Ik ken nog wel een houthandelaar....quote:Op zondag 2 september 2007 01:44 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
'k Heb zin in een bos hout bij mij voor de deur.....wie kan leveren?
Soury vast welquote:Op zondag 2 september 2007 01:44 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Houtquote:Op zondag 2 september 2007 01:44 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ah, jij hebt vaker met dat bijltje gehakt? Enne, vielen er spaanders?quote:Op zondag 2 september 2007 01:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik ken nog wel een houthandelaar....
of praatpaaltjes ?quote:Op zondag 2 september 2007 01:45 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
wat beveel jij aan, takkewijven?
Mwah... het is wel een lekker dingquote:Op zondag 2 september 2007 01:46 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ah, jij hebt vaker met dat bijltje gehakt? Enne, vielen er spaanders?
Komt die vaak je kachel opstoken ?quote:Op zondag 2 september 2007 01:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik ken nog wel een houthandelaar....
en je was het niet zelf toevallig?quote:Op zondag 2 september 2007 01:48 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik had er laatst eentje die terug aan het praten was.......schrikken![]()
how come?quote:Op zondag 2 september 2007 01:52 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dag kerel van me, niets gevangen........op de valreep een miskleun
Zit je naar de streamlocks te kijken ofzo ??quote:
issie bi?quote:Op zondag 2 september 2007 01:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mwah... het is wel een lekker ding
3 glazen is ook niet genoeg hequote:Op zondag 2 september 2007 01:55 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Weer drie glazen wijn geïnvesteerd in geen rendementvol doel![]()
Oh... je had geëdit... het was 4.... vorig jaar en dit jaarquote:Op zondag 2 september 2007 01:53 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Zit je naar de streamlocks te kijken ofzo ??
goed toch, een beetje slijmen bij vrouwen, echt niet, ik zeik ze (ook) liever af, als ze dan nog mee willen zie ik wel verderquote:Op zondag 2 september 2007 01:54 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik ben (nee nee, niet ik heb) een botte directe lul![]()
3 glazen wijn is ook niet voldoende om iemand dronken genoeg te krijgen om te willen neuken...quote:Op zondag 2 september 2007 01:55 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Weer drie glazen wijn geïnvesteerd in geen rendementvol doel![]()
Ach, het is alweer bijna een nieuw jaarquote:Op zondag 2 september 2007 01:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh... je had geëdit... het was 4.... vorig jaar en dit jaar
Aardig familietrekje......moeders had er vaak problemen mee.quote:Op zondag 2 september 2007 01:59 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
goed toch, een beetje slijmen bij vrouwen, echt niet, ik zeik ze (ook) liever af, als ze dan nog mee willen zie ik wel verder![]()
ff vraagje, hoeveel heb jij nodig?quote:Op zondag 2 september 2007 01:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
3 glazen wijn is ook niet voldoende om iemand dronken genoeg te krijgen om te willen neuken...
Je had beter moeten weten![]()
Neuh laat maar... die 2de keer had ik al niet moeten doen, dus een 3de keer komt sowieso niet.quote:Op zondag 2 september 2007 01:59 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ach, het is alweer bijna een nieuw jaar![]()
Aan hoeveel glazen denk jij danquote:Op zondag 2 september 2007 01:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
3 glazen wijn is ook niet voldoende om iemand dronken genoeg te krijgen om te willen neuken...
Je had beter moeten weten![]()
Dat ligt er aan wie er tegenover me zit.... sommigen kan ik het nuchter zelfs mee doen, en anderen mogen nog niet in de buurt komen als ik rondom dronken benquote:
ja, maar die pistte ook te vaak naast de pot, de hoer verdiende niet beterquote:Op zondag 2 september 2007 02:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Aardig familietrekje......moeders had er vaak problemen mee.
Sorry, zat ff de streams te kijkenquote:Op zondag 2 september 2007 02:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat ligt er aan wie er tegenover me zit.... sommigen kan ik het nuchter zelfs mee doen, en anderen mogen nog niet in de buurt komen als ik rondom dronken ben
Ja, zucht........dat was een slecht verdienende hoer.....afijn, RIP...quote:Op zondag 2 september 2007 02:06 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ja, maar die pistte ook te vaak naast de pot, de hoer verdiende niet beter
quote:Op zondag 2 september 2007 02:01 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Aan hoeveel glazen denk jij dan![]()
quote:Op zondag 2 september 2007 02:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
![]()
![]()
Zulke gevallen kan ook geen alcohol tegenop
Off-topicquote:Op zondag 2 september 2007 02:12 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Teringzooi zeg, wordt het weer een beetje leuk, krijgen we weer een lock
Weltruste Veulenquote:
Niet te geloven hoor. In de 35 minuten dat ik weer achter de pc zit heb ik amper 10 minuten echte streams mogen zien.quote:Op zondag 2 september 2007 02:10 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
![]()
maar gelukkig hebben we nog streamlocks![]()
Neequote:Op zondag 2 september 2007 02:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
mmmm lekker, doe es een beetje harder!
Kneuzen achter de knoppen! Je zou toch denken dat ze dan de streams op de kamer zouden kunnen zetten, maar ach......quote:Op zondag 2 september 2007 02:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Niet te geloven hoor. In de 35 minuten dat ik weer achter de pc zit heb ik amper 10 minuten echte streams mogen zien.
Leuk voor mensen die op zaterdag een dagje willen kijkenquote:Op zondag 2 september 2007 02:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Niet te geloven hoor. In de 35 minuten dat ik weer achter de pc zit heb ik amper 10 minuten echte streams mogen zien.
Wrom??quote:Op zondag 2 september 2007 02:17 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Doe es niet zo dwars.....wees eens een beetje meegaand en lief
't Is altijd al op buiten geweest, dus dat is niet veranderd. Ik verbaas me gewoon over de lengte en hoeveelheid. Het is ook niet eens meer om Brian of Huub te beschermen, zoals de redactie hier eens schreef. Het is gewoon angsthazerig gepruts.quote:Op zondag 2 september 2007 02:16 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Kneuzen achter de knoppen! Je zou toch denken dat ze dan de streams op de kamer zouden kunnen zetten, maar ach......
hoihi. ja, echt heel vervelend. een beetje overdreven.quote:Op zondag 2 september 2007 02:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja maar goed, vanavond was hier ook weer zo'n dom ei dat heeft zitten bellen omdat men huub gedrogeerd zou hebbenquote:Op zondag 2 september 2007 02:18 schreef Disana het volgende:
[..]
't Is altijd al op buiten geweest, dus dat is niet veranderd. Ik verbaas me gewoon over de lengte en hoeveelheid. Het is ook niet eens meer om Brian of Huub te beschermen, zoals de redactie hier eens schreef. Het is gewoon angsthazerig gepruts.
Jij wil meer als ikquote:
Hoiquote:Op zondag 2 september 2007 02:20 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hoihi. ja, echt heel vervelend. een beetje overdreven.
Je meent het. Toch niet van hier, he?quote:Op zondag 2 september 2007 02:21 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja maar goed, vanavond was hier ook weer zo'n dom ei dat heeft zitten bellen omdat men huub gedrogeerd zou hebben![]()
Ja, wel van hier, lees maar terug in de COSquote:Op zondag 2 september 2007 02:22 schreef Disana het volgende:
[..]
Je meent het. Toch niet van hier, he?
Ik doe het ook nooit goed, niet linksom, niet rechtsom en ook niet achterlangs.....ik pasquote:Op zondag 2 september 2007 02:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Jij wil meer als ikdoe, vervolgens doe ik zelfs
en dan is het niet goed??
Zuip toch niet zoveel man![]()
Verstandigquote:Op zondag 2 september 2007 02:24 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik doe het ook nooit goed, niet linksom, niet rechtsom en ook niet achterlangs.....ik pas
Ik geloof je dan maar op je woord. Heb inderdaad wel zoiets gelezen.quote:Op zondag 2 september 2007 02:23 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, wel van hier, lees maar terug in de COS
sssttttquote:Op zondag 2 september 2007 02:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Of zou Hidahootje iedere keer op die server het beeld stil zetten
En dan is die fontein een ingeplakte animatiequote:Op zondag 2 september 2007 02:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Of zou Hidahootje iedere keer op die server het beeld stil zetten
Ik kan er niet bji dat mensen met zo weinig verstand wel genoeg geld voor een internet aansluiting hebbenquote:Op zondag 2 september 2007 02:25 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik geloof je dan maar op je woord. Heb inderdaad wel zoiets gelezen.
Hij kan het opgenomen hebben van de vorige keren he......je weet het nietquote:Op zondag 2 september 2007 02:26 schreef Disana het volgende:
[..]
En dan is die fontein een ingeplakte animatie![]()
Ik ga er vanuit dat het over de TS van [COS #2388] Waar Nattenel aangehouden gaat worden . ging en ik heb niet het idee dat die posts serieus genomen moeten worden.... nieuwe account, 3 posts voordat hij een nieuwe COS maakte en dan ga ik er dus vanuit dat het een (rel)kloon is die een geintje maakt...quote:Op zondag 2 september 2007 02:25 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik geloof je dan maar op je woord. Heb inderdaad wel zoiets gelezen.
quote:Op zondag 2 september 2007 02:26 schreef Disana het volgende:
[..]
En dan is die fontein een ingeplakte animatie![]()
Ooohhh, ja die heb ik wel gelezen. Was in de war, nmns had het over bellers vanwege Huubs vermeende drogering.quote:Op zondag 2 september 2007 02:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik ga er vanuit dat het over de TS van [COS #2388] Waar Nattenel aangehouden gaat worden . ging en ik heb niet het idee dat die posts serieus genomen moeten worden.... nieuwe account, 3 posts voordat hij een nieuwe COS maakte en dan ga ik er dus vanuit dat het een (rel)kloon is die een geintje maakt...
Dacht ik eerst ook niet, totdat hij er later op terug kwam. Inhoudelijk gesprek met hermandad. Toen geloofde ik het wel zeker.quote:Op zondag 2 september 2007 02:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik ga er vanuit dat het over de TS van [COS #2388] Waar Nattenel aangehouden gaat worden . ging en ik heb niet het idee dat die posts serieus genomen moeten worden.... nieuwe account, 3 posts voordat hij een nieuwe COS maakte en dan ga ik er dus vanuit dat het een (rel)kloon is die een geintje maakt...
Met domheid kom je een heel eind tegenwoordig.quote:Op zondag 2 september 2007 02:26 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik kan er niet bji dat mensen met zo weinig verstand wel genoeg geld voor een internet aansluiting hebben![]()
a, ok. Lijkt mij ookquote:Op zondag 2 september 2007 02:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Geef even een seintje bij 41.990 meterquote:Op zondag 2 september 2007 02:28 schreef willem-jozef het volgende:
marathonfinish wordt spannend(ned. 1) nu.
Ja, dat is ook weer waar, kijk naar mijquote:Op zondag 2 september 2007 02:29 schreef Disana het volgende:
[..]
Met domheid kom je een heel eind tegenwoordig.
WTF?quote:Op zondag 2 september 2007 02:21 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja maar goed, vanavond was hier ook weer zo'n dom ei dat heeft zitten bellen omdat men huub gedrogeerd zou hebben![]()
Ja, wij zijn toch maar mooi tot het Fok forum doorgedrongenquote:Op zondag 2 september 2007 02:31 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, dat is ook weer waar, kijk naar mij![]()
Het zwembad, een ouderwets testbeeld, bordje met 'pauze'....quote:Op zondag 2 september 2007 02:36 schreef HiDiHo het volgende:
Ik wil een streamlock usericon, iemand suggesties?
quote:Doos van de politie deed net of ze de Kooi niet kende .
Ik vertelde dat ik zoveel naiviteit de politie niet toe dicht.
Uhhh, wat bedoelt u ?
Dat u best weet wat er in uw dorp gebeurt.
...en de stilte die toen viel was prachtig.
Daarna , ïk ga kijken wat we er aan kunnen doen'."
Doe es een lachende JdMquote:Op zondag 2 september 2007 02:36 schreef HiDiHo het volgende:
Ik wil een streamlock usericon, iemand suggesties?
Ik kan m niet lachend vindenquote:Op zondag 2 september 2007 02:39 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Doe es een lachende JdM
Neuh, als ik effe los wil gaan log ik in als Pumastreamer.quote:Op zondag 2 september 2007 02:34 schreef Leandra het volgende:
Heb je weer een relkoon aangemaakt APK?![]()
Zoals ik al zei: het is een user die na 3 posts al een topic kan aanmaken... volgens mij dus gewoon iemand die juist de draak steekt met dat soort fundamentalisten dat gelijk gaat bellen als ze denken dat Dennis Huub z'n scheerschuim gebruikt heeft... of Nadia "vals" in de camera kijktquote:Op zondag 2 september 2007 02:40 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk wel, is dat dom![]()
![]()
quote:Op zondag 2 september 2007 02:42 schreef APK het volgende:
[..]
Neuh, als ik effe los wil gaan log ik in als Pumastreamer.![]()
Je kunt gelijk hebben, maar ik merk dat het type dat het doet er vooral trots op is en dat de hele wereld het dan ook gelijk moet weten.quote:Op zondag 2 september 2007 02:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zoals ik al zei: het is een user die na 3 posts al een topic kan aanmaken... volgens mij dus gewoon iemand die juist de draak steekt met dat soort fundamentalisten dat gelijk gaat bellen als ze denken dat Dennis Huub z'n scheerschuim gebruikt heeft... of Nadia "vals" in de camera kijkt
haha, onderweg werd snoep uitgedeeld....nog ff, sein volgtquote:Op zondag 2 september 2007 02:34 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ze lopen toch minder hard bij die marathon dan gedacht, had inmiddels al wel een seintje verwacht
Nee... dat zijn de echte losersquote:Op zondag 2 september 2007 02:46 schreef APK het volgende:
Al die lui die 'looser' schrijven, maken die een grapje
zou ik niet doen, bij tbs-verloven gaat het vaak los...quote:Op zondag 2 september 2007 02:42 schreef APK het volgende:
[..]
Neuh, als ik effe los wil gaan log ik in als Pumastreamer.![]()
Heeft iemand al eens aangekaart dat het woord 'looser' een andere betekenis heeft?quote:
Mijn Pumastreamert is zo mak als een pitbulletje.quote:Op zondag 2 september 2007 02:48 schreef willem-jozef het volgende:
zou ik niet doen, bij tbs-verloven gaat het vaak los...
Mwah... ik heb zelf wel eens iets geroepen over schoenveters, maar dat was kennelijk te moeilijk...quote:Op zondag 2 september 2007 02:51 schreef APK het volgende:
[..]
Heeft iemand al eens aangekaart dat het woord 'looser' een andere betekenis heeft?
Ik las trouwens net in de COS dat er misschien wel een ambulance voor het huis staat en dat dat de reden van de streamlock is.![]()
quote:Op zondag 2 september 2007 02:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mwah... ik heb zelf wel eens iets geroepen over schoenveters, maar dat was kennelijk te moeilijk...
Ze speculeren er lekker op los in de COS, en als de streamlock strax voorbij is heb je een kans van 99% dat iedereen braaf in z'n bed ligt en dat we er nooit achterkomen wat er gebeurd is....
Er zit een stel dombo's in die COS, daar krijg ik kramp van in mijn buik. Hoe kunnen in Godsnaam mensen met zo weinig verstand een computer aanzetten en op het Fok forum komen. Ik kan er met mijn pet niet bij.quote:Op zondag 2 september 2007 02:51 schreef APK het volgende:
[..]
Heeft iemand al eens aangekaart dat het woord 'looser' een andere betekenis heeft?
Ik las trouwens net in de COS dat er misschien wel een ambulance voor het huis staat en dat dat de reden van de streamlock is.![]()
Hoe kun je dat nou zeggen. Men vindt over het algemeen juist dat de COS zo is opgeknapt sinds de discussiequote:Op zondag 2 september 2007 02:57 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Er zit een stel dombo's in die COS, daar krijg ik kramp van in mijn buik. Hoe kunnen in Godsnaam mensen met zo weinig verstand een computer aanzetten en op het Fok forum komen. Ik kan er met mijn pet niet bij.![]()
Als je vindt dat ik mijn woorden terug moet nemen, dan doe ik dat terstond....quote:Op zondag 2 september 2007 02:59 schreef Disana het volgende:
[..]
Hoe kun je dat nou zeggen. Men vindt over het algemeen juist dat de COS zo is opgeknapt sinds de discussie![]()
Zijn ze wel ontopicquote:Op zondag 2 september 2007 02:59 schreef Disana het volgende:
[..]
Hoe kun je dat nou zeggen. Men vindt over het algemeen juist dat de COS zo is opgeknapt sinds de discussie![]()
Ik kan er niet bji dat mensen met zo weinig verstand wel genoeg geld voor een internet aansluiting hebbenquote:Op zondag 2 september 2007 02:40 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk wel, is dat dom![]()
![]()
Schaakmatquote:Op zondag 2 september 2007 03:01 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Als je vindt dat ik mijn woorden terug moet nemen, dan doe ik dat terstond....![]()
Ik ga ook zo, denk ik...... misschien...quote:Op zondag 2 september 2007 03:10 schreef Leandra het volgende:
Ik rook nog 1 peuk en dan ga ik eens proberen of ik in de buurt van m'n bed kan komen.... ik zit inmiddels al bijna 1½ uur over die ene Breezer te doen, dus ergens gaat er iets niet goed
Je hebt de logistiek niet op orde.quote:Op zondag 2 september 2007 03:10 schreef Leandra het volgende:
ik zit inmiddels al bijna 1½ uur over die ene Breezer te doen, dus ergens gaat er iets niet goed
Nee vertel mij wat........ ik zit al sinds gisteravond aan t bier, en ik liep net al zo kreupel (niet van de drank overigens) dat ik echt twijfel of ik de trap wel opkomquote:
Kan je al slapen op de mooie rode bank die je gespot hebt?quote:Op zondag 2 september 2007 03:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee vertel mij wat........ ik zit al sinds gisteravond aan t bier, en ik liep net al zo kreupel (niet van de drank overigens) dat ik echt twijfel of ik de trap wel opkom
Nope, die is uit de collectiequote:Op zondag 2 september 2007 03:18 schreef mootie het volgende:
[..]
Kan je al slapen op de mooie rode bank die je gespot hebt?
quote:Op zondag 2 september 2007 03:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nope, die is uit de collectie![]()
En ik heb gisteren (vrijdag) een nieuw matras gekochtdus voorlopig ff geen nieuwe bank
![]()
Neuh... en ik had een megadeal, dus ik ben er dubbel blij meequote:Op zondag 2 september 2007 03:21 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar een lekker matras is ook niet te versmaden
![]()
Het matras ligt heerlijk......quote:Op zondag 2 september 2007 03:22 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Hoe ligt dat matras Leandra? Denk je dat ik er aan zal kunnen wennen?
Je kreeg er gratis een lekker jong ding bij?quote:Op zondag 2 september 2007 03:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Neuh... en ik had een megadeal, dus ik ben er dubbel blij mee
Ik vond De scheepsjongens van Bontekoe spannender.quote:Op zondag 2 september 2007 03:21 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik zit die COS te lezen, het lijkt net een spannend jongensboek al met al
het is wat aan de harde kant (so was I)quote:Op zondag 2 september 2007 03:22 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Hoe ligt dat matras Leandra? Denk je dat ik er aan zal kunnen wennen?
Neuh... hoewel de matrassenknul wel een schatje wasquote:Op zondag 2 september 2007 03:23 schreef mootie het volgende:
[..]
Je kreeg er gratis een lekker jong ding bij?![]()
Je was, toen je het las, een stuk jonger denk ik?quote:Op zondag 2 september 2007 03:24 schreef APK het volgende:
[..]
Ik vond De scheepsjongens van Bontekoe spannender.
Geef mij twee weken de tijd......quote:Op zondag 2 september 2007 03:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het matras ligt heerlijk......![]()
Maar ik denk niet dat jij daar aan gaat wennen, dat matras ligt namelijk op mijn helft![]()
Je bent af en toe gewoon echt wel grappig, maar ja, hoe kan het ook anders.....quote:Op zondag 2 september 2007 03:24 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
het is wat aan de harde kant (so was I)
Het was een perfecte combinatiequote:Op zondag 2 september 2007 03:24 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
het is wat aan de harde kant (so was I)
niet echtquote:Op zondag 2 september 2007 03:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Heh heh. Heb je nog andere, betere, ideeen?
Nee.... mijn matras, mijn helft....... opzouten, je mag al blij zijn als je op de andere helft mag liggenquote:Op zondag 2 september 2007 03:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Geef mij twee weken de tijd......![]()
Ongeveer dezelfde leeftijd als jij toen je het las, denk ik.quote:Op zondag 2 september 2007 03:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Je was, toen je het las, een stuk jonger denk ik?
quote:Op zondag 2 september 2007 03:34 schreef willem-jozef het volgende:
liedje
http://nl.youtube.com/watch?v=C9c5otT-RUA
Truste schatquote:Op zondag 2 september 2007 03:34 schreef Leandra het volgende:
Anyway, sigaret op, Breezer op... nu een poging trap op.
Truste all![]()
![]()
Welterusten Leandra.quote:Op zondag 2 september 2007 03:34 schreef Leandra het volgende:
Truste all![]()
![]()
Netterquote:
Zat bij mij ongeveer in dezelfde periode als "De negerhut van oom Tom". Daarna kwamen de boekjes van Commissaris Achterberg en Arie Roos, Jan Prins en Bob Evers......quote:Op zondag 2 september 2007 03:31 schreef APK het volgende:
[..]
Ongeveer dezelfde leeftijd als jij toen je het las, denk ik.
truste, sleep wellll in je kakelverse nestquote:Op zondag 2 september 2007 03:34 schreef Leandra het volgende:
Truste all![]()
![]()
Sweet dreams meis.....quote:Op zondag 2 september 2007 03:34 schreef Leandra het volgende:
Truste all![]()
![]()
Ga es even iemand anders bashen, wil je? Ben hier even serieus en op niveau bezigquote:Op zondag 2 september 2007 03:40 schreef willem-jozef het volgende:
[quote]Op zondag 2 september 2007 03:37 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Zat bij mij ongeveer in dezelfde periode als "De nepkut van oom Tom". Daarna kwamen de boekjes van Commissaris Achterwerk en Arie Roosjeruik , Jan Prinsenpaard en Bob Zwezerik......
[/quote
sorry paquote:Op zondag 2 september 2007 03:42 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ga es even iemand anders bashen, wil je? Ben hier even serieus en op niveau bezig
Ik weet niet meer wat mijn eerste waren. Wel weet ik dat ik tot mijn zestiende boeken heb "gevreten". Drie, vier, vijf in de week, stiekem in bed met nachtlichtje aan en uit bij onraad.quote:Op zondag 2 september 2007 03:46 schreef Disana het volgende:
Mijn eerste 'echte boeken' waren Bambi en Tarzan.
Ha ha, precies zoals ik. Maar hoe vaak ik niet op het matje moest komen omdat ik weer betrapt was...quote:Op zondag 2 september 2007 03:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik weet niet meer wat mijn eerste waren. Wel weet ik dat ik tot mijn zestiende boeken heb "gevreten". Drie, vier, vijf in de week, stiekem in bed met nachtlichtje aan en uit bij onraad.
quote:Op zondag 2 september 2007 03:52 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
In het knekelhuis, dankzij de tootsies
Slaap kindje slaapquote:
hee pa, was effe de piepers a h afgieten..quote:Op zondag 2 september 2007 04:01 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Doe es een leuk liedje?
Ik wil weer streams, volgens mij doen ze het erom, lezen de COSsen en liggen dubbel daar van het lachen.quote:
Goeie ouwe tijd.quote:Op zondag 2 september 2007 04:09 schreef willem-jozef het volgende:
jagger
[..]
hee pa, was effe de piepers a h afgieten..
http://www.youtube.com/watch?v=AhSbaiUF3OQ
Ja, leuk gedicht van mij he.quote:Op zondag 2 september 2007 04:11 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik wil weer streams, volgens mij doen ze het erom, lezen de COSsen en liggen dubbel daar van het lachen.
truste ouwe, ik eet nog ff m'n muesli op en ga dan ookquote:Op zondag 2 september 2007 04:18 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ja, tijd om te gaan pitten. Morgen weer laat dag!
Doeg allemaal![]()
![]()
Fijne zondag.......doe iets leuks en maak niet weer al je zakgeld op!!quote:Op zondag 2 september 2007 04:19 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
truste ouwe, ik eet nog ff m'n muesli op en ga dan ook
lekker snurken, leeters!
cheers, dito zondag!quote:Op zondag 2 september 2007 04:21 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Fijne zondag.......doe iets leuks en maak niet weer al je zakgeld op!!
hoi bumpert, al streams?quote:Op zondag 2 september 2007 04:21 schreef akveor het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=BdH987JJDYs
W-Jquote:Op zondag 2 september 2007 04:26 schreef willem-jozef het volgende:
liedje voor nachtzusss
http://www.youtube.com/watch?v=USFr5VeLQ2o
samen liggen lijkt me een goed planquote:Op zondag 2 september 2007 04:32 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hoihoi, wou net gaan liggen, blijf nu natuurlijk nog ffies
![]()
Ja dusquote:Op zondag 2 september 2007 04:34 schreef willem-jozef het volgende:
what's up sis, nog niet moe?
Wereldklassequote:Op zondag 2 september 2007 04:04 schreef Disana het volgende:
[..]
Slaap kindje slaap
De COSser is een schaap
Een schaap met gretige oogjes
Zo constateren wij droogjes
Slaap kindje slaap
De COS verdient een gaap
Jemig, zijn hier nog mensen wakker? Ik lig allang in bed hoor, helemaal in trance van de golfjes in het zwembadquote:
Ik wordt heul gek van n**ckyquote:Op zondag 2 september 2007 04:39 schreef Disana het volgende:
[..]
Jemig, zijn hier nog mensen wakker? Ik lig allang in bed hoor, helemaal in trance van de golfjes in het zwembad![]()
Zijn die beelden toch nog ergens goed voorquote:Op zondag 2 september 2007 04:39 schreef Disana het volgende:
[..]
Jemig, zijn hier nog mensen wakker? Ik lig allang in bed hoor, helemaal in trance van de golfjes in het zwembad![]()
jo, ik ben niet moe, de hele ochtend lopen hoest en last van keel, laat uit nest.... hele dag al ziek zu hause, zielig, hoorrr.quote:Op zondag 2 september 2007 04:36 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Ja dus![]()
Nog steeds streams kaput?![]()
Alles heeft zijn goede kant als je er maar voor open staatquote:Op zondag 2 september 2007 04:41 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Zijn die beelden toch nog ergens goed voor![]()
hoi disaan en tipsch. zijn jullie uitgeknuffeld?quote:Op zondag 2 september 2007 04:39 schreef Disana het volgende:
[..]
Ach, die is nu eenmaal niet het zonnetje in huis.quote:
De sympathie tussen tipsch en mij is puur platonisch aangezien wij lieve partners hebbenquote:Op zondag 2 september 2007 04:43 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hoi disaan en tipsch. zijn jullie uitgeknuffeld?
Agossie lieverd, gauw beter worden hoorquote:Op zondag 2 september 2007 04:42 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
jo, ik ben niet moe, de hele ochtend lopen hoest en last van keel, laat uit nest.... hele dag al ziek zu hause, zielig, hoorrr.
nee, streams niet aangezet. te lui voor.
liedje voor you, dan snurken..
http://www.youtube.com/watch?v=aHs9NBxH7F8&mode=related&search=
ben al paar dagen ziekjes(keel en zo), nu wel op z'n vervelendst, durf bijna niet te slapen omda'k bijna stik in het slijm. vanmiddag wel gesnurkt, nu niet moe. klote.. 'lekker' voor maandagmorgen.quote:Op zondag 2 september 2007 04:44 schreef Disana het volgende:
[..]
De sympathie tussen tipsch en mij is puur platonisch aangezien wij lieve partners hebben![]()
En wat doe jij nog op?
quote:Op zondag 2 september 2007 04:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Ach, die is nu eenmaal niet het zonnetje in huis.
Nu zou Dennis trouwens weer gebeten zijn door Fries. Dat wordt dan een heel grote lijkwagen voor Fries als hij wordt 'ingeslapen'![]()
okayquote:Op zondag 2 september 2007 04:42 schreef Disana het volgende:
[..]
Alles heeft zijn goede kant als je er maar voor open staat![]()
truste darling, ik lurk nog ffies. mag jij ook, hoorquote:Op zondag 2 september 2007 04:46 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Agossie lieverd, gauw beter worden hoor![]()
Siouxsie is gaaf![]()
Snurkse dan, slaap lekker![]()
![]()
Dat wil ik toch even publiekelijk beamenquote:Op zondag 2 september 2007 04:44 schreef Disana het volgende:
[..]
De sympathie tussen tipsch en mij is puur platonisch aangezien wij lieve partners hebben![]()
Oh mag dat?quote:Op zondag 2 september 2007 04:49 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
truste darling, ik lurk nog ffies. mag jij ook, hoor![]()
![]()
Nee, ik was nog even mail en nieuwsgroepen aan het lezen, en moest een plaatje voor iemand in de USA veranderen. Maar ik val dus bijna om.quote:Op zondag 2 september 2007 04:47 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ben al paar dagen ziekjes(keel en zo), nu wel op z'n vervelendst, durf bijna niet te slapen omda'k bijna stik in het slijm. vanmiddag wel gesnurkt, nu niet moe. klote.. 'lekker' voor maandagmorgen.
en jij, schrok je wakker?
Oh, bedankt. Geen plaatjes erbij deze keer, ik denk niet dat iemand dat zwembad nog wil zienquote:Op zondag 2 september 2007 04:51 schreef willem-jozef het volgende:
![]()
leuke OP in de huidige cos, disaan
Ik denk niet dat een paard daarvoor afgemaakt hoeft te worden eigenlijk. Ik bedoel, het is niet als een hond die overal rondloopt en iedereen kan bijten.quote:Op zondag 2 september 2007 04:48 schreef tipsch het volgende:
[..]
Bestaat er een doodstraf in de Koninklijke Nederlanden voor "valse" dieren
Ik vind het wel een zeer plausibele verklaring overigens. Fries voelt natuurlijk donders goed aan wanneer iemand door en door rot is en wéét wanneer hij moet toehappen
![]()
Zwembad full screen en staren maarquote:Op zondag 2 september 2007 04:48 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
okay
* nachtzuster kijkt golfjes nu...
wil ook in trance![]()
yep, thanks.quote:Op zondag 2 september 2007 04:52 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, ik was nog even mail en nieuwsgroepen aan het lezen, en moest een plaatje voor iemand in de USA veranderen. Maar ik val dus bijna om.
Wat vervelend dat je niet durft te gaan slapen. Ik kan het me helemaal voorstellen, het is niet leuk het benauwd te hebben, en bang te zijn dat alles volloopt.
Het is voor jou dus een kwestie van volhouden tot je niet meer kunt... en dan ga je toch liggen, en merk je dat je gewoon morgen weer wakker wordt![]()
Voor een verstopte neus helpt trouwens water met daarin zout opgelost. Opsnuiven.
We hadden veel lol daar in Californie. Florida.quote:Op zondag 2 september 2007 04:50 schreef tipsch het volgende:
[..]
Dat wil ik toch even publiekelijk beamen![]()
haha, ik wilde uitloggen voordat jij je hoofd liet zien...echt waar, echt welquote:Op zondag 2 september 2007 04:51 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Oh mag dat?![]()
alsof jij het kunt laten om toch te posten![]()
Heb je dat geleerd? Ik zeg het eerlijk hoor, waar we het nu over hebben is een van m'n zwakke punten.quote:Op zondag 2 september 2007 04:55 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
yep, thanks.
voor een dichte keel kan ik altijd nog een incisie maken en er een tuinslang in proppen, pm je een fotootje..![]()
Dat moeten we nog eens doen, wel graag een meer dan 9 lijns chatbox, want ik vond het moeilijk te volgenquote:Op zondag 2 september 2007 04:55 schreef Disana het volgende:
[..]
We hadden veel lol daar in Californie. Florida.
Ik heb daar iets doms gedaan, vertel ik nog wel... sindsdien ben ik er niet meer geweestquote:Op zondag 2 september 2007 04:58 schreef tipsch het volgende:
[..]
Dat moeten we nog eens doen, wel graag een meer dan 9 lijns chatbox, want ik vond het moeilijk te volgen![]()
Iets doms of iets oenigs, kan je niet nu kwijt?quote:Op zondag 2 september 2007 04:59 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb daar iets doms gedaan, vertel ik nog wel... sindsdien ben ik er niet meer geweest![]()
Heb het met je te doenquote:Op zondag 2 september 2007 04:58 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
haha, ik wilde uitloggen voordat jij je hoofd liet zien...echt waar, echt wel![]()
Iets dat grappig bedoeld was maar niet goed uitpakte en tot modbezoek leidde. Ik PM het je nog wel een keer. Gaan we samen weer eens kijken, alleen durf ik nietquote:Op zondag 2 september 2007 05:01 schreef tipsch het volgende:
[..]
Iets doms of iets oenigs, kan je niet nu kwijt?
Het is niet echt mijn genre, maar de titel is wel toepasselijk.quote:Op zondag 2 september 2007 05:00 schreef willem-jozef het volgende:
nog een liedje voor 80% van de cossers![]()
http://www.youtube.com/watch?v=8eK8Edl-Htg
maar ook voor zus, los van oordeel..
Tehehe, dat hoef je je toch heul niet aan te trekken. Ik zal je steunen danquote:Op zondag 2 september 2007 05:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Iets dat grappig bedoeld was maar niet goed uitpakte en tot modbezoek leidde. Ik PM het je nog wel een keer. Gaan we samen weer eens kijken, alleen durf ik niet![]()
Afgesprokenquote:Op zondag 2 september 2007 05:06 schreef tipsch het volgende:
[..]
Tehehe, dat hoef je je toch heul niet aan te trekken. Ik zal je steunen dan![]()
dennis ookquote:Op zondag 2 september 2007 05:06 schreef tipsch het volgende:
[..]
Tehehe, dat hoef je je toch heul niet aan te trekken. Ik zal je steunen dan![]()
schitterendquote:Op zondag 2 september 2007 05:00 schreef willem-jozef het volgende:
nog een liedje voor 80% van de cossers![]()
http://www.youtube.com/watch?v=8eK8Edl-Htg
maar ook voor zus, los van oordeel..
mooie stemquote:Op zondag 2 september 2007 05:09 schreef tipsch het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=WIVh8Mu1a4Q
Ik kan niet op titel en zanger van het origineel komen, maar dit lied is dus niet nieuw.quote:Op zondag 2 september 2007 05:09 schreef tipsch het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=WIVh8Mu1a4Q
quote:Op zondag 2 september 2007 05:11 schreef Disana het volgende:
Toepasselijke titel voor WJ:
http://www.youtube.com/watch?v=D4HEE1H95NU
Die film is schitterend, nummer war ik echt op doelde kan ik ff niet vinden, kom ik nog op terugquote:
Precies, The Korgisquote:Op zondag 2 september 2007 05:18 schreef willem-jozef het volgende:
ja, drink veul thee en heb zo'n likblok van zout boven me hangen.
origineel van cover net is van the korgis
en u, nog fit?
Die had ik nog nooit hoord, dankquote:Op zondag 2 september 2007 05:18 schreef Disana het volgende:
Gevonden! Het origineel:
http://www.youtube.com/watch?v=UOqXy64-hTw
Mooi nummerquote:Op zondag 2 september 2007 05:18 schreef Disana het volgende:
Gevonden! Het origineel:
http://www.youtube.com/watch?v=UOqXy64-hTw
very sweet of thou, maar ik ga toch maar ff liggen(al is het alleen maar voor jouw nachtrust)!quote:Op zondag 2 september 2007 05:21 schreef Disana het volgende:
[..]
Precies, The Korgis![]()
Eerlijk gezegd ben ik niet meer helemaal van deze wereld. Maar ik vind het zo zielig je alleen te laten![]()
![]()
Dan wens ik je veel sukses ermee, hoop dat je een beetje rust kunt krijgen.quote:Op zondag 2 september 2007 05:27 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
very sweet of thou, maar ik ga toch maar ff liggen(al is het alleen maar voor jouw nachtrust)!
Truste ieders(2 stukshaha)en nachtzus als ze nog niet snurkt/boert.
Truste![]()
trustequote:Op zondag 2 september 2007 05:27 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
very sweet of thou, maar ik ga toch maar ff liggen(al is het alleen maar voor jouw nachtrust)!
Truste ieders(2 stukshaha)en nachtzus als ze nog niet snurkt/boert.
Truste![]()
Doet me een beetje denken aan de terugreis na een housepatry... lekker relaxed in de auto...quote:Op zondag 2 september 2007 05:23 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, nu ik het ook weer zo hoor... Heb het nog ergens op een oude verzamelplaat staan.
Is inderdaad wel iets voor de nachtelijke snelweg. Welterustenquote:Op zondag 2 september 2007 05:29 schreef akveor het volgende:
[..]
Doet me een beetje denken aan de terugreis na een housepatry... lekker relaxed in de auto...
Welterustequote:Op zondag 2 september 2007 05:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Dan wens ik je veel sukses ermee, hoop dat je een beetje rust kunt krijgen.
En ga ik zelf ook richting bed. Welterusten iedereen![]()
![]()
![]()
en Björk is een dotje. Ik vind haar heel leuk met Mark Bell (LFO) in productie. De meer electronica-achtige kant van Brörk dus.quote:Op zondag 2 september 2007 05:07 schreef akveor het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=g8Z1MpcyqQU
Nu dat eruit is, kun je je beter nog even lekker omdraaien in bedje tochquote:
quote:Op zondag 2 september 2007 04:55 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
yep, thanks.
voor een dichte keel kan ik altijd nog een incisie maken en er een tuinslang in proppen, pm je een fotootje..![]()
De Cos is op pagina 4 of 5 geloof ik...quote:Op zondag 2 september 2007 10:45 schreef Ian_Nick het volgende:
Jullie doen het gewoon expres hè?
Dat ik elke keer op pagina 6 weer online ben.
Bah wat een vies plaatje. En dat op dit tijdstip.quote:
Zal ik je even helpen met volbaggeren ?quote:Op zondag 2 september 2007 13:33 schreef Veulen het volgende:
D'r moeten er nog best veel in, kun je hem niet gewoon weg halen?
Handig. Zulke stelling kasten zijn altijd gemakkelijk voor dingen als suiker en koffiequote:Op zondag 2 september 2007 13:40 schreef ppi het volgende:
Ben een stellingkast aan het maken.
Zodat mijn Magnetron en Oventje boven de wasmachine komen te staan.
In het C.V. hok wat bij de keuken aan zit.
En met een beetje goede wil kan ik er wat etenswaar opslaan.
Het ding wordt in totaal 210 hoog
Neeh niet jij ook al.quote:Op zondag 2 september 2007 13:43 schreef ppi het volgende:
Geloof nooit dat Pavemans dat kotsplaatje weg haalt.
Misschien moeten we hem met zijn eigen wapens bestrijden.
Hier een actiefoto van Pavement zelf:
[afbeelding]
Dat bedoel ik en blikken met bonen, ananas, jam, zeg maar een voorraad waarop Maurice de Hond jaloers op zou zijn geweest tijdens de millenniumwisselingquote:Op zondag 2 september 2007 13:43 schreef Veulen het volgende:
[..]
Handig. Zulke stelling kasten zijn altijd gemakkelijk voor dingen als suiker en koffie![]()
Ah je heb je kerstpakketten van de afgelopen jaren bewaart?quote:Op zondag 2 september 2007 13:48 schreef ppi het volgende:
Dat bedoel ik en blikken met bonen, ananas, jam, zeg maar een voorraad waarop Maurice de Hond jaloers op zou zijn geweest tijdens de millenniumwisseling![]()
Ik schroef 4 balken van 210 cm aan de muur op strategisch uitgekiende plaatsen.quote:Op zondag 2 september 2007 13:44 schreef Veulen het volgende:
Ben je trouwens zo handig dan? Of is het zo'n voor-ge-fabriekt ikea ding?
Kun je niet beter wat van die boekenkast ijzers op de muur schroeven? Dan kan je ook planken in hoogte verstellen mocht je later wat anders willen.quote:Op zondag 2 september 2007 13:52 schreef ppi het volgende:
Ik schroef 4 balken van 210 cm aan de muur op strategisch uitgekiende plaatsen.
Daarna wat dwarsbalken als steunen, met een waterpas zorg ik dat ze redelijk horizontaal komen.
En daarop komt houten planken uit mijn oude huis (lagen daar op de vloer).
Tis meten, boren, schroeven en zagen wat je moet kunnen.
En je moet van te voren weten wat je wilt, is ook wel handig.
Maar ik heb al vrij veel van dit soort dingen in elkaar gezet, ik vind die IKEA dingen maar niks eigenlijk.
We moeten er nog 10.quote:Op zondag 2 september 2007 13:54 schreef ppi het volgende:
Maak jij een Nieuwe SC ?
quote:Op zondag 2 september 2007 13:55 schreef Veulen het volgende:
[..]
We moeten er nog 10.
Ik zal eens een alternatieve OP maken. Geheel in de stijl van KZ [afbeelding]
Kz komt wel weer terug. Veel dramatiek datquote:Op zondag 2 september 2007 13:56 schreef ppi het volgende:
En zullen we Kleinzusje nog terugzien ?
Gisteren vertrok ze, ik hoorde haar nog iets roepen van niet meer en terugkomen, maar heb eigenlijk, als zovaak, alleen de klok horen luiden maar weet niet waar de klepel hangt.
Ze is idd een DramaQueen.quote:Op zondag 2 september 2007 14:00 schreef Veulen het volgende:
[..]
Kz komt wel weer terug. Veel dramatiek dat![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |