Ik ken nog wel een houthandelaar....quote:Op zondag 2 september 2007 01:44 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
'k Heb zin in een bos hout bij mij voor de deur.....wie kan leveren?
Soury vast welquote:Op zondag 2 september 2007 01:44 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Houtquote:Op zondag 2 september 2007 01:44 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ah, jij hebt vaker met dat bijltje gehakt? Enne, vielen er spaanders?quote:Op zondag 2 september 2007 01:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik ken nog wel een houthandelaar....
of praatpaaltjes ?quote:Op zondag 2 september 2007 01:45 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
wat beveel jij aan, takkewijven?
Mwah... het is wel een lekker dingquote:Op zondag 2 september 2007 01:46 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ah, jij hebt vaker met dat bijltje gehakt? Enne, vielen er spaanders?
Komt die vaak je kachel opstoken ?quote:Op zondag 2 september 2007 01:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik ken nog wel een houthandelaar....
en je was het niet zelf toevallig?quote:Op zondag 2 september 2007 01:48 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik had er laatst eentje die terug aan het praten was.......schrikken![]()
how come?quote:Op zondag 2 september 2007 01:52 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dag kerel van me, niets gevangen........op de valreep een miskleun
Zit je naar de streamlocks te kijken ofzo ??quote:
issie bi?quote:Op zondag 2 september 2007 01:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mwah... het is wel een lekker ding
3 glazen is ook niet genoeg hequote:Op zondag 2 september 2007 01:55 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Weer drie glazen wijn geïnvesteerd in geen rendementvol doel![]()
Oh... je had geëdit... het was 4.... vorig jaar en dit jaarquote:Op zondag 2 september 2007 01:53 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Zit je naar de streamlocks te kijken ofzo ??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |