abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53134416
heeft iemand ervaring met de hm sliq jeans? Er staat op dat hij 5% krimpt na het wassen
pi_53135022
quote:
Op woensdag 12 september 2007 22:54 schreef B.ertha het volgende:
@Parselmouth, waarom bliep je eigenlijk je gezicht weg? En dan niet in je fobo?
Omdat ik in dit geval commentaar op m'n kleding wil en niet op m'n hoofd

En thanks allemaal, ben er zelf ook blij mee!

En over Sliq: alle jeans van de H&M lopen uit, dus je kunt ze beter iets te strak kopen dan wanneer het direct al relax zit zeg maar. Als je je broek dan weer in de was gooit, zit ie even weer als toen je 'm kocht, maar al gauw loopt het dus weer wat uit (komt door spandex).
  donderdag 13 september 2007 @ 00:10:21 #203
53167 Ri-Klain
klein zwart schaapje
pi_53135858
Wow mijn pakket is binnen --> er stond ineens een super grote doos voor de deur Ik dacht nog: wat had ik ook al weer allemaal besteld Maar alles past en is super leuk holladiejee alleen de jas voor is nog een twijfel. Kan je nu binnen 14 dagen terug brengen bij de winkel of binnen 30 dagen (zoals bij kleding die je ook koopt in de winkel)
Of niet soms?
pi_53138122
Die jas is er nu helemaal niet meer in het zwart....

Maar mijn pakketje is eindelijk onderweg.

[ Bericht 36% gewijzigd door Koningin op 13-09-2007 12:23:44 ]
pi_53142362
Kreeg net sms van mn moeder dat mn pakket binnen is!!!

Nu eerst nog werken dus pas rond 18 uur thuis
pi_53145107
Hey Parselmouth, hoe valt de jas qua grootte?
Brave meisjes komen in de hemel, brutale overal...
  donderdag 13 september 2007 @ 14:45:21 #207
82589 S-Two
barba macacu
pi_53146511
Weet eigenlijk nog steeds niet of ik die leren jas wel wel. Heb hem net toch maar besteld (de laatste dag dat ik er 25% korting op kon krijgen). Als ik hem uiteindelijk niet houd, kan ik hem altijd makkelijk weer terug brengen.
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
pi_53146593
quote:
Op donderdag 13 september 2007 13:41 schreef Qarinx het volgende:
Hey Parselmouth, hoe valt de jas qua grootte?
Goed, heb normaal gesproken tussen de 34 en 36 in qua jassen, deze in 34 besteld en ik vind dat ie helemaal goed zit.
Maar misschien moet je er ook niet al te lang voor zijn, want dan wordt het volgens mij wel een raar kort jasje (ik ben 165)
pi_53150086
Ik ben gebeld en het is opgelost
en ik heb de 45 euro korting gekregen die mij beloofd was, maar tot vandaag steeds niet verrekend was... Nou, gelukkig
pi_53150233
pi_53150389
Ik wil deze:

Maar zodra ik op skirt klik, kan ik ineens alleen nog de tuniek kopen
In de shop staat ie ook niet onder rokken. Komt het dan later nog ofzo?
pi_53150449
oeh, die is leuk Die wil ik oohoook!!!
pi_53150565
Denk het wel hoor.
Hij hangt in elk geval al in de winkels
pi_53150664
Vraagje: Moet je jassen nou in dezelfde maat bestellen of groter?
pi_53150680
quote:
Op donderdag 13 september 2007 17:36 schreef parselmouth het volgende:
Denk het wel hoor.
Hij hangt in elk geval al in de winkels
Hij is wel echt tof
En het virtual model kan hem ook al aan. Maar ik ga sowieso een keertje shoppen binnenkort
pi_53150706
Er is ook een jurkje van, echt superleuk is die

En jassen verschilt echt per jas vind ik. En aan het feit of je 's winters hele dikke kleding draagt of niet natuurlijk
pi_53150765
Er staat bij mij dat de chauffeur onderweg is, maar ik neem aan dat hij niet op dit tijdstip nog langskomt.

En ik heb de factuur wel binnen, eerder dan het product.
pi_53150992
quote:
Op donderdag 13 september 2007 17:50 schreef Mademoiselle.Moi het volgende:
Er staat bij mij dat de chauffeur onderweg is, maar ik neem aan dat hij niet op dit tijdstip nog langskomt.

En ik heb de factuur wel binnen, eerder dan het product.
Bij mij komt ie altijd rond dit tijdstip.
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
pi_53151661
Ik heb nog wat besteld
Een bloesje en jas kwamen al na, heb nog een jack en truitje toegevoegd
pi_53151725
quote:
Op woensdag 12 september 2007 20:15 schreef parselmouth het volgende:
Vooruit, camera gejat van m'n vader (m'n eigen is stuk) dus excuses voor de kwaliteit...
zonder:
[afbeelding]

met:
[afbeelding]
Leuukkkk!

Dat is toch deze jas?

En hoe valt ie klein, groot, normaal? Ik ga hem ook bestellen.
pi_53152284
Ja, dat is hem!
Hoor van sommige mensen dat ze 'm groot vinden vallen, ik vind wel dat ie normaal valt eigenlijk. Hooguit 1 maatje kleiner nemen dan je gewend bent.
pi_53153004
quote:
Op donderdag 13 september 2007 18:06 schreef Addict89 het volgende:

[..]

Bij mij komt ie altijd rond dit tijdstip.
Nou, hij is er inmiddels nog niet, dus ik vrees het ergste.

En morgen ben ik niet thuis.. Doen ze hem gewoon door de brievenbus als er niemand thuis is? Het is alleen een jas, dat moet wel passen, dunkt me.
pi_53153256
Ik ben allemaal zo jaloers op jullie... . mijn pakketje komt pas eind september en ik kan niet meer wachten!
I had a signature once. It was awful.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 13 september 2007 @ 20:13:45 #224
163650 Greys
pi_53154140
De mijne is in behandeling, maar zal nog wel een tijdje manco blijven, aangezien het op eind september staat ook.... *boehoehoeeeeeeeee*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_53155356
hoe bestellen jullie in godsnaam...ik snap niks van die taal enz....
of is er ook nog een nederlandse site....

> Be Yourself; everyone else is taken <
pi_53155438
quote:
Op donderdag 13 september 2007 20:58 schreef Peekaboo het volgende:
hoe bestellen jullie in godsnaam...ik snap niks van die taal enz....
of is er ook nog een nederlandse site....

http://www.hm.com/nl/ ?
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
pi_53155553
shop online, en dan krijg je :

STARTSIDA BESTÄLL KUNDSERVICE H&M CLUB OUTLET MIN SIDA HM.COM

pi_53155739
ik had vandaag weer een pakketje.. de tuniek van ¤7,90 gaat terug maar de laarsjes zijn leuk (ondanks dat de 8.5cm hakken eigenlijk iets te hoog zijn ), dus die hou ik. Ik had er ook 25% korting op.En om te voorkomen dat ik weer een dikke maandfactuur krijg was dit voorlopig de laatste bestelling

pi_53156046
Wat was er niet leuk aan die tuniek van 7.90?

@Peekaboo: gek, ik krijg automatisch de Nederlandse site.
pi_53156141
driekwart mouwen, hou ik niet van (had ik niet gezien toen ik hem bestelde ) En ik vind de vorm niet mooi, ik vind tunieks super maar deze is hem voor mij gewoon niet
pi_53156195
Oh lol, dat had ik ook nog helemaal niet gezien
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 13 september 2007 @ 21:25:54 #232
163650 Greys
pi_53156233
Zitten die laarsjes een beetje aansluitend bij je enkels, of hou je er een flinke ruimte in over?
Mijn enkels zijn nogal smal en dan ben ik bang dat je zo'n enorm gapend gat aan de zijkanten krijgt, of valt het mee?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_53156611
Ik heb eindelijk een jas. Wel 'heiligschennis', geen H&M Dus de bestelling wordt geannuleerd
pi_53158027
quote:
Op donderdag 13 september 2007 21:04 schreef Peekaboo het volgende:
shop online, en dan krijg je :

STARTSIDA BESTÄLL KUNDSERVICE H&M CLUB OUTLET MIN SIDA HM.COM
Heb je HM.com wel ingesteld in het Nederlands? Als je die hebt ingesteld op Zweden is de online shop ook zweeds...
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_53159215
quote:
Op donderdag 13 september 2007 22:54 schreef schatje het volgende:
Ja, er is een Nederlandse site en sinds kort ook een Duitse. Door op online shopping te klikken kun je kiezen uit welk land.
Oow bij mij wordt de keuze voor de webshop bepaald door de instelling van de algemene internetpagina...

(is FOK bij mij gewoon aan het klooien of heb die post van schatje op een hele vreemde manier gevonden?)
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_53159430
Ow ik heb ook weer eens wat leuks;
quote:
Op mijn maandfactuur staat het volgende:
Vorig Saldo: 66,12
Aankoop: 0,00
Betaling: - 66,12
Retour: - 28,42
Tegoed: -28,42

Je ongebruikt bestedingslimiet bedraagt: 236,10...
Dit kan nooit kloppen... Hoe ik ook reken, ik kom op geen enkele manier aan die 236.10....

Verder op staat trouwens ook nog: Als je het tegoed uitbetaald wil hebben, neem dan contact met ons op.

Euh als ik nu bel, en ik krijg dat geld... is het dan ook echt van mij?
pi_53159574
quote:
Op donderdag 13 september 2007 22:55 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Oow bij mij wordt de keuze voor de webshop bepaald door de instelling van de algemene internetpagina...

(is FOK bij mij gewoon aan het klooien of heb die post van schatje op een hele vreemde manier gevonden?)
Nee, ik heb die poster verwijderd omdat ik niet zag dat er een pagina 10 was met al een antwoord. Beetje zinloos dan .
pi_53159716
Kon je nog ergens online terugzien of je bestelling al was verzonden? Toen ik de bestelling deed zei hij namelijk eind september.. maar mijn ervaring met H&M is dat het meestal dezelfde week nog geleverd word (mits op voorraad)
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 13 september 2007 @ 23:26:04 #239
163650 Greys
pi_53159994
Inloggen, naar Mijn Pagina gaan en daar naar bestellingen.
Dan moet je even naar Geleverde Bestellingen gaan (of hoe heet dat... in elk geval niet naar Nog Niet Geleverde Bestellingen, maar die andere!) Daar kan je verder kijken, of het al in behandeling is, en je kunt op het nummer klikken voor track & trace.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 14 september 2007 @ 08:10:45 #240
72533 Ienepien
Get on with it!
pi_53163627
Jahaaaa! Mijn kleertjes zijn binnen! Broek is wel een andere stof dan verwacht, maar hij zit wel lekker. Truitje is helemaal prima!

Maar nou zit ik met het volgende: ik wil een spijkerbroek bestellen, maar er staat maar 1 soort maat bij. Is dit dan de lengtemaat of de waist?
Te audire no possum. Musa sapientum fixa est in aure
pi_53163793
quote:
Op donderdag 13 september 2007 23:03 schreef Bartjebart het volgende:
Ow ik heb ook weer eens wat leuks;
[..]

Dit kan nooit kloppen... Hoe ik ook reken, ik kom op geen enkele manier aan die 236.10....

Verder op staat trouwens ook nog: Als je het tegoed uitbetaald wil hebben, neem dan contact met ons op.

Euh als ik nu bel, en ik krijg dat geld... is het dan ook echt van mij?
Ja maar je hebt helemaal geen tegoed... Sterker nog, je moet nog 26 euro nogwat betalen, dus je kunt tot die tijd sowieso geen tegoed opnemen.
pi_53163846
D'r staan trouwens zo te zien nieuwe foto's op de site... Maar hoe kan het dat ik het haast bij geen 1 van die foto's echt warm krijg??? Ik zie zo wienig heerlijk warme vesten en truien op de site.... Echt balen, want die dunne flubbertruitjes draag ik toch niet....
pi_53165152
Ik heb mijn pakket binnen, klopt de factuur niet! De kortingscode van 25% staat er niet op, terwijl ik die wel echt toegevoegd heb aan de bestelling. Heb de klantenservice gemaild.

Weet iemand of ze kortingscodes er nog bij kunnen zetten en dat je dan een nieuwe factuur kunt krijgen? Ik laat me geen 15 euro door de neus boren...
pi_53165831
quote:
Op vrijdag 14 september 2007 08:27 schreef zoeperzazke het volgende:

[..]

Ja maar je hebt helemaal geen tegoed... Sterker nog, je moet nog 26 euro nogwat betalen, dus je kunt tot die tijd sowieso geen tegoed opnemen.
Nee dat snap ik ook... maar waarom dan zo'n factuur?

En als ik niet bel of zo, dan krijg ik straks een factuur met aanmaning of zo...
pi_53166638
Hoe lang kan dat manco staan duren?
Die van mij staat vanaf dinsdag op manco...

Er zijn weer veel te veel leuke dingetjes bij gekomen, kan me niet inhouden op die manier.
pi_53166687
quote:
Op vrijdag 14 september 2007 11:01 schreef Koningin het volgende:
Hoe lang kan dat manco staan duren?
Die van mij staat vanaf dinsdag op manco...

Er zijn weer veel te veel leuke dingetjes bij gekomen, kan me niet inhouden op die manier.
Die van mij stond op manco, toen opeens was ie weer weg, en sinds gister staat ie weer opnieuw op manco... heel vaag dus! Je kan er niet echt van op aan!
pi_53166750
Nouhou, z ehebben een nieuw gratis artikel wat ik graag bij mn bestelling wil doen, maar steeds als ik tegen het einde kom annuleert ie automatisch. Moet ik nu echt eerst 40 euro aan artikelen erbij doen, om die straks terug te sturen??
pi_53166800
Ja dus... anders halen ze m er gewoon weer uit. En dat terwijl ik een bestelling van 110 euro open heb staan. En nu maar een bestelling van 155 euro, met 2 artikelen die ik totaal niet hoef.... Maar ik ga dat gratis sweatshirt toch niet mislopen... *mopper*
pi_53166879
quote:
Op donderdag 13 september 2007 22:19 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Heb je HM.com wel ingesteld in het Nederlands? Als je die hebt ingesteld op Zweden is de online shop ook zweeds...
Dat was dus het probleem, nu kan ik ook lekker bestellen
bedankt!
pi_53169151
Ooh nee, weer en gratis artikel......dat wordt weer bestellen. En ik heb net het pakket binnen dat zondag in behandeling was genomen. Vanavond passen, ben vooral erg benieuwd naar de jeans.
pi_53171013
Ik vind het gratis artikel echt enorm lelijk. Goed voor mijn portemonnee....
pi_53171277
quote:
Op vrijdag 14 september 2007 11:06 schreef zoeperzazke het volgende:
Nouhou, z ehebben een nieuw gratis artikel wat ik graag bij mn bestelling wil doen, maar steeds als ik tegen het einde kom annuleert ie automatisch. Moet ik nu echt eerst 40 euro aan artikelen erbij doen, om die straks terug te sturen??
Bij mij doet ie het wel? Of tenminste, voorlopig blijft het staan, terwijl mijn bestelling al eerder geplaatst is
pi_53172352
quote:
Op vrijdag 14 september 2007 14:00 schreef B.ertha het volgende:

[..]

Bij mij doet ie het wel? Of tenminste, voorlopig blijft het staan, terwijl mijn bestelling al eerder geplaatst is
Lucky you.... ik heb er nu nog een vest bijzitten (die nieuwe van 35 euro, ik vind 'm wel grappig, maar te duur om te houden) en een tuniek, zodat ik aan de 40 euro zat.... maar ik ga het terugsturen want 150 euro is me echt te gortig voor die hoeveelheid kledingstukken.
pi_53172707
Ik krijg hem er nu ook niet bij. En ik kan die bestelling ook niet opnieuw plaatsen omdat die ene jas nu alleen nog in het geel is. . Verder vind ik van de nieuwe dingen niet echt dingen leuk eigelijk.
pi_53174183
quote:
Op vrijdag 14 september 2007 14:47 schreef Addict89 het volgende:
Ik krijg hem er nu ook niet bij. En ik kan die bestelling ook niet opnieuw plaatsen omdat die ene jas nu alleen nog in het geel is. . Verder vind ik van de nieuwe dingen niet echt dingen leuk eigelijk.
Doe er iets bij dat je niet wilt en stuur het sowieso terug dan

Ik had trouwens zo'n track-en-trace ding gekregen bij de retourzending, maar die is kwijt. Hopelijk gaat het gewoon goed..
pi_53174468
quote:
Op vrijdag 14 september 2007 15:42 schreef B.ertha het volgende:

[..]

Doe er iets bij dat je niet wilt en stuur het sowieso terug dan
Denk dat ik er zo een broek bij doe. Heb je er nooit genoeg van. .
pi_53175401
Die gratis trui lijkt me wel chill, heb hem er bij gedaan, had toch nog wat staan voor mn broer, en zelf nog een tuniekje erbij gedaan

know'm sayin?
word? word.
pi_53177588
Ik heb een mooi paars vest van divided, een korte bruine broek en die lange trui met strepen als jurkje Ben er helemaal blij mee.
pi_53178874
Net een high-waisted sqin uit de outlet getrokken

Lekker shirtjes en blousjes proppen
pi_53184432
quote:
Op vrijdag 14 september 2007 16:38 schreef alors het volgende:
Die gratis trui lijkt me wel chill, heb hem er bij gedaan, had toch nog wat staan voor mn broer, en zelf nog een tuniekje erbij gedaan

[afbeelding]
Hmm.. die wil ik ook. Kun je bestellingen nog aanpassen? Heb er vanmiddag een gedaan en wil deze er eigenlijk nog bij doen..
pi_53184769
En waarom kan ik dat tuniekje nergens vinden?
  vrijdag 14 september 2007 @ 22:37:15 #262
72533 Ienepien
Get on with it!
pi_53184787
quote:
Op vrijdag 14 september 2007 08:10 schreef Ienepien het volgende:
Maar nou zit ik met het volgende: ik wil een spijkerbroek bestellen, maar er staat maar 1 soort maat bij. Is dit dan de lengtemaat of de waist?
Anyone?
pi_53185017
Waist!
Je kunt er vanuit gaan wanneer er geen lengtemaat bij staat het lengtemaat 32" is, die is standaard.
  zaterdag 15 september 2007 @ 00:06:30 #264
72533 Ienepien
Get on with it!
pi_53187369
quote:
Op vrijdag 14 september 2007 22:45 schreef parselmouth het volgende:
Waist!
Je kunt er vanuit gaan wanneer er geen lengtemaat bij staat het lengtemaat 32" is, die is standaard.
Thnx! Top, want 32" is mijn lengtemaat!
pi_53191253
Pff zetten ze dat tuniekje bij korte mouwen.. geen wonder dat ik t niet kon vinden.
pi_53194056
tja.. ik heb ook wel eens een rokje tussen de jassen zien staan geloof ik, dus als je iets zoekt moet je echt overal tussen kijken.

@ B.ertha: dat rokje waar we het over hadden heb ik gezien in de H&M Utrecht, Hoog Catharijne, dus hij is wel verkrijgbaar in de winkel Of misschien dat je in de buurt van Utrecht woont Ik moet zeggen dat ik hem 'in het echt' minder leuk vond. Maar smaken verschillen!
pi_53194096
Haha, ik dacht: even kijken of ie (dat rokje) nu wel op de site staat en hij staat er! Pagina 1, 2e foto. Enne... hij staat gewoon tussen de rokken
pi_53194414
Heeft iemand nog een kortingscode die nog geldig is?

Alle code's die ik heb kunnen vinden zijn verlopen...
Een dag niet gelachen.... is een dag niet geleefd!
pi_53194461
1304.
pi_53221992
Ik zie het nu pas, maar wtf is dit voor raar model, het meisje dus

Heeft ze wat met dat bord op de achtergrond te maken soms?
know'm sayin?
word? word.
pi_53223720
Kan iemand misschien nog een keertje uitleggen hoe dat zit met die kindermaten en D-maten van de kinderbroeken?
Liefst iemand die de broeken zelf heeft en ook kan vertellen welke maat je hebt, welke damesmaat je normaal hebt en hoe ze vallen.... Thx!!
  zondag 16 september 2007 @ 19:28:11 #272
63411 Roeji
Oost West Thuis is t ook niks
pi_53225639
in mijn laatste nieuwe jeans (wel met 10% elastaan, dus flink stretch) had ik maat 29. In de D maten heb ik er een van D170 die in de taille dus te ruim is, op de kont ook wel ruim maar die is 100% katoen. Daarom heb ik m liever wat ruimer zitten.
Van de jeans met minder stretch zit maat 30 prima. Ik moet er wel bij zeggen dat ik mn jeans liever wat te ruim draag dan dat ik er zowat ingetimmerd zit. Ik vind ademen en comfortabel kunnen zitten toch wel een must

De lengte is idioot lang bij die D maten. Normaal kan er ook wel een aantal cm vanaf, maar bij de D maten is het toch richting de 8cm wat eraf kan (ongewassen dus). Ik draag m dus eerst een tijdje zo (met de hand korter gemaakt) en na het wassen maak ik m definitief korter. Aangezien je bij 100% katoen nogal eens het hoogwater-effect kunt krijgen als je m korter maakt zonder m eerst te wassen.

Ik zou er anders gewoon een bestellen van de D maten, of misschien 2 verschillende maten als je twijfelt. Ligt ook aan je figuur. Heb je geen kont/heupen dan vallen ze je van je kont denk ik. Ik heb redelijke heupen en kont en toch zitten ze nog een beetje ruim, maar niet overdreven. Damn is moeilijk uit te leggen.

Succes ermee
Ik ben zo blij, zo blij
Dat mn neus van voren zit en niet van opzij.
M.C.S.E = Minesweeper Consultant & Solitaire Expert
pi_53226204
Check die trenchcoat die Roberto Cavalli voor H&M heeft gemaakt:

Echt wel hebben .

meer foto's: Roberto Cavalli voor H&M
pi_53234830
oeh dat mannelijke model...
pi_53239304
Mijn pakketje was weer prima.
Mijn man vond zijn uitgezochte kleuren ook erg leuk!
Na dik een maand gewacht te hebben, mag dat ook wel....
pi_53240492
Die herentrenchcoat ziet er nice uit, die vrouwentrench heeft volgens mij diamantjes ofzo erop.. Don't like it
Volgende keer Marc Jacobs gern
pi_53267530
Yeah!
Na bijna 2 maanden wachten is mijn bestelling eindelijk in behandeling genomen.... Ik hoop dat ik 'm voor zaterdag heb
  dinsdag 18 september 2007 @ 16:00:50 #278
8669 Qarinx
Fashionista!
pi_53272685
quote:
Op vrijdag 14 september 2007 13:51 schreef Plukie86 het volgende:
Hij lijkt mij enorm chill, dus ik heb maar wat aan m'n bestelling toegevoegd..
Brave meisjes komen in de hemel, brutale overal...
pi_53272899
Wordt bij jullie ook alles de laatste tijd zo rap in behandeling genomen?

De 14e een bestellinkje geplaatst en nu al in behandeling!
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 18 september 2007 @ 16:27:26 #280
163650 Greys
pi_53273226
Ja het is supersnel in behandeling! Bij mij binnen 2 dagen al ofzo!
Des te jammer dat het daarna voor mijn gevoel een eeuwigheid Manco in Zwolle is
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_53273272
quote:
Op vrijdag 14 september 2007 13:51 schreef Plukie86 het volgende:
Ik vind hem ook super lelijk, maar ging toch bestellen, dus heb hem er maar wel bij gegooid. Een gegeven paard mag je niet in de bek kijken :p
pi_53273513
Mijn bestelling voor eind september weigeren ze om in behandeling te nemen anders. Zal wel weer verschoven worden.
  dinsdag 18 september 2007 @ 16:51:51 #283
63411 Roeji
pi_53273789
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 16:29 schreef loehoes het volgende:

[..]

Ik vind hem ook super lelijk, maar ging toch bestellen, dus heb hem er maar wel bij gegooid. Een gegeven paard mag je niet in de bek kijken :p
Ach desnoods klus je erin of gebruik je m als pyjama. Is altijd handig zo'n trui/sweater. Ik heb nu wel weer een bestelling geplaatst. Ook al had ik mn twijfels, maar de kinderjoggingbroeken van 4,90 zitten zo gruwelijk lekker. Meteen weer 2 besteld. En in de outlet staan er ook nog, maar dan shorts, voor 3,90. Die heb ik meteen in 4 kleuren besteld . Ben nu nogal aan huis/bed en ruime broeken gebonden en dan is zoiets echt wel lekker om in rond te hangen. En voor die prijs helemaal. Dan is het bijna een wegwerpartikel

Ook net weer een nieuwe catalogus gekregen, het kan niet op. Is al de 4e in 1 maand tijd (en dus ook 4 verschillende). Breng dan liever 1 catalogus uit, alhoewel die dan niet door de brievenbus zou gaan passen denk ik

Straks eens doorbladeren of er nog iets leuks in staat. Ik geloof trouwens dat deze winter wolproducten boven aan het lijstje staan van elke kledingwinkel. Verschrikkelijk. Zelfs op de markt krijg je bij de stoffenkramen zowat alleen stoffen van 100% of op zn minst met een beetje, wol erin. *gruwel* Ik ben allergisch voor het overgrote deel van wollen kleding, dus zomaar iets uit het rek vastpakken is er voorlopig weer niet meer bij. Scheelt wel in de kosten.

Offtopic: weet iemand waar je winterlaarzen kunt kopen die én een beetje hak hebben én wat dikkere zolen en liefst nog een beetje vrouwelijk uitzien dus niet van die western of motor laarzen.
Totnutoe vind ik alleen ofwel leuk model en dikkere zool maar helemaal plat van hak ofwel leuk model en een draagbare hakhoogte maar dan met een dun flut zooltje eronder. Dan heb je dus nog koude pootjes in de winter en je hoort je al 3 straten eerder aankomen lopen.
Ik ben lastig geloof ik met laarzen te vinden Ik vrees dat het uiteindelijk toch weer platte laarzen gaan worden. Deze winter is de hakhoogte volgens mij ook nog erg hoog , meestal zie ik iets van rond de 9 cm staan. Wel mooi, maar niet draagbaar om er een stuk mee te lopen. Tenminste dat geld voor mij, ik loop dan alsof ik bezopen ben of een drastisch probleem met mijn coordinatie heb
Ik ben zo blij, zo blij
pi_53278168
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 16:51 schreef Roeji het volgende:
Ook al had ik mn twijfels, maar de kinderjoggingbroeken van 4,90 zitten zo gruwelijk lekker. Meteen weer 2 besteld.
Hoe vallen die kinderjoggingbroeken? Ik heb mt 36, ben 1.66 en heb vrij korte beentjes: zou ik dan in een mt 164 passen ?
Bedankt alvast!
Eddy - Life is a mystery, we all must stand alone. I hear him call my name and it feels like home.'
Saffy - 'That's lovely, who wrote it?'
Eddy - 'Madonna, darling
pi_53278287
Roeji, tegenwoordig zie je best veel van die cavalerie laarzen. Zijn eigenlijk overal wel te koop, ook veel tweedehandsjes die de moeite zeker wel waard zijn (onlangs een uitstekend paar gekocht op de markt, van binnen en buiten helemaal van leer en een mooie zool zonder beschadigingen, voor 15 euro )
pi_53278531
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 19:20 schreef Patsy_Stone het volgende:

[..]

Hoe vallen die kinderjoggingbroeken? Ik heb mt 36, ben 1.66 en heb vrij korte beentjes: zou ik dan in een mt 164 passen ?
Bedankt alvast!
Ik heb een 170 en hij is wel lang Tenminste als je em niet onder je oksels draagt Ik heb ook best lange benen dus ik denk dat je wel een 164 kunt hebben
know'm sayin?
word? word.
pi_53279649
Ik ben mn track-en-trace bewijs kwijt van mn retour, dus ik hoop dat alles goed gaat Dat is nl ook bewijs van verzending...
pi_53280291
Ik heb vandaag 2 pakketjes gehad! Tenminste, een lingerie broekje in een envelop, de rest als pakket.

Die broek met dat truitje in het blauw. Broek is een beetje cheapo kwaliteit maarja, past verder wel goed. Dat truitje valt trouwens wel erg lang, ik heb er zowat een jurkje aan en ik ben 1,69m.

Prima setje.

En nog twee kettinkjes.

Nu nog wachten op m'n jas.
pi_53280688
Mooi setje.

Deze prachtige jurk stond me dus totaal niet, helaas:

Dus om het leed wat te verzachten heb ik uiteindelijk toch maar het jurkje besteld dat ik steeds al wilde hebben:

Eind september komt ie binnen, dus hopelijk op tijd voor mijn verjaardag.
Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
pi_53283772
quote:

[..]

Ach desnoods klus je erin of gebruik je m als pyjama. Is altijd handig zo'n trui/sweater. Ik heb nu wel weer een bestelling geplaatst. Ook al had ik mn twijfels, maar de kinderjoggingbroeken van 4,90 zitten zo gruwelijk lekker. Meteen weer 2 besteld. En in de outlet staan er ook nog, maar dan shorts, voor 3,90. Die heb ik meteen in 4 kleuren besteld . Ben nu nogal aan huis/bed en ruime broeken gebonden en dan is zoiets echt wel lekker om in rond te hangen. En voor die prijs helemaal. Dan is het bijna een wegwerpartikel
Ja, daar heb je ook gelijk in
Heb ook zo'n joggingbroek besteld. van 4,90. Zal wel niet charmant staan, maar zit vast heerlijk
pi_53285079
Dat lingeriesetje zit ook in mijn bestelling, maar dan in bruin.
Ik moet zeggen dat die nieuwe catalogus veel dingen verduidelijkte. Wat verschillende foto's, zodat je de kledingstukken beter kunt beoordelen dan in de onlineshop.
En idd, Roeji, veel te veel wol. Ik moet ook heel voorzichtig zijn dat ik dat niet per ongeluk aanraak in de winkel.
pi_53285442
Smoophy, dat tweede jurkje dat je postte hangt nu met 50% korting in de winkels!
  dinsdag 18 september 2007 @ 22:45:54 #293
63411 Roeji
pi_53286297
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 19:24 schreef parselmouth het volgende:
Roeji, tegenwoordig zie je best veel van die cavalerie laarzen. Zijn eigenlijk overal wel te koop, ook veel tweedehandsjes die de moeite zeker wel waard zijn (onlangs een uitstekend paar gekocht op de markt, van binnen en buiten helemaal van leer en een mooie zool zonder beschadigingen, voor 15 euro )
Ja klopt, het model paardrij laars is weer helemaal terug. Maar die vind ik dus niet zo erg mooi en meestal hebben die toch een vrij stugge en harde zool. Ik ben gewoon lastig hiermee. morgen nog maar eens op strooptocht gaan en anders moet ik maar geduld hebben tot ik vanzelf wat leuks tegenkom.
2e hands schoenen zijn hier niet echt veel te krijgen, tenminste ik weet maar 1 winkel waar ze 2e hands spul verkopen en die prijzen daar zijn niet om vrolijk te worden . Dan koop ik liever een paar nieuwe.
Ik ben zo blij, zo blij
  dinsdag 18 september 2007 @ 22:50:13 #294
63411 Roeji
pi_53286496
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 19:20 schreef Patsy_Stone het volgende:

[..]

Bedankt alvast!
Ik heb normaal zoiets van maat 40, misschien 38. In die joggingbroek heb ik 170 en die zit dus flink ruim. En ja ook zo'n 10cm te lang. Ik zou dus voor een 164 of misschien nog eentje kleiner gaan. Kijk anders eens in de maattabel, misschien kom je er dan uit welke je beter kunt nemen.
Ik ben zo blij, zo blij
pi_53286908
quote:

[..]
Offtopic: weet iemand waar je winterlaarzen kunt kopen die én een beetje hak hebben én wat dikkere zolen en liefst nog een beetje vrouwelijk uitzien dus niet van die western of motor laarzen.
Totnutoe vind ik alleen ofwel leuk model en dikkere zool maar helemaal plat van hak ofwel leuk model en een draagbare hakhoogte maar dan met een dun flut zooltje eronder. Dan heb je dus nog koude pootjes in de winter en je hoort je al 3 straten eerder aankomen lopen.
Ik ben lastig geloof ik met laarzen te vinden Ik vrees dat het uiteindelijk toch weer platte laarzen gaan worden. Deze winter is de hakhoogte volgens mij ook nog erg hoog , meestal zie ik iets van rond de 9 cm staan. Wel mooi, maar niet draagbaar om er een stuk mee te lopen. Tenminste dat geld voor mij, ik loop dan alsof ik bezopen ben of een drastisch probleem met mijn coordinatie heb
Ik heb leren laarzen gekocht bij Dr. Adams voor 130 euro... mooie vorm, stevige zool, elegante hak van ongeveer 6 cm die niet gruwelijk dun is. De laars heeft ritsjes en rijgveters voor de sier aan de achterkant.. ze zijn er in het bruin en bordeaux. Wat wil je nog meer

Laatst een el cheapo jurkje bij H&M gekocht, voor 15 euro. Simpel paars model, valt wel erg mooi Leuk om te dragen met een panty, paar mooie laarzen en een mooie riem

Hij lijkt een beetje hierop maar dan iets korter en zonder de stoffen riem:

[ Bericht 7% gewijzigd door Ewelina op 18-09-2007 23:08:20 ]
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
  dinsdag 18 september 2007 @ 23:12:08 #296
63411 Roeji
pi_53287339
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 23:01 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Ik heb leren laarzen gekocht bij Dr. Adams voor 130 euro... mooie vorm, stevige zool, elegante hak van ongeveer 6 cm die niet gruwelijk dun is. De laars heeft ritsjes en rijgveters voor de sier aan de achterkant.. ze zijn er in het bruin en bordeaux. Wat wil je nog meer
Dan ga ik daar morgen toch maar eens kijken. Normaal vind ik daar nooit schoenen wat ik mooi vind en die me ook nog passen, dus wie weet heb ik wel geluk met de laarzen. Thanx!

Leuk jurkje trouwens.
Ik ben zo blij, zo blij
pi_53287490
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 22:50 schreef Roeji het volgende:

[..]

Ik heb normaal zoiets van maat 40, misschien 38. In die joggingbroek heb ik 170 en die zit dus flink ruim. En ja ook zo'n 10cm te lang. Ik zou dus voor een 164 of misschien nog eentje kleiner gaan. Kijk anders eens in de maattabel, misschien kom je er dan uit welke je beter kunt nemen.
Hmpf.. Ik heb ook 170 gedaan. Ben 1.68 en heb maat 36. Dus die gaat veelte groot zijn? Kan natuurlijk niet alleen die broek op nieuw toevoegen? Bedrag moet toch iets van minimaal 20,-- zijn?
pi_53291355
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 23:01 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Laatst een el cheapo jurkje bij H&M gekocht, voor 15 euro. Simpel paars model, valt wel erg mooi Leuk om te dragen met een panty, paar mooie laarzen en een mooie riem

Hij lijkt een beetje hierop maar dan iets korter en zonder de stoffen riem:

[afbeelding]
Dat jurkje op de foto vind ik zo leuk. Hangt die ook al in de winkel. Kon 'm in Alkmaar niet vinden, maar misschien heb ik met mn neus gekeken..
pi_53291357
Gister weer het nieuwe boekje binnen gekregen.
Staan weer veel leuke dingen in
pi_53293828
Huh, ik heb gisteren, eind vd middag besteld. En het is nu al in behandeling. Dat heb ik nog nooit meegemaakt, zo snel
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')