Dank je, dat werktte!quote:Op dinsdag 4 september 2007 11:49 schreef Patsy_Stone het volgende:
Ga naar: Online shop > Mijn pagina > Nog niet geleverde bestellingen. Bij het item dat je wilt verwijderen moet je 'aantal' op 0 zetten. Klik daarna op uitvoeren en als het goed is, is dat item dan verwijderd.
Je kunt het altijd proberen hè, misschien heb jij nou net dat bijzondere paar voeten dat gemaakt is voor deze coole pumps! (brede voeten in combinatie met kleine, smalle teentjes, zoiets?)quote:Op dinsdag 4 september 2007 15:19 schreef zoeperzazke het volgende:
Dankjewel voor de waarschuwing van de rode schoentjes... die ga ik dus uit mijn bestelling gooien.
Bedoel je die van mijn linkje? Supermooi rokje, alleen veel te groot. En dat terwijl ik altijd maat 38 heb.quote:Op dinsdag 4 september 2007 19:49 schreef zoeperzazke het volgende:
Dat bruine rokje is erg mooi, ik heb m in maatje 36![]()
Grappig... Ik heb altijd maat 36 en deze rok in maat 36 past mij gewoon wel. Maten en H&Mquote:Op dinsdag 4 september 2007 20:01 schreef Aventura het volgende:
[..]
Bedoel je die van mijn linkje? Supermooi rokje, alleen veel te groot. En dat terwijl ik altijd maat 38 heb.
Ik wil die jas ook in het zwart bestellen, maar wat een tijden! eind oktober! pffft ik hoop niet dat dat echt de levertijd is. 2 maanden om een jas te bestellen is echt bizar. er zullen wel enorm veel bestellingen zijn gedaan.quote:Op dinsdag 4 september 2007 10:06 schreef Patsy_Stone het volgende:
Fijn dat jullie zo trouw die kortingscodes plaatsen! Ik heb bijna 15 euro korting gescoord op mijn winterjas![]()
[afbeelding]
(komt in oktober als het goed is)
Ik weet niet meer wie het vroeg, maar de levertijden zijn wisselend. Bij mij duurde het bij direct leverbare spullen meestal een week voordat het werd afgeleverd.
Ik heb deze ook! Bij mij was 'ie nog op voorraad, maar ik heb de jas dan ook al eind juli besteld. Half augustus was 'ie er. En hij is net zo prachtig als op het plaatje!quote:Op dinsdag 4 september 2007 10:06 schreef Patsy_Stone het volgende:
Fijn dat jullie zo trouw die kortingscodes plaatsen! Ik heb bijna 15 euro korting gescoord op mijn winterjas![]()
[afbeelding]
plaatjesquote:Op woensdag 5 september 2007 11:04 schreef Lyssa het volgende:
Mijn bestelling is als het goed is in Zwolle. Met wat topjes en truitjes
Tuniekje als jurk dragen is altijd lastig, ik heb 'm ook en doe 'm gewoon op een skinny aan..quote:Op dinsdag 4 september 2007 11:49 schreef Patsy_Stone het volgende:
[afbeelding]
Valt wat korter dan ik had gedacht (je kunt 'm niet met goed fatsoen als jurkje aan, dat had ik wel gehoopt). De kleur is ook wat fletser. Toch een leuk ding voor die E 7,90....
Hij is heel gaaf die trui maar hij pluist wel!quote:
Die heb ik ook! (in roze met witte streepjes en zwart).quote:Op dinsdag 4 september 2007 18:41 schreef Minnie_ het volgende:
Ik heb deze:
[afbeelding]
vandaag in het paars en olijfgroen in de winkel gekocht.
Zitten echt heel mooi.
Jeej, dat klinkt goed! Valt de maat / lengte een beetje normaal uit?quote:Op dinsdag 4 september 2007 22:29 schreef Plukie86 het volgende:
[..]
Ik heb deze ook! Bij mij was 'ie nog op voorraad, maar ik heb de jas dan ook al eind juli besteld. Half augustus was 'ie er. En hij is net zo prachtig als op het plaatje!![]()
Mja, ik vond 'm bij het model op de site best lang uitvallen en ik dacht: zo'n model is 1.80m en ikke maar 1.65, dan komt 'ie bij mij minstens tot op de knie! Maar helaas, hij bedekt m'n achterwerk geeneens helemaal.quote:Op donderdag 6 september 2007 08:27 schreef Qarinx het volgende:
[..]
Tuniekje als jurk dragen is altijd lastig, ik heb 'm ook en doe 'm gewoon op een skinny aan..
Ik heb maat M, en die past prima. Ok, er kan geen fleecetrui onder, maar als het zo koud is heb ik nog wel een andere jas. De maat komt wel aardig overeen, ik heb verder 38 van de HM en alles past dan prima (divied maat 40).quote:Op donderdag 6 september 2007 11:15 schreef Patsy_Stone het volgende:
Jeej, dat klinkt goed! Valt de maat / lengte een beetje normaal uit?
Ah, zo lang (euh kort) ben ik ook. Ik heb een mt 36 besteld, dus die zal nog wel ietsje korter uitvallen. Ik ben vooral bang dat 'ie net te lang uitvalt en dan wordt het model al gauw een beetje vreemd.quote:Op donderdag 6 september 2007 13:22 schreef Plukie86 het volgende:
[..]
Ik heb maat M, en die past prima. Ok, er kan geen fleecetrui onder, maar als het zo koud is heb ik nog wel een andere jas. De maat komt wel aardig overeen, ik heb verder 38 van de HM en alles past dan prima (divied maat 40).
De lengte is precies goed! Maar als je erg lang bent istie denk ik wel gauw te kort, ik ben zelf maar 165 cm.
Jeej, die heb ik ook besteldquote:Op dinsdag 4 september 2007 10:06 schreef Patsy_Stone het volgende:
[afbeelding]
Ik weet niet meer wie het vroeg, maar de levertijden zijn wisselend. Bij mij duurde het bij direct leverbare spullen meestal een week voordat het werd afgeleverd.
Oeh! mijn bestelling is nog niet in behandeling, dus ik kan die jurk/trui nog wel even toevoegen. Hoe valt ie? Ik ben namelijk ook 1.65, en heb normaal gesproken ook maat 36. Heb je een S'je? Of XS?quote:Op donderdag 6 september 2007 14:35 schreef Patsy_Stone het volgende:
[..]
Net gearriveerd:
[afbeelding]
(met maillot eronder als jurk te dragen)
Ik heb een S en die valt qua lengte zoals bij het model op de site: ruim boven de knie, maar zeker lang genoeg om voor jurkje te kunnen doorgaan. (En mocht je de zwartwitte nemen: het wit is niet echt spierwit, beetje creme-ig). De stof is vrij dun: van dat spul dat in de winter statisch wordtquote:Op donderdag 6 september 2007 15:45 schreef BalLon het volgende:
[..]
Oeh! mijn bestelling is nog niet in behandeling, dus ik kan die jurk/trui nog wel even toevoegen. Hoe valt ie? Ik ben namelijk ook 1.65, en heb normaal gesproken ook maat 36. Heb je een S'je? Of XS?
Ben benieuwd!
Ja die heb ik ook gekocht vorige week, maar dan in de winkel. Ook erg fijn te dragen boven een nette broek en/of met een bloesje eronder!quote:Op donderdag 6 september 2007 14:35 schreef Patsy_Stone het volgende:
[..]
Net gearriveerd:
[afbeelding]
Ja dat is de mijne ookquote:Op donderdag 6 september 2007 20:29 schreef Ienepien het volgende:
[..]
Ow ja mijn bestelling moest vandaag in zwolle zijn maar volgens de TNT issie manco... geen idee wat er aan de hand is...![]()
die paarse ga ik morgen ook ff passenquote:Op donderdag 6 september 2007 14:35 schreef Patsy_Stone het volgende:
[..]
Ah, zo lang (euh kort) ben ik ook. Ik heb een mt 36 besteld, dus die zal nog wel ietsje korter uitvallen. Ik ben vooral bang dat 'ie net te lang uitvalt en dan wordt het model al gauw een beetje vreemd.
Ik heb ook nog een winterjas-voor-als-het-vriest in de kast hangen, maar die is zo warm dat 'ie vorig jaar niet eens uit de kast geweest is... Zo'n wat dunner ding is wel fijn voor erbij.
Tnx voor de info!
Net gearriveerd:
[afbeelding]
[afbeelding]
(Maar dan in het paars. Bijzonder onflatteus in mijn geval)
Kleine bestelling?quote:Op vrijdag 7 september 2007 18:04 schreef nikkie1985 het volgende:
snap er geen reet van, heb geen track en trace enzo, waar is mn pakje:(
Kan niet. Op dit moment kan het alleen in de Scandinavische landen ( maar helaas geen Ijsland ) en Nederland. Misschien kun je een familielid in Nederland wat laten bestellen als je perse iets wil hebben?quote:Op vrijdag 7 september 2007 14:33 schreef Inu het volgende:
H&M
Hier in IJsland hebben ze geen H&M, de huur is schijnbaar te hoogKun je ook dingen bestellen vanuit andere landen? Kon niet echt iets vinden hierover op de site....
Duitsland heeft sinds kort ook een online shopquote:Op vrijdag 7 september 2007 22:46 schreef Jurk het volgende:
[..]
Kan niet. Op dit moment kan het alleen in de Scandinavische landen ( maar helaas geen Ijsland ) en Nederland. Misschien kun je een familielid in Nederland wat laten bestellen als je perse iets wil hebben?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |