was meer om beetje OT te blijvenquote:Op zaterdag 1 september 2007 23:05 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik dus absoluut niet.
Ja PSV speelt in het Rood (-wit), maar dat is voor mij geen reden om rood als een van je favoriete kleuren te hebben.

Die ander heet Hyde ?quote:Op zaterdag 1 september 2007 22:55 schreef Memento-Mori het volgende:
[afbeelding]
kenden jullie jeckyll mn opvangkitten al? gevonden in bosen nu blijft ze nog 3 weekjes hier enb dan haalt t nieuwe baasje dr

ik heb dr niet gevonden en een naam gegeven effe benadrukkenquote:

Paars is wel okeequote:Op zaterdag 1 september 2007 23:06 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
was meer om beetje OT te blijvenik ga voor blauw en groen en paars die combi

Ik mag niet mopperenquote:Op zaterdag 1 september 2007 23:11 schreef Grulez het volgende:
[..]
Wat je van het leven vindt dat je leeft.

Laat die Grunners het maar niet zien.quote:Op zaterdag 1 september 2007 23:14 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Paars is wel okee
Shirtje van Fiorentina
[afbeelding]

Toyotaquote:Op zaterdag 1 september 2007 23:14 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Paars is wel okee
Shirtje van Fiorentina
[afbeelding]

Ik heb vandaag van 9-16 in de keuken gestaan. Om erna 5 uur lang te etenquote:Op zaterdag 1 september 2007 23:26 schreef golfer het volgende:
Zo, weer thuis na restaurantbezoek.
Even lekker uitbuiken nu.

Kwam de hele Napolitaanse maffia weer langs bij jullie om te eten?quote:Op zondag 2 september 2007 01:04 schreef DIGGER het volgende:
Ik heb vandaag van 9-16 in de keuken gestaan. Om erna 5 uur lang te eten

Doe maar een wijntje Franky. Meer voor Daantje. Het zoontje van één van mijn beste vrienden. Pa is seizoenkaarthouder van Feijenoord. Daantje speelt in de D1 van FC den Bosch en speelde vanavond de voorwedstrijd tegen Feijenoord in de Kuip. Pa is nog nooit zo trots geweestquote:Op zondag 2 september 2007 01:04 schreef FrankyMcG het volgende:
Avond, net terug van Rotterdam, en d'r gaat niemand zuipen!
* FrankyMcG schenkt zichzelf een rum cola in.

Geweldig moet dat zijn voor zo'n menneke, spelen in een groot stadion, de spelers zien, en met een beetje geluk nog toegejuicht worden door een half vol stadion!quote:Op zondag 2 september 2007 01:13 schreef tong80 het volgende:
Doe maar een wijntje Franky. Meer voor Daantje. Het zoontje van één van mijn beste vrienden. Pa is seizoenkaarthouder van Feijenoord. Daantje speelt in de D1 van FC den Bosch en speelde vanavond de voorwedstrijd tegen Feijenoord in de Kuip. Pa is nog nooit zo trots geweest

Hahaha! Doet ie goed. Zullen ze hem toch niet al te kwalijk nemen lijkt me?quote:Op zondag 2 september 2007 01:17 schreef tong80 het volgende:
Het mooie is dat Daan bij den Bosch speelt maar altijd in een Feijenoord shirtje loopt

Yeppers, "even" de nieuwe woning officieel inwijden.quote:Op zondag 2 september 2007 01:06 schreef golfer het volgende:
[..]
Kwam de hele Napolitaanse maffia weer langs bij jullie om te eten?

Net 3 uur bij een maat langs geweest die vlak naast me woont en nogal ziek is. Wat heb ik gemist ?quote:

http://forum.fok.nl/topic/1027310quote:Op zondag 2 september 2007 01:25 schreef tong80 het volgende:
Iemand die het laatste Rockpalast topic kan vinden. Nipeng heeft hem geopend. Is een thema nacht met gang of four Dead Kennedy's waterboys en ouwe punk zoals Iggy Pop ?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |