http://www.hm.com/nl/ ?quote:Op donderdag 13 september 2007 20:58 schreef Peekaboo het volgende:
hoe bestellen jullie in godsnaam...ik snap niks van die taal enz....
of is er ook nog een nederlandse site....
![]()
Heb je HM.com wel ingesteld in het Nederlands? Als je die hebt ingesteld op Zweden is de online shop ook zweeds...quote:Op donderdag 13 september 2007 21:04 schreef Peekaboo het volgende:
shop online, en dan krijg je :
STARTSIDA BESTÄLL KUNDSERVICE H&M CLUB OUTLET MIN SIDA HM.COM
Oow bij mij wordt de keuze voor de webshop bepaald door de instelling van de algemene internetpagina...quote:Op donderdag 13 september 2007 22:54 schreef schatje het volgende:
Ja, er is een Nederlandse site en sinds kort ook een Duitse. Door op online shopping te klikken kun je kiezen uit welk land.
Dit kan nooit kloppen... Hoe ik ook reken, ik kom op geen enkele manier aan die 236.10....quote:Op mijn maandfactuur staat het volgende:
Vorig Saldo: 66,12
Aankoop: 0,00
Betaling: - 66,12
Retour: - 28,42
Tegoed: -28,42
Je ongebruikt bestedingslimiet bedraagt: 236,10...
Nee, ik heb die poster verwijderd omdat ik niet zag dat er een pagina 10 was met al een antwoord. Beetje zinloos danquote:Op donderdag 13 september 2007 22:55 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Oow bij mij wordt de keuze voor de webshop bepaald door de instelling van de algemene internetpagina...
(is FOK bij mij gewoon aan het klooien of heb die post van schatje op een hele vreemde manier gevonden?)
Ja maar je hebt helemaal geen tegoed... Sterker nog, je moet nog 26 euro nogwat betalen, dus je kunt tot die tijd sowieso geen tegoed opnemen.quote:Op donderdag 13 september 2007 23:03 schreef Bartjebart het volgende:
Ow ik heb ook weer eens wat leuks;
[..]
Dit kan nooit kloppen... Hoe ik ook reken, ik kom op geen enkele manier aan die 236.10....
Verder op staat trouwens ook nog: Als je het tegoed uitbetaald wil hebben, neem dan contact met ons op.
Euh als ik nu bel, en ik krijg dat geld... is het dan ook echt van mij?
Nee dat snap ik ook... maar waarom dan zo'n factuur?quote:Op vrijdag 14 september 2007 08:27 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Ja maar je hebt helemaal geen tegoed... Sterker nog, je moet nog 26 euro nogwat betalen, dus je kunt tot die tijd sowieso geen tegoed opnemen.
Die van mij stond op manco, toen opeens was ie weer weg, en sinds gister staat ie weer opnieuw op manco... heel vaag dus! Je kan er niet echt van op aan!quote:Op vrijdag 14 september 2007 11:01 schreef Koningin het volgende:
Hoe lang kan dat manco staan duren?
Die van mij staat vanaf dinsdag op manco...
Er zijn weer veel te veel leuke dingetjes bij gekomen, kan me niet inhouden op die manier.
Dat was dus het probleem, nu kan ik ook lekker bestellenquote:Op donderdag 13 september 2007 22:19 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Heb je HM.com wel ingesteld in het Nederlands? Als je die hebt ingesteld op Zweden is de online shop ook zweeds...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |