Hij staat in de shop, onder het kopje H&M magazine.quote:Op zondag 2 september 2007 08:56 schreef Coam het volgende:
Ik wil eigenlijk die reflecterende legging bestellen, maar ik sprak met iemand uit Noorwegen en die had hem in het zwart gekocht bij h&m. Weet iemand of die hier ook nog komt?
Daar vind ik m alleen in het brons?quote:Op zondag 2 september 2007 10:30 schreef parselmouth het volgende:
[..]
Hij staat in de shop, onder het kopje H&M magazine.
Kan dat?quote:Op zaterdag 1 september 2007 23:00 schreef Linnie20v het volgende:
Gisteren mijn pakketje binnengekregen (ja alweer....) ,
De blauwe satijnen broek is erg mooi, maar ik heb eigenlijk al te veel broeken![]()
Hoe valt die broek? Hij lijkt mij ook érg mooi!quote:Op zaterdag 1 september 2007 23:00 schreef Linnie20v het volgende:
Gisteren mijn pakketje binnengekregen (ja alweer....) ,
De blauwe satijnen broek is erg mooi, maar ik heb eigenlijk al te veel broeken![]()
Hij zit als een skinny, is wat langer dus je hebt beneden wat broek over (ik ben 1.70)quote:Op zondag 2 september 2007 13:59 schreef BalLon het volgende:
[..]
Hoe valt die broek? Hij lijkt mij ook érg mooi!
Hm, okay, had er verder niet op gekliktquote:
was bij mij ook!quote:Op zondag 2 september 2007 21:29 schreef Ri-Klain het volgende:
Ik zit echt enorm te kloten met die kortingscodes, echt raar, code 7830 en 7756 die redelijk nieuw zijn doen t gewoon niet. De waarde zou te laag zijn (een bestelling van 180 euro) De enige die werken zijn 7764 en 1304. wat doe ik fout?
Hmm.. dan issie te lang voor mij, ben ik bang; ik ben 1.64. Ik zie wel! Heb 'm gisteren bij m'n bestelling gegooid, dus ik zal 'm binnenkort wel in huis hebbenquote:Op zondag 2 september 2007 19:45 schreef Linnie20v het volgende:
[..]
Hij zit als een skinny, is wat langer dus je hebt beneden wat broek over (ik ben 1.70)
Is geen stretch (een heel ietsiepietsie) en de kleur is echt super!!!!
Ik heb maat 36 gehouden en die heb ik normaal gesproken ook.![]()
Die schijnt nauwelijks door, maar het is wel roomwit, geen wit wit, zeg maarquote:Op zondag 2 september 2007 19:48 schreef Addict89 het volgende:
Iemand die van die tunieken van 7.90 de witte heeft? Schijnt die door?
quote:Op zondag 2 september 2007 14:29 schreef don-diablo het volgende:
ff een tvptje bij gebrek aan beter
Hier net een bestelling geplaatst met 7756 en geen enkel probleem...quote:Op zondag 2 september 2007 21:29 schreef Ri-Klain het volgende:
Ik zit echt enorm te kloten met die kortingscodes, echt raar, code 7830 en 7756 die redelijk nieuw zijn doen t gewoon niet. De waarde zou te laag zijn (een bestelling van 180 euro) De enige die werken zijn 7764 en 1304. wat doe ik fout?
Volgens mij werken alle codes in de outlet...quote:Op maandag 3 september 2007 12:52 schreef Doedezemaar het volgende:
Het is net een loterij met die kortingscodes. Ook net ontdekt: die 10% korting geldt echt op alles, dus ook outlet.
Mijn volgende deelbestelling komt half september, dus ik zit te wachten tot hij een dezer dagen in behandeling genomen gaat worden.
Normaal gesproken niet is mijn ervaring. Maar wel leuk dat t nu wel kanquote:Op maandag 3 september 2007 13:05 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Volgens mij werken alle codes in de outlet...
Oke, dat is wel beter. Roomwit is wel mooiquote:Op maandag 3 september 2007 11:46 schreef alors het volgende:
[..]
Die schijnt nauwelijks door, maar het is wel roomwit, geen wit wit, zeg maar
ga gewoon naar de h&m zelf toequote:Op maandag 3 september 2007 16:34 schreef Heroinjunk het volgende:
Hoelang duurt het ongeveer voor je pakketje binnenkomt?
Je zou hem gewoon naar binnen kunnen vouwen/ inkortenquote:Op maandag 3 september 2007 10:41 schreef BalLon het volgende:
[..]
Hmm.. dan issie te lang voor mij, ben ik bang; ik ben 1.64. Ik zie wel! Heb 'm gisteren bij m'n bestelling gegooid, dus ik zal 'm binnenkort wel in huis hebben
quote:Op zondag 2 september 2007 17:55 schreef xuanery het volgende:
[afbeelding]
mine! naja, hij komt pas in november aan waarsch (levering is eind oktober) maar... wou 'm toch alvast bestellen enzo
Vanaf de grond tot je kruis meten?quote:Op maandag 3 september 2007 21:13 schreef Ienepien het volgende:
Vraagje:
Hoe meet je de kruishoogte?![]()
Ow en die codes kan ik gewoon gebruiken? Rielekst!
Dat antwoord kreeg ik ook van andere mensen. Maar uiteindelijk is het toch wat ik dacht: de afstand van je kruis (dus waar de naden bij elkaar komen) tot aan de bovenkant van je broek.quote:Op maandag 3 september 2007 21:41 schreef Addict89 het volgende:
[..]
Vanaf de grond tot je kruis meten?
Dank je, dat werktte!quote:Op dinsdag 4 september 2007 11:49 schreef Patsy_Stone het volgende:
Ga naar: Online shop > Mijn pagina > Nog niet geleverde bestellingen. Bij het item dat je wilt verwijderen moet je 'aantal' op 0 zetten. Klik daarna op uitvoeren en als het goed is, is dat item dan verwijderd.
Je kunt het altijd proberen hè, misschien heb jij nou net dat bijzondere paar voeten dat gemaakt is voor deze coole pumps! (brede voeten in combinatie met kleine, smalle teentjes, zoiets?)quote:Op dinsdag 4 september 2007 15:19 schreef zoeperzazke het volgende:
Dankjewel voor de waarschuwing van de rode schoentjes... die ga ik dus uit mijn bestelling gooien.
Bedoel je die van mijn linkje? Supermooi rokje, alleen veel te groot. En dat terwijl ik altijd maat 38 heb.quote:Op dinsdag 4 september 2007 19:49 schreef zoeperzazke het volgende:
Dat bruine rokje is erg mooi, ik heb m in maatje 36![]()
Grappig... Ik heb altijd maat 36 en deze rok in maat 36 past mij gewoon wel. Maten en H&Mquote:Op dinsdag 4 september 2007 20:01 schreef Aventura het volgende:
[..]
Bedoel je die van mijn linkje? Supermooi rokje, alleen veel te groot. En dat terwijl ik altijd maat 38 heb.
Ik wil die jas ook in het zwart bestellen, maar wat een tijden! eind oktober! pffft ik hoop niet dat dat echt de levertijd is. 2 maanden om een jas te bestellen is echt bizar. er zullen wel enorm veel bestellingen zijn gedaan.quote:Op dinsdag 4 september 2007 10:06 schreef Patsy_Stone het volgende:
Fijn dat jullie zo trouw die kortingscodes plaatsen! Ik heb bijna 15 euro korting gescoord op mijn winterjas![]()
[afbeelding]
(komt in oktober als het goed is)
Ik weet niet meer wie het vroeg, maar de levertijden zijn wisselend. Bij mij duurde het bij direct leverbare spullen meestal een week voordat het werd afgeleverd.
Ik heb deze ook! Bij mij was 'ie nog op voorraad, maar ik heb de jas dan ook al eind juli besteld. Half augustus was 'ie er. En hij is net zo prachtig als op het plaatje!quote:Op dinsdag 4 september 2007 10:06 schreef Patsy_Stone het volgende:
Fijn dat jullie zo trouw die kortingscodes plaatsen! Ik heb bijna 15 euro korting gescoord op mijn winterjas![]()
[afbeelding]
plaatjesquote:Op woensdag 5 september 2007 11:04 schreef Lyssa het volgende:
Mijn bestelling is als het goed is in Zwolle. Met wat topjes en truitjes
Tuniekje als jurk dragen is altijd lastig, ik heb 'm ook en doe 'm gewoon op een skinny aan..quote:Op dinsdag 4 september 2007 11:49 schreef Patsy_Stone het volgende:
[afbeelding]
Valt wat korter dan ik had gedacht (je kunt 'm niet met goed fatsoen als jurkje aan, dat had ik wel gehoopt). De kleur is ook wat fletser. Toch een leuk ding voor die E 7,90....
Hij is heel gaaf die trui maar hij pluist wel!quote:
Die heb ik ook! (in roze met witte streepjes en zwart).quote:Op dinsdag 4 september 2007 18:41 schreef Minnie_ het volgende:
Ik heb deze:
[afbeelding]
vandaag in het paars en olijfgroen in de winkel gekocht.
Zitten echt heel mooi.
Jeej, dat klinkt goed! Valt de maat / lengte een beetje normaal uit?quote:Op dinsdag 4 september 2007 22:29 schreef Plukie86 het volgende:
[..]
Ik heb deze ook! Bij mij was 'ie nog op voorraad, maar ik heb de jas dan ook al eind juli besteld. Half augustus was 'ie er. En hij is net zo prachtig als op het plaatje!![]()
Mja, ik vond 'm bij het model op de site best lang uitvallen en ik dacht: zo'n model is 1.80m en ikke maar 1.65, dan komt 'ie bij mij minstens tot op de knie! Maar helaas, hij bedekt m'n achterwerk geeneens helemaal.quote:Op donderdag 6 september 2007 08:27 schreef Qarinx het volgende:
[..]
Tuniekje als jurk dragen is altijd lastig, ik heb 'm ook en doe 'm gewoon op een skinny aan..
Ik heb maat M, en die past prima. Ok, er kan geen fleecetrui onder, maar als het zo koud is heb ik nog wel een andere jas. De maat komt wel aardig overeen, ik heb verder 38 van de HM en alles past dan prima (divied maat 40).quote:Op donderdag 6 september 2007 11:15 schreef Patsy_Stone het volgende:
Jeej, dat klinkt goed! Valt de maat / lengte een beetje normaal uit?
Ah, zo lang (euh kort) ben ik ook. Ik heb een mt 36 besteld, dus die zal nog wel ietsje korter uitvallen. Ik ben vooral bang dat 'ie net te lang uitvalt en dan wordt het model al gauw een beetje vreemd.quote:Op donderdag 6 september 2007 13:22 schreef Plukie86 het volgende:
[..]
Ik heb maat M, en die past prima. Ok, er kan geen fleecetrui onder, maar als het zo koud is heb ik nog wel een andere jas. De maat komt wel aardig overeen, ik heb verder 38 van de HM en alles past dan prima (divied maat 40).
De lengte is precies goed! Maar als je erg lang bent istie denk ik wel gauw te kort, ik ben zelf maar 165 cm.
Jeej, die heb ik ook besteldquote:Op dinsdag 4 september 2007 10:06 schreef Patsy_Stone het volgende:
[afbeelding]
Ik weet niet meer wie het vroeg, maar de levertijden zijn wisselend. Bij mij duurde het bij direct leverbare spullen meestal een week voordat het werd afgeleverd.
Oeh! mijn bestelling is nog niet in behandeling, dus ik kan die jurk/trui nog wel even toevoegen. Hoe valt ie? Ik ben namelijk ook 1.65, en heb normaal gesproken ook maat 36. Heb je een S'je? Of XS?quote:Op donderdag 6 september 2007 14:35 schreef Patsy_Stone het volgende:
[..]
Net gearriveerd:
[afbeelding]
(met maillot eronder als jurk te dragen)
Ik heb een S en die valt qua lengte zoals bij het model op de site: ruim boven de knie, maar zeker lang genoeg om voor jurkje te kunnen doorgaan. (En mocht je de zwartwitte nemen: het wit is niet echt spierwit, beetje creme-ig). De stof is vrij dun: van dat spul dat in de winter statisch wordtquote:Op donderdag 6 september 2007 15:45 schreef BalLon het volgende:
[..]
Oeh! mijn bestelling is nog niet in behandeling, dus ik kan die jurk/trui nog wel even toevoegen. Hoe valt ie? Ik ben namelijk ook 1.65, en heb normaal gesproken ook maat 36. Heb je een S'je? Of XS?
Ben benieuwd!
Ja die heb ik ook gekocht vorige week, maar dan in de winkel. Ook erg fijn te dragen boven een nette broek en/of met een bloesje eronder!quote:Op donderdag 6 september 2007 14:35 schreef Patsy_Stone het volgende:
[..]
Net gearriveerd:
[afbeelding]
Ja dat is de mijne ookquote:Op donderdag 6 september 2007 20:29 schreef Ienepien het volgende:
[..]
Ow ja mijn bestelling moest vandaag in zwolle zijn maar volgens de TNT issie manco... geen idee wat er aan de hand is...![]()
die paarse ga ik morgen ook ff passenquote:Op donderdag 6 september 2007 14:35 schreef Patsy_Stone het volgende:
[..]
Ah, zo lang (euh kort) ben ik ook. Ik heb een mt 36 besteld, dus die zal nog wel ietsje korter uitvallen. Ik ben vooral bang dat 'ie net te lang uitvalt en dan wordt het model al gauw een beetje vreemd.
Ik heb ook nog een winterjas-voor-als-het-vriest in de kast hangen, maar die is zo warm dat 'ie vorig jaar niet eens uit de kast geweest is... Zo'n wat dunner ding is wel fijn voor erbij.
Tnx voor de info!
Net gearriveerd:
[afbeelding]
[afbeelding]
(Maar dan in het paars. Bijzonder onflatteus in mijn geval)
Kleine bestelling?quote:Op vrijdag 7 september 2007 18:04 schreef nikkie1985 het volgende:
snap er geen reet van, heb geen track en trace enzo, waar is mn pakje:(
Kan niet. Op dit moment kan het alleen in de Scandinavische landen ( maar helaas geen Ijsland ) en Nederland. Misschien kun je een familielid in Nederland wat laten bestellen als je perse iets wil hebben?quote:Op vrijdag 7 september 2007 14:33 schreef Inu het volgende:
H&M
Hier in IJsland hebben ze geen H&M, de huur is schijnbaar te hoogKun je ook dingen bestellen vanuit andere landen? Kon niet echt iets vinden hierover op de site....
Duitsland heeft sinds kort ook een online shopquote:Op vrijdag 7 september 2007 22:46 schreef Jurk het volgende:
[..]
Kan niet. Op dit moment kan het alleen in de Scandinavische landen ( maar helaas geen Ijsland ) en Nederland. Misschien kun je een familielid in Nederland wat laten bestellen als je perse iets wil hebben?
Geen idee ( dat weten we nooit van te voren ), maar het ziet er uit als iets van de trend afdeling, en zal dan waarschijnlijk maar in een paar winkels te koop zijn.quote:Op vrijdag 7 september 2007 23:26 schreef Kwelit het volgende:
Voor de mensen die bij een H&M werken. Wanneer ligt deze in de winkels?
[afbeelding]
quote:Op donderdag 6 september 2007 14:35 schreef Patsy_Stone het volgende:
Net gearriveerd:
[afbeelding]
Nou, ik werk in een top 10 winkel. maar mooi geen trend....quote:Op zaterdag 8 september 2007 00:11 schreef parselmouth het volgende:
Zeker weten Trend, wat een gaaf ding
Op de website van H&M kun je volgens mij wel zien waar ze de Trend-collectie verkopen, grof gezegd verkopen ze het alleen in de grootste winkels in de grote steden.
Vandaag nog twee jurken van de Trend uit de sale gepluktEen zijden lila gewaad met gigantische vleermuismouwen, van 60 euro naar 5 euro en een okergele met wijde rok, van 40 naar 5 euro.
En dan nog personeelskorting woohoo
Je werkt in Enschede toch? En dat is een top 10 winkel :|quote:Op zaterdag 8 september 2007 00:21 schreef Jurk het volgende:
[..]
Nou, ik werk in een top 10 winkel. maar mooi geen trend....![]()
We horen het wel van je, wanneer die jassen in de winkel hangen? Haal ik er wel eentje in Amsterdam...ben helaas wel door mn korting voor dit jaar heen...![]()
Ja, die heb ik wel zien hangen in de winkel (Utrecht).quote:Op vrijdag 7 september 2007 19:04 schreef Klare het volgende:
Weet iemand of deze jas http://shop.hm.com/media/(...)78_09090_72_2835.jpg (sorry plaatsjes plaatsen lukt even niet) al in de winkels hangt? Besteltijd is zo lang op de shop....
Nee hoor, ik werk in het westen... en volgens mij is dat geen top 10 winkel. Dat zegt trouwens niet zo veel hoor, top 10. Betekend alleen dat het tot de tien grootste H&M's in NL behoord.quote:Op zaterdag 8 september 2007 00:40 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Je werkt in Enschede toch? En dat is een top 10 winkel :|
owkej...
Jammerquote:Op vrijdag 7 september 2007 22:46 schreef Jurk het volgende:
[..]
Kan niet. Op dit moment kan het alleen in de Scandinavische landen ( maar helaas geen Ijsland ) en Nederland. Misschien kun je een familielid in Nederland wat laten bestellen als je perse iets wil hebben?
euh... oeps foutje..quote:Op zaterdag 8 september 2007 14:19 schreef Jurk het volgende:
[..]
Nee hoor, ik werk in het westen... en volgens mij is dat geen top 10 winkel. Dat zegt trouwens niet zo veel hoor, top 10. Betekend alleen dat het tot de tien grootste H&M's in NL behoord.
Kan me niet herinneren dat ik je heb gezien, H&M koopgoot toch?quote:Op zaterdag 8 september 2007 21:59 schreef parselmouth het volgende:
Dat olijfgroene jurkje?
Die is inderdaad leuk, hij krijgt wel heel snel van die pluizebolletjes helaas.
Ik had vandaag een knalgeel jurkje aan en ik stond er vanaf half 12 ongeveer
Krijgen jullie daar nooit een overzicht van dan?quote:Op zaterdag 8 september 2007 00:33 schreef parselmouth het volgende:
Ik wil echt niet weten hoe het met mijn korting zit
Yesh, ergens anders verkopen ze geen Trend in R'dam overigensquote:Op zondag 9 september 2007 08:39 schreef Syytön het volgende:
[..]
Kan me niet herinneren dat ik je heb gezien, H&M koopgoot toch?
Hij streched behoorlijk. Maar qua maten kun je nergens vanuit gaan. Ik had een wit/gestreepte in XS en een S gekocht, omdat thuis nog even te kijken welke ik het best vond.quote:Op zondag 9 september 2007 13:58 schreef Greys het volgende:
Hoe valt deze qua wijdte? Ik heb voor de lengte (ben 1.82) wel een L nodig, maar slobbert ie dan alle kanten op als je een normaal figuur hebt, of istie aardig stretch?
[afbeelding]
Hij werkt bij mij ook prima op een spijkerbroek of stretchbroek. Ik heb een M, en mijn broekmaat is 42, zit perfect, niet te strak niet te slobberig.quote:Op zondag 9 september 2007 14:21 schreef Greys het volgende:
Met een zwarte dikke maillot eronder of legging durf ik het wel aan, als ie aan de korte kant is
Ik was alleen bang voor de wijdte, dat ie in L niet té wijd zou gaan worden. Maar als hij behoorlijk stretched, ga ik gewoon de L proberen. Dankjewel!
quote:Op zondag 9 september 2007 14:34 schreef BalLon het volgende:
Nou, ik heb de mijne (S) even opgemeten, hij is 84 cm, in het midden. Dus bij een M ong. 2 cm langer denk ik.... Maar je moet dus net geluk hebben dat je een goede krijgt, die ENORM wijd is en aan alle kanten langs je lichaam flubbert....
Ik zou toch voor de M gaan, anders wordt ie erg wijd...quote:Op zondag 9 september 2007 14:37 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
Er staat op de site dat ie in maat M 87 centimeter zou zin, dus inderdaad een centimetertje of 2/3 verschil. Oeioeioei, ik en beslissingen nemenIk ga er nog even een minuutje of 10 over twijfelen. M of L... he, lekker
Hoe werkt dat bij jullie dan wat betreft personeelskortingen?quote:Op zondag 9 september 2007 10:59 schreef Qarinx het volgende:
[..]
Krijgen jullie daar nooit een overzicht van dan?
Wij maandelijks, en bij mij was het saldo helaas negatief afgelopen maand......
Oow das op zich best netjes geregeld... Al zal zo'n 'heffing' op je salaris niet super geweldig zijn...quote:Op zondag 9 september 2007 23:04 schreef parselmouth het volgende:
Je hebt een pasje dat er voor zorgt dat er bij het betalen 20% afgehaald wordt.
Maar je mag per jaar maar iets van 500 euro aan korting krijgen (is wettelijk bepaald een aantal jaar terug), dus daar moet je onder blijven. Kom je er toch boven, wordt die 20% korting die je hebt gehad, alsnog afgeschreven van je salaris.
Bij mij precies hetzelfdequote:Op maandag 10 september 2007 10:34 schreef zoeperzazke het volgende:
Ik had het eerste deel van mijn pakketje graag half sept gehad... staat er: "helaas te laat, nieuwe levering: eind sept." Mopper.
Die babydingetjes...quote:Op maandag 10 september 2007 11:25 schreef Doedezemaar het volgende:
Mijn bestelling voor half september is gisteren zowaar in behandeling genomen. Nu nog ruim een week wachten, denk ik zo. Paar schattige babykadootjes, spijkerbroek, vest en hello kitty sloffen, ik kan niet wachten.
quote:Op maandag 10 september 2007 13:25 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Die babydingetjes...
Ik heb alleen maar van die stomme, steeds groter wordende jongens.
Mijn zusje heeft hem, zit mooi (M)quote:Op zondag 9 september 2007 17:18 schreef Inu het volgende:
[afbeelding]
Heeft iemand deze al geprobeerd? Ik wil mn moeder hem mee laten nemen, en ik heb normaal een M, maar misschien valt ie heel klein ofzo....
Hej je hebt het bureau van de foto gehaald...quote:Op maandag 10 september 2007 21:10 schreef Dark_Angelus het volgende:
[afbeelding]
Nieuw shirtje en nieuwe broek
Joah dit was even beter.quote:Op dinsdag 11 september 2007 10:36 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Hej je hebt het bureau van de foto gehaald...
Volgensmij is dat het jasje dat ik zocht, net even wat wijder en ook in 't grijs?quote:Op zaterdag 8 september 2007 21:55 schreef Syytön het volgende:
Ik was vandaag toevallig ook in Rotterdam in de H&M, op de Trend afdeling heb ik me weer kostelijk vermaakt.
Niets gezien, wel een leuk groen jurkje (met wijde mouwen, 14,95), maar helaas niet mijn maat. balen, want ik zoek 'm al een tijdje.
[afbeelding]
deze jas besteld op de site met de 25% korting code.
Volgens mij word er random geupdate, dus dat zou best wel kunnen ja.quote:Op dinsdag 11 september 2007 13:44 schreef Innocence het volgende:
[..]
Weet iemand hoe dat werkt, zijn ze misschien morgen weer niet meer uitverkocht?
Deze:quote:Op dinsdag 11 september 2007 20:10 schreef shmoopy het volgende:
Welke jas had je, Bertha?
En mijn bestelling komt morgen, eindelijk.
Hoe valt dat bloesje? Ik heb 'm namelijk ook besteldquote:
Jeetje is het bij jou ook zover. Verschrikkelijk. Ik heb de hele handel een maandje of 2 (?) geleden afgehandeld en ben ermee gekapt, wel nog een kinderjeans besteld want de d-maten hebben ze niet in de winkel en voor de rest kunnen ze me de boom in. Ik ga wel naar de winkel, dan gaat het tenminste goed. Maar verbazingwekkend genoeg krijg ik maar geen rekening meer toegestuurd over die laatste bestelling/bestellingen. En bij saldo op mijn pagina kun je ook niks zien. Maar ik wacht af en als ze niks sturen, prima das dan hun probleem. Ik ga echt niet meer bellen met die lichtpuntjes van de klantenservice.quote:Op woensdag 12 september 2007 12:15 schreef BalLon het volgende:
[..]
Hoe valt dat bloesje? Ik heb 'm namelijk ook besteldUit de outlet he?
Mijn bestelling is WEER verplaatst nu naar eind september (terwijl ik 'm begin augustus had moeten hebben) En dat omdat ik niet weet wat ik moet betalen! Ik word echt stapelkrankjorum van die dombo's daar!
Gister, nadat ik had uitgelegd dat me al 4 keer beloofd was dat ik teruggebeld zou worden, zei het meisje: nou ik bel u ZEKER terug hoor!
En denk je dat ik wat gehoord heb.... Ik zie het alweer helemaal gebeuren dat ik er zelf weer achteraan moet. Is toch niet te geloven? En intussen wel constant aanmaningskosten in rekening brengen.. Ongelooflijk!
Het lijken inmiddels bijna dezelfde taferelen als bij Roeji. Is dat bij jou allemaal nog opgelost?
Zit mooiquote:Op woensdag 12 september 2007 12:15 schreef BalLon het volgende:
[..]
Hoe valt dat bloesje? Ik heb 'm namelijk ook besteldUit de outlet he?
Op zich heb je een punt, maar je kan je saldo ook zien op de website, en je weet dat als je besteld dat je dan moet betalen... dus afwachten tot ze je eindelijk maar eens wat sturen lijkt me ook niet de juiste oplossing.quote:
Dat is ook niet de enige reden waarom ik niet betaald heb. er zijn nog een aantal dingen die ik jullie maar even bespaard heb, omdat het anders een nog langer verhaal zou worden... Ze hebben bij bijvoorbeeld de saleprijzen niet gerekend terwijl dat wel de bedoeling was. En door dat gedoe met de wisseling van de collectie was dat niet makkelijk uit te zoeken. En daarbij ik vind gewoon dat als ik met iemand afspreek dat ze mij terugbellen ze dat moeten doen. Dat kan 1x misgaan, maar niet 3 keer (en de 4e keer zit er nu aan te komen ben ik bang...) Ik WEET gewoonweg niet wat ik moet betalen, omdat dat wat bij mijn saldo op de website staat, niet klopt. Dat weet ik dan weer wel.... En daarbij heb ik ook ruim 200 euro betaald toen ik pakketjes ophaalde bij een kialapunt. Ik weet het dus allemaal niet meerquote:Op woensdag 12 september 2007 17:48 schreef Syytön het volgende:
[..]
Op zich heb je een punt, maar je kan je saldo ook zien op de website, en je weet dat als je besteld dat je dan moet betalen... dus afwachten tot ze je eindelijk maar eens wat sturen lijkt me ook niet de juiste oplossing.
Kopiërenquote:Op woensdag 12 september 2007 18:12 schreef Miracle_Drug het volgende:
over betalen gesproken.. m'n maandfactuur wat doe je![]()
¤180Ik ga er overigens vanuit dat het klopt, ik heb de retourbonnen bewaard. Maar ik vind het wel heel vreemd dat als je tegenwoordig een pakket terugstuurd er geen bon meer voor jezelf bij zit. Ik kruisde altijd aan wat er terug ging en wat er bleef.
superjasje!quote:Op woensdag 12 september 2007 20:15 schreef parselmouth het volgende:
Vooruit, camera gejat van m'n vader (m'n eigen is stuk) dus excuses voor de kwaliteit...
zonder:
[afbeelding]
met:
[afbeelding]
Oeh! Dat zou wel fijn zijn ja... want ik ken mezelfquote:Op woensdag 12 september 2007 21:17 schreef Addict89 het volgende:
D Ze belt wel terug (positief blijven), maar ipv dat je niets hoeft te betalen krijg je een cadeaubon zodat ze je toch weer naar de online shop lokken.
Erg leuk! Vooral zonder riem!quote:Op woensdag 12 september 2007 20:15 schreef parselmouth het volgende:
Vooruit, camera gejat van m'n vader (m'n eigen is stuk) dus excuses voor de kwaliteit...
zonder:
[afbeelding]
met:
[afbeelding]
Omdat ik in dit geval commentaar op m'n kleding wil en niet op m'n hoofdquote:Op woensdag 12 september 2007 22:54 schreef B.ertha het volgende:
@Parselmouth, waarom bliep je eigenlijk je gezicht weg? En dan niet in je fobo?
Goed, heb normaal gesproken tussen de 34 en 36 in qua jassen, deze in 34 besteld en ik vind dat ie helemaal goed zit.quote:Op donderdag 13 september 2007 13:41 schreef Qarinx het volgende:
Hey Parselmouth, hoe valt de jas qua grootte?
Hij is wel echt tofquote:Op donderdag 13 september 2007 17:36 schreef parselmouth het volgende:
Denk het wel hoor.
Hij hangt in elk geval al in de winkels
Bij mij komt ie altijd rond dit tijdstip.quote:Op donderdag 13 september 2007 17:50 schreef Mademoiselle.Moi het volgende:
Er staat bij mij dat de chauffeur onderweg is, maar ik neem aan dat hij niet op dit tijdstip nog langskomt.![]()
En ik heb de factuur wel binnen, eerder dan het product.![]()
Leuukkkk!quote:Op woensdag 12 september 2007 20:15 schreef parselmouth het volgende:
zonder:
[afbeelding]
met:
[afbeelding]
Nou, hij is er inmiddels nog niet, dus ik vrees het ergste.quote:Op donderdag 13 september 2007 18:06 schreef Addict89 het volgende:
[..]
Bij mij komt ie altijd rond dit tijdstip.
http://www.hm.com/nl/ ?quote:Op donderdag 13 september 2007 20:58 schreef Peekaboo het volgende:
hoe bestellen jullie in godsnaam...ik snap niks van die taal enz....
of is er ook nog een nederlandse site....
![]()
Heb je HM.com wel ingesteld in het Nederlands? Als je die hebt ingesteld op Zweden is de online shop ook zweeds...quote:Op donderdag 13 september 2007 21:04 schreef Peekaboo het volgende:
shop online, en dan krijg je :
STARTSIDA BESTÄLL KUNDSERVICE H&M CLUB OUTLET MIN SIDA HM.COM
Oow bij mij wordt de keuze voor de webshop bepaald door de instelling van de algemene internetpagina...quote:Op donderdag 13 september 2007 22:54 schreef schatje het volgende:
Ja, er is een Nederlandse site en sinds kort ook een Duitse. Door op online shopping te klikken kun je kiezen uit welk land.
Dit kan nooit kloppen... Hoe ik ook reken, ik kom op geen enkele manier aan die 236.10....quote:Op mijn maandfactuur staat het volgende:
Vorig Saldo: 66,12
Aankoop: 0,00
Betaling: - 66,12
Retour: - 28,42
Tegoed: -28,42
Je ongebruikt bestedingslimiet bedraagt: 236,10...
Nee, ik heb die poster verwijderd omdat ik niet zag dat er een pagina 10 was met al een antwoord. Beetje zinloos danquote:Op donderdag 13 september 2007 22:55 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Oow bij mij wordt de keuze voor de webshop bepaald door de instelling van de algemene internetpagina...
(is FOK bij mij gewoon aan het klooien of heb die post van schatje op een hele vreemde manier gevonden?)
Ja maar je hebt helemaal geen tegoed... Sterker nog, je moet nog 26 euro nogwat betalen, dus je kunt tot die tijd sowieso geen tegoed opnemen.quote:Op donderdag 13 september 2007 23:03 schreef Bartjebart het volgende:
Ow ik heb ook weer eens wat leuks;
[..]
Dit kan nooit kloppen... Hoe ik ook reken, ik kom op geen enkele manier aan die 236.10....
Verder op staat trouwens ook nog: Als je het tegoed uitbetaald wil hebben, neem dan contact met ons op.
Euh als ik nu bel, en ik krijg dat geld... is het dan ook echt van mij?
Nee dat snap ik ook... maar waarom dan zo'n factuur?quote:Op vrijdag 14 september 2007 08:27 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Ja maar je hebt helemaal geen tegoed... Sterker nog, je moet nog 26 euro nogwat betalen, dus je kunt tot die tijd sowieso geen tegoed opnemen.
Die van mij stond op manco, toen opeens was ie weer weg, en sinds gister staat ie weer opnieuw op manco... heel vaag dus! Je kan er niet echt van op aan!quote:Op vrijdag 14 september 2007 11:01 schreef Koningin het volgende:
Hoe lang kan dat manco staan duren?
Die van mij staat vanaf dinsdag op manco...
Er zijn weer veel te veel leuke dingetjes bij gekomen, kan me niet inhouden op die manier.
Dat was dus het probleem, nu kan ik ook lekker bestellenquote:Op donderdag 13 september 2007 22:19 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Heb je HM.com wel ingesteld in het Nederlands? Als je die hebt ingesteld op Zweden is de online shop ook zweeds...
Bij mij doet ie het wel? Of tenminste, voorlopig blijft het staan, terwijl mijn bestelling al eerder geplaatst isquote:Op vrijdag 14 september 2007 11:06 schreef zoeperzazke het volgende:
Nouhou, z ehebben een nieuw gratis artikel wat ik graag bij mn bestelling wil doen, maar steeds als ik tegen het einde kom annuleert ie automatisch. Moet ik nu echt eerst 40 euro aan artikelen erbij doen, om die straks terug te sturen??
Lucky you.... ik heb er nu nog een vest bijzitten (die nieuwe van 35 euro, ik vind 'm wel grappig, maar te duur om te houden) en een tuniek, zodat ik aan de 40 euro zat.... maar ik ga het terugsturen want 150 euro is me echt te gortig voor die hoeveelheid kledingstukken.quote:Op vrijdag 14 september 2007 14:00 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Bij mij doet ie het wel? Of tenminste, voorlopig blijft het staan, terwijl mijn bestelling al eerder geplaatst is
Doe er iets bij dat je niet wilt en stuur het sowieso terug danquote:Op vrijdag 14 september 2007 14:47 schreef Addict89 het volgende:
Ik krijg hem er nu ook niet bij. En ik kan die bestelling ook niet opnieuw plaatsen omdat die ene jas nu alleen nog in het geel is.. Verder vind ik van de nieuwe dingen niet echt dingen leuk eigelijk.
Denk dat ik er zo een broek bij doe. Heb je er nooit genoeg van.quote:Op vrijdag 14 september 2007 15:42 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Doe er iets bij dat je niet wilt en stuur het sowieso terug dan
Hmm.. die wil ik ook.quote:Op vrijdag 14 september 2007 16:38 schreef alors het volgende:
Die gratis trui lijkt me wel chill, heb hem er bij gedaan, had toch nog wat staan voor mn broer, en zelf nog een tuniekje erbij gedaan![]()
[afbeelding]
Anyone?quote:Op vrijdag 14 september 2007 08:10 schreef Ienepien het volgende:
Maar nou zit ik met het volgende: ik wil een spijkerbroek bestellen, maar er staat maar 1 soort maat bij. Is dit dan de lengtemaat of de waist?
Thnx! Top, want 32" is mijn lengtemaat!quote:Op vrijdag 14 september 2007 22:45 schreef parselmouth het volgende:
Waist!
Je kunt er vanuit gaan wanneer er geen lengtemaat bij staat het lengtemaat 32" is, die is standaard.
Hij lijkt mij enorm chill, dus ik heb maar wat aan m'n bestelling toegevoegd..quote:Op vrijdag 14 september 2007 13:51 schreef Plukie86 het volgende:
Ik vind het gratis artikel echt enorm lelijk. Goed voor mijn portemonnee....
Ik vind hem ook super lelijk, maar ging toch bestellen, dus heb hem er maar wel bij gegooid. Een gegeven paard mag je niet in de bek kijken :pquote:Op vrijdag 14 september 2007 13:51 schreef Plukie86 het volgende:
Ik vind het gratis artikel echt enorm lelijk. Goed voor mijn portemonnee....
Ach desnoods klus je erin of gebruik je m als pyjama. Is altijd handig zo'n trui/sweater. Ik heb nu wel weer een bestelling geplaatst. Ook al had ik mn twijfels, maar de kinderjoggingbroeken van 4,90 zitten zo gruwelijk lekker. Meteen weer 2 besteld. En in de outlet staan er ook nog, maar dan shorts, voor 3,90. Die heb ik meteen in 4 kleuren besteldquote:Op dinsdag 18 september 2007 16:29 schreef loehoes het volgende:
[..]
Ik vind hem ook super lelijk, maar ging toch bestellen, dus heb hem er maar wel bij gegooid. Een gegeven paard mag je niet in de bek kijken :p
Hoe vallen die kinderjoggingbroeken? Ik heb mt 36, ben 1.66 en heb vrij korte beentjes: zou ik dan in een mt 164 passenquote:Op dinsdag 18 september 2007 16:51 schreef Roeji het volgende:
Ook al had ik mn twijfels, maar de kinderjoggingbroeken van 4,90 zitten zo gruwelijk lekker. Meteen weer 2 besteld.
Ik heb een 170 en hij is wel langquote:Op dinsdag 18 september 2007 19:20 schreef Patsy_Stone het volgende:
[..]
Hoe vallen die kinderjoggingbroeken? Ik heb mt 36, ben 1.66 en heb vrij korte beentjes: zou ik dan in een mt 164 passen?
Bedankt alvast!
Ja, daar heb je ook gelijk inquote:Op dinsdag 18 september 2007 16:51 schreef Roeji het volgende:
[..]
Ach desnoods klus je erin of gebruik je m als pyjama. Is altijd handig zo'n trui/sweater. Ik heb nu wel weer een bestelling geplaatst. Ook al had ik mn twijfels, maar de kinderjoggingbroeken van 4,90 zitten zo gruwelijk lekker. Meteen weer 2 besteld. En in de outlet staan er ook nog, maar dan shorts, voor 3,90. Die heb ik meteen in 4 kleuren besteld. Ben nu nogal aan huis/bed en ruime broeken gebonden en dan is zoiets echt wel lekker om in rond te hangen.
En voor die prijs helemaal. Dan is het bijna een wegwerpartikel
![]()
Ja klopt, het model paardrij laars is weer helemaal terug. Maar die vind ik dus niet zo erg mooi en meestal hebben die toch een vrij stugge en harde zool. Ik ben gewoon lastig hiermee. morgen nog maar eens op strooptocht gaan en anders moet ik maar geduld hebben tot ik vanzelf wat leuks tegenkom.quote:Op dinsdag 18 september 2007 19:24 schreef parselmouth het volgende:
Roeji, tegenwoordig zie je best veel van die cavalerie laarzen. Zijn eigenlijk overal wel te koop, ook veel tweedehandsjes die de moeite zeker wel waard zijn (onlangs een uitstekend paar gekocht op de markt, van binnen en buiten helemaal van leer en een mooie zool zonder beschadigingen, voor 15 euro)
Ik heb normaal zoiets van maat 40, misschien 38. In die joggingbroek heb ik 170 en die zit dus flink ruim. En ja ook zo'n 10cm te lang. Ik zou dus voor een 164 of misschien nog eentje kleiner gaan. Kijk anders eens in de maattabel, misschien kom je er dan uit welke je beter kunt nemen.quote:Op dinsdag 18 september 2007 19:20 schreef Patsy_Stone het volgende:
[..]
Hoe vallen die kinderjoggingbroeken? Ik heb mt 36, ben 1.66 en heb vrij korte beentjes: zou ik dan in een mt 164 passen?
Bedankt alvast!
Ik heb leren laarzen gekocht bij Dr. Adams voor 130 euro... mooie vorm, stevige zool, elegante hak van ongeveer 6 cm die niet gruwelijk dun is. De laars heeft ritsjes en rijgveters voor de sier aan de achterkant.. ze zijn er in het bruin en bordeaux. Wat wil je nog meerquote:Op dinsdag 18 september 2007 16:51 schreef Roeji het volgende:
[..]
Offtopic: weet iemand waar je winterlaarzen kunt kopen die én een beetje hak hebben én wat dikkere zolen en liefst nog een beetje vrouwelijk uitzien dus niet van die western of motor laarzen.
Totnutoe vind ik alleen ofwel leuk model en dikkere zool maar helemaal plat van hak ofwel leuk model en een draagbare hakhoogte maar dan met een dun flut zooltje eronder. Dan heb je dus nog koude pootjes in de winter en je hoort je al 3 straten eerder aankomen lopen.
Ik ben lastig geloof ik met laarzen te vindenIk vrees dat het uiteindelijk toch weer platte laarzen gaan worden. Deze winter is de hakhoogte volgens mij ook nog erg hoog , meestal zie ik iets van rond de 9 cm staan. Wel mooi, maar niet draagbaar om er een stuk mee te lopen. Tenminste dat geld voor mij, ik loop dan alsof ik bezopen ben of een drastisch probleem met mijn coordinatie heb
![]()
Dan ga ik daar morgen toch maar eens kijken. Normaal vind ik daar nooit schoenen wat ik mooi vind en die me ook nog passen, dus wie weet heb ik wel geluk met de laarzen. Thanx!quote:Op dinsdag 18 september 2007 23:01 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik heb leren laarzen gekocht bij Dr. Adams voor 130 euro... mooie vorm, stevige zool, elegante hak van ongeveer 6 cm die niet gruwelijk dun is. De laars heeft ritsjes en rijgveters voor de sier aan de achterkant.. ze zijn er in het bruin en bordeaux. Wat wil je nog meer![]()
Hmpf.. Ik heb ook 170 gedaan. Ben 1.68 en heb maat 36. Dus die gaat veelte groot zijn? Kan natuurlijk niet alleen die broek op nieuw toevoegen? Bedrag moet toch iets van minimaal 20,-- zijn?quote:Op dinsdag 18 september 2007 22:50 schreef Roeji het volgende:
[..]
Ik heb normaal zoiets van maat 40, misschien 38. In die joggingbroek heb ik 170 en die zit dus flink ruim. En ja ook zo'n 10cm te lang. Ik zou dus voor een 164 of misschien nog eentje kleiner gaan. Kijk anders eens in de maattabel, misschien kom je er dan uit welke je beter kunt nemen.
Dat jurkje op de foto vind ik zo leuk. Hangt die ook al in de winkel. Kon 'm in Alkmaar niet vinden, maar misschien heb ik met mn neus gekeken..quote:Op dinsdag 18 september 2007 23:01 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik heb leren laarzen gekocht bij Dr. Adams voor 130 euro... mooie vorm, stevige zool, elegante hak van ongeveer 6 cm die niet gruwelijk dun is. De laars heeft ritsjes en rijgveters voor de sier aan de achterkant.. ze zijn er in het bruin en bordeaux. Wat wil je nog meer![]()
Laatst een el cheapo jurkje bij H&M gekocht, voor 15 euro. Simpel paars model, valt wel erg mooiLeuk om te dragen met een panty, paar mooie laarzen en een mooie riem
![]()
Hij lijkt een beetje hierop maar dan iets korter en zonder de stoffen riem:
[afbeelding]
Ooh, die bovenste heb ik ook besteld! Benieuwd of ie mij wel leuk staatquote:Op dinsdag 18 september 2007 20:31 schreef shmoopy het volgende:
Mooi setje.
Deze prachtige jurk stond me dus totaal niet, helaas:
[afbeelding]
Dus om het leed wat te verzachten heb ik uiteindelijk toch maar het jurkje besteld dat ik steeds al wilde hebben:
[afbeelding]
Eind september komt ie binnen, dus hopelijk op tijd voor mijn verjaardag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |