3 glazen is ook niet genoeg hequote:Op zondag 2 september 2007 01:55 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Weer drie glazen wijn geïnvesteerd in geen rendementvol doel![]()
Oh... je had geëdit... het was 4.... vorig jaar en dit jaarquote:Op zondag 2 september 2007 01:53 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Zit je naar de streamlocks te kijken ofzo ??
goed toch, een beetje slijmen bij vrouwen, echt niet, ik zeik ze (ook) liever af, als ze dan nog mee willen zie ik wel verderquote:Op zondag 2 september 2007 01:54 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik ben (nee nee, niet ik heb) een botte directe lul![]()
3 glazen wijn is ook niet voldoende om iemand dronken genoeg te krijgen om te willen neuken...quote:Op zondag 2 september 2007 01:55 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Weer drie glazen wijn geïnvesteerd in geen rendementvol doel![]()
Ach, het is alweer bijna een nieuw jaarquote:Op zondag 2 september 2007 01:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh... je had geëdit... het was 4.... vorig jaar en dit jaar
Aardig familietrekje......moeders had er vaak problemen mee.quote:Op zondag 2 september 2007 01:59 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
goed toch, een beetje slijmen bij vrouwen, echt niet, ik zeik ze (ook) liever af, als ze dan nog mee willen zie ik wel verder![]()
ff vraagje, hoeveel heb jij nodig?quote:Op zondag 2 september 2007 01:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
3 glazen wijn is ook niet voldoende om iemand dronken genoeg te krijgen om te willen neuken...
Je had beter moeten weten![]()
Neuh laat maar... die 2de keer had ik al niet moeten doen, dus een 3de keer komt sowieso niet.quote:Op zondag 2 september 2007 01:59 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ach, het is alweer bijna een nieuw jaar![]()
Aan hoeveel glazen denk jij danquote:Op zondag 2 september 2007 01:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
3 glazen wijn is ook niet voldoende om iemand dronken genoeg te krijgen om te willen neuken...
Je had beter moeten weten![]()
Dat ligt er aan wie er tegenover me zit.... sommigen kan ik het nuchter zelfs mee doen, en anderen mogen nog niet in de buurt komen als ik rondom dronken benquote:
ja, maar die pistte ook te vaak naast de pot, de hoer verdiende niet beterquote:Op zondag 2 september 2007 02:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Aardig familietrekje......moeders had er vaak problemen mee.
Sorry, zat ff de streams te kijkenquote:Op zondag 2 september 2007 02:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat ligt er aan wie er tegenover me zit.... sommigen kan ik het nuchter zelfs mee doen, en anderen mogen nog niet in de buurt komen als ik rondom dronken ben
Ja, zucht........dat was een slecht verdienende hoer.....afijn, RIP...quote:Op zondag 2 september 2007 02:06 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ja, maar die pistte ook te vaak naast de pot, de hoer verdiende niet beter
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |