quote:Op zaterdag 1 september 2007 02:30 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Maar, als ik nou ook dit zou willen he... Kan ik dan nu nog geld storten zodat ik morgen kan betten? Bij unibet met voorkeur, of is dat alleen via CC, of kan iDeal ook?
sorry Bluezz.
Unibet kan je overmaken via je bankrekening, duurt 2 a 3 werkdagen voordat het op de rekening staat. Helaas geen iDeale situatie dus.quote:
OP telt niet als postquote:Op zaterdag 1 september 2007 02:36 schreef Da_Sandman het volgende:
En, vrij naar Bloesegebruik,
vier op een rij.
Was ik al bang voor. Goede reminder dus voor volgende weekquote:Op zaterdag 1 september 2007 02:37 schreef VoreG het volgende:
[..]
Unibet kan je overmaken via je bankrekening, duurt 2 a 3 werkdagen voordat het op de rekening staat. Helaas geen iDeale situatie dus.
Openings Post.quote:
Ik vind haar te passief en te nietszeggend in veel situaties, misschien is dat een odnerdeel van het burgemeester zijn, maar ik vind het daardoor lijken alsof ze niet betrokken is, maar dat kan geheel aan mij liggen.quote:
Ik zeg dan ook niet dat dat zo is, maar het is wel een postquote:Op zaterdag 1 september 2007 02:39 schreef VoreG het volgende:
[..]
Wordt niet opgetelt bij je postaantal.
quote:***** Hand History for Game 6287144061 *****
$50 USD NL Texas Hold'em - Thursday, January 01, 01:00:00 ET 1970
Table Table 127760 (Real Money)
Seat 1 is the button
Total number of players : 6
Seat 1: Nairolf888 ( $59.41 USD )
Seat 2: Mr__B ( $72.22 USD )
Seat 3: Bingo_Wings1 ( $27.79 USD )
Seat 4: Berkyt_ ( $47.88 USD )
Seat 6: cont_radu_cf ( $80.98 USD )
Seat 5: OderintDM ( $28.25 USD )
Mr__B posts small blind [$0.25 USD].
Bingo_Wings1 posts big blind [$0.50 USD].
** Dealing down cards **
Dealt to OderintDM [ Qh 9s ]
Berkyt_ folds
OderintDM calls [$0.50 USD]
cont_radu_cf folds
Nairolf888 raises [$2 USD]
Mr__B folds
Bingo_Wings1 folds
OderintDM calls [$1.50 USD]
** Dealing Flop ** [ Qc, 8s, Tc ]
OderintDM bets [$2 USD]
Nairolf888 raises [$4 USD]
OderintDM raises [$4.50 USD]
Nairolf888 raises [$5 USD]
OderintDM calls [$2.50 USD]
** Dealing Turn ** [ Ts ]
OderintDM checks
Nairolf888 bets [$6.50 USD]
OderintDM is all-In [$17.25 USD]
Nairolf888: loooooooooooooool
Nairolf888 calls [$10.75 USD]
** Dealing River ** [ 7c ]
Nairolf888 shows [ Td, Th ]four of a kind, Tens.
OderintDM doesn't show [ Qh, 9s ]two pairs, Queens and Tens.
Nairolf888 wins $54.39 USD from the main pot with four of a kind, Tens.
Oiquote:Op zaterdag 1 september 2007 08:43 schreef sjimz het volgende:
Goedemorgen!
Ja, ik ga over een half uurtje weg richting het sportcentrum.quote:Op zaterdag 1 september 2007 08:49 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Oi
Drukke dag vandaag voor jou als ik het zo lees
10 uur vind ik een mooie tijd, ik kan nooit tot een uur of 12 in mijn nest liggen of langerquote:Op zaterdag 1 september 2007 10:14 schreef Ole het volgende:
Zijn jullie altijd zo vroeg op zaterdag?
Mwa. Ik word meestal wel vroeg wakker. Maar vaak blijf ik wat langer liggen dan nu.quote:Op zaterdag 1 september 2007 10:14 schreef Ole het volgende:
Zijn jullie altijd zo vroeg op zaterdag?
Moet ook gebeurenquote:Op zaterdag 1 september 2007 10:25 schreef borisz het volgende:
zo maar even wat huishouden doen en vanmiddag bundesliga kijken.
quote:Op zaterdag 1 september 2007 11:29 schreef -Vaduz- het volgende:
Damn kutmuggen hielden me wakker en ik moest er nu wel uit helaas.
Goeiemorgen!
Geen moeite mee hoorquote:Op zaterdag 1 september 2007 10:15 schreef borisz het volgende:
10 uur vind ik een mooie tijd, ik kan nooit tot een uur of 12 in mijn nest liggen of langer![]()
quote:Op zaterdag 1 september 2007 12:44 schreef VoreG het volgende:
Mogguh
Pfff dat is vroeg opstaan en dan straks nog 90 minuten rennen. Ik ben nu al gesloopt
Zijn dat nou de bikkelhools van jongensquote:Op zaterdag 1 september 2007 12:51 schreef sjimz het volgende:
Weer terug van het sporten.
Ben gesloopt en moet nog werken vanmiddag ook nog
Niet na 1 trainingquote:Op zaterdag 1 september 2007 12:59 schreef Bluezz het volgende:
[..]
[..]
Zijn dat nou de bikkelhools van jongens
Wil jij met mij dan een keer de touwbaan op?quote:Op zaterdag 1 september 2007 12:59 schreef Bluezz het volgende:
[..]
[..]
Zijn dat nou de bikkelhools van jongens
Ik wil best wel een keer met jou op de touwbaan zitten hoorquote:Op zaterdag 1 september 2007 13:01 schreef sjimz het volgende:
Wil jij met mij dan een keer de touwbaan op?![]()
Dan praat je wel anders!![]()
Nee tarzan, deze jane mag nog maar aan 1 liaan door deze jungle slingerenquote:Op zaterdag 1 september 2007 13:04 schreef EnGCatjuh het volgende:
* EnGCatjuh mompelt iets over sjimz en aan zn liaan slingeren....
En aan mijn liaan mag maar een jane aan slingerenquote:Op zaterdag 1 september 2007 13:07 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nee tarzan, deze jane mag nog maar aan 1 liaan door deze jungle slingeren
Op dezelfde schaal als de lengte van sjimz zelf?quote:Op zaterdag 1 september 2007 13:04 schreef EnGCatjuh het volgende:
* EnGCatjuh mompelt iets over sjimz en aan zn liaan slingeren....
Laat Marga het niet lezenquote:Op zaterdag 1 september 2007 13:09 schreef sjimz het volgende:
[..]
En aan mijn liaan mag maar een jane aan slingeren
quote:Op zaterdag 1 september 2007 13:13 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Heerlijk, een echte bossie opmerking
Neu dat niet, maar het zo rustig in Hools, dat de kans op dooddoeners erg groot is.quote:Op zaterdag 1 september 2007 14:51 schreef RayMania het volgende:
Wat is er Bos, verveel je je?
Die komen zeker van de kermissen hierquote:Op zaterdag 1 september 2007 16:27 schreef Bos81 het volgende:
PSV CL-paspartout gehaald
Ook over de kermis gelopen hier. Het lijkt wel of er ieder jaar attracties bijkomen.
Sweetquote:
Ik hoop het ook voor je. Kunnen we een keer meeten en nu wel met elkaar praten.quote:Op zaterdag 1 september 2007 17:07 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Sweet
Ik moet hopen op vrijdag ( dat er nog een paar over zijn)
je hebt hem toch al een keer gemeet?quote:Op zaterdag 1 september 2007 17:28 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik hoop het ook voor je. Kunnen we een keer meeten en nu wel met elkaar praten.
Ja, maar lees het tweede deel van de zin nog eens.quote:Op zaterdag 1 september 2007 17:55 schreef pascalheister het volgende:
[..]
je hebt hem toch al een keer gemeet?
We hebben Oi gezegdquote:Op zaterdag 1 september 2007 18:01 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, maar lees het tweede deel van de zin nog eens.
meeten en nu wel praten.
M.a.w. Ik heb hem dus al een keer gemeet, maar toen niet gesproken.
Goed dat je het zegt. Even kijken hoe het zit met Slavia.quote:
Vind het voorlopig wat tegenvallen. Ben dus maar weggezept.quote:
Bierchampagne, de naam alleen al...quote:Op zaterdag 1 september 2007 20:59 schreef borisz het volgende:
Tijd voor bierchampagne![]()
van oma gekregen nu openen![]()
Samenvatting, het smaakt naar bier maar heeft champagne bubbelsquote:Op zaterdag 1 september 2007 21:00 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Bierchampagne, de naam alleen al...![]()
ik heb hier in de berging ook nog zoiets liggen, bier gebrouwen met champagnegist. Ben benieuwd, spul is aardig gerijpt ondertussenquote:Op zaterdag 1 september 2007 20:59 schreef borisz het volgende:
Tijd voor bierchampagne![]()
van oma gekregen nu openen![]()
oma was er weg van dus had ze mij ook een fles gegevenquote:Op zaterdag 1 september 2007 21:09 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik heb hier in de berging ook nog zoiets liggen, bier gebrouwen met champagnegist. Ben benieuwd, spul is aardig gerijpt ondertussen
Ja liever echt dronken of helemaal nuchter, maar niet er tussen in.quote:Op zaterdag 1 september 2007 21:25 schreef Grulez het volgende:
pff redelijk dronken... jammer is dat.
nou dan doe ik het goed.. ik schat de teller vanaf 4 uur op 18 ....quote:Op zaterdag 1 september 2007 21:32 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja liever echt dronken of helemaal nuchter, maar niet er tussen in.
en rtl 7 zit zeker op 38quote:Op zaterdag 1 september 2007 22:14 schreef tong80 het volgende:
Zit al en kwarier naar RTL-7 te kijuken. Blijkt het voetballen op RTL-4 te zien
Dement, tong?quote:Op zaterdag 1 september 2007 22:14 schreef tong80 het volgende:
Zit al en kwarier naar RTL-7 te kijuken. Blijkt het voetballen op RTL-4 te zien
nee eerder sneu, maar ik denk ik zeg het ff...quote:Op zaterdag 1 september 2007 22:09 schreef Memento-Mori het volgende:
nou stoer hoor
oke dus een gemiddelde van 3 per uur?quote:Op zaterdag 1 september 2007 22:16 schreef Grulez het volgende:
[..]
nee eerder sneu, maar ik denk ik zeg het ff...
Ach ik heb mn bachelor vandaag gehaald..., laat me maar... ik ben al mezelfquote:Op zaterdag 1 september 2007 22:16 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
oke dus een gemiddelde van 3 per uur?
Gefeliciteerd danquote:Op zaterdag 1 september 2007 22:20 schreef Grulez het volgende:
[..]
Ach ik heb mn bachelor vandaag gehaald..., laat me maar... ik ben al mezelf![]()
neuh ik heb eerst wel genoeg gehadquote:Op zaterdag 1 september 2007 22:21 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Gefeliciteerd dan
Wil je nog een kratje?
en nu ? Master ?quote:Op zaterdag 1 september 2007 22:24 schreef Grulez het volgende:
[..]
neuh ik heb eerst wel genoeg gehad![]()
mja maar 3 per uur is op zich gewoon erg weinigquote:Op zaterdag 1 september 2007 22:20 schreef Grulez het volgende:
[..]
Ach ik heb mn bachelor vandaag gehaald..., laat me maar... ik ben al mezelf![]()
feli dan maarquote:Op zaterdag 1 september 2007 22:20 schreef Grulez het volgende:
Klopt, maar daar zou ik eigenlijk in februari al mee zijn begonnen, maar dat mocht toen niet (daarom naar mn oom en tante in de vs geweest).quote:
ik ga morgen werkenquote:Op zaterdag 1 september 2007 22:29 schreef Bjoro het volgende:
had ik trouwens al verteld dat ik morgen naar Haarlem - ADO ga ?
Leuk. Het Haarlemstadion 1 van de weinige stadions waar ik ooit een wedstrijd heb gezien. (Ik heb familie op een steenworp afstand wonen van dat stadion)quote:Op zaterdag 1 september 2007 22:29 schreef Bjoro het volgende:
had ik trouwens al verteld dat ik morgen naar Haarlem - ADO ga ?
hoest bos? nog nieuws?quote:Op zaterdag 1 september 2007 22:32 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Leuk. Het Haarlemstadion 1 van de weinige stadions waar ik ooit een wedstrijd heb gezien. (Ik heb familie op een steenworp afstand wonen van dat stadion)
neem de weg richting IJmuiden, rij rechtdoor tot na het hockeyveld sla dan rechts af, eerste links en eerste rechts en je bent bij mijn huisquote:Op zaterdag 1 september 2007 22:32 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Leuk. Het Haarlemstadion 1 van de weinige stadions waar ik ooit een wedstrijd heb gezien. (Ik heb familie op een steenworp afstand wonen van dat stadion)
het enige stadion waar ik ooit zelf in heb gespeeldquote:Op zaterdag 1 september 2007 22:32 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik ook, in de brugklas ofzoquote:Op zaterdag 1 september 2007 22:36 schreef Bjoro het volgende:
[..]
het enige stadion waar ik ooit zelf in heb gespeeld
En mijn oude school staat naast het schitterende Telstar-stadion.quote:Op zaterdag 1 september 2007 22:34 schreef borisz het volgende:
[..]
neem de weg richting IJmuiden, rij rechtdoor tot na het hockeyveld sla dan rechts af, eerste links en eerste rechts en je bent bij mijn huis![]()
en op het schoter de school er tegenover het stadion zat ik dus op![]()
De boel wordt verbouwdquote:Op zaterdag 1 september 2007 22:37 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
En mijn oude school staat naast het schitterende Telstar-stadion.
Dát zijn pas echte clubs.
Wel goed en daar?quote:
Je kan nog beter douchen in een zeecontainer volgens mijquote:Op zaterdag 1 september 2007 22:39 schreef borisz het volgende:
[..]
De boel wordt verbouwd, hoognodig ook
Door spelers wordt het altijd gezegd dat het het slechtste stadion in het betaald voetbal is
![]()
Wat wil je niet kwijt dan, wat we wel willen weten?quote:Op zaterdag 1 september 2007 22:41 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Wel goed en daar?
Nee ik heb volgens mij niet iets te vertellen wat jullie niet weten wat ik aan jullie kwijt wil.
Jij wel. Behalve je bachelor![]()
![]()
In VI een speler, toen wij er waren deed maar 1 van de drie douches hetquote:Op zaterdag 1 september 2007 22:42 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Je kan nog beter douchen in een zeecontainer volgens mij
quote:Op zaterdag 1 september 2007 22:43 schreef borisz het volgende:
[..]
In VI een speler, toen wij er waren deed maar 1 van de drie douches het![]()
Wat wil je weten dan?quote:Op zaterdag 1 september 2007 22:42 schreef Grulez het volgende:
[..]
Wat wil je niet kwijt dan, wat we wel willen weten?
Je lievelingskleur (zwart telt nietquote:
Donkerblauw danquote:Op zaterdag 1 september 2007 22:52 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Je lievelingskleur (zwart telt niet)
quote:Op zaterdag 1 september 2007 22:55 schreef Memento-Mori het volgende:
[afbeelding]
kenden jullie jeckyll mn opvangkitten al? gevonden in bosen nu blijft ze nog 3 weekjes hier enb dan haalt t nieuwe baasje dr
Snel editten Bos!quote:
Ik dus absoluut niet.quote:
Donkergroen.quote:
was meer om beetje OT te blijvenquote:Op zaterdag 1 september 2007 23:05 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik dus absoluut niet.
Ja PSV speelt in het Rood (-wit), maar dat is voor mij geen reden om rood als een van je favoriete kleuren te hebben.
Die ander heet Hyde ?quote:Op zaterdag 1 september 2007 22:55 schreef Memento-Mori het volgende:
[afbeelding]
kenden jullie jeckyll mn opvangkitten al? gevonden in bosen nu blijft ze nog 3 weekjes hier enb dan haalt t nieuwe baasje dr
ik heb dr niet gevonden en een naam gegeven effe benadrukkenquote:
Paars is wel okeequote:Op zaterdag 1 september 2007 23:06 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
was meer om beetje OT te blijvenik ga voor blauw en groen en paars die combi
Ik mag niet mopperenquote:Op zaterdag 1 september 2007 23:11 schreef Grulez het volgende:
[..]
Wat je van het leven vindt dat je leeft.
Laat die Grunners het maar niet zien.quote:Op zaterdag 1 september 2007 23:14 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Paars is wel okee
Shirtje van Fiorentina
[afbeelding]
Toyotaquote:Op zaterdag 1 september 2007 23:14 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Paars is wel okee
Shirtje van Fiorentina
[afbeelding]
Ik heb vandaag van 9-16 in de keuken gestaan. Om erna 5 uur lang te etenquote:Op zaterdag 1 september 2007 23:26 schreef golfer het volgende:
Zo, weer thuis na restaurantbezoek.
Even lekker uitbuiken nu.
Kwam de hele Napolitaanse maffia weer langs bij jullie om te eten?quote:Op zondag 2 september 2007 01:04 schreef DIGGER het volgende:
Ik heb vandaag van 9-16 in de keuken gestaan. Om erna 5 uur lang te eten
Doe maar een wijntje Franky. Meer voor Daantje. Het zoontje van één van mijn beste vrienden. Pa is seizoenkaarthouder van Feijenoord. Daantje speelt in de D1 van FC den Bosch en speelde vanavond de voorwedstrijd tegen Feijenoord in de Kuip. Pa is nog nooit zo trots geweestquote:Op zondag 2 september 2007 01:04 schreef FrankyMcG het volgende:
Avond, net terug van Rotterdam, en d'r gaat niemand zuipen!
* FrankyMcG schenkt zichzelf een rum cola in.
Geweldig moet dat zijn voor zo'n menneke, spelen in een groot stadion, de spelers zien, en met een beetje geluk nog toegejuicht worden door een half vol stadion!quote:Op zondag 2 september 2007 01:13 schreef tong80 het volgende:
Doe maar een wijntje Franky. Meer voor Daantje. Het zoontje van één van mijn beste vrienden. Pa is seizoenkaarthouder van Feijenoord. Daantje speelt in de D1 van FC den Bosch en speelde vanavond de voorwedstrijd tegen Feijenoord in de Kuip. Pa is nog nooit zo trots geweest
Hahaha! Doet ie goed. Zullen ze hem toch niet al te kwalijk nemen lijkt me?quote:Op zondag 2 september 2007 01:17 schreef tong80 het volgende:
Het mooie is dat Daan bij den Bosch speelt maar altijd in een Feijenoord shirtje loopt
Yeppers, "even" de nieuwe woning officieel inwijden.quote:Op zondag 2 september 2007 01:06 schreef golfer het volgende:
[..]
Kwam de hele Napolitaanse maffia weer langs bij jullie om te eten?
Net 3 uur bij een maat langs geweest die vlak naast me woont en nogal ziek is. Wat heb ik gemist ?quote:
http://forum.fok.nl/topic/1027310quote:Op zondag 2 september 2007 01:25 schreef tong80 het volgende:
Iemand die het laatste Rockpalast topic kan vinden. Nipeng heeft hem geopend. Is een thema nacht met gang of four Dead Kennedy's waterboys en ouwe punk zoals Iggy Pop ?
de 3-3 van Fulham en een mooie van Babel (Check ff PL topic & mooie goals topic)quote:
quote:Op zondag 2 september 2007 01:31 schreef tong80 het volgende:
Bluezz Digger houdt alles voor zichzelf
Italiaans voetbal, wat moeten we ermee?
Wat is er met het meissie gebeurt danquote:Op zondag 2 september 2007 01:50 schreef FrankyMcG het volgende:
Ik ben al voorzien, heb een lief zwart poessie die aan het slapen is op mijn schoot...
Die is er ook nog, maar die is er vannacht niet...quote:
quote:Op zondag 2 september 2007 02:00 schreef FrankyMcG het volgende:
Die is er ook nog, maar die is er vannacht niet...Dus als je je verveeld....
sterktequote:Op zondag 2 september 2007 04:29 schreef Ole het volgende:
Nou en dus...
en zo
Ik vier mijn alllerlaatste dag 37...
en vanavond om 24 uur ben ik![]()
net zo oud als yvonne....
steunen jullie me een beetje???
koffie ?quote:Op zondag 2 september 2007 09:19 schreef Againzender het volgende:
Mogguh
Heerlijk geslapen, tot 4 uur vanochtend
[..]
sterkte
Wat mij eraan doet denken: Bjoro is jarig vandaag!
Hyvesquote:Op zondag 2 september 2007 11:01 schreef Aanvoerder het volgende:
vrienden die me verbaast aankijken als ik zeg dat ik geen hyves heb.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
Hier ook, ben helemaal geslooptquote:Op zondag 2 september 2007 13:10 schreef -Vaduz- het volgende:
Woei, dat was me de uitgaansnacht wel. Mede omdat ik maar weinig nachten zo doorhaal.
Goeiemiddag!
Erg knap inderdaad om van 3-0 naar 0-0 te gaanquote:Op zondag 2 september 2007 13:13 schreef VoreG het volgende:
Gister 1e wedstrijd van het seizoen gespeeld.
1e helft heb ik nog even een dutje langs de kant gedaan, omdat ik echt te weinig had geslapen. 3-0 achter.
2e helft kwam ik erin en heb het team naar de 0-0 in de 2e helft geleidt en dat tegen een 4e klasser.
Zowat de beste wedstrijd uit m'n carriere gespeeld, moet ik vaker doen dat dutje.
Het is jammer dat onze spits er niet helemaal inzat, want hij kwam wel 3 of 4x helemaal vrij voor de keeper dankzij geweldige passes.
En dat seizoensopeningsfeest was erg leuk, whehe.
Topdag
Spierpijn
We hebben de wedstrijd in tweeen geknipt, omdat er zo'n wereld van verschil wasquote:Op zondag 2 september 2007 13:15 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Erg knap inderdaad om van 3-0 naar 0-0 te gaan![]()
Whehe, jij ook dus. Ook hio!quote:Op zondag 2 september 2007 13:11 schreef RayMania het volgende:
[..]
Hier ook, ben helemaal gesloopt.
Hio!
quote:Op zondag 2 september 2007 13:04 schreef borisz het volgende:
eredivisie spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
van die dikke zuigzoen?quote:Op zondag 2 september 2007 14:02 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Whehe, jij ook dus. Ook hio!
Er hing gisternacht ook ineens een vrouwfiguur aan m'n nek, ik zie nog een klein plekje.![]()
Waarom een aanfluiting Sandman?
Ik ga eens ff boven kijken Doesquote:Op zondag 2 september 2007 14:35 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik heb m'n vraagtekens bij het uitgeslapen zijn. Zorg ervoor dat zijn hoofd boven water blijft Bloes.
Wat fluisterde ze in je oor, na die zuigzoen?quote:Op zondag 2 september 2007 14:02 schreef -Vaduz- het volgende:
Er hing gisternacht ook ineens een vrouwfiguur aan m'n nek, ik zie nog een klein plekje.![]()
Die uitspraak is voorbehouden aan ons favoriete sinaasappeldrankje.quote:Op zondag 2 september 2007 14:45 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wat fluisterde ze in je oor, na die zuigzoen?
Monopolien, konijn?
![]()
11 man inclusief de voorzitter als doelmanquote:Op zondag 2 september 2007 14:02 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Whehe, jij ook dus. Ook hio!
Waarom een aanfluiting Sandman?
Nee. En zo ja dan was het een nee geweest. Ze was wel leuk, maar al ver heen. (anders nog niet trouwens, ben niet van die stands)quote:Op zondag 2 september 2007 14:45 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wat fluisterde ze in je oor, na die zuigzoen?
Monopolien, konijn?
![]()
fotoquote:Op zondag 2 september 2007 14:59 schreef EnGCatjuh het volgende:
Allemaal insecten vangende zwaluwen voor mn raam. Schitterend om te zien
1) Ze zijn al wegquote:
bliep bliep bliep bliep bliepquote:Op zondag 2 september 2007 15:33 schreef -Vaduz- het volgende:
Of gaan we alles in 'szene' zetten?
quote:Op zondag 2 september 2007 15:33 schreef -Vaduz- het volgende:
Of gaan we alles in 'szene' zetten?
Borisssiequote:Op zondag 2 september 2007 15:36 schreef borisz het volgende:
bliep bliep bliep bliep bliep
ja woord geraden, nu mag je twee ballen pakken![]()
![]()
ah de ?quote:Op zondag 2 september 2007 15:36 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Borisssie![]()
Ik ga maar, dit komt niet meer goed
Dan had je d'r inclusief kots. (half uurtje later)quote:Op zondag 2 september 2007 15:37 schreef EnGCatjuh het volgende:
Sorry Vaduz, maar dan had ik toch die chick van gisteravond gepakt.
Rode ballen zijn altijd beter dan blauwe.quote:Op zondag 2 september 2007 15:38 schreef borisz het volgende:
[..]
ah de ?![]()
en nu de rode bal dat is jammer![]()
Dweiltje erover en verder gaan. Eventueel een slokje water.quote:Op zondag 2 september 2007 15:40 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Dan had je d'r inclusief kots. (half uurtje later)![]()
Mwah, ik maakte ook maar een grapje.quote:Op zondag 2 september 2007 15:45 schreef -Vaduz- het volgende:
Groen, groen! Zou Clau zeggen.
Doe toch maar niet EC, mij wat te ranzig. Zegt meer wat over jou.
wie ?quote:Voetballer van het jaar: Een groot incestfeest voor IJdeltuiten.
En nu terugkrabbelen.quote:Op zondag 2 september 2007 15:53 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Mwah, ik maakte ook maar een grapje.![]()
Ik heb al een dinnetje, dus ik mag het niet zeggen hèquote:
quote:Op zondag 2 september 2007 16:15 schreef borisz het volgende:
[..]
Je mag door voor de wasmachine en een
[afbeelding]
Dat is nieuw voor mij.quote:Op zondag 2 september 2007 16:18 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ik heb al een dinnetje, dus ik mag het niet zeggen hè
It pretty much isquote:
Maandag twee weken, sjimzgrootte, 19,quote:Op zondag 2 september 2007 17:06 schreef Bluezz het volgende:
gatje een dinnetje?
Vtel, wanneer, hoelang, hoeoud, wrom en de naam
Badje was heeeeeerlijk, en het boek erg mooi maar hard
Daar heeft ie zelf om gevraagdquote:Op zondag 2 september 2007 17:10 schreef methodmich het volgende:
http://wiki.fok.nl/index.php/Tong80
Wat is dat dan?
oooh dat is pijnlijkquote:Op zondag 2 september 2007 17:12 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Ben blij met m'n eigen wikipedia
Maar ben ook door m'n rug heen gegaan. Doet erg zeer en ik lijk wel een ouwe vent. Als ik opsta moet ik heeeeeeel langzaam rechtop komen
Bufren?quote:Op zondag 2 september 2007 17:15 schreef tong80 het volgende:
Gelukkig heb ik Bufren in huis. Dat scheelt iets.
Ibrufen.quote:
GRRRRRRRRRRRRRquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |