hoiwjjijookgoodsundaymorningquote:Op zondag 2 september 2007 01:24 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hidigoodsundaymorninghk!
http://www.youtube.com/watch?v=SeWVdEMgYq4
Geen last van. Vind het bijzonder ontspannend die zaken en interessant.quote:Op zondag 2 september 2007 01:22 schreef ppi het volgende:
Neeken ik zo niet.
Kijk de laatste tijd eigenlijk bijna geen tv
En van helderziende/paranormale dingen gaan mijn nekharen altijd overeind staan.
Valt me mee dat Huub hem niet wegpestquote:Op zondag 2 september 2007 01:24 schreef ppi het volgende:
[..]
Las het net even in de COS.
Raar, toch wel.
Dát of ik zit me bont en blauw te ergeren aan oplichters-fakers-cold readers of simpelweg mensen die de weg volledig kwijt zijn.quote:
Kom, we gaan daten op de begraafplaats om middernachtquote:Op zondag 2 september 2007 01:27 schreef Veulen het volgende:
[..]
Geen last van. Vind het bijzonder ontspannend die zaken en interessant.
Wat doet die gozer daar. Wil RTL een versnelde stop uitlokken?quote:Op zondag 2 september 2007 01:27 schreef HiDiHo het volgende:
Valt me mee dat Huub hem niet wegpest![]()
![]()
streamlock![]()
http://nl.youtube.com/watch?v=fJt86UqHtX8
mooie uitvoeringquote:Op zondag 2 september 2007 01:27 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Valt me mee dat Huub hem niet wegpest![]()
![]()
streamlock![]()
http://nl.youtube.com/watch?v=fJt86UqHtX8
Goed, ik ben die ene met die lange tandenquote:Op zondag 2 september 2007 01:32 schreef ppi het volgende:
Kom, we gaan daten op de begraafplaats om middernacht![]()
5quote:Op zondag 2 september 2007 01:32 schreef Leandra het volgende:
Okay... we gaan even een poll doen...
Ik zit te twijfelen of ik nog een Breezer los zal trekken of m'n bed in zal gaan.
Stem:
1 voor nog een Breezer.
2 voor gelijk uitloggen en je nest in.
3 voor uitloggen en nooit meer terugkomen.
4 voor zuip jezelf een deirium, dan kunnen wij ook eens dubbel liggen om jouw spelfouten.
1!quote:Op zondag 2 september 2007 01:32 schreef Leandra het volgende:
Ik zit te twijfelen of ik nog een Breezer los zal trekken of m'n bed in zal gaan.
Stem:
1 voor nog een Breezer.
4 voor zuip jezelf een deirium, dan kunnen wij ook eens dubbel liggen om jouw spelfouten.
5 voor ik zet m'n kont in m'n fobo na nog 1 briezert te drinken
5 voor zuip jezelf een delirium, dan kunnen we zien hoe je Hidiho loopt te versierenquote:Op zondag 2 september 2007 01:32 schreef Leandra het volgende:
Stem:
1 voor nog een Breezer.
bij 4 en 1 krijg ik ook dorstquote:
Ik kwam online.....quote:Op zondag 2 september 2007 01:41 schreef willem-jozef het volgende:
pourquoi le streamlockque?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |