abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53134416
heeft iemand ervaring met de hm sliq jeans? Er staat op dat hij 5% krimpt na het wassen
pi_53135022
quote:
Op woensdag 12 september 2007 22:54 schreef B.ertha het volgende:
@Parselmouth, waarom bliep je eigenlijk je gezicht weg? En dan niet in je fobo?
Omdat ik in dit geval commentaar op m'n kleding wil en niet op m'n hoofd

En thanks allemaal, ben er zelf ook blij mee!

En over Sliq: alle jeans van de H&M lopen uit, dus je kunt ze beter iets te strak kopen dan wanneer het direct al relax zit zeg maar. Als je je broek dan weer in de was gooit, zit ie even weer als toen je 'm kocht, maar al gauw loopt het dus weer wat uit (komt door spandex).
  donderdag 13 september 2007 @ 00:10:21 #203
53167 Ri-Klain
klein zwart schaapje
pi_53135858
Wow mijn pakket is binnen --> er stond ineens een super grote doos voor de deur Ik dacht nog: wat had ik ook al weer allemaal besteld Maar alles past en is super leuk holladiejee alleen de jas voor is nog een twijfel. Kan je nu binnen 14 dagen terug brengen bij de winkel of binnen 30 dagen (zoals bij kleding die je ook koopt in de winkel)
Of niet soms?
pi_53138122
Die jas is er nu helemaal niet meer in het zwart....

Maar mijn pakketje is eindelijk onderweg.

[ Bericht 36% gewijzigd door Koningin op 13-09-2007 12:23:44 ]
pi_53142362
Kreeg net sms van mn moeder dat mn pakket binnen is!!!

Nu eerst nog werken dus pas rond 18 uur thuis
pi_53145107
Hey Parselmouth, hoe valt de jas qua grootte?
Brave meisjes komen in de hemel, brutale overal...
  donderdag 13 september 2007 @ 14:45:21 #207
82589 S-Two
barba macacu
pi_53146511
Weet eigenlijk nog steeds niet of ik die leren jas wel wel. Heb hem net toch maar besteld (de laatste dag dat ik er 25% korting op kon krijgen). Als ik hem uiteindelijk niet houd, kan ik hem altijd makkelijk weer terug brengen.
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
pi_53146593
quote:
Op donderdag 13 september 2007 13:41 schreef Qarinx het volgende:
Hey Parselmouth, hoe valt de jas qua grootte?
Goed, heb normaal gesproken tussen de 34 en 36 in qua jassen, deze in 34 besteld en ik vind dat ie helemaal goed zit.
Maar misschien moet je er ook niet al te lang voor zijn, want dan wordt het volgens mij wel een raar kort jasje (ik ben 165)
pi_53150086
Ik ben gebeld en het is opgelost
en ik heb de 45 euro korting gekregen die mij beloofd was, maar tot vandaag steeds niet verrekend was... Nou, gelukkig
pi_53150233
pi_53150389
Ik wil deze:

Maar zodra ik op skirt klik, kan ik ineens alleen nog de tuniek kopen
In de shop staat ie ook niet onder rokken. Komt het dan later nog ofzo?
pi_53150449
oeh, die is leuk Die wil ik oohoook!!!
pi_53150565
Denk het wel hoor.
Hij hangt in elk geval al in de winkels
pi_53150664
Vraagje: Moet je jassen nou in dezelfde maat bestellen of groter?
pi_53150680
quote:
Op donderdag 13 september 2007 17:36 schreef parselmouth het volgende:
Denk het wel hoor.
Hij hangt in elk geval al in de winkels
Hij is wel echt tof
En het virtual model kan hem ook al aan. Maar ik ga sowieso een keertje shoppen binnenkort
pi_53150706
Er is ook een jurkje van, echt superleuk is die

En jassen verschilt echt per jas vind ik. En aan het feit of je 's winters hele dikke kleding draagt of niet natuurlijk
pi_53150765
Er staat bij mij dat de chauffeur onderweg is, maar ik neem aan dat hij niet op dit tijdstip nog langskomt.

En ik heb de factuur wel binnen, eerder dan het product.
pi_53150992
quote:
Op donderdag 13 september 2007 17:50 schreef Mademoiselle.Moi het volgende:
Er staat bij mij dat de chauffeur onderweg is, maar ik neem aan dat hij niet op dit tijdstip nog langskomt.

En ik heb de factuur wel binnen, eerder dan het product.
Bij mij komt ie altijd rond dit tijdstip.
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
pi_53151661
Ik heb nog wat besteld
Een bloesje en jas kwamen al na, heb nog een jack en truitje toegevoegd
pi_53151725
quote:
Op woensdag 12 september 2007 20:15 schreef parselmouth het volgende:
Vooruit, camera gejat van m'n vader (m'n eigen is stuk) dus excuses voor de kwaliteit...
zonder:
[afbeelding]

met:
[afbeelding]
Leuukkkk!

Dat is toch deze jas?

En hoe valt ie klein, groot, normaal? Ik ga hem ook bestellen.
pi_53152284
Ja, dat is hem!
Hoor van sommige mensen dat ze 'm groot vinden vallen, ik vind wel dat ie normaal valt eigenlijk. Hooguit 1 maatje kleiner nemen dan je gewend bent.
pi_53153004
quote:
Op donderdag 13 september 2007 18:06 schreef Addict89 het volgende:

[..]

Bij mij komt ie altijd rond dit tijdstip.
Nou, hij is er inmiddels nog niet, dus ik vrees het ergste.

En morgen ben ik niet thuis.. Doen ze hem gewoon door de brievenbus als er niemand thuis is? Het is alleen een jas, dat moet wel passen, dunkt me.
pi_53153256
Ik ben allemaal zo jaloers op jullie... . mijn pakketje komt pas eind september en ik kan niet meer wachten!
I had a signature once. It was awful.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 13 september 2007 @ 20:13:45 #224
163650 Greys
pi_53154140
De mijne is in behandeling, maar zal nog wel een tijdje manco blijven, aangezien het op eind september staat ook.... *boehoehoeeeeeeeee*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_53155356
hoe bestellen jullie in godsnaam...ik snap niks van die taal enz....
of is er ook nog een nederlandse site....

> Be Yourself; everyone else is taken <
pi_53155438
quote:
Op donderdag 13 september 2007 20:58 schreef Peekaboo het volgende:
hoe bestellen jullie in godsnaam...ik snap niks van die taal enz....
of is er ook nog een nederlandse site....

http://www.hm.com/nl/ ?
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
pi_53155553
shop online, en dan krijg je :

STARTSIDA BESTÄLL KUNDSERVICE H&M CLUB OUTLET MIN SIDA HM.COM

pi_53155739
ik had vandaag weer een pakketje.. de tuniek van ¤7,90 gaat terug maar de laarsjes zijn leuk (ondanks dat de 8.5cm hakken eigenlijk iets te hoog zijn ), dus die hou ik. Ik had er ook 25% korting op.En om te voorkomen dat ik weer een dikke maandfactuur krijg was dit voorlopig de laatste bestelling

pi_53156046
Wat was er niet leuk aan die tuniek van 7.90?

@Peekaboo: gek, ik krijg automatisch de Nederlandse site.
pi_53156141
driekwart mouwen, hou ik niet van (had ik niet gezien toen ik hem bestelde ) En ik vind de vorm niet mooi, ik vind tunieks super maar deze is hem voor mij gewoon niet
pi_53156195
Oh lol, dat had ik ook nog helemaal niet gezien
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 13 september 2007 @ 21:25:54 #232
163650 Greys
pi_53156233
Zitten die laarsjes een beetje aansluitend bij je enkels, of hou je er een flinke ruimte in over?
Mijn enkels zijn nogal smal en dan ben ik bang dat je zo'n enorm gapend gat aan de zijkanten krijgt, of valt het mee?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_53156611
Ik heb eindelijk een jas. Wel 'heiligschennis', geen H&M Dus de bestelling wordt geannuleerd
pi_53158027
quote:
Op donderdag 13 september 2007 21:04 schreef Peekaboo het volgende:
shop online, en dan krijg je :

STARTSIDA BESTÄLL KUNDSERVICE H&M CLUB OUTLET MIN SIDA HM.COM
Heb je HM.com wel ingesteld in het Nederlands? Als je die hebt ingesteld op Zweden is de online shop ook zweeds...
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_53159215
quote:
Op donderdag 13 september 2007 22:54 schreef schatje het volgende:
Ja, er is een Nederlandse site en sinds kort ook een Duitse. Door op online shopping te klikken kun je kiezen uit welk land.
Oow bij mij wordt de keuze voor de webshop bepaald door de instelling van de algemene internetpagina...

(is FOK bij mij gewoon aan het klooien of heb die post van schatje op een hele vreemde manier gevonden?)
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_53159430
Ow ik heb ook weer eens wat leuks;
quote:
Op mijn maandfactuur staat het volgende:
Vorig Saldo: 66,12
Aankoop: 0,00
Betaling: - 66,12
Retour: - 28,42
Tegoed: -28,42

Je ongebruikt bestedingslimiet bedraagt: 236,10...
Dit kan nooit kloppen... Hoe ik ook reken, ik kom op geen enkele manier aan die 236.10....

Verder op staat trouwens ook nog: Als je het tegoed uitbetaald wil hebben, neem dan contact met ons op.

Euh als ik nu bel, en ik krijg dat geld... is het dan ook echt van mij?
pi_53159574
quote:
Op donderdag 13 september 2007 22:55 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Oow bij mij wordt de keuze voor de webshop bepaald door de instelling van de algemene internetpagina...

(is FOK bij mij gewoon aan het klooien of heb die post van schatje op een hele vreemde manier gevonden?)
Nee, ik heb die poster verwijderd omdat ik niet zag dat er een pagina 10 was met al een antwoord. Beetje zinloos dan .
pi_53159716
Kon je nog ergens online terugzien of je bestelling al was verzonden? Toen ik de bestelling deed zei hij namelijk eind september.. maar mijn ervaring met H&M is dat het meestal dezelfde week nog geleverd word (mits op voorraad)
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 13 september 2007 @ 23:26:04 #239
163650 Greys
pi_53159994
Inloggen, naar Mijn Pagina gaan en daar naar bestellingen.
Dan moet je even naar Geleverde Bestellingen gaan (of hoe heet dat... in elk geval niet naar Nog Niet Geleverde Bestellingen, maar die andere!) Daar kan je verder kijken, of het al in behandeling is, en je kunt op het nummer klikken voor track & trace.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 14 september 2007 @ 08:10:45 #240
72533 Ienepien
Get on with it!
pi_53163627
Jahaaaa! Mijn kleertjes zijn binnen! Broek is wel een andere stof dan verwacht, maar hij zit wel lekker. Truitje is helemaal prima!

Maar nou zit ik met het volgende: ik wil een spijkerbroek bestellen, maar er staat maar 1 soort maat bij. Is dit dan de lengtemaat of de waist?
Te audire no possum. Musa sapientum fixa est in aure
pi_53163793
quote:
Op donderdag 13 september 2007 23:03 schreef Bartjebart het volgende:
Ow ik heb ook weer eens wat leuks;
[..]

Dit kan nooit kloppen... Hoe ik ook reken, ik kom op geen enkele manier aan die 236.10....

Verder op staat trouwens ook nog: Als je het tegoed uitbetaald wil hebben, neem dan contact met ons op.

Euh als ik nu bel, en ik krijg dat geld... is het dan ook echt van mij?
Ja maar je hebt helemaal geen tegoed... Sterker nog, je moet nog 26 euro nogwat betalen, dus je kunt tot die tijd sowieso geen tegoed opnemen.
pi_53163846
D'r staan trouwens zo te zien nieuwe foto's op de site... Maar hoe kan het dat ik het haast bij geen 1 van die foto's echt warm krijg??? Ik zie zo wienig heerlijk warme vesten en truien op de site.... Echt balen, want die dunne flubbertruitjes draag ik toch niet....
pi_53165152
Ik heb mijn pakket binnen, klopt de factuur niet! De kortingscode van 25% staat er niet op, terwijl ik die wel echt toegevoegd heb aan de bestelling. Heb de klantenservice gemaild.

Weet iemand of ze kortingscodes er nog bij kunnen zetten en dat je dan een nieuwe factuur kunt krijgen? Ik laat me geen 15 euro door de neus boren...
pi_53165831
quote:
Op vrijdag 14 september 2007 08:27 schreef zoeperzazke het volgende:

[..]

Ja maar je hebt helemaal geen tegoed... Sterker nog, je moet nog 26 euro nogwat betalen, dus je kunt tot die tijd sowieso geen tegoed opnemen.
Nee dat snap ik ook... maar waarom dan zo'n factuur?

En als ik niet bel of zo, dan krijg ik straks een factuur met aanmaning of zo...
pi_53166638
Hoe lang kan dat manco staan duren?
Die van mij staat vanaf dinsdag op manco...

Er zijn weer veel te veel leuke dingetjes bij gekomen, kan me niet inhouden op die manier.
pi_53166687
quote:
Op vrijdag 14 september 2007 11:01 schreef Koningin het volgende:
Hoe lang kan dat manco staan duren?
Die van mij staat vanaf dinsdag op manco...

Er zijn weer veel te veel leuke dingetjes bij gekomen, kan me niet inhouden op die manier.
Die van mij stond op manco, toen opeens was ie weer weg, en sinds gister staat ie weer opnieuw op manco... heel vaag dus! Je kan er niet echt van op aan!
pi_53166750
Nouhou, z ehebben een nieuw gratis artikel wat ik graag bij mn bestelling wil doen, maar steeds als ik tegen het einde kom annuleert ie automatisch. Moet ik nu echt eerst 40 euro aan artikelen erbij doen, om die straks terug te sturen??
pi_53166800
Ja dus... anders halen ze m er gewoon weer uit. En dat terwijl ik een bestelling van 110 euro open heb staan. En nu maar een bestelling van 155 euro, met 2 artikelen die ik totaal niet hoef.... Maar ik ga dat gratis sweatshirt toch niet mislopen... *mopper*
pi_53166879
quote:
Op donderdag 13 september 2007 22:19 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Heb je HM.com wel ingesteld in het Nederlands? Als je die hebt ingesteld op Zweden is de online shop ook zweeds...
Dat was dus het probleem, nu kan ik ook lekker bestellen
bedankt!
pi_53169151
Ooh nee, weer en gratis artikel......dat wordt weer bestellen. En ik heb net het pakket binnen dat zondag in behandeling was genomen. Vanavond passen, ben vooral erg benieuwd naar de jeans.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')