Omdat ik in dit geval commentaar op m'n kleding wil en niet op m'n hoofdquote:Op woensdag 12 september 2007 22:54 schreef B.ertha het volgende:
@Parselmouth, waarom bliep je eigenlijk je gezicht weg? En dan niet in je fobo?
Goed, heb normaal gesproken tussen de 34 en 36 in qua jassen, deze in 34 besteld en ik vind dat ie helemaal goed zit.quote:Op donderdag 13 september 2007 13:41 schreef Qarinx het volgende:
Hey Parselmouth, hoe valt de jas qua grootte?
Hij is wel echt tofquote:Op donderdag 13 september 2007 17:36 schreef parselmouth het volgende:
Denk het wel hoor.
Hij hangt in elk geval al in de winkels
Bij mij komt ie altijd rond dit tijdstip.quote:Op donderdag 13 september 2007 17:50 schreef Mademoiselle.Moi het volgende:
Er staat bij mij dat de chauffeur onderweg is, maar ik neem aan dat hij niet op dit tijdstip nog langskomt.![]()
En ik heb de factuur wel binnen, eerder dan het product.![]()
Leuukkkk!quote:Op woensdag 12 september 2007 20:15 schreef parselmouth het volgende:
Vooruit, camera gejat van m'n vader (m'n eigen is stuk) dus excuses voor de kwaliteit...
zonder:
[afbeelding]
met:
[afbeelding]
Nou, hij is er inmiddels nog niet, dus ik vrees het ergste.quote:Op donderdag 13 september 2007 18:06 schreef Addict89 het volgende:
[..]
Bij mij komt ie altijd rond dit tijdstip.
http://www.hm.com/nl/ ?quote:Op donderdag 13 september 2007 20:58 schreef Peekaboo het volgende:
hoe bestellen jullie in godsnaam...ik snap niks van die taal enz....
of is er ook nog een nederlandse site....
![]()
Heb je HM.com wel ingesteld in het Nederlands? Als je die hebt ingesteld op Zweden is de online shop ook zweeds...quote:Op donderdag 13 september 2007 21:04 schreef Peekaboo het volgende:
shop online, en dan krijg je :
STARTSIDA BESTÄLL KUNDSERVICE H&M CLUB OUTLET MIN SIDA HM.COM
Oow bij mij wordt de keuze voor de webshop bepaald door de instelling van de algemene internetpagina...quote:Op donderdag 13 september 2007 22:54 schreef schatje het volgende:
Ja, er is een Nederlandse site en sinds kort ook een Duitse. Door op online shopping te klikken kun je kiezen uit welk land.
Dit kan nooit kloppen... Hoe ik ook reken, ik kom op geen enkele manier aan die 236.10....quote:Op mijn maandfactuur staat het volgende:
Vorig Saldo: 66,12
Aankoop: 0,00
Betaling: - 66,12
Retour: - 28,42
Tegoed: -28,42
Je ongebruikt bestedingslimiet bedraagt: 236,10...
Nee, ik heb die poster verwijderd omdat ik niet zag dat er een pagina 10 was met al een antwoord. Beetje zinloos danquote:Op donderdag 13 september 2007 22:55 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Oow bij mij wordt de keuze voor de webshop bepaald door de instelling van de algemene internetpagina...
(is FOK bij mij gewoon aan het klooien of heb die post van schatje op een hele vreemde manier gevonden?)
Ja maar je hebt helemaal geen tegoed... Sterker nog, je moet nog 26 euro nogwat betalen, dus je kunt tot die tijd sowieso geen tegoed opnemen.quote:Op donderdag 13 september 2007 23:03 schreef Bartjebart het volgende:
Ow ik heb ook weer eens wat leuks;
[..]
Dit kan nooit kloppen... Hoe ik ook reken, ik kom op geen enkele manier aan die 236.10....
Verder op staat trouwens ook nog: Als je het tegoed uitbetaald wil hebben, neem dan contact met ons op.
Euh als ik nu bel, en ik krijg dat geld... is het dan ook echt van mij?
Nee dat snap ik ook... maar waarom dan zo'n factuur?quote:Op vrijdag 14 september 2007 08:27 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Ja maar je hebt helemaal geen tegoed... Sterker nog, je moet nog 26 euro nogwat betalen, dus je kunt tot die tijd sowieso geen tegoed opnemen.
Die van mij stond op manco, toen opeens was ie weer weg, en sinds gister staat ie weer opnieuw op manco... heel vaag dus! Je kan er niet echt van op aan!quote:Op vrijdag 14 september 2007 11:01 schreef Koningin het volgende:
Hoe lang kan dat manco staan duren?
Die van mij staat vanaf dinsdag op manco...
Er zijn weer veel te veel leuke dingetjes bij gekomen, kan me niet inhouden op die manier.
Dat was dus het probleem, nu kan ik ook lekker bestellenquote:Op donderdag 13 september 2007 22:19 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Heb je HM.com wel ingesteld in het Nederlands? Als je die hebt ingesteld op Zweden is de online shop ook zweeds...
Bij mij doet ie het wel? Of tenminste, voorlopig blijft het staan, terwijl mijn bestelling al eerder geplaatst isquote:Op vrijdag 14 september 2007 11:06 schreef zoeperzazke het volgende:
Nouhou, z ehebben een nieuw gratis artikel wat ik graag bij mn bestelling wil doen, maar steeds als ik tegen het einde kom annuleert ie automatisch. Moet ik nu echt eerst 40 euro aan artikelen erbij doen, om die straks terug te sturen??
Lucky you.... ik heb er nu nog een vest bijzitten (die nieuwe van 35 euro, ik vind 'm wel grappig, maar te duur om te houden) en een tuniek, zodat ik aan de 40 euro zat.... maar ik ga het terugsturen want 150 euro is me echt te gortig voor die hoeveelheid kledingstukken.quote:Op vrijdag 14 september 2007 14:00 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Bij mij doet ie het wel? Of tenminste, voorlopig blijft het staan, terwijl mijn bestelling al eerder geplaatst is
Doe er iets bij dat je niet wilt en stuur het sowieso terug danquote:Op vrijdag 14 september 2007 14:47 schreef Addict89 het volgende:
Ik krijg hem er nu ook niet bij. En ik kan die bestelling ook niet opnieuw plaatsen omdat die ene jas nu alleen nog in het geel is.. Verder vind ik van de nieuwe dingen niet echt dingen leuk eigelijk.
Denk dat ik er zo een broek bij doe. Heb je er nooit genoeg van.quote:Op vrijdag 14 september 2007 15:42 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Doe er iets bij dat je niet wilt en stuur het sowieso terug dan
Hmm.. die wil ik ook.quote:Op vrijdag 14 september 2007 16:38 schreef alors het volgende:
Die gratis trui lijkt me wel chill, heb hem er bij gedaan, had toch nog wat staan voor mn broer, en zelf nog een tuniekje erbij gedaan![]()
[afbeelding]
Anyone?quote:Op vrijdag 14 september 2007 08:10 schreef Ienepien het volgende:
Maar nou zit ik met het volgende: ik wil een spijkerbroek bestellen, maar er staat maar 1 soort maat bij. Is dit dan de lengtemaat of de waist?
Thnx! Top, want 32" is mijn lengtemaat!quote:Op vrijdag 14 september 2007 22:45 schreef parselmouth het volgende:
Waist!
Je kunt er vanuit gaan wanneer er geen lengtemaat bij staat het lengtemaat 32" is, die is standaard.
Hij lijkt mij enorm chill, dus ik heb maar wat aan m'n bestelling toegevoegd..quote:Op vrijdag 14 september 2007 13:51 schreef Plukie86 het volgende:
Ik vind het gratis artikel echt enorm lelijk. Goed voor mijn portemonnee....
Ik vind hem ook super lelijk, maar ging toch bestellen, dus heb hem er maar wel bij gegooid. Een gegeven paard mag je niet in de bek kijken :pquote:Op vrijdag 14 september 2007 13:51 schreef Plukie86 het volgende:
Ik vind het gratis artikel echt enorm lelijk. Goed voor mijn portemonnee....
Ach desnoods klus je erin of gebruik je m als pyjama. Is altijd handig zo'n trui/sweater. Ik heb nu wel weer een bestelling geplaatst. Ook al had ik mn twijfels, maar de kinderjoggingbroeken van 4,90 zitten zo gruwelijk lekker. Meteen weer 2 besteld. En in de outlet staan er ook nog, maar dan shorts, voor 3,90. Die heb ik meteen in 4 kleuren besteldquote:Op dinsdag 18 september 2007 16:29 schreef loehoes het volgende:
[..]
Ik vind hem ook super lelijk, maar ging toch bestellen, dus heb hem er maar wel bij gegooid. Een gegeven paard mag je niet in de bek kijken :p
Hoe vallen die kinderjoggingbroeken? Ik heb mt 36, ben 1.66 en heb vrij korte beentjes: zou ik dan in een mt 164 passenquote:Op dinsdag 18 september 2007 16:51 schreef Roeji het volgende:
Ook al had ik mn twijfels, maar de kinderjoggingbroeken van 4,90 zitten zo gruwelijk lekker. Meteen weer 2 besteld.
Ik heb een 170 en hij is wel langquote:Op dinsdag 18 september 2007 19:20 schreef Patsy_Stone het volgende:
[..]
Hoe vallen die kinderjoggingbroeken? Ik heb mt 36, ben 1.66 en heb vrij korte beentjes: zou ik dan in een mt 164 passen?
Bedankt alvast!
Ja, daar heb je ook gelijk inquote:Op dinsdag 18 september 2007 16:51 schreef Roeji het volgende:
[..]
Ach desnoods klus je erin of gebruik je m als pyjama. Is altijd handig zo'n trui/sweater. Ik heb nu wel weer een bestelling geplaatst. Ook al had ik mn twijfels, maar de kinderjoggingbroeken van 4,90 zitten zo gruwelijk lekker. Meteen weer 2 besteld. En in de outlet staan er ook nog, maar dan shorts, voor 3,90. Die heb ik meteen in 4 kleuren besteld. Ben nu nogal aan huis/bed en ruime broeken gebonden en dan is zoiets echt wel lekker om in rond te hangen.
En voor die prijs helemaal. Dan is het bijna een wegwerpartikel
![]()
Ja klopt, het model paardrij laars is weer helemaal terug. Maar die vind ik dus niet zo erg mooi en meestal hebben die toch een vrij stugge en harde zool. Ik ben gewoon lastig hiermee. morgen nog maar eens op strooptocht gaan en anders moet ik maar geduld hebben tot ik vanzelf wat leuks tegenkom.quote:Op dinsdag 18 september 2007 19:24 schreef parselmouth het volgende:
Roeji, tegenwoordig zie je best veel van die cavalerie laarzen. Zijn eigenlijk overal wel te koop, ook veel tweedehandsjes die de moeite zeker wel waard zijn (onlangs een uitstekend paar gekocht op de markt, van binnen en buiten helemaal van leer en een mooie zool zonder beschadigingen, voor 15 euro)
Ik heb normaal zoiets van maat 40, misschien 38. In die joggingbroek heb ik 170 en die zit dus flink ruim. En ja ook zo'n 10cm te lang. Ik zou dus voor een 164 of misschien nog eentje kleiner gaan. Kijk anders eens in de maattabel, misschien kom je er dan uit welke je beter kunt nemen.quote:Op dinsdag 18 september 2007 19:20 schreef Patsy_Stone het volgende:
[..]
Hoe vallen die kinderjoggingbroeken? Ik heb mt 36, ben 1.66 en heb vrij korte beentjes: zou ik dan in een mt 164 passen?
Bedankt alvast!
Ik heb leren laarzen gekocht bij Dr. Adams voor 130 euro... mooie vorm, stevige zool, elegante hak van ongeveer 6 cm die niet gruwelijk dun is. De laars heeft ritsjes en rijgveters voor de sier aan de achterkant.. ze zijn er in het bruin en bordeaux. Wat wil je nog meerquote:Op dinsdag 18 september 2007 16:51 schreef Roeji het volgende:
[..]
Offtopic: weet iemand waar je winterlaarzen kunt kopen die én een beetje hak hebben én wat dikkere zolen en liefst nog een beetje vrouwelijk uitzien dus niet van die western of motor laarzen.
Totnutoe vind ik alleen ofwel leuk model en dikkere zool maar helemaal plat van hak ofwel leuk model en een draagbare hakhoogte maar dan met een dun flut zooltje eronder. Dan heb je dus nog koude pootjes in de winter en je hoort je al 3 straten eerder aankomen lopen.
Ik ben lastig geloof ik met laarzen te vindenIk vrees dat het uiteindelijk toch weer platte laarzen gaan worden. Deze winter is de hakhoogte volgens mij ook nog erg hoog , meestal zie ik iets van rond de 9 cm staan. Wel mooi, maar niet draagbaar om er een stuk mee te lopen. Tenminste dat geld voor mij, ik loop dan alsof ik bezopen ben of een drastisch probleem met mijn coordinatie heb
![]()
Dan ga ik daar morgen toch maar eens kijken. Normaal vind ik daar nooit schoenen wat ik mooi vind en die me ook nog passen, dus wie weet heb ik wel geluk met de laarzen. Thanx!quote:Op dinsdag 18 september 2007 23:01 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik heb leren laarzen gekocht bij Dr. Adams voor 130 euro... mooie vorm, stevige zool, elegante hak van ongeveer 6 cm die niet gruwelijk dun is. De laars heeft ritsjes en rijgveters voor de sier aan de achterkant.. ze zijn er in het bruin en bordeaux. Wat wil je nog meer![]()
Hmpf.. Ik heb ook 170 gedaan. Ben 1.68 en heb maat 36. Dus die gaat veelte groot zijn? Kan natuurlijk niet alleen die broek op nieuw toevoegen? Bedrag moet toch iets van minimaal 20,-- zijn?quote:Op dinsdag 18 september 2007 22:50 schreef Roeji het volgende:
[..]
Ik heb normaal zoiets van maat 40, misschien 38. In die joggingbroek heb ik 170 en die zit dus flink ruim. En ja ook zo'n 10cm te lang. Ik zou dus voor een 164 of misschien nog eentje kleiner gaan. Kijk anders eens in de maattabel, misschien kom je er dan uit welke je beter kunt nemen.
Dat jurkje op de foto vind ik zo leuk. Hangt die ook al in de winkel. Kon 'm in Alkmaar niet vinden, maar misschien heb ik met mn neus gekeken..quote:Op dinsdag 18 september 2007 23:01 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik heb leren laarzen gekocht bij Dr. Adams voor 130 euro... mooie vorm, stevige zool, elegante hak van ongeveer 6 cm die niet gruwelijk dun is. De laars heeft ritsjes en rijgveters voor de sier aan de achterkant.. ze zijn er in het bruin en bordeaux. Wat wil je nog meer![]()
Laatst een el cheapo jurkje bij H&M gekocht, voor 15 euro. Simpel paars model, valt wel erg mooiLeuk om te dragen met een panty, paar mooie laarzen en een mooie riem
![]()
Hij lijkt een beetje hierop maar dan iets korter en zonder de stoffen riem:
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |