Ja, lekker kinderen slachten. Dat zal het goed doen bij de soccer moms. En nog 1 miljoen punten ervoor krijgen ook.quote:
The popequote:
Haha leuk tochquote:Op maandag 3 september 2007 20:22 schreef Slappy het volgende:
[afbeelding]
Begin ik met nieuwe charchter krijg je van die maffe horde lui die vanaf dak de boel lopen te beschieten
Als je magtheridon killed en je zn hoofd inlevert krijgt iedereen in hellfire die buff.quote:Op maandag 3 september 2007 20:35 schreef WyriHaximus het volgende:
Haha leuk toch!
[img=578xnull]http://crossroads.wyrihaximus.net/09.03.07.20.30.17.jpg[/img]
Hmmm wat is dat nou weer voor buff. Iemand een idee hoe ik er aan kom?
Tsja doe niet echt end game behalve karaquote:Op maandag 3 september 2007 20:42 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Misschien heeft iemand een zekere boss afgemaakt?
Had wel het vermoeden jaquote:Op maandag 3 september 2007 20:43 schreef Gloeidoos het volgende:
[..]
Als je magtheridon killed en je zn hoofd inlevert krijgt iedereen in hellfire die buff.
QFT.quote:Op dinsdag 4 september 2007 08:35 schreef HSG-BOMBER het volgende:
tvptje
http://www.wowhead.com/?npc=21108quote:Op dinsdag 4 september 2007 11:17 schreef Black-Hole het volgende:
Wie weet hier een goede plek om Fel Hide te farmen naast de Arklon Ruins in Netherstorm?
gewoon lekker doorquesten in Nagrand dan naar Blade Edge en Netherstorm en SMV bewaren voor als je 70 bent (en een flying mount hebt) en veel gold verdienen aan de questen daarzoquote:Op dinsdag 4 september 2007 12:08 schreef vogelkooi het volgende:
ben level 66 en moet eiglijk alle quetsten in nargrand nog doen, en heb in blade edge pas enkle gedaan, waar zal ik heen gaan?
En dat ik op level 70 trug kom om per q 10g te krijgen? Of is er een andere methode beter.
quote:Op dinsdag 4 september 2007 22:08 schreef Evertjan het volgende:
[..]
gewoon lekker doorquesten in Nagrand dan naar Blade Edge en Netherstorm en SMV bewaren voor als je 70 bent (en een flying mount hebt) en veel gold verdienen aan de questen daarzo
"Kunt" mag ook niet.quote:Op dinsdag 4 september 2007 21:24 schreef WyriHaximus het volgende:
Heh owja dat zit ook nog in wow ja. Zij een tijdje altijd jap ipv yup maar dat werd weg gefilterd. Zo irritant
![]()
Vooral leuk met AV weekend, 1 epic per dagquote:Op dinsdag 4 september 2007 23:40 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Tering, nooit geweten dat Alterac Valley zo tof wasDernet 7 achter mekaar gedaan, 6 gewonnen 1 verloren, en 2110 honor erbij
Waarom heb je zo raar gedaan?quote:Op woensdag 5 september 2007 09:50 schreef Baret-V2 het volgende:
i'm back!
Dat was me neef die dacht lollig te zijn, je bedoelt toch de reden dat ik geband ben he?quote:
Me neef dus.quote:Op woensdag 5 september 2007 09:52 schreef tonks het volgende:
Ja al die topics enzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |