Je kunt gelijk hebben, maar ik merk dat het type dat het doet er vooral trots op is en dat de hele wereld het dan ook gelijk moet weten.quote:Op zondag 2 september 2007 02:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zoals ik al zei: het is een user die na 3 posts al een topic kan aanmaken... volgens mij dus gewoon iemand die juist de draak steekt met dat soort fundamentalisten dat gelijk gaat bellen als ze denken dat Dennis Huub z'n scheerschuim gebruikt heeft... of Nadia "vals" in de camera kijkt
haha, onderweg werd snoep uitgedeeld....nog ff, sein volgtquote:Op zondag 2 september 2007 02:34 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ze lopen toch minder hard bij die marathon dan gedacht, had inmiddels al wel een seintje verwacht
Nee... dat zijn de echte losersquote:Op zondag 2 september 2007 02:46 schreef APK het volgende:
Al die lui die 'looser' schrijven, maken die een grapje
zou ik niet doen, bij tbs-verloven gaat het vaak los...quote:Op zondag 2 september 2007 02:42 schreef APK het volgende:
[..]
Neuh, als ik effe los wil gaan log ik in als Pumastreamer.![]()
Heeft iemand al eens aangekaart dat het woord 'looser' een andere betekenis heeft?quote:
Mijn Pumastreamert is zo mak als een pitbulletje.quote:Op zondag 2 september 2007 02:48 schreef willem-jozef het volgende:
zou ik niet doen, bij tbs-verloven gaat het vaak los...
Mwah... ik heb zelf wel eens iets geroepen over schoenveters, maar dat was kennelijk te moeilijk...quote:Op zondag 2 september 2007 02:51 schreef APK het volgende:
[..]
Heeft iemand al eens aangekaart dat het woord 'looser' een andere betekenis heeft?
Ik las trouwens net in de COS dat er misschien wel een ambulance voor het huis staat en dat dat de reden van de streamlock is.![]()
quote:Op zondag 2 september 2007 02:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mwah... ik heb zelf wel eens iets geroepen over schoenveters, maar dat was kennelijk te moeilijk...
Ze speculeren er lekker op los in de COS, en als de streamlock strax voorbij is heb je een kans van 99% dat iedereen braaf in z'n bed ligt en dat we er nooit achterkomen wat er gebeurd is....
Er zit een stel dombo's in die COS, daar krijg ik kramp van in mijn buik. Hoe kunnen in Godsnaam mensen met zo weinig verstand een computer aanzetten en op het Fok forum komen. Ik kan er met mijn pet niet bij.quote:Op zondag 2 september 2007 02:51 schreef APK het volgende:
[..]
Heeft iemand al eens aangekaart dat het woord 'looser' een andere betekenis heeft?
Ik las trouwens net in de COS dat er misschien wel een ambulance voor het huis staat en dat dat de reden van de streamlock is.![]()
Hoe kun je dat nou zeggen. Men vindt over het algemeen juist dat de COS zo is opgeknapt sinds de discussiequote:Op zondag 2 september 2007 02:57 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Er zit een stel dombo's in die COS, daar krijg ik kramp van in mijn buik. Hoe kunnen in Godsnaam mensen met zo weinig verstand een computer aanzetten en op het Fok forum komen. Ik kan er met mijn pet niet bij.![]()
Als je vindt dat ik mijn woorden terug moet nemen, dan doe ik dat terstond....quote:Op zondag 2 september 2007 02:59 schreef Disana het volgende:
[..]
Hoe kun je dat nou zeggen. Men vindt over het algemeen juist dat de COS zo is opgeknapt sinds de discussie![]()
Zijn ze wel ontopicquote:Op zondag 2 september 2007 02:59 schreef Disana het volgende:
[..]
Hoe kun je dat nou zeggen. Men vindt over het algemeen juist dat de COS zo is opgeknapt sinds de discussie![]()
Ik kan er niet bji dat mensen met zo weinig verstand wel genoeg geld voor een internet aansluiting hebbenquote:Op zondag 2 september 2007 02:40 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk wel, is dat dom![]()
![]()
Schaakmatquote:Op zondag 2 september 2007 03:01 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Als je vindt dat ik mijn woorden terug moet nemen, dan doe ik dat terstond....![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |