MC v2.0?quote:Op woensdag 5 september 2007 14:37 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Ach niemand komt ook in MC v2.0 en die is ook ontworpen.
hier zie je het beterquote:Op donderdag 6 september 2007 10:55 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
http://youtube.com/watch?v=qK7m4g3uk5s
Hehe had niet gekekenquote:Op donderdag 6 september 2007 11:00 schreef Hanstin het volgende:
[..]
hier zie je het beter
http://youtube.com/watch?v=jyLb9SomqKA
arthas at the end
heb je wel zo'n flash player geinstaleerd?quote:Op donderdag 6 september 2007 11:34 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Hehe had niet gekeken. Zit op me werk en ging er van uit dat me search goed was gegaan
. (Youtube werkwel alleen de streams niet
.)
Is inmiddels gelukt. Binnen no time van lvl 46 naar 47 gedingt. De quest met de Divino matic rod is bruutquote:Op maandag 3 september 2007 14:29 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ja, zoek es wat rond in Gadgetzan en dat huisje aan de kust (in het noordoosten van Tanaris) voor questsJe zult er zeker een stuk of 4 kunnen vinden. En daarna kun je lekker instance doen
Tenzij je level 70 bent. Dan heb je die bar toch niet meer...quote:Op donderdag 6 september 2007 21:42 schreef Reneuh het volgende:
Overigens, het is dus aan te raden om, als je uitlogt, dit te doen in een stad, bijvoorbeeld Ironforge, want dan krijg je toch zo'n blauwe xp bar? Dat gaat een stuk sneller![]()
Daar kom je wel wat laat achter, dat kan in elke inn.quote:Op donderdag 6 september 2007 21:42 schreef Reneuh het volgende:
[..]
Overigens, het is dus aan te raden om, als je uitlogt, dit te doen in een stad, bijvoorbeeld Ironforge, want dan krijg je toch zo'n blauwe xp bar? Dat gaat een stuk sneller![]()
UIteraard, werk als web developer. Zou wel heel lomp zijn als ik dat er niet op hebquote:Op donderdag 6 september 2007 11:41 schreef Hanstin het volgende:
[..]
heb je wel zo'n flash player geinstaleerd?
Nieuwe expansion: Wrath of the Lich King is al aangekonding. Er is echter nog geen datum gezet. XP bar gaan we weer nodig hebben.quote:Op donderdag 6 september 2007 22:24 schreef DikkeSmikkel het volgende:
[..]
Tenzij je level 70 bent. Dan heb je die bar toch niet meer...
Ach dat zien we dan wel weerquote:Op vrijdag 7 september 2007 12:51 schreef Naehin het volgende:
[..]
Nieuwe expansion: Wrath of the Lich King is al aangekonding. Er is echter nog geen datum gezet. XP bar gaan we weer nodig hebben.
Hier ist-ie een weekje kapot geweest maar recentelijk doet-ie het weer (paar weken).quote:Op vrijdag 7 september 2007 13:20 schreef Reneuh het volgende:
Ding 48
Is The Armory down? Mijn profiel wordt nu al heel lang niet meer geupdate. Ik heb het dus over de Europese Armory.
Ik heb alledrie die whelplings. In the wetlands heb ik er maar 5 minuten over gedaan om zo'n ding te vinden. De emerald iets langer (2 dagen) maar de dark... OMG... Ik denk dat ik wel 10000 van die krengen heb gekilled voordat ie dropte >.<quote:Op vrijdag 7 september 2007 12:22 schreef DikkeSmikkel het volgende:
Ik ben 's avonds The Wetlands aan het uitroeien voor een Tiny Crimson Whelpling. So far nothing. Maar ik heb er nog maar een totaal van 600 omliggen volgens mij.Mijn Hyacinth Macaw en First Mate Hat duurde ook 4 dagen.
Ligt aan de server ja. Als ik de server waar mijn horde char zit vergelijk met die van mijn alliance char is mijn 'alliance server' veel leuker. Hiervoor had ik mijn horde char op een andere server en deze server was qua publiek weer enigszins te vergelijken met mijn 'alliance server'.quote:Op woensdag 5 september 2007 09:15 schreef vic10us het volgende:
Was een tijd geleden samen met een vriend begonnen met horde na lang alliance gespeelt te hebben.
En ik moet zeggen horde is veel leuker te spelen als alliance. Mensen zijn vriendelijker (kan aan server liggen) etc.
Ga dan wat nuttigs met je tijd doenquote:Op vrijdag 7 september 2007 16:23 schreef Mauro het volgende:
[..]
Ik heb alledrie die whelplings. In the wetlands heb ik er maar 5 minuten over gedaan om zo'n ding te vinden. De emerald iets langer (2 dagen) maar de dark... OMG... Ik denk dat ik wel 10000 van die krengen heb gekilled voordat ie dropte >.<
motes farmen bijvoorbeeldquote:Op vrijdag 7 september 2007 16:43 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ga dan wat nuttigs met je tijd doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |