Neequote:Op zondag 2 september 2007 02:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
mmmm lekker, doe es een beetje harder!
Kneuzen achter de knoppen! Je zou toch denken dat ze dan de streams op de kamer zouden kunnen zetten, maar ach......quote:Op zondag 2 september 2007 02:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Niet te geloven hoor. In de 35 minuten dat ik weer achter de pc zit heb ik amper 10 minuten echte streams mogen zien.
Leuk voor mensen die op zaterdag een dagje willen kijkenquote:Op zondag 2 september 2007 02:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Niet te geloven hoor. In de 35 minuten dat ik weer achter de pc zit heb ik amper 10 minuten echte streams mogen zien.
Wrom??quote:Op zondag 2 september 2007 02:17 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Doe es niet zo dwars.....wees eens een beetje meegaand en lief
't Is altijd al op buiten geweest, dus dat is niet veranderd. Ik verbaas me gewoon over de lengte en hoeveelheid. Het is ook niet eens meer om Brian of Huub te beschermen, zoals de redactie hier eens schreef. Het is gewoon angsthazerig gepruts.quote:Op zondag 2 september 2007 02:16 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Kneuzen achter de knoppen! Je zou toch denken dat ze dan de streams op de kamer zouden kunnen zetten, maar ach......
hoihi. ja, echt heel vervelend. een beetje overdreven.quote:Op zondag 2 september 2007 02:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja maar goed, vanavond was hier ook weer zo'n dom ei dat heeft zitten bellen omdat men huub gedrogeerd zou hebbenquote:Op zondag 2 september 2007 02:18 schreef Disana het volgende:
[..]
't Is altijd al op buiten geweest, dus dat is niet veranderd. Ik verbaas me gewoon over de lengte en hoeveelheid. Het is ook niet eens meer om Brian of Huub te beschermen, zoals de redactie hier eens schreef. Het is gewoon angsthazerig gepruts.
Jij wil meer als ikquote:
Hoiquote:Op zondag 2 september 2007 02:20 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hoihi. ja, echt heel vervelend. een beetje overdreven.
Je meent het. Toch niet van hier, he?quote:Op zondag 2 september 2007 02:21 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja maar goed, vanavond was hier ook weer zo'n dom ei dat heeft zitten bellen omdat men huub gedrogeerd zou hebben![]()
Ja, wel van hier, lees maar terug in de COSquote:Op zondag 2 september 2007 02:22 schreef Disana het volgende:
[..]
Je meent het. Toch niet van hier, he?
Ik doe het ook nooit goed, niet linksom, niet rechtsom en ook niet achterlangs.....ik pasquote:Op zondag 2 september 2007 02:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Jij wil meer als ikdoe, vervolgens doe ik zelfs
en dan is het niet goed??
Zuip toch niet zoveel man![]()
Verstandigquote:Op zondag 2 september 2007 02:24 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik doe het ook nooit goed, niet linksom, niet rechtsom en ook niet achterlangs.....ik pas
Ik geloof je dan maar op je woord. Heb inderdaad wel zoiets gelezen.quote:Op zondag 2 september 2007 02:23 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, wel van hier, lees maar terug in de COS
sssttttquote:Op zondag 2 september 2007 02:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Of zou Hidahootje iedere keer op die server het beeld stil zetten
En dan is die fontein een ingeplakte animatiequote:Op zondag 2 september 2007 02:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Of zou Hidahootje iedere keer op die server het beeld stil zetten
Ik kan er niet bji dat mensen met zo weinig verstand wel genoeg geld voor een internet aansluiting hebbenquote:Op zondag 2 september 2007 02:25 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik geloof je dan maar op je woord. Heb inderdaad wel zoiets gelezen.
Hij kan het opgenomen hebben van de vorige keren he......je weet het nietquote:Op zondag 2 september 2007 02:26 schreef Disana het volgende:
[..]
En dan is die fontein een ingeplakte animatie![]()
Ik ga er vanuit dat het over de TS van [COS #2388] Waar Nattenel aangehouden gaat worden . ging en ik heb niet het idee dat die posts serieus genomen moeten worden.... nieuwe account, 3 posts voordat hij een nieuwe COS maakte en dan ga ik er dus vanuit dat het een (rel)kloon is die een geintje maakt...quote:Op zondag 2 september 2007 02:25 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik geloof je dan maar op je woord. Heb inderdaad wel zoiets gelezen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |