abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53155438
quote:
Op donderdag 13 september 2007 20:58 schreef Peekaboo het volgende:
hoe bestellen jullie in godsnaam...ik snap niks van die taal enz....
of is er ook nog een nederlandse site....

http://www.hm.com/nl/ ?
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
pi_53155553
shop online, en dan krijg je :

STARTSIDA BESTÄLL KUNDSERVICE H&M CLUB OUTLET MIN SIDA HM.COM

> Be Yourself; everyone else is taken <
pi_53155739
ik had vandaag weer een pakketje.. de tuniek van ¤7,90 gaat terug maar de laarsjes zijn leuk (ondanks dat de 8.5cm hakken eigenlijk iets te hoog zijn ), dus die hou ik. Ik had er ook 25% korting op.En om te voorkomen dat ik weer een dikke maandfactuur krijg was dit voorlopig de laatste bestelling

pi_53156046
Wat was er niet leuk aan die tuniek van 7.90?

@Peekaboo: gek, ik krijg automatisch de Nederlandse site.
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
pi_53156141
driekwart mouwen, hou ik niet van (had ik niet gezien toen ik hem bestelde ) En ik vind de vorm niet mooi, ik vind tunieks super maar deze is hem voor mij gewoon niet
pi_53156195
Oh lol, dat had ik ook nog helemaal niet gezien
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 13 september 2007 @ 21:25:54 #232
163650 Greys
pi_53156233
Zitten die laarsjes een beetje aansluitend bij je enkels, of hou je er een flinke ruimte in over?
Mijn enkels zijn nogal smal en dan ben ik bang dat je zo'n enorm gapend gat aan de zijkanten krijgt, of valt het mee?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_53156611
Ik heb eindelijk een jas. Wel 'heiligschennis', geen H&M Dus de bestelling wordt geannuleerd
pi_53158027
quote:
Op donderdag 13 september 2007 21:04 schreef Peekaboo het volgende:
shop online, en dan krijg je :

STARTSIDA BESTÄLL KUNDSERVICE H&M CLUB OUTLET MIN SIDA HM.COM
Heb je HM.com wel ingesteld in het Nederlands? Als je die hebt ingesteld op Zweden is de online shop ook zweeds...
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_53159215
quote:
Op donderdag 13 september 2007 22:54 schreef schatje het volgende:
Ja, er is een Nederlandse site en sinds kort ook een Duitse. Door op online shopping te klikken kun je kiezen uit welk land.
Oow bij mij wordt de keuze voor de webshop bepaald door de instelling van de algemene internetpagina...

(is FOK bij mij gewoon aan het klooien of heb die post van schatje op een hele vreemde manier gevonden?)
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_53159430
Ow ik heb ook weer eens wat leuks;
quote:
Op mijn maandfactuur staat het volgende:
Vorig Saldo: 66,12
Aankoop: 0,00
Betaling: - 66,12
Retour: - 28,42
Tegoed: -28,42

Je ongebruikt bestedingslimiet bedraagt: 236,10...
Dit kan nooit kloppen... Hoe ik ook reken, ik kom op geen enkele manier aan die 236.10....

Verder op staat trouwens ook nog: Als je het tegoed uitbetaald wil hebben, neem dan contact met ons op.

Euh als ik nu bel, en ik krijg dat geld... is het dan ook echt van mij?
pi_53159574
quote:
Op donderdag 13 september 2007 22:55 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Oow bij mij wordt de keuze voor de webshop bepaald door de instelling van de algemene internetpagina...

(is FOK bij mij gewoon aan het klooien of heb die post van schatje op een hele vreemde manier gevonden?)
Nee, ik heb die poster verwijderd omdat ik niet zag dat er een pagina 10 was met al een antwoord. Beetje zinloos dan .
pi_53159716
Kon je nog ergens online terugzien of je bestelling al was verzonden? Toen ik de bestelling deed zei hij namelijk eind september.. maar mijn ervaring met H&M is dat het meestal dezelfde week nog geleverd word (mits op voorraad)
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 13 september 2007 @ 23:26:04 #239
163650 Greys
pi_53159994
Inloggen, naar Mijn Pagina gaan en daar naar bestellingen.
Dan moet je even naar Geleverde Bestellingen gaan (of hoe heet dat... in elk geval niet naar Nog Niet Geleverde Bestellingen, maar die andere!) Daar kan je verder kijken, of het al in behandeling is, en je kunt op het nummer klikken voor track & trace.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 14 september 2007 @ 08:10:45 #240
72533 Ienepien
Get on with it!
pi_53163627
Jahaaaa! Mijn kleertjes zijn binnen! Broek is wel een andere stof dan verwacht, maar hij zit wel lekker. Truitje is helemaal prima!

Maar nou zit ik met het volgende: ik wil een spijkerbroek bestellen, maar er staat maar 1 soort maat bij. Is dit dan de lengtemaat of de waist?
Te audire no possum. Musa sapientum fixa est in aure
pi_53163793
quote:
Op donderdag 13 september 2007 23:03 schreef Bartjebart het volgende:
Ow ik heb ook weer eens wat leuks;
[..]

Dit kan nooit kloppen... Hoe ik ook reken, ik kom op geen enkele manier aan die 236.10....

Verder op staat trouwens ook nog: Als je het tegoed uitbetaald wil hebben, neem dan contact met ons op.

Euh als ik nu bel, en ik krijg dat geld... is het dan ook echt van mij?
Ja maar je hebt helemaal geen tegoed... Sterker nog, je moet nog 26 euro nogwat betalen, dus je kunt tot die tijd sowieso geen tegoed opnemen.
I had a signature once. It was awful.
pi_53163846
D'r staan trouwens zo te zien nieuwe foto's op de site... Maar hoe kan het dat ik het haast bij geen 1 van die foto's echt warm krijg??? Ik zie zo wienig heerlijk warme vesten en truien op de site.... Echt balen, want die dunne flubbertruitjes draag ik toch niet....
pi_53165152
Ik heb mijn pakket binnen, klopt de factuur niet! De kortingscode van 25% staat er niet op, terwijl ik die wel echt toegevoegd heb aan de bestelling. Heb de klantenservice gemaild.

Weet iemand of ze kortingscodes er nog bij kunnen zetten en dat je dan een nieuwe factuur kunt krijgen? Ik laat me geen 15 euro door de neus boren...
pi_53165831
quote:
Op vrijdag 14 september 2007 08:27 schreef zoeperzazke het volgende:

[..]

Ja maar je hebt helemaal geen tegoed... Sterker nog, je moet nog 26 euro nogwat betalen, dus je kunt tot die tijd sowieso geen tegoed opnemen.
Nee dat snap ik ook... maar waarom dan zo'n factuur?

En als ik niet bel of zo, dan krijg ik straks een factuur met aanmaning of zo...
pi_53166638
Hoe lang kan dat manco staan duren?
Die van mij staat vanaf dinsdag op manco...

Er zijn weer veel te veel leuke dingetjes bij gekomen, kan me niet inhouden op die manier.
pi_53166687
quote:
Op vrijdag 14 september 2007 11:01 schreef Koningin het volgende:
Hoe lang kan dat manco staan duren?
Die van mij staat vanaf dinsdag op manco...

Er zijn weer veel te veel leuke dingetjes bij gekomen, kan me niet inhouden op die manier.
Die van mij stond op manco, toen opeens was ie weer weg, en sinds gister staat ie weer opnieuw op manco... heel vaag dus! Je kan er niet echt van op aan!
pi_53166750
Nouhou, z ehebben een nieuw gratis artikel wat ik graag bij mn bestelling wil doen, maar steeds als ik tegen het einde kom annuleert ie automatisch. Moet ik nu echt eerst 40 euro aan artikelen erbij doen, om die straks terug te sturen??
pi_53166800
Ja dus... anders halen ze m er gewoon weer uit. En dat terwijl ik een bestelling van 110 euro open heb staan. En nu maar een bestelling van 155 euro, met 2 artikelen die ik totaal niet hoef.... Maar ik ga dat gratis sweatshirt toch niet mislopen... *mopper*
pi_53166879
quote:
Op donderdag 13 september 2007 22:19 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Heb je HM.com wel ingesteld in het Nederlands? Als je die hebt ingesteld op Zweden is de online shop ook zweeds...
Dat was dus het probleem, nu kan ik ook lekker bestellen
bedankt!
> Be Yourself; everyone else is taken <
pi_53169151
Ooh nee, weer en gratis artikel......dat wordt weer bestellen. En ik heb net het pakket binnen dat zondag in behandeling was genomen. Vanavond passen, ben vooral erg benieuwd naar de jeans.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')