quote:Op zondag 2 september 2007 02:26 schreef Disana het volgende:
[..]
En dan is die fontein een ingeplakte animatie![]()
Ooohhh, ja die heb ik wel gelezen. Was in de war, nmns had het over bellers vanwege Huubs vermeende drogering.quote:Op zondag 2 september 2007 02:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik ga er vanuit dat het over de TS van [COS #2388] Waar Nattenel aangehouden gaat worden . ging en ik heb niet het idee dat die posts serieus genomen moeten worden.... nieuwe account, 3 posts voordat hij een nieuwe COS maakte en dan ga ik er dus vanuit dat het een (rel)kloon is die een geintje maakt...
Dacht ik eerst ook niet, totdat hij er later op terug kwam. Inhoudelijk gesprek met hermandad. Toen geloofde ik het wel zeker.quote:Op zondag 2 september 2007 02:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik ga er vanuit dat het over de TS van [COS #2388] Waar Nattenel aangehouden gaat worden . ging en ik heb niet het idee dat die posts serieus genomen moeten worden.... nieuwe account, 3 posts voordat hij een nieuwe COS maakte en dan ga ik er dus vanuit dat het een (rel)kloon is die een geintje maakt...
Met domheid kom je een heel eind tegenwoordig.quote:Op zondag 2 september 2007 02:26 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik kan er niet bji dat mensen met zo weinig verstand wel genoeg geld voor een internet aansluiting hebben![]()
a, ok. Lijkt mij ookquote:Op zondag 2 september 2007 02:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Geef even een seintje bij 41.990 meterquote:Op zondag 2 september 2007 02:28 schreef willem-jozef het volgende:
marathonfinish wordt spannend(ned. 1) nu.
Ja, dat is ook weer waar, kijk naar mijquote:Op zondag 2 september 2007 02:29 schreef Disana het volgende:
[..]
Met domheid kom je een heel eind tegenwoordig.
WTF?quote:Op zondag 2 september 2007 02:21 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja maar goed, vanavond was hier ook weer zo'n dom ei dat heeft zitten bellen omdat men huub gedrogeerd zou hebben![]()
Ja, wij zijn toch maar mooi tot het Fok forum doorgedrongenquote:Op zondag 2 september 2007 02:31 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, dat is ook weer waar, kijk naar mij![]()
Het zwembad, een ouderwets testbeeld, bordje met 'pauze'....quote:Op zondag 2 september 2007 02:36 schreef HiDiHo het volgende:
Ik wil een streamlock usericon, iemand suggesties?
quote:Doos van de politie deed net of ze de Kooi niet kende .
Ik vertelde dat ik zoveel naiviteit de politie niet toe dicht.
Uhhh, wat bedoelt u ?
Dat u best weet wat er in uw dorp gebeurt.
...en de stilte die toen viel was prachtig.
Daarna , ïk ga kijken wat we er aan kunnen doen'."
Doe es een lachende JdMquote:Op zondag 2 september 2007 02:36 schreef HiDiHo het volgende:
Ik wil een streamlock usericon, iemand suggesties?
Ik kan m niet lachend vindenquote:Op zondag 2 september 2007 02:39 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Doe es een lachende JdM
Neuh, als ik effe los wil gaan log ik in als Pumastreamer.quote:Op zondag 2 september 2007 02:34 schreef Leandra het volgende:
Heb je weer een relkoon aangemaakt APK?![]()
Zoals ik al zei: het is een user die na 3 posts al een topic kan aanmaken... volgens mij dus gewoon iemand die juist de draak steekt met dat soort fundamentalisten dat gelijk gaat bellen als ze denken dat Dennis Huub z'n scheerschuim gebruikt heeft... of Nadia "vals" in de camera kijktquote:Op zondag 2 september 2007 02:40 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk wel, is dat dom![]()
![]()
quote:Op zondag 2 september 2007 02:42 schreef APK het volgende:
[..]
Neuh, als ik effe los wil gaan log ik in als Pumastreamer.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |