sterktequote:Op zondag 2 september 2007 04:29 schreef Ole het volgende:
Nou en dus...
en zo
Ik vier mijn alllerlaatste dag 37...
en vanavond om 24 uur ben ik![]()
net zo oud als yvonne....
steunen jullie me een beetje???

koffie ?quote:Op zondag 2 september 2007 09:19 schreef Againzender het volgende:
Mogguh
Heerlijk geslapen, tot 4 uur vanochtend
[..]
sterkte
Wat mij eraan doet denken: Bjoro is jarig vandaag!

Hyvesquote:Op zondag 2 september 2007 11:01 schreef Aanvoerder het volgende:
vrienden die me verbaast aankijken als ik zeg dat ik geen hyves heb.

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM

Hier ook, ben helemaal geslooptquote:Op zondag 2 september 2007 13:10 schreef -Vaduz- het volgende:
Woei, dat was me de uitgaansnacht wel. Mede omdat ik maar weinig nachten zo doorhaal.
Goeiemiddag!

Erg knap inderdaad om van 3-0 naar 0-0 te gaanquote:Op zondag 2 september 2007 13:13 schreef VoreG het volgende:
Gister 1e wedstrijd van het seizoen gespeeld.
1e helft heb ik nog even een dutje langs de kant gedaan, omdat ik echt te weinig had geslapen. 3-0 achter.
2e helft kwam ik erin en heb het team naar de 0-0 in de 2e helft geleidt en dat tegen een 4e klasser.
Zowat de beste wedstrijd uit m'n carriere gespeeld, moet ik vaker doen dat dutje.
Het is jammer dat onze spits er niet helemaal inzat, want hij kwam wel 3 of 4x helemaal vrij voor de keeper dankzij geweldige passes.
En dat seizoensopeningsfeest was erg leuk, whehe.
Topdag
Spierpijn

We hebben de wedstrijd in tweeen geknipt, omdat er zo'n wereld van verschil wasquote:Op zondag 2 september 2007 13:15 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Erg knap inderdaad om van 3-0 naar 0-0 te gaan![]()

Whehe, jij ook dus. Ook hio!quote:Op zondag 2 september 2007 13:11 schreef RayMania het volgende:
[..]
Hier ook, ben helemaal gesloopt.
Hio!

quote:Op zondag 2 september 2007 13:04 schreef borisz het volgende:
eredivisie spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg

van die dikke zuigzoen?quote:Op zondag 2 september 2007 14:02 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Whehe, jij ook dus. Ook hio!
Er hing gisternacht ook ineens een vrouwfiguur aan m'n nek, ik zie nog een klein plekje.![]()
Waarom een aanfluiting Sandman?

Ik ga eens ff boven kijken Doesquote:Op zondag 2 september 2007 14:35 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik heb m'n vraagtekens bij het uitgeslapen zijn. Zorg ervoor dat zijn hoofd boven water blijft Bloes.

Wat fluisterde ze in je oor, na die zuigzoen?quote:Op zondag 2 september 2007 14:02 schreef -Vaduz- het volgende:
Er hing gisternacht ook ineens een vrouwfiguur aan m'n nek, ik zie nog een klein plekje.![]()

Die uitspraak is voorbehouden aan ons favoriete sinaasappeldrankje.quote:Op zondag 2 september 2007 14:45 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wat fluisterde ze in je oor, na die zuigzoen?
Monopolien, konijn?
![]()

11 man inclusief de voorzitter als doelmanquote:Op zondag 2 september 2007 14:02 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Whehe, jij ook dus. Ook hio!
Waarom een aanfluiting Sandman?

Nee. En zo ja dan was het een nee geweest. Ze was wel leuk, maar al ver heen. (anders nog niet trouwens, ben niet van die stands)quote:Op zondag 2 september 2007 14:45 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wat fluisterde ze in je oor, na die zuigzoen?
Monopolien, konijn?
![]()

fotoquote:Op zondag 2 september 2007 14:59 schreef EnGCatjuh het volgende:
Allemaal insecten vangende zwaluwen voor mn raam. Schitterend om te zien

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |