Als je er gelijk bijzegt wat er volgens jouw niet echt goed werkt kan er naar gekeken wordenquote:Op zaterdag 8 september 2007 18:20 schreef Mindcracker het volgende:
Hey, ik zie nu net pas dat Fok! ook een tread heeft van WoW
Zelf speel ik ook af en toe WoW, op de server Lightningsblade. In de introductiepost staat een pagina waarin staat welke spelers op welke servers spelen maar het werkt niet echt. Ik vroeg me af wie spelen er nog meer op Lightningsblade? Alliance / Horde..
Als nou gewoon zegt dat je een knuffel wilt kan er over gepraat wordenquote:Op zaterdag 8 september 2007 18:09 schreef tonks het volgende:
Ik stop er toch mee! wat medeleven is welkom!
Zal er binnenkort naar kijkenquote:Op zaterdag 8 september 2007 18:48 schreef Mindcracker het volgende:
Nou ten eerste was die nogal onoverzichtelijk, toen dacht ik laat ik alleen alliance players bekijken ook dat mocht niet werken. Vervolgens geprobeerd om alleen Horde/Alliance op de server Lightningsblade te bekijken maar dat werkte ook niet .. Sorry voor mijn onduidelijkheid
mijn pijpbeurtenquote:Op zaterdag 8 september 2007 18:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Je leven als Cairne's bipsvriendje?
Wat heb je, Alliance of Horde? En class/race?quote:Op zaterdag 8 september 2007 21:26 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Mekker niet dat is iedereen geweest![]()
Troll Rogue (Was zeker nog niet helemaal duidelijkquote:Op zaterdag 8 september 2007 21:29 schreef Naehin het volgende:
[..]
Wat heb je, Alliance of Horde? En class/race?
ik kan hem in iedergeval niet makenquote:Op zaterdag 8 september 2007 21:32 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Troll Rogue (Was zeker nog niet helemaal duidelijk.)
* WyriHaximus gaat zitten wachten op 1 of andere opmerking dat hij beter een andere comba had kunnen kiezen of dat zijn class een noob class is.
Neen, ik heb ook een rogue. Heb ook nog een paar andere classes maar ik vind de rogue zeker één van de leukste classes om mee te spelen. Snelle kills en leuk voor pvp.quote:Op zaterdag 8 september 2007 21:32 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Troll Rogue (Was zeker nog niet helemaal duidelijk.)
* WyriHaximus gaat zitten wachten op 1 of andere opmerking dat hij beter een andere comba had kunnen kiezen of dat zijn class een noob class is.
Haha gezelligquote:Op zaterdag 8 september 2007 21:40 schreef Hanstin het volgende:
[..]
ik kan hem in iedergeval niet maken![]()
ik zat tenslotten bij je op de server als zelfde class
lol en ik maar denken dat er zon soort opmerking aan zou komenquote:Op zaterdag 8 september 2007 21:41 schreef Naehin het volgende:
[..]
Neen, ik heb ook een rogue. Heb ook nog een paar andere classes maar ik vind de rogue zeker één van de leukste classes om mee te spelen. Snelle kills en leuk voor pvp.
I'm in hell allready living with those stinky huntards!quote:Op zaterdag 8 september 2007 21:54 schreef glremme het volgende:
Damn you Wyrihaximus, damn you to hell!
Huntards ftwquote:Op zaterdag 8 september 2007 21:57 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
I'm in hell allready living with those stinky huntards!![]()
klikjequote:Op zaterdag 8 september 2007 21:45 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Haha gezellig. Welk race?
[..]
lol en ik maar denken dat er zon soort opmerking aan zou komen.
Nee rogue is zeker leuk om te spelen. Vooral het sneaken is altijd leuk in steden en alles
![]()
Hoezo dat? Je bent pas begonnen...quote:Op zaterdag 8 september 2007 18:09 schreef tonks het volgende:
Ik stop er toch mee! wat medeleven is welkom!
Ik speel al 1,5 jaar ofzoquote:Op zaterdag 8 september 2007 22:26 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Hoezo dat? Je bent pas begonnen...![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |