Een filter ofzo?quote:Op dinsdag 11 september 2007 14:17 schreef Bootje84 het volgende:
jongens,
weet iemand een bruikbare addon om het tradechannel iets overzichtelijker te maken..? bij mij wordt het continu volgespamd door gasten die hun BS/Alch/LW plans linken..
Ik heb er nog nooit van gehoord, van zo'n add on, en ik speel WoW al een paar jaartjes. Maar nu moet ik toegeven dat ik niet echt van de add-ons ben, dus misschien bestaat ie wel maar heb ik er gewoon nooit van gehoord.quote:
Welke server is dit? Wij (Horde) hebben ook zon guild op de server, maar die staan volgens mij geen alliances op te wachten..quote:Op maandag 10 september 2007 22:51 schreef glremme het volgende:
[..]
Is Veni Vidi Vici niet die guild die een half uur voor een instance staat om te ganken? << Of is dat Adrastus III.
Skullcrusher EUquote:Op dinsdag 11 september 2007 17:54 schreef Mindcracker het volgende:
[..]
Welke server is dit? Wij (Horde) hebben ook zon guild op de server, maar die staan volgens mij geen alliances op te wachten..
OT, maar lol !quote:Op dinsdag 11 september 2007 17:59 schreef tonks het volgende:
Genjuros de server waar ik op speel(de) is echt helemaal naar de kloten. Elke dag word er nu gescammed (enchanting scams etc) zelf ook bijna gescammed in een "Cod scam" (Iemand bood 10x large prismatic aan voor 90g en hij kon alleen maar codden omdat hij snel weg moest.. stuurt hij er mij maar eentje maar de titel van het bericht had wel "Large prismatic shard [10]". Mensen die andere scammen zijn er gewoon open over een paladin zei "Ja ik moet wel mensen scammen want ik ben holy en dan kan je niet farmen". Als je op het genjuros forum klaagt dan krijg je een forumban voor naming en shaming.
I am 39% addicted to World of Warcraft. What about you?quote:Op dinsdag 11 september 2007 21:27 schreef WyriHaximus het volgende:
I am 62% addicted to World of Warcraft. What about you?
Ik had een flinke tijd geleden zo'n soort addon om enchanter spam in trade tegen te gaan. Normaal gesproken zie je dan zo'n lijst van:quote:Op dinsdag 11 september 2007 14:17 schreef Bootje84 het volgende:
jongens,
weet iemand een bruikbare addon om het tradechannel iets overzichtelijker te maken..? bij mij wordt het continu volgespamd door gasten die hun BS/Alch/LW plans linken..
Laat het ff weten als je het te binneschiet. Klinkt er handigquote:Op woensdag 12 september 2007 09:31 schreef Necrodeath het volgende:
[..]
Ik had een flinke tijd geleden zo'n soort addon om enchanter spam in trade tegen te gaan. Normaal gesproken zie je dan zo'n lijst van:
[2] <Enchanter#1>: WTS Enchants. Chest: 150HP, +6 Stats, 15Spi. Gloves: Haste, Spellhit, Spelldamage (enz enz).
Met die addon zag je dan dit
[2] <Enchanter#1>: WTS [Enchants]
En dan kon je op dat Enchants klikken, alsof het een itemlink was, kreeg je zo'n kadertje te zien met alle enchants die hij verkocht.
Helaas ben ik de naam vergeten van die addon![]()
You are 15% addicted to World of Warcraft.quote:Op woensdag 12 september 2007 00:20 schreef Henkmanz het volgende:
I am 48% addicted to World of Warcraft. What about you?
zoiets zoek ik idd!!quote:Op woensdag 12 september 2007 09:31 schreef Necrodeath het volgende:
[..]
Ik had een flinke tijd geleden zo'n soort addon om enchanter spam in trade tegen te gaan. Normaal gesproken zie je dan zo'n lijst van:
[2] <Enchanter#1>: WTS Enchants. Chest: 150HP, +6 Stats, 15Spi. Gloves: Haste, Spellhit, Spelldamage (enz enz).
Met die addon zag je dan dit
[2] <Enchanter#1>: WTS [Enchants]
En dan kon je op dat Enchants klikken, alsof het een itemlink was, kreeg je zo'n kadertje te zien met alle enchants die hij verkocht.
Helaas ben ik de naam vergeten van die addon![]()
Waarom heb je een caster ring?quote:Op woensdag 12 september 2007 10:09 schreef Reneuh het volgende:
Is de dagger en het zwaard dat ik gebruik een beetje logische keuze? Of kan ik beter dagger/dagger doen?
http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Hellfire&n=Reneuh
Als je snel wil levellen neem je 2 swords en spec je Combat. (Dual wield spec, sword spec, blade flurry etc)quote:Op woensdag 12 september 2007 10:09 schreef Reneuh het volgende:
Is de dagger en het zwaard dat ik gebruik een beetje logische keuze? Of kan ik beter dagger/dagger doen?
http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Hellfire&n=Reneuh
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |