quote:Op zondag 2 september 2007 02:01 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Aan hoeveel glazen denk jij dan![]()
quote:Op zondag 2 september 2007 02:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
![]()
![]()
Zulke gevallen kan ook geen alcohol tegenop
Off-topicquote:Op zondag 2 september 2007 02:12 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Teringzooi zeg, wordt het weer een beetje leuk, krijgen we weer een lock
Weltruste Veulenquote:
Niet te geloven hoor. In de 35 minuten dat ik weer achter de pc zit heb ik amper 10 minuten echte streams mogen zien.quote:Op zondag 2 september 2007 02:10 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
![]()
maar gelukkig hebben we nog streamlocks![]()
Neequote:Op zondag 2 september 2007 02:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
mmmm lekker, doe es een beetje harder!
Kneuzen achter de knoppen! Je zou toch denken dat ze dan de streams op de kamer zouden kunnen zetten, maar ach......quote:Op zondag 2 september 2007 02:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Niet te geloven hoor. In de 35 minuten dat ik weer achter de pc zit heb ik amper 10 minuten echte streams mogen zien.
Leuk voor mensen die op zaterdag een dagje willen kijkenquote:Op zondag 2 september 2007 02:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Niet te geloven hoor. In de 35 minuten dat ik weer achter de pc zit heb ik amper 10 minuten echte streams mogen zien.
Wrom??quote:Op zondag 2 september 2007 02:17 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Doe es niet zo dwars.....wees eens een beetje meegaand en lief
't Is altijd al op buiten geweest, dus dat is niet veranderd. Ik verbaas me gewoon over de lengte en hoeveelheid. Het is ook niet eens meer om Brian of Huub te beschermen, zoals de redactie hier eens schreef. Het is gewoon angsthazerig gepruts.quote:Op zondag 2 september 2007 02:16 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Kneuzen achter de knoppen! Je zou toch denken dat ze dan de streams op de kamer zouden kunnen zetten, maar ach......
hoihi. ja, echt heel vervelend. een beetje overdreven.quote:Op zondag 2 september 2007 02:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja maar goed, vanavond was hier ook weer zo'n dom ei dat heeft zitten bellen omdat men huub gedrogeerd zou hebbenquote:Op zondag 2 september 2007 02:18 schreef Disana het volgende:
[..]
't Is altijd al op buiten geweest, dus dat is niet veranderd. Ik verbaas me gewoon over de lengte en hoeveelheid. Het is ook niet eens meer om Brian of Huub te beschermen, zoals de redactie hier eens schreef. Het is gewoon angsthazerig gepruts.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |