ik snap wel waarom jaquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 22:54 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Geen idee, daar kom ik nooit meer.
Ik ben benieuwd, vertel.quote:
zulks één spellingsbarbaar!quote:
Daar doen ze, op het Nederlandsexamen na, niet moeilijk over.quote:
Is golfer het zonnetje in huis?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 23:03 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Hier niet hoor, hier schijnt dag en nacht de zon
quote:Op zaterdag 1 september 2007 00:03 schreef RayMania het volgende:
Defour dus alsnog naar Ajax.
quote:Op zaterdag 1 september 2007 00:12 schreef RayMania het volgende:
Toch nog iemand die erin trapt. En wie![]()
.
Oach, zonder topspelers wint Ajax al hoevaak in de laatste jaren van PSVquote:Op zaterdag 1 september 2007 00:15 schreef rubbereend het volgende:
[..]ik meteen zoeken op alle gebruikelijke sites in Nederland en België en kon maar nisk vinden. Zou het echt balen vinden want hij is enorm goed. En Ajax kan wel zo'n goede jongen gebruiken.... dus uiteindelijk is het vooral een pijnlijke grap voor jou
was altijd bruikbaar geweest in de Uefacup zo'n speler
![]()
Ja joh. Als ik dan toch verlies, dan maar van een Hooler.quote:Op zaterdag 1 september 2007 00:13 schreef RayMania het volgende:
Vaduzje. Al een beetje over het verlies heen?
.
Sneijder was een topspeler, Stam is een held. Equote:Op zaterdag 1 september 2007 00:18 schreef RayMania het volgende:
[..]
Oach, zonder topspelers wint Ajax al hoevaak in de laatste jaren van PSV.
NEE, kom niet met het "1-5-argument" aanzetten.
Verlies.. Ik had op een sympathiek Milan gehooptquote:Op zaterdag 1 september 2007 01:31 schreef RayMania het volgende:
Mijn weddag zit erop. Afgesloten met een dikke winst.
Zolang Annie maar weggaat vind ik veel best.quote:Op zaterdag 1 september 2007 01:53 schreef borisz het volgende:
Ik ga nu echt slapen
De vraag voor de nacht: Is de naam van Henk Westbroek niet mooi genoeg om geen burgemeester te worden ?
Denk daar maar eens over na![]()
trusten
Je moet In-Play wedden, succes gegarandeerdquote:Op zaterdag 1 september 2007 01:46 schreef VoreG het volgende:
[..]
Verlies.. Ik had op een sympathiek Milan gehoopt, beetje stom.
Vandaag een uurtje later klaar dan gister, maar nog steeds wachten tot 7 uur. Kon ik maar slapen, dan was ik enigszins uitgerust voor de bekerwedstrijd morgen
.
Kan dat bij Unibet?quote:Op zaterdag 1 september 2007 01:55 schreef RayMania het volgende:
[..]
Je moet In-Play wedden, succes gegarandeerd.
Betfairquote:
Betfair heeft allemaal van die enge termen en ik heb geen zin om me daar in te verdiepen en dat met playbetfair heb ik ook al geen zin inquote:Op zaterdag 1 september 2007 02:01 schreef RayMania het volgende:
[..]
Betfair.
Net m'n hele account op Nalbandian gegooid. Malisse was geblesseerd.
quote:Op zaterdag 1 september 2007 02:01 schreef VoreG het volgende:
Voor dit weekend heb ik Bayern @ 1.85
Roda @ 2.21 (tegen VVV)
En Vitesse - NEC x @ 3.35
En Vitesse - NEC 1 @ 2.15 (om m'n eventuele verlies te compenseren)
En uiteraard nog Ajax, Feyenoord en nog een paar zekere wins.
Zeker de moeite waard. Gewoon effe inlezen en alles is duidelijkquote:Op zaterdag 1 september 2007 02:02 schreef VoreG het volgende:
[..]
Betfair heeft allemaal van die enge termen en ik heb geen zin om me daar in te verdiepen en dat met playbetfair heb ik ook al geen zin in
Of is het de moeite waard?
AZ was lekker. Had bets staan op > 2,5 goals (dus drie goals of meer in de hele wedstrijd), AZ bij rust op voorsprong (had ik na de 1-0 ingezet 3x), AZ minimaal drie doelpunten verschilquote:Op zaterdag 1 september 2007 02:06 schreef VoreG het volgende:
Maar ik zie heeeul veul AZ - Excelsior staan, wat houdt dat allemaal in?
En tennis ga ik niet op inzetten, dat volg ik te weinig. Eigenlijk zet ik alleen op voetbal in.
waarom precies?quote:Op zaterdag 1 september 2007 01:55 schreef VoreG het volgende:
Zolang Annie maar weggaat vind ik veel best.
Sendje, ze motten gewoon opzouten naar een pokertopicquote:Op zaterdag 1 september 2007 02:26 schreef Da_Sandman het volgende:
Wat een fucking termen allemaal ja.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |