Jij wil meer als ikquote:
Hoiquote:Op zondag 2 september 2007 02:20 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hoihi. ja, echt heel vervelend. een beetje overdreven.
Je meent het. Toch niet van hier, he?quote:Op zondag 2 september 2007 02:21 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja maar goed, vanavond was hier ook weer zo'n dom ei dat heeft zitten bellen omdat men huub gedrogeerd zou hebben![]()
Ja, wel van hier, lees maar terug in de COSquote:Op zondag 2 september 2007 02:22 schreef Disana het volgende:
[..]
Je meent het. Toch niet van hier, he?
Ik doe het ook nooit goed, niet linksom, niet rechtsom en ook niet achterlangs.....ik pasquote:Op zondag 2 september 2007 02:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Jij wil meer als ikdoe, vervolgens doe ik zelfs
en dan is het niet goed??
Zuip toch niet zoveel man![]()
Verstandigquote:Op zondag 2 september 2007 02:24 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik doe het ook nooit goed, niet linksom, niet rechtsom en ook niet achterlangs.....ik pas
Ik geloof je dan maar op je woord. Heb inderdaad wel zoiets gelezen.quote:Op zondag 2 september 2007 02:23 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, wel van hier, lees maar terug in de COS
sssttttquote:Op zondag 2 september 2007 02:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Of zou Hidahootje iedere keer op die server het beeld stil zetten
En dan is die fontein een ingeplakte animatiequote:Op zondag 2 september 2007 02:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Of zou Hidahootje iedere keer op die server het beeld stil zetten
Ik kan er niet bji dat mensen met zo weinig verstand wel genoeg geld voor een internet aansluiting hebbenquote:Op zondag 2 september 2007 02:25 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik geloof je dan maar op je woord. Heb inderdaad wel zoiets gelezen.
Hij kan het opgenomen hebben van de vorige keren he......je weet het nietquote:Op zondag 2 september 2007 02:26 schreef Disana het volgende:
[..]
En dan is die fontein een ingeplakte animatie![]()
Ik ga er vanuit dat het over de TS van [COS #2388] Waar Nattenel aangehouden gaat worden . ging en ik heb niet het idee dat die posts serieus genomen moeten worden.... nieuwe account, 3 posts voordat hij een nieuwe COS maakte en dan ga ik er dus vanuit dat het een (rel)kloon is die een geintje maakt...quote:Op zondag 2 september 2007 02:25 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik geloof je dan maar op je woord. Heb inderdaad wel zoiets gelezen.
quote:Op zondag 2 september 2007 02:26 schreef Disana het volgende:
[..]
En dan is die fontein een ingeplakte animatie![]()
Ooohhh, ja die heb ik wel gelezen. Was in de war, nmns had het over bellers vanwege Huubs vermeende drogering.quote:Op zondag 2 september 2007 02:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik ga er vanuit dat het over de TS van [COS #2388] Waar Nattenel aangehouden gaat worden . ging en ik heb niet het idee dat die posts serieus genomen moeten worden.... nieuwe account, 3 posts voordat hij een nieuwe COS maakte en dan ga ik er dus vanuit dat het een (rel)kloon is die een geintje maakt...
Dacht ik eerst ook niet, totdat hij er later op terug kwam. Inhoudelijk gesprek met hermandad. Toen geloofde ik het wel zeker.quote:Op zondag 2 september 2007 02:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik ga er vanuit dat het over de TS van [COS #2388] Waar Nattenel aangehouden gaat worden . ging en ik heb niet het idee dat die posts serieus genomen moeten worden.... nieuwe account, 3 posts voordat hij een nieuwe COS maakte en dan ga ik er dus vanuit dat het een (rel)kloon is die een geintje maakt...
Met domheid kom je een heel eind tegenwoordig.quote:Op zondag 2 september 2007 02:26 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik kan er niet bji dat mensen met zo weinig verstand wel genoeg geld voor een internet aansluiting hebben![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |