quote:Op zaterdag 1 september 2007 16:54 schreef Dylan Dog het volgende:
Check dit eens:
Spegeltje spiegeltje aan de wand...

Jammer dat de spelersnamen in de url staan, anders had Ippon nooit geweten wie het waren.quote:Op zaterdag 1 september 2007 20:44 schreef pfaf het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Atalanta Bergamo - Parma 2 - 0quote:Op woensdag 29 augustus 2007 00:08 schreef Ippon het volgende:
Italiaans voetbaluitslagen:
0-0
1-1
1-0
0-0
0-1
1-1
0-0
0-0
Wat een kijkplezier. Wat een genot dat briljante tactische voetbal te zien.

Volgens mij is het compleet nutteloos dat hier te plaatsen. TS leest enkel wat hij wil lezen.quote:Op zondag 2 september 2007 18:49 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Atalanta Bergamo - Parma 2 - 0
Livorno - Palermo 2 - 4
Torino - Reggina 2 - 2
Catania - Genoa 0 - 0
Cagliari - Juventus 2 - 3
AS Roma - Siena 3 - 0
Udinese - Napoli 0 - 5
Bezoekersaantallen volgen later, pannekoek.

Je moet die botox spuit niet zo diep in je voorhoofd zetten, ik ben bang dat je wat andere zaken definitef platgespoten hebt.quote:Op zondag 2 september 2007 20:57 schreef Ippon het volgende:
Ik ben anderhalve dag even weggeweest en ik hoopte bij terugkomst een zweem van doorgebroken inzicht. Helaas, de neptifosi van fok.nl terroriseren nog steeds dit topic.

Gatverdamme, voetbal is toch een mannensport?quote:Op zaterdag 1 september 2007 20:44 schreef pfaf het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Ik weet niet wat jij opp de afbeeldingen ziet, maar volgens mij zijn dat mannen!quote:Op maandag 3 september 2007 07:41 schreef Ippon het volgende:
[..]
Gatverdamme, voetbal is toch een mannensport?

In homo-poses ja.quote:Op maandag 3 september 2007 09:49 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jij opp de afbeeldingen ziet, maar volgens mij zijn dat mannen!

25 goals in 7 matchen, nie slecht hé ipponquote:Op zondag 2 september 2007 18:49 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Atalanta Bergamo - Parma 2 - 0
Livorno - Palermo 2 - 4
Torino - Reggina 2 - 2
Catania - Genoa 0 - 0
Cagliari - Juventus 2 - 3
AS Roma - Siena 3 - 0
Udinese - Napoli 0 - 5

Twee zwaluwen alweer, eerste speelronde werd er ook al 32 keer gescoord.quote:Op maandag 3 september 2007 11:27 schreef Ippon het volgende:
1 zwaluw maakt nog geen ....

quote:Op maandag 3 september 2007 11:40 schreef Ippon het volgende:
Ok, in het Italiaans dan maar:
Due rondini non fa un'estate

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |