keer Kael'thas neer gekregen op onze 3de try, lekkere tik in het gezicht van de #2 guild van Alliance op onze server, die een opmerking maakte als: "I bet you won't kill him for the next few weeks again". 5-6 meer attuned gekregen ermee, dus hopelijk wat meer Hyjal deze dagen nog.
60+ levelen is een pain in the ass!!quote:Op maandag 10 september 2007 09:31 schreef PBateman1978 het volgende:
Had weereens veel tijd dit weekend om te spelen, Rogue van 61 naar 64 gekregen.
Ik heb liever dat Vashj dinsdags vroeg gedaan wordt, aangezien ik dan niet kan raiden en daar de raid ook niet echt mee naai. Voor Hyjal zijn wel wat tanks nodig enzo, dus ik ga proberen Hyjal vanavond te gaan doen, en Dinsdag Vashj + Hyjal erna. Dan heb ik de tijd naar huis te komen om daar nog te kunnen helpen, anders moeten ze op magtheridon/gruul gaan kuttenquote:Op maandag 10 september 2007 10:06 schreef Mauro het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik vanavond mee kan voor Vasjh
Dan ben ik ook een eind op weg naar attunement.
Valt best mee, m'n rogue is nu ook op 64, neem er lekker de tijd voorquote:Op maandag 10 september 2007 10:39 schreef Naehin het volgende:
[..]
60+ levelen is een pain in the ass!!
Ik vind van 30 - 60 juist een pain in the ass!quote:Op maandag 10 september 2007 10:39 schreef Naehin het volgende:
[..]
Juist niet !quote:Op maandag 10 september 2007 10:39 schreef Naehin het volgende:
[..]
Het is daar. Mmaar als je naar rechts gaat, direct na je binnenkomst, dan loop je eerst langs een huis en dan moet je weer een bocht naar rechts maken en ga je over een brug. Als je de brug over bent, staat de FA Trainer om de hoek. Daar zijn trouwens geen vijanden, daar kan je gewoon lopen. Maar als je een stukje te ver doorloopt, zijn er wel mobs.quote:Op zondag 9 september 2007 12:41 schreef Slappy het volgende:
[..]
[afbeelding]
Dit is dat gebied wat je aanwijste?
Maar dit is gebied vol elite vijanden of moet je soms eindbaas verslaan om dat boek te krijgen?
Ik vind Hellfire Peninsula en Zangarmarsh echt twee schijtlandjes. Ik heb vet veel moeite gehad daar doorheen te komen. Nagrand en Terokkar zijn veel leuker.quote:Op maandag 10 september 2007 10:42 schreef DjNivek het volgende:
[..]
Valt best mee, m'n rogue is nu ook op 64, neem er lekker de tijd voor
Trouwens op www.thottbott.com vind je ook een hoop informatie over quests en trainers, etc.quote:Op zondag 9 september 2007 12:41 schreef Slappy het volgende:
[..]
[afbeelding]
Dit is dat gebied wat je aanwijste?
Maar dit is gebied vol elite vijanden of moet je soms eindbaas verslaan om dat boek te krijgen?
Hij is horde... het is een alliance gebiedje daarquote:Op maandag 10 september 2007 12:42 schreef Naehin het volgende:
[..]
Het is daar. Mmaar als je naar rechts gaat, direct na je binnenkomst, dan loop je eerst langs een huis en dan moet je weer een bocht naar rechts maken en ga je over een brug. Als je de brug over bent, staat de FA Trainer om de hoek. Daar zijn trouwens geen vijanden, daar kan je gewoon lopen. Maar als je een stukje te ver doorloopt, zijn er wel mobs.
hellfire vond ik nog meevalen, de basis was best centraal (honor hold).quote:Op maandag 10 september 2007 12:43 schreef Naehin het volgende:
[..]
Ik vind Hellfire Peninsula en Zangarmarsh echt twee schijtlandjes. Ik heb vet veel moeite gehad daar doorheen te komen. Nagrand en Terokkar zijn veel leuker.
Ik rende meestal rondjes in Un'Goro. Had je altijd wel een paar Rich Thorium Veins.quote:Op maandag 10 september 2007 15:00 schreef WyriHaximus het volgende:
Weet iemand nog een leuke plek om Thorium te farmen?
Ren nu in winterspring rond is ook aardig wat te vindenquote:Op maandag 10 september 2007 16:01 schreef DikkeSmikkel het volgende:
[..]
Ik rende meestal rondjes in Un'Goro. Had je altijd wel een paar Rich Thorium Veins.Maarja dat was pre-TBC tijd toen Arcanite Crystal nog da-bomb waren. Je kan ook Burning Steppes proberen.
Mja, vond die altijd wat minder.quote:Op maandag 10 september 2007 16:23 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Ren nu in winterspring rond is ook aardig wat te vinden.
quote:Op maandag 10 september 2007 16:56 schreef Fir3fly het volgende:
Wtf, waarom kan ik met mn 46 shaman geen lvl 48 aan omdat ik alleen maar 'block miss parry dodge' krijg? Kon tot en met nu makkelijk mobs van 3 levels hoger aan maar nu ineens niet meer? De skills van mijn beide wapens zijn ook genoeg, dus ik weet het niet meer.
Mwah ik ben geren door bergen gewend door me exploration gedragquote:Op maandag 10 september 2007 16:36 schreef DikkeSmikkel het volgende:
[..]
Mja, vond die altijd wat minder.Al die k*tbergen ook.
Hoewel je dat in BS en UG ook hebt natuurlijk maar daar kon ik over het algemeen toch wat soepeler doorheen manouvreren.
Gaat me eingelijk alleen maar om de skill. Maar eind van de week is wel leuk moment denkquote:Op maandag 10 september 2007 18:07 schreef kovenant het volgende:
lol wyri ik zit ook op skullcrusher , welliswaar alliance side maar ok :p
ik ben trouwens getrainde rich thorium veins zoeker in un goro crater , weet ze allemaal te zitten .
als je es wat hulp wilt hebben van n alliance daaro contact me :p
Is Veni Vidi Vici niet die guild die een half uur voor een instance staat om te ganken? << Of is dat Adrastus III.quote:Op maandag 10 september 2007 18:21 schreef kovenant het volgende:
wat dacht je van MSN ?![]()
zoek me maar es op heygertjan@hotmail.com
main kovenant
altje koovenant
ben echt totaal geen raider meer :p
ow jaquote:Op maandag 10 september 2007 13:38 schreef DjNivek het volgende:
[..]
Hij is horde... het is een alliance gebiedje daar
Horde versie is in Dustwallow Marsh
Nagrand for president!quote:Op maandag 10 september 2007 14:10 schreef vogelkooi het volgende:
[..]
hellfire vond ik nog meevalen, de basis was best centraal (honor hold).
maar zangermarsh.... als je naar de sporregar wilt moet je eerst 5 km lopen, door een horde kamp, hoop ogres en een kapote brug. en dan doe je een schijt quest en moet je weer naar die cenarion plek toe.
eneuh nagrand![]()
Die hellboars en hellfire en vrijwel alle beesten in terokkar vond ik te doen. Ik ben een skinner, dus veel loot. En die spiders in Terokkar vind ik ook leuk om te farmen. Netherweb bla, verkoopt goed.quote:Op maandag 10 september 2007 14:17 schreef Fir3fly het volgende:
Hellfire vond ik juist vreselijk, overal die smerige hellboars. Terrokar is ook niet leuk, lopen ook echt overal beesten.
Geld dit ook voor de Alliance??quote:Op zondag 9 september 2007 11:43 schreef Naehin het volgende:
[..]
Als je bij de First Aid trainer niet verder kan leren, moet je een First Aid Boek kopen. De eerste koop je in Stromgarde Keep in Arathi Highlands. Dat boek leert je om betere bandages te maken en dan kan je daarna weer naar een trainer.
Na 225 moet je volgens mij alleen nog maar boeken kopen. Je kan ze ook op AH zoeken (er is een aparte tab voor), maar daar zijn ze vaak wel duurder.
Dit is enkel voor Alliance.quote:Op maandag 10 september 2007 23:54 schreef Rossoneri het volgende:
[..]
Geld dit ook voor de Alliance??
Zal je straks/morgen toevoegenquote:Op maandag 10 september 2007 18:21 schreef kovenant het volgende:
wat dacht je van MSN ?![]()
zoek me maar es op heygertjan@hotmail.com
main kovenant
altje koovenant
ben echt totaal geen raider meer :p
Bijdequote:Op maandag 10 september 2007 22:51 schreef glremme het volgende:
[..]
Is Veni Vidi Vici niet die guild die een half uur voor een instance staat om te ganken? << Of is dat Adrastus III.
Als ik vannacht ineens klaar wakker schrik dan ga ik dat ff doenquote:Op maandag 10 september 2007 23:10 schreef vogelkooi het volgende:
burning steppes is thah bomb, om half 5 sochtens alles leegplunderen.
Maar dat is nu anders, moet adiamite vinden, heb nog geen favo plek gevonden.
Ben druk bezig me skinning te levelen, zit op dat eiland bij BB
Oh, ok bedankt. Was al tijden op zoek hoe ik me first aid skill beter kon trainen.quote:
Je kunt best al naar The Hinterlands gaan. In Feralas en Tanaris lopen ook veel high lvls rond. Ik weet niet of je de lvls 48-50 al hebt gezien daar? Nou, in The Hinterlands is het wel een beetje vergelijkbaar. Op het begin heb je lvl 41-43. Dan krijg je 44-46 en dan gaat het nog wat meer omhoog. Dus met je 45 kun je best al wat quests doen in The Hinterlandsquote:Op zondag 9 september 2007 14:35 schreef Mindcracker het volgende:
Op welk level zal ik naar de Hinterlands gaan? Ik ben nu 45 maar denk niet dat het me daar echt gaat lukken, Tanaris en Feralas heb ik eigenlijk te vroeg gedaan en ben ik nu zo goed als klaar mee..
Is voor Alliance, maar het verhaal klopt niet. Na 225 moet je naar Theremore Isle in de keep gaan. Die opdracht krijg je van de First Aid trainer in Ironforge als ik het goed heb. Dan moet je daarna met een aantal Mageweave Cloths en Runecloths je First Aid weer levelen. Daarna moet je die vent op Theremore Isle weer aanspreken. Dan moet je een opdracht voor hem doen en kun je levelen tot 300. Ik zit nu op 300 en ik kom nu gewoon niet verder, omdat je om naar 375 te levelen naar The Outlands moet en daar kun je pas op lvl 58 naar binnen en ik ben pas 48quote:Op maandag 10 september 2007 23:54 schreef Rossoneri het volgende:
[..]
Geld dit ook voor de Alliance??
Ah bedankt voor de link, het is nu wel duidelijk, dus ook naar de outlands, nou ja ben lvl 51 nog ff 7 levels omhoog.quote:Op dinsdag 11 september 2007 09:04 schreef Reneuh het volgende:
Hier staat een gids. Zo heb je je skinning lvl zo op de max.
http://www.almostgaming.com/wowguides/world-of-warcraft-first-aid
Een filter ofzo?quote:Op dinsdag 11 september 2007 14:17 schreef Bootje84 het volgende:
jongens,
weet iemand een bruikbare addon om het tradechannel iets overzichtelijker te maken..? bij mij wordt het continu volgespamd door gasten die hun BS/Alch/LW plans linken..
Ik heb er nog nooit van gehoord, van zo'n add on, en ik speel WoW al een paar jaartjes. Maar nu moet ik toegeven dat ik niet echt van de add-ons ben, dus misschien bestaat ie wel maar heb ik er gewoon nooit van gehoord.quote:
Welke server is dit? Wij (Horde) hebben ook zon guild op de server, maar die staan volgens mij geen alliances op te wachten..quote:Op maandag 10 september 2007 22:51 schreef glremme het volgende:
[..]
Is Veni Vidi Vici niet die guild die een half uur voor een instance staat om te ganken? << Of is dat Adrastus III.
Skullcrusher EUquote:Op dinsdag 11 september 2007 17:54 schreef Mindcracker het volgende:
[..]
Welke server is dit? Wij (Horde) hebben ook zon guild op de server, maar die staan volgens mij geen alliances op te wachten..
OT, maar lol !quote:Op dinsdag 11 september 2007 17:59 schreef tonks het volgende:
Genjuros de server waar ik op speel(de) is echt helemaal naar de kloten. Elke dag word er nu gescammed (enchanting scams etc) zelf ook bijna gescammed in een "Cod scam" (Iemand bood 10x large prismatic aan voor 90g en hij kon alleen maar codden omdat hij snel weg moest.. stuurt hij er mij maar eentje maar de titel van het bericht had wel "Large prismatic shard [10]". Mensen die andere scammen zijn er gewoon open over een paladin zei "Ja ik moet wel mensen scammen want ik ben holy en dan kan je niet farmen". Als je op het genjuros forum klaagt dan krijg je een forumban voor naming en shaming.
I am 39% addicted to World of Warcraft. What about you?quote:Op dinsdag 11 september 2007 21:27 schreef WyriHaximus het volgende:
I am 62% addicted to World of Warcraft. What about you?
Ik had een flinke tijd geleden zo'n soort addon om enchanter spam in trade tegen te gaan. Normaal gesproken zie je dan zo'n lijst van:quote:Op dinsdag 11 september 2007 14:17 schreef Bootje84 het volgende:
jongens,
weet iemand een bruikbare addon om het tradechannel iets overzichtelijker te maken..? bij mij wordt het continu volgespamd door gasten die hun BS/Alch/LW plans linken..
Laat het ff weten als je het te binneschiet. Klinkt er handigquote:Op woensdag 12 september 2007 09:31 schreef Necrodeath het volgende:
[..]
Ik had een flinke tijd geleden zo'n soort addon om enchanter spam in trade tegen te gaan. Normaal gesproken zie je dan zo'n lijst van:
[2] <Enchanter#1>: WTS Enchants. Chest: 150HP, +6 Stats, 15Spi. Gloves: Haste, Spellhit, Spelldamage (enz enz).
Met die addon zag je dan dit
[2] <Enchanter#1>: WTS [Enchants]
En dan kon je op dat Enchants klikken, alsof het een itemlink was, kreeg je zo'n kadertje te zien met alle enchants die hij verkocht.
Helaas ben ik de naam vergeten van die addon![]()
You are 15% addicted to World of Warcraft.quote:Op woensdag 12 september 2007 00:20 schreef Henkmanz het volgende:
I am 48% addicted to World of Warcraft. What about you?
zoiets zoek ik idd!!quote:Op woensdag 12 september 2007 09:31 schreef Necrodeath het volgende:
[..]
Ik had een flinke tijd geleden zo'n soort addon om enchanter spam in trade tegen te gaan. Normaal gesproken zie je dan zo'n lijst van:
[2] <Enchanter#1>: WTS Enchants. Chest: 150HP, +6 Stats, 15Spi. Gloves: Haste, Spellhit, Spelldamage (enz enz).
Met die addon zag je dan dit
[2] <Enchanter#1>: WTS [Enchants]
En dan kon je op dat Enchants klikken, alsof het een itemlink was, kreeg je zo'n kadertje te zien met alle enchants die hij verkocht.
Helaas ben ik de naam vergeten van die addon![]()
Waarom heb je een caster ring?quote:Op woensdag 12 september 2007 10:09 schreef Reneuh het volgende:
Is de dagger en het zwaard dat ik gebruik een beetje logische keuze? Of kan ik beter dagger/dagger doen?
http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Hellfire&n=Reneuh
Als je snel wil levellen neem je 2 swords en spec je Combat. (Dual wield spec, sword spec, blade flurry etc)quote:Op woensdag 12 september 2007 10:09 schreef Reneuh het volgende:
Is de dagger en het zwaard dat ik gebruik een beetje logische keuze? Of kan ik beter dagger/dagger doen?
http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Hellfire&n=Reneuh
Geen idee, volgens mij heb ik die toen gekocht voor een belachelijk lage prijs. Heb het vooral gedaan voor de stamina.quote:
Hmm, ik had juist combat niet gespecced omdat ik dacht Assassination en Subtlety meer bij mijn rogue passen?quote:Op woensdag 12 september 2007 10:24 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Als je snel wil levellen neem je 2 swords en spec je Combat. (Dual wield spec, sword spec, blade flurry etc)
Klopt, ik vind Subtlety en Assasination ook beter bij een Rogue passen, maar als je puur gaat voor snel levellen, dan is Combat Swords echt het beste.quote:Op woensdag 12 september 2007 10:28 schreef Reneuh het volgende:
Hmm, ik had juist combat niet gespecced omdat ik dacht Assassination en Subtlety meer bij mijn rogue passen?
Ik heb overigens weer een stuk betere gear dan op the armory te zien is. Is nog niet geupdate, maar ik heb nu +200 health weerIk kan alleen nog geen goede shoulderpads vinden die mijn huidige kunnen vervangen.
Tot nog toe welquote:Op woensdag 12 september 2007 09:01 schreef tonks het volgende:
Maar het high end raiden bevalt wel?
7dequote:Op woensdag 12 september 2007 08:41 schreef Mauro het volgende:
Zit nu in het beste Alliance guild bij ons op de server
Samen met DjNivek overigens
Ze hebben gisteren ook maar meteen Anetheron in Mount Hyjal neergehaald. Derde Alliance first op de server op rij
3 bosses vor op het tweede guild van de server.
Cloth met intel en spirit, misschien doet die het wel voor de stamina. Maar dan nog zijn er veel betere dingen voor te vinden.quote:
Reneuh ik zou eens die andere sword vervangen die je nu hebt, op level 40 had ik met me warrior al 2 30 dps swords dus op 49 kun je wel iets beters krijgen dan 28 dps denk ik. Misschien wat vaker een instance gaan doen ofzo?quote:Op woensdag 12 september 2007 10:28 schreef Reneuh het volgende:
[..]
Geen idee, volgens mij heb ik die toen gekocht voor een belachelijk lage prijs. Heb het vooral gedaan voor de stamina.
[..]
Hmm, ik had juist combat niet gespecced omdat ik dacht Assassination en Subtlety meer bij mijn rogue passen?
Ik heb overigens weer een stuk betere gear dan op the armory te zien is. Is nog niet geupdate, maar ik heb nu +200 health weerIk kan alleen nog geen goede shoulderpads vinden die mijn huidige kunnen vervangen.
Lol, jij hebt dezelfde SV-gun als ik ook heb, mooi dingquote:Op woensdag 12 september 2007 12:35 schreef WyriHaximus het volgende:
Dit is best tof, heb dit er van gemaakt voor bij me zelf. Straks maar eens kijken of ik het beter dan dat kan gebruiken.
Iemand een plaatje met een gnome?quote:Op woensdag 12 september 2007 12:39 schreef Henkmanz het volgende:
[..]
Lol, jij hebt dezelfde SV-gun als ik ook heb, mooi ding.
Ziet er niet uit, een gnome met zo'n wapen
Screenie (or it didn't happen)quote:Op woensdag 12 september 2007 12:39 schreef Henkmanz het volgende:
[..]
Lol, jij hebt dezelfde SV-gun als ik ook heb, mooi ding.
Ziet er niet uit, een gnome met zo'n wapen
Heb geen gnome maar zo ziet het er op me troll uit:quote:Op woensdag 12 september 2007 12:45 schreef DikkeSmikkel het volgende:
[..]
Iemand een plaatje met een gnome?Ik heb een gnome nl. en ik wil dat ding.
Kan ik alvast kijken hoe het eruit komt te zien...
Druids zijn okay! Zolang je maar niet, zoals ik een tijdje terug een level 24 sjaak zag, moonfire gaat lopen spammen om iets dood te krijgen. Bear form ftw! Ik heb het grootste gedeelte van mijn level-proces in bear form doorgebracht.quote:Op woensdag 12 september 2007 13:25 schreef Frankeinstein het volgende:
Nou, ik ga ook maar eens beginnen. Tauren Druid wordt het
Hehe, coolquote:Op woensdag 12 september 2007 12:47 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Heb geen gnome maar zo ziet het er op me troll uit:
[[url=http://crossroads.wyrihaximus.net/07.19.07.21.38.54.jpg]afbeelding][/URL]
Bear form? Duurt veel te lang voordat je iets dood hebt. Cat formquote:Op woensdag 12 september 2007 14:06 schreef DikkeSmikkel het volgende:
[..]
Druids zijn okay! Zolang je maar niet, zoals ik een tijdje terug een level 24 sjaak zag, moonfire gaat lopen spammen om iets dood te krijgen. Bear form ftw! Ik heb het grootste gedeelte van mijn level-proces in bear form doorgebracht.
Ik had meestal een paar mobs om me. Dan leef ik langer met bear form.quote:Op woensdag 12 september 2007 14:10 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Bear form? Duurt veel te lang voordat je iets dood hebt. Cat form.
Wat hij zegt, heb zelf een druid tot 52 gelevelled. Toen werd het saaiquote:Op woensdag 12 september 2007 14:10 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Bear form? Duurt veel te lang voordat je iets dood hebt. Cat form.
Tja, ik doe toch liever 1 mob per keer, volgens mij gaat dat uiteindelijk snellerquote:Op woensdag 12 september 2007 14:13 schreef DikkeSmikkel het volgende:
[..]
Ik had meestal een paar mobs om me. Dan leef ik langer met bear form.Maar als je een single mob hebt is cat form idd wel relaxed.
eerste 10 levels als druid zijn echt TE sloom >.>. dan tot level 20 is het redelijk te doen met bear form en vanaf level 20 pewpew als kittehquote:Op woensdag 12 september 2007 15:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik ben trouwens (voor de 7e keer al ofzo) met een Shaman begonnen. Wilde eerst een Druid proberen, maar vind het gewoon geen aarsch aan
Shaman ftw!
Kaz'rogal + Anetheron trash was echt absurd makkelijk, en de bosses waren ook best te doen. (Geen shadowresist @ Kaz'rogal, gewoon keihard nuken...)quote:Op woensdag 12 september 2007 12:06 schreef DjNivek het volgende:
[..]
7de, 3de in de afgelopen 1-2 weken ja
We hebben alleen de first op Leotheras gemist omdat we eerst Fathomlord hadden gedaan. Leotheras hadden we een uurtje na de first kill van de andere guild neer ofzo.
Overigens wel zin in Kaz'rogal, nog een Kazzak baas, met een lekkere tank schild. Can't wait
quote:Op woensdag 12 september 2007 12:45 schreef DikkeSmikkel het volgende:
[..]
Iemand een plaatje met een gnome?Ik heb een gnome nl. en ik wil dat ding.
Kan ik alvast kijken hoe het eruit komt te zien...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |