abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52933030
Hoe kan ik iets verwijderen bij een bestelling?

Oh en wanneer wordt de shop geactualiseerd. Ik heb mijn zinnen gezet op die jas....
pi_52934933
Ga naar: Online shop > Mijn pagina > Nog niet geleverde bestellingen. Bij het item dat je wilt verwijderen moet je 'aantal' op 0 zetten. Klik daarna op uitvoeren en als het goed is, is dat item dan verwijderd.

Ik dacht dat de shop iiig op maandagochtend werd geactualiseerd, maar dat weet ik niet helemaal zeker...

Edit: Hier is net de postbode geweest, met mee- en tegenvallers!

Valt wat korter dan ik had gedacht (je kunt 'm niet met goed fatsoen als jurkje aan, dat had ik wel gehoopt). De kleur is ook wat fletser. Toch een leuk ding voor die E 7,90....

Tsja, ze zien er cool uit, vind ik. Maar wat een model! Ik vraag me af of er iemand is die deze dingen wel past! Bij de tenen zijn ze superkrap, mijn buitenste twee tenen passen er eigenlijk niet in. En in het midden zijn ze superbreed, daar heb ik een gapende leegte naast m'n voet. De hakken voelen ook heel wiebelig, alsof ze scheef zijn o.i.d. (Ahum, misschien ben ik wel scheef?) Die gaan terug.

Oeps, mijn armen passen bijna niet in de mouwtjes! Ik had nog zo gehoopt in een kindermaat 164 te kunnen

Deze week komt er als het goed is nog een pakketje!

[ Bericht 73% gewijzigd door Patsy_Stone op 04-09-2007 12:37:32 ]
Eddy - Life is a mystery, we all must stand alone. I hear him call my name and it feels like home.'
Saffy - 'That's lovely, who wrote it?'
Eddy - 'Madonna, darling
pi_52938758
Dankjewel voor de waarschuwing van de rode schoentjes... die ga ik dus uit mijn bestelling gooien.
I had a signature once. It was awful.
pi_52939098
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 11:49 schreef Patsy_Stone het volgende:
Ga naar: Online shop > Mijn pagina > Nog niet geleverde bestellingen. Bij het item dat je wilt verwijderen moet je 'aantal' op 0 zetten. Klik daarna op uitvoeren en als het goed is, is dat item dan verwijderd.
Dank je, dat werktte!
pi_52939786
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 15:19 schreef zoeperzazke het volgende:
Dankjewel voor de waarschuwing van de rode schoentjes... die ga ik dus uit mijn bestelling gooien.
Je kunt het altijd proberen hè, misschien heb jij nou net dat bijzondere paar voeten dat gemaakt is voor deze coole pumps! (brede voeten in combinatie met kleine, smalle teentjes, zoiets?)
Ik was heel erg beteuterd iig, want ik vind ze zo mooi! Echt Minnie Mouse schoenen!
Eddy - Life is a mystery, we all must stand alone. I hear him call my name and it feels like home.'
Eddy - 'Madonna, darling
pi_52941541
Ik heb deze:

vandaag in het paars en olijfgroen in de winkel gekocht.
Zitten echt heel mooi.
  dinsdag 4 september 2007 @ 19:06:09 #57
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_52941925
Die is mooi! Even de groene checken binnenkort!

Meteen even spammen:
H&M-kleding: jas, rokjes
pi_52942241
Zending in zwolle
pi_52942664
Dat bruine rokje is erg mooi, ik heb m in maatje 36
  dinsdag 4 september 2007 @ 20:01:35 #60
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_52942936
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 19:49 schreef zoeperzazke het volgende:
Dat bruine rokje is erg mooi, ik heb m in maatje 36
Bedoel je die van mijn linkje? Supermooi rokje, alleen veel te groot. En dat terwijl ik altijd maat 38 heb.
pi_52944146
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 20:01 schreef Aventura het volgende:

[..]

Bedoel je die van mijn linkje? Supermooi rokje, alleen veel te groot. En dat terwijl ik altijd maat 38 heb.
Grappig... Ik heb altijd maat 36 en deze rok in maat 36 past mij gewoon wel. Maten en H&M
pi_52947116
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 10:06 schreef Patsy_Stone het volgende:
Fijn dat jullie zo trouw die kortingscodes plaatsen! Ik heb bijna 15 euro korting gescoord op mijn winterjas
[afbeelding]
(komt in oktober als het goed is)

Ik weet niet meer wie het vroeg, maar de levertijden zijn wisselend. Bij mij duurde het bij direct leverbare spullen meestal een week voordat het werd afgeleverd.
Ik wil die jas ook in het zwart bestellen, maar wat een tijden! eind oktober! pffft ik hoop niet dat dat echt de levertijd is. 2 maanden om een jas te bestellen is echt bizar. er zullen wel enorm veel bestellingen zijn gedaan.
pi_52947446
quote:
Fijn dat jullie zo trouw die kortingscodes plaatsen! Ik heb bijna 15 euro korting gescoord op mijn winterjas
[afbeelding]
Ik heb deze ook! Bij mij was 'ie nog op voorraad, maar ik heb de jas dan ook al eind juli besteld. Half augustus was 'ie er. En hij is net zo prachtig als op het plaatje!
pi_52955664
TVP

Mijn bestelling is als het goed is in Zwolle. Met wat topjes en truitjes
pi_52955992
quote:
Op woensdag 5 september 2007 11:04 schreef Lyssa het volgende:
Mijn bestelling is als het goed is in Zwolle. Met wat topjes en truitjes
plaatjes
pi_52956985
quote:
Op woensdag 5 september 2007 11:19 schreef zoeperzazke het volgende:

[..]

plaatjes
Ok dan maar weer

Nu maar hopen dat het allemaal past
pi_52957065
Leuk leuk!
pi_52974645
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 11:49 schreef Patsy_Stone het volgende:
[afbeelding]
Valt wat korter dan ik had gedacht (je kunt 'm niet met goed fatsoen als jurkje aan, dat had ik wel gehoopt). De kleur is ook wat fletser. Toch een leuk ding voor die E 7,90....
Tuniekje als jurk dragen is altijd lastig, ik heb 'm ook en doe 'm gewoon op een skinny aan..
Brave meisjes komen in de hemel, brutale overal...
pi_52974853
Die leuke jas hing nog niet in de winkel en online is ie nog niet in mijn maat beschikbaar......maar we houden vol.
  Moderator / FOK!Fotograaf donderdag 6 september 2007 @ 09:36:55 #70
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_52975664
Ah ik ga gauw een nieuwe broek halen
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_52976399
Ik ga morgen even in de winkel m'n beoogde winterjas passen, en daarna online bestellen met 25% korting.

En m'n nieuwe pakketje is in behandeling, met deze jurk:

Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
pi_52977208
quote:
Op woensdag 5 september 2007 11:59 schreef Lyssa het volgende:

Nu maar hopen dat het allemaal past
Hij is heel gaaf die trui maar hij pluist wel!

Dus apart wassen (anders zit alles onder de pluizen wat zeker verschrikkelijk is bij bijv. een mooi zwart blousje ) en niet in de droger!!!
pi_52977823
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 18:41 schreef Minnie_ het volgende:
Ik heb deze:
[afbeelding]
vandaag in het paars en olijfgroen in de winkel gekocht.
Zitten echt heel mooi.
Die heb ik ook! (in roze met witte streepjes en zwart).
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 22:29 schreef Plukie86 het volgende:

[..]

Ik heb deze ook! Bij mij was 'ie nog op voorraad, maar ik heb de jas dan ook al eind juli besteld. Half augustus was 'ie er. En hij is net zo prachtig als op het plaatje!
Jeej, dat klinkt goed! Valt de maat / lengte een beetje normaal uit?
quote:
Op donderdag 6 september 2007 08:27 schreef Qarinx het volgende:

[..]

Tuniekje als jurk dragen is altijd lastig, ik heb 'm ook en doe 'm gewoon op een skinny aan..
Mja, ik vond 'm bij het model op de site best lang uitvallen en ik dacht: zo'n model is 1.80m en ikke maar 1.65, dan komt 'ie bij mij minstens tot op de knie! Maar helaas, hij bedekt m'n achterwerk geeneens helemaal.

Ik verwacht over een uurtje weer een pakketje!
Eddy - 'Madonna, darling
pi_52980697
quote:
Op donderdag 6 september 2007 11:15 schreef Patsy_Stone het volgende:

Jeej, dat klinkt goed! Valt de maat / lengte een beetje normaal uit?
Ik heb maat M, en die past prima. Ok, er kan geen fleecetrui onder, maar als het zo koud is heb ik nog wel een andere jas. De maat komt wel aardig overeen, ik heb verder 38 van de HM en alles past dan prima (divied maat 40).
De lengte is precies goed! Maar als je erg lang bent istie denk ik wel gauw te kort, ik ben zelf maar 165 cm.
pi_52982429
quote:
Op donderdag 6 september 2007 13:22 schreef Plukie86 het volgende:

[..]

Ik heb maat M, en die past prima. Ok, er kan geen fleecetrui onder, maar als het zo koud is heb ik nog wel een andere jas. De maat komt wel aardig overeen, ik heb verder 38 van de HM en alles past dan prima (divied maat 40).
De lengte is precies goed! Maar als je erg lang bent istie denk ik wel gauw te kort, ik ben zelf maar 165 cm.
Ah, zo lang (euh kort) ben ik ook. Ik heb een mt 36 besteld, dus die zal nog wel ietsje korter uitvallen. Ik ben vooral bang dat 'ie net te lang uitvalt en dan wordt het model al gauw een beetje vreemd.
Ik heb ook nog een winterjas-voor-als-het-vriest in de kast hangen, maar die is zo warm dat 'ie vorig jaar niet eens uit de kast geweest is... Zo'n wat dunner ding is wel fijn voor erbij.
Tnx voor de info!

Net gearriveerd:

(met maillot eronder als jurk te dragen )

(Maar dan in het paars. Bijzonder onflatteus in mijn geval )
Eddy - 'Madonna, darling
pi_52982785
quote:
[afbeelding]

Ik weet niet meer wie het vroeg, maar de levertijden zijn wisselend. Bij mij duurde het bij direct leverbare spullen meestal een week voordat het werd afgeleverd.
Jeej, die heb ik ook besteld .
pi_52983350
Chauffeur is onderweg .
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
pi_52983951
quote:
Op donderdag 6 september 2007 14:35 schreef Patsy_Stone het volgende:

[..]

Net gearriveerd:
[afbeelding]
Oeh! mijn bestelling is nog niet in behandeling, dus ik kan die jurk/trui nog wel even toevoegen. Hoe valt ie? Ik ben namelijk ook 1.65, en heb normaal gesproken ook maat 36. Heb je een S'je? Of XS?

Ben benieuwd!
pi_52986884
quote:
Op donderdag 6 september 2007 15:45 schreef BalLon het volgende:

[..]

Oeh! mijn bestelling is nog niet in behandeling, dus ik kan die jurk/trui nog wel even toevoegen. Hoe valt ie? Ik ben namelijk ook 1.65, en heb normaal gesproken ook maat 36. Heb je een S'je? Of XS?

Ben benieuwd!
Ik heb een S en die valt qua lengte zoals bij het model op de site: ruim boven de knie, maar zeker lang genoeg om voor jurkje te kunnen doorgaan. (En mocht je de zwartwitte nemen: het wit is niet echt spierwit, beetje creme-ig). De stof is vrij dun: van dat spul dat in de winter statisch wordt
Eddy - 'Madonna, darling
pi_52987068
Uit de nieuwsbrief:
Een kind kan nooit genoeg mooie, praktische broeken hebben. Daarom geven wij nu ¤ 10,-- korting bij aankoop van minimaal 3 kinderbroeken. Wij hebben een duidelijk overzicht gemaakt, zodat je makkelijk kunt vinden wat je nodig hebt.
Deze aanbieding geldt alleen voor de H&M Shop Online, met uitzondering van afgeprijsde artikelen. Vul kortingnummer 7798 in als je online bestelt. Deze aanbieding geldt tot 13-09-2007.
  donderdag 6 september 2007 @ 20:29:38 #81
72533 Ienepien
Get on with it!
pi_52989231
quote:

[..]

Net gearriveerd:
[afbeelding]
Ja die heb ik ook gekocht vorige week, maar dan in de winkel. Ook erg fijn te dragen boven een nette broek en/of met een bloesje eronder!

Ow ja mijn bestelling moest vandaag in zwolle zijn maar volgens de TNT issie manco... geen idee wat er aan de hand is...
Te audire no possum. Musa sapientum fixa est in aure
pi_52990178
quote:
Op donderdag 6 september 2007 20:29 schreef Ienepien het volgende:

[..]

Ow ja mijn bestelling moest vandaag in zwolle zijn maar volgens de TNT issie manco... geen idee wat er aan de hand is...
Ja dat is de mijne ook Maar even afwachten dus..

Edit; Zending gesorteerd in sorteercentrum misschien morgen in huis dus

[ Bericht 13% gewijzigd door Lyssa op 06-09-2007 21:15:05 ]
pi_52990238
Lees de OP maar even.
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
pi_52990314
Mijn jas + baretje zijn al in behandeling genomen
  donderdag 6 september 2007 @ 21:19:14 #85
72533 Ienepien
Get on with it!
pi_52990492
Ow ja OP
Was ook al de tweede vraag ofzo
Te audire no possum. Musa sapientum fixa est in aure
pi_53000143
Ik heb een jas besteld, en hij is onderweg
pi_53002737
Waar blijft die pakketbezorger Hij heeft mn kleren bij zich!

Update volgt dus nog
pi_53005653
Update:

Kleren zijn binnen!

[afbeelding]

Zit echt superlekker, wel wat fuzzy, maar heeft lekker lange mouwen en daar hou ik van.

De tuniek zit het minst mooi, en daar twijfel ik echt over of ik die moet houden. Het roze topje heeft gekke mouwen, maar das ook wel weer schattig en het paarse streepjes truitje zit wel leuk.
pi_53005872
H&M

Hier in IJsland hebben ze geen H&M, de huur is schijnbaar te hoog Kun je ook dingen bestellen vanuit andere landen? Kon niet echt iets vinden hierover op de site....
  Moderator / FOK!Fotograaf vrijdag 7 september 2007 @ 17:04:36 #90
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_53009679
Zo nieuwe kleren gekocht
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
  vrijdag 7 september 2007 @ 17:46:16 #91
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_53010771
quote:

[..]

Ah, zo lang (euh kort) ben ik ook. Ik heb een mt 36 besteld, dus die zal nog wel ietsje korter uitvallen. Ik ben vooral bang dat 'ie net te lang uitvalt en dan wordt het model al gauw een beetje vreemd.
Ik heb ook nog een winterjas-voor-als-het-vriest in de kast hangen, maar die is zo warm dat 'ie vorig jaar niet eens uit de kast geweest is... Zo'n wat dunner ding is wel fijn voor erbij.
Tnx voor de info!

Net gearriveerd:
[afbeelding]

[afbeelding]
(Maar dan in het paars. Bijzonder onflatteus in mijn geval )
die paarse ga ik morgen ook ff passen
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_53011197
snap er geen reet van, heb geen track en trace enzo, waar is mn pakje:(
pi_53011217
quote:
Op vrijdag 7 september 2007 18:04 schreef nikkie1985 het volgende:
snap er geen reet van, heb geen track en trace enzo, waar is mn pakje:(
Kleine bestelling?
pi_53012426
Jaaa, ik heb mijn pakketje vandaag ontvangen, het past allemaal.
Ik vind de levertijd ook erg netjes. geen problemen mee gehad nog..
"Sans toi, les émotions d'aujourd'hui ne seraient que la peau morte des émotions d'autrefois.."
pi_53012491
nadat ik zag hoe leuk die laatste trui lyssa stond, heb ik m ook maar bij mijn bestelling gegooid.
  vrijdag 7 september 2007 @ 19:04:33 #96
123189 Klare
Extraordinary Girl
pi_53012665
Weet iemand of deze jas http://shop.hm.com/media/(...)78_09090_72_2835.jpg (sorry plaatsjes plaatsen lukt even niet) al in de winkels hangt? Besteltijd is zo lang op de shop....
pi_53018224
quote:
Op vrijdag 7 september 2007 14:33 schreef Inu het volgende:
H&M

Hier in IJsland hebben ze geen H&M, de huur is schijnbaar te hoog Kun je ook dingen bestellen vanuit andere landen? Kon niet echt iets vinden hierover op de site....
Kan niet. Op dit moment kan het alleen in de Scandinavische landen ( maar helaas geen Ijsland ) en Nederland. Misschien kun je een familielid in Nederland wat laten bestellen als je perse iets wil hebben?
Het zien duurt een seconde, de gedachte blijft voor altijd.
pi_53018379
Ghihih oooo het wordt al kouder. Nog even en ik vind dat ik in mn nieuwe winterjas over straat kan!
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_53019377
Voor de mensen die bij een H&M werken. Wanneer ligt deze in de winkels?

pi_53019874
quote:
Op vrijdag 7 september 2007 22:46 schreef Jurk het volgende:

[..]

Kan niet. Op dit moment kan het alleen in de Scandinavische landen ( maar helaas geen Ijsland ) en Nederland. Misschien kun je een familielid in Nederland wat laten bestellen als je perse iets wil hebben?
Duitsland heeft sinds kort ook een online shop
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')