Hier ist-ie een weekje kapot geweest maar recentelijk doet-ie het weer (paar weken).quote:Op vrijdag 7 september 2007 13:20 schreef Reneuh het volgende:
Ding 48
Is The Armory down? Mijn profiel wordt nu al heel lang niet meer geupdate. Ik heb het dus over de Europese Armory.
Ik heb alledrie die whelplings. In the wetlands heb ik er maar 5 minuten over gedaan om zo'n ding te vinden. De emerald iets langer (2 dagen) maar de dark... OMG... Ik denk dat ik wel 10000 van die krengen heb gekilled voordat ie dropte >.<quote:Op vrijdag 7 september 2007 12:22 schreef DikkeSmikkel het volgende:
Ik ben 's avonds The Wetlands aan het uitroeien voor een Tiny Crimson Whelpling. So far nothing. Maar ik heb er nog maar een totaal van 600 omliggen volgens mij.Mijn Hyacinth Macaw en First Mate Hat duurde ook 4 dagen.
Ligt aan de server ja. Als ik de server waar mijn horde char zit vergelijk met die van mijn alliance char is mijn 'alliance server' veel leuker. Hiervoor had ik mijn horde char op een andere server en deze server was qua publiek weer enigszins te vergelijken met mijn 'alliance server'.quote:Op woensdag 5 september 2007 09:15 schreef vic10us het volgende:
Was een tijd geleden samen met een vriend begonnen met horde na lang alliance gespeelt te hebben.
En ik moet zeggen horde is veel leuker te spelen als alliance. Mensen zijn vriendelijker (kan aan server liggen) etc.
Ga dan wat nuttigs met je tijd doenquote:Op vrijdag 7 september 2007 16:23 schreef Mauro het volgende:
[..]
Ik heb alledrie die whelplings. In the wetlands heb ik er maar 5 minuten over gedaan om zo'n ding te vinden. De emerald iets langer (2 dagen) maar de dark... OMG... Ik denk dat ik wel 10000 van die krengen heb gekilled voordat ie dropte >.<
motes farmen bijvoorbeeldquote:Op vrijdag 7 september 2007 16:43 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ga dan wat nuttigs met je tijd doen.
Of ga voor ingame nageslacht zorgen kun je die je klusjes laten doenquote:
dat moet een punt worden voor de nieuwe expansie!quote:Op vrijdag 7 september 2007 18:17 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Of ga voor ingame nageslacht zorgen kun je die je klusjes laten doen,
Dat idee heb ik nou ook. Je komt ze ook tegen in de wat oudere spellen zoals Starcraft of Quake3 en de sfeer is gewoon klote. Er lopen vast goeie spelers rond maar het meerendeel is gewoon vreselijk irritant en mag van mij z'n eigen oostblokserver krijgen.quote:Op vrijdag 7 september 2007 16:30 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
In mijn ervaring zijn vooral servers met veel Oost Europeanen wat minder 'relaxed'.
Dan hoop ik maar dat het bij mij andersom is. Ik heb nu al 3 dagen gefarmed maar ik sta nog steeds met lege handen.quote:Op vrijdag 7 september 2007 16:23 schreef Mauro het volgende:
[..]
Ik heb alledrie die whelplings. In the wetlands heb ik er maar 5 minuten over gedaan om zo'n ding te vinden. De emerald iets langer (2 dagen) maar de dark... OMG... Ik denk dat ik wel 10000 van die krengen heb gekilled voordat ie dropte >.<
Alles wat over het algemeen niet west europees is is gewoon kutquote:Op zaterdag 8 september 2007 02:12 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat idee heb ik nou ook. Je komt ze ook tegen in de wat oudere spellen zoals Starcraft of Quake3 en de sfeer is gewoon klote. Er lopen vast goeie spelers rond maar het meerendeel is gewoon vreselijk irritant en mag van mij z'n eigen oostblokserver krijgen.
Wat heb je daar in hemelsnaam aan?quote:Op zaterdag 8 september 2007 09:58 schreef DikkeSmikkel het volgende:
[..]
Dan hoop ik maar dat het bij mij andersom is. Ik heb nu al 3 dagen gefarmed maar ik sta nog steeds met lege handen.Wel dropte er gister Manual: Strong Anti-Venom die ook nog op mijn lijstje stond dus ja, toch nog iets...
![]()
Niets, maar ik train graag mijn professions tot the max.quote:Op zaterdag 8 september 2007 11:47 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Wat heb je daar in hemelsnaam aan?![]()
Griekeland niet. dat sowieso niet. Zweden wel.quote:Op zaterdag 8 september 2007 10:26 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Alles wat over het algemeen niet west europees is is gewoon kut. Heel skandinavie, nederland, belgie, duitsland, franksrijk, ierland, spanje, UK is over het algemeen wel relaxed
.
UAE is al helemaal kut net als chinesen (want die zeggen niks)quote:Op zaterdag 8 september 2007 12:45 schreef tonks het volgende:
[..]
Griekeland niet. dat sowieso niet. Zweden wel.
Ik ben ooit door een Chinees gewhispered. Ik dus vrolijk ni hao terugroepen maar toen kwam ik er dus niet echt hard meer vanaf. Nouja /ignore ftw...quote:Op zaterdag 8 september 2007 12:54 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
UAE is al helemaal kut net als chinesen (want die zeggen niks)![]()
Die chinezen uit mijn guild typen met hun eigen characters, die ik dus niet kan lezen, zie je heel de tijd een guildchat met niks erin zeg maarquote:Op zaterdag 8 september 2007 12:54 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
UAE is al helemaal kut net als chinesen (want die zeggen niks)![]()
Haha, ja /ignore is altijd handigquote:Op zaterdag 8 september 2007 13:12 schreef DikkeSmikkel het volgende:
[..]
Ik ben ooit door een Chinees gewhispered. Ik dus vrolijk ni hao terugroepen maar toen kwam ik er dus niet echt hard meer vanaf. Nouja /ignore ftw...
Rofl doe datquote:Op zaterdag 8 september 2007 13:50 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Die chinezen uit mijn guild typen met hun eigen characters, die ik dus niet kan lezen, zie je heel de tijd een guildchat met niks erin zeg maarBest gaar. Zal wel eens een screenie maken
![]()
Op mijn server zijn we wel de beste guild op 1 ander naquote:Op zaterdag 8 september 2007 14:07 schreef tonks het volgende:
Waarom zou je in een chinesen guild gaan. die gasten zien maar de helft toch? Whipefest ftw
Zolgens mij staat dat in de OPquote:Op zaterdag 8 september 2007 16:27 schreef Mr.Cooper het volgende:
Ik heb sinds gister een Laptop, weet iemand waar ik snel alle nieuwe Patches in een keer kan downloaden?
Als je er gelijk bijzegt wat er volgens jouw niet echt goed werkt kan er naar gekeken wordenquote:Op zaterdag 8 september 2007 18:20 schreef Mindcracker het volgende:
Hey, ik zie nu net pas dat Fok! ook een tread heeft van WoW
Zelf speel ik ook af en toe WoW, op de server Lightningsblade. In de introductiepost staat een pagina waarin staat welke spelers op welke servers spelen maar het werkt niet echt. Ik vroeg me af wie spelen er nog meer op Lightningsblade? Alliance / Horde..
Als nou gewoon zegt dat je een knuffel wilt kan er over gepraat wordenquote:Op zaterdag 8 september 2007 18:09 schreef tonks het volgende:
Ik stop er toch mee! wat medeleven is welkom!
Zal er binnenkort naar kijkenquote:Op zaterdag 8 september 2007 18:48 schreef Mindcracker het volgende:
Nou ten eerste was die nogal onoverzichtelijk, toen dacht ik laat ik alleen alliance players bekijken ook dat mocht niet werken. Vervolgens geprobeerd om alleen Horde/Alliance op de server Lightningsblade te bekijken maar dat werkte ook niet .. Sorry voor mijn onduidelijkheid
mijn pijpbeurtenquote:Op zaterdag 8 september 2007 18:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Je leven als Cairne's bipsvriendje?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |