Wie heeft die SC aangemaakt?quote:Op zaterdag 1 september 2007 02:29 schreef Leandra het volgende:
Heb ik fucking 10 SC's gemist of heeft deze het verkeerde nummer??
hoi veul, gaat ie wat?quote:Op zaterdag 1 september 2007 02:28 schreef Veulen het volgende:
[..]
Zit je vrouw niet uit te schelden![]()
Semi geknoei, oven, vitaminen trouw iedere avond uit een potje, specifiek op maat zie hier, plus drie kalktabletjes plus twee visbolletjes. Dit alles weg gespoel met een grote beker melk.quote:Op zaterdag 1 september 2007 02:29 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
zelf geknoeid, semi geknoeid(pakket knorr), oder microwave? vitaminen aan de kant?
Je moest eens weten hoeveel mensen gewoon niet willen geloven dat ik dyscalculie heb... Maar je ziet, ik heb de 1 en 2 van de vorige gewoon omgedraaidquote:Op zaterdag 1 september 2007 02:36 schreef tipsch het volgende:
[..]
Dat tellen gaat haar somstoch vaak niet helemaal goed af![]()
quote:Op zaterdag 1 september 2007 02:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Semi geknoei, oven, vitaminen trouw iedere avond uit een potje, specifiek op maat zie hier, plus drie kalktabletjes plus twee visoliebolletjes. Dit alles weg gespoeld met een grote beker melk.
Ze opent tenminste een nieuwe SCquote:Op zaterdag 1 september 2007 02:36 schreef tipsch het volgende:
[..]
Dat tellen gaat haar somstoch vaak niet helemaal goed af![]()
Wel aardig hoor.quote:Op zaterdag 1 september 2007 02:37 schreef willem-jozef het volgende:
hoi veul, gaat ie wat?
http://www.youtube.com/watch?v=DP0S9CeEl5w&mode=related&search=
oe sorryquote:Op zaterdag 1 september 2007 02:38 schreef Disana het volgende:
[..]
Je moest eens weten hoeveel mensen gewoon niet willen geloven dat ik dyscalculie heb... Maar je ziet, ik heb de 1 en 2 van de vorige gewoon omgedraaid![]()
En niemand die het zag![]()
HiDiHo !quote:Op zaterdag 1 september 2007 01:32 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Maar natasia is er niet meer![]()
Ok, ff serieus![]()
Als je dat zou kunnen doen, graag![]()
Dyslexie maar dan met getallen. Ik dacht nog 'maar 3 getallen voor de SC, dat moet toch wel goed gaan...quote:Op zaterdag 1 september 2007 02:39 schreef tipsch het volgende:
[..]
oe sorrydyscalculie kende ik nog niet. is dat echt?
Je bent natuurlijk weer straalbezopenquote:Op zaterdag 1 september 2007 02:29 schreef Leandra het volgende:
Heb ik fucking 10 SC's gemist of heeft deze het verkeerde nummer??
strax ff schuiflen?quote:Op zaterdag 1 september 2007 02:39 schreef Veulen het volgende:
[..]
Wel aardig hoor.
Ben heel erg in de stemming voor rustige dromerige muziekjes.
hint hint
Het ging ook best goed hoorquote:Op zaterdag 1 september 2007 02:40 schreef Disana het volgende:
[..]
Dyslexie maar dan met getallen. Ik dacht nog 'maar 3 getallen voor de SC, dat moet toch wel goed gaan...![]()
Heb je wel eens geprobeerd te dansen met een paard?quote:Op zaterdag 1 september 2007 02:41 schreef willem-jozef het volgende:
strax ff schuiflen?
HiDiHo Jungle, ik zie mquote:
zeker op de plee in de kroeg met laptop effe kijken of alles goed gaat hier?quote:Op zaterdag 1 september 2007 02:34 schreef Leandra het volgende:
Volgens mij moet dit # 313 ziijn....
glucosamine als toetje! goed voor de botten en stramme gewrichten, al aangetoond!quote:Op zaterdag 1 september 2007 02:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Semi geknoei, oven, vitaminen trouw iedere avond uit een potje, specifiek op maat zie hier, plus drie kalktabletjes plus twee visbolletjes. Dit alles weg gespoel met een grote beker melk.
En met moeite... en ondertussen een of ander lekker ding aan de foon en met een ander SMS'endquote:Op zaterdag 1 september 2007 02:34 schreef HiDiHo het volgende:
Deze is eerder, maar heeft het verkeerde nummer.
Wat ben jij nog scherp, Lean![]()
Met sommige paarden vast wel. Maar niet met mijquote:Op zaterdag 1 september 2007 02:43 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Zou dat gaan, een foxtrot of wals met een veulen....?
Die gedachte dat sommigen naar "the missing SCs" gaan zoeken maakt het best leukquote:Op zaterdag 1 september 2007 02:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Ach ja, wat is tien cijfertjes meer of of minder![]()
a, je leeft nog. dacht even dat je in een muizeval zatquote:
Hoe oudjong ?quote:Op zaterdag 1 september 2007 02:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
En met moeite... en ondertussen een of ander lekker ding aan de foon en met een ander SMS'end![]()
![]()
Hele SC's gewist wegens verregaande rellen!quote:Op zaterdag 1 september 2007 02:46 schreef tipsch het volgende:
[..]
Die gedachte dat sommigen naar "the missing SCs" gaan zoeken maakt het best leuk![]()
mrs monogamy?quote:Op zaterdag 1 september 2007 02:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
En met moeite... en ondertussen een of ander lekker ding aan de foon en met een ander SMS'end![]()
![]()
Andere nr van hen is culter..quote:Op zaterdag 1 september 2007 02:49 schreef willem-jozef het volgende:
dit is dan toch cult?
http://www.youtube.com/watch?v=7XgrJXjgBxQ
quote:Op zaterdag 1 september 2007 02:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Hele SC's gewist wegens verregaande rellen!
quote:Op zaterdag 1 september 2007 02:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
28 geloof ik, en volgens mij heb ik wat afgesproken voor morgenavond![]()
![]()
Dat doe je goedquote:Op zaterdag 1 september 2007 02:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
![]()
quote:Op zaterdag 1 september 2007 02:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
![]()
Niet zo straalbezopen dat ik niet doorheb dat de vorige SC # 312 had moeten zijn ipv 321 en deze dus # 313 ipv 322quote:Op zaterdag 1 september 2007 02:40 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je bent natuurlijk weer straalbezopen![]()
Zo is dat!quote:Op zaterdag 1 september 2007 02:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
Niet zo straalbezopen dat ik niet doorheb dat de vorige SC # 312 had moeten zijn ipv 321 en deze dus # 313 ipv 322![]()
Tis idd een drukke junglequote:Op zaterdag 1 september 2007 02:43 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
HiDiHo Jungle, ik zie m![]()
Super, thx
Wel erg druk
![]()
![]()
Zoooo, jij maakt vrienden vanavond, takkewijf dat je bent!quote:Op zaterdag 1 september 2007 02:53 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Beter dan die kerels van boven de 40![]()
Probeer er anders eens één van 32quote:Op zaterdag 1 september 2007 02:53 schreef Lobasca het volgende:
[..]
iets met mieren in het bos...zullen z'n bandjes wel lek gebeten hebben...quote:Op zaterdag 1 september 2007 02:54 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Geweldig meid![]()
waar blijft nou die fietsmod die in de Op wilde![]()
Slappe hap zegquote:Op zaterdag 1 september 2007 02:53 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee joh, ik zou naar tipsch nog niet eens mijn tong uitsteken![]()
![]()
ehm... ik zeg even niksquote:Op zaterdag 1 september 2007 02:53 schreef Lobasca het volgende:
[..]
The pleasure is minequote:Op zaterdag 1 september 2007 02:54 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Zoooo, jij maakt vrienden vanavond, takkewijf dat je bent!![]()
aan het survierenquote:Op zaterdag 1 september 2007 02:54 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Geweldig meid![]()
lul niet, pa en ik hebben de lijfjes van 13-jarige schandknapertsquote:Op zaterdag 1 september 2007 02:53 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Heequote:Op zaterdag 1 september 2007 02:54 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Zoooo, jij maakt vrienden vanavond, takkewijf dat je bent!![]()
32 ontbreekt niet aan het rijtje...quote:Op zaterdag 1 september 2007 02:55 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Probeer er anders eens één van 32![]()
(hehe, jungle is eindelijk afgelopen, werd gek hier)
Lolquote:Op zaterdag 1 september 2007 02:55 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hoi nachtzus. ff headbanguh:
http://www.youtube.com/watch?v=m6BQKFs3-VM&mode=related&search=
Te druk alle door ons afgeropte takken in kaart te brengen.quote:Op zaterdag 1 september 2007 02:54 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Geweldig meid![]()
Blablablaquote:Op zaterdag 1 september 2007 02:57 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
lul niet, pa en ik hebben de lijfjes van 13-jarige schandknaperts
En onze date gaat ook niet door! Geen trek in een date waarbij het mobiel iedere vijf minuten overgaat voor weer het beantwoorden van vragen van pubers die trek in een MILF hebben.quote:
Ok, 2 danquote:Op zaterdag 1 september 2007 02:57 schreef Lobasca het volgende:
[..]
32 ontbreekt niet aan het rijtje...![]()
W-Jquote:Op zaterdag 1 september 2007 02:55 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hoi nachtzus. ff headbanguh:
Ik moest wel lachen hoor... binnen al staan ouwehoeren, buiten verder ouwehoeren... en gewoon een LD... bij nader inzien geloof ik trouwens dat ie 27 was... zal ik m ff terugbellen??quote:
Jij niet, dat lieve poppie wat al uren op meneer ligt te wachten, tevergeefs....quote:Op zaterdag 1 september 2007 02:53 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee joh, ik zou naar tipsch nog niet eens mijn tong uitsteken![]()
![]()
Geeft niets, we zijn altijd blij met jou aanwezigheidquote:
quote:Op zaterdag 1 september 2007 02:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik moest wel lachen hoor... binnen al staan ouwehoeren, buiten verder ouwehoeren... en gewoon een LD... bij nader inzien geloof ik trouwens dat ie 27 was... zal ik m ff terugbellen??![]()
Zeik niet zo, ik zeg net dat die foon weer lag waar hij de hele avond lag.... op de tafelquote:Op zaterdag 1 september 2007 02:58 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
En onze date gaat ook niet door! Geen trek in een date waarbij het mobiel iedere vijf minuten overgaat voor weer het beantwoorden van vragen van pubers die trek in een MILF hebben.![]()
was het voor of na twaalven?quote:Op zaterdag 1 september 2007 02:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik moest wel lachen hoor... binnen al staan ouwehoeren, buiten verder ouwehoeren... en gewoon een LD... bij nader inzien geloof ik trouwens dat ie 27 was... zal ik m ff terugbellen??![]()
quote:Op zaterdag 1 september 2007 02:59 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
W-J![]()
Heb alle liedjes geluisterd![]()
Ze kan wel beter krijgen!quote:Op zaterdag 1 september 2007 02:58 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
En onze date gaat ook niet door! Geen trek in een date waarbij het mobiel iedere vijf minuten overgaat voor weer het beantwoorden van vragen van pubers die trek in een MILF hebben.![]()
Zij is er niet, ik heb d'r naar haar eigen huisje gestuurd. genoeg is genoegquote:Op zaterdag 1 september 2007 03:00 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Jij niet, dat lieve poppie wat al uren op meneer ligt te wachten, tevergeefs....
Daar heb je wel een punt. En 't is ook niet de eerste keer dat ie het doet.quote:Op zaterdag 1 september 2007 03:00 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Jij niet, dat lieve poppie wat al uren op meneer ligt te wachten, tevergeefs....
Heerlijk dit geluid......dank dankquote:Op zaterdag 1 september 2007 03:00 schreef willem-jozef het volgende:
voor nmns de boef uit de cos
quote:Op zaterdag 1 september 2007 02:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh, je wou bonje. Ik dacht dat je naar bed ging.
Melkmuil.
Ik ben er vrij zeker van dat hij een eventuele verjaardag zeker zou hebben aangegrepen om te zoenenquote:Op zaterdag 1 september 2007 03:01 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
was het voor of na twaalven?![]()
dat kan weer een jaar schelen![]()
doe vanavond maar wat rustigsquote:Op zaterdag 1 september 2007 03:01 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
zal effe wat in uw straatje zkn
quote:Op zaterdag 1 september 2007 02:58 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Gna gna gna... hoe erg kun je jezelf laten kennen?!quote:Op zaterdag 1 september 2007 03:04 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Mooi, probleem opgelost dus!![]()
quote:Op zaterdag 1 september 2007 03:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik ben er vrij zeker van dat hij een eventuele verjaardag zeker zou hebben aangegrepen om te zoenen![]()
Foon, sms-en, tegelijkertijd.....en dan ook nog quality time met ondergetekende? Forget it!quote:Op zaterdag 1 september 2007 03:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zeik niet zo, ik zeg net dat die foon weer lag waar hij de hele avond lag.... op de tafel![]()
Alsof ik een foon mee zou nemen op een date![]()
Jaloers kreng![]()
nog getongworsteld?quote:Op zaterdag 1 september 2007 03:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zeik niet zo, ik zeg net dat die foon weer lag waar hij de hele avond lag.... op de tafel![]()
Alsof ik een foon mee zou nemen op een date![]()
Jaloers kreng![]()
quote:Op zaterdag 1 september 2007 02:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh, je wou bonje. Ik dacht dat je naar bed ging.
Melkmuil.
quote:Op zaterdag 1 september 2007 03:05 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
![]()
Morgenavond is er vast iemand jarig![]()
Jahaaquote:Op zaterdag 1 september 2007 03:04 schreef ppi het volgende:
[..]
Hi Nachtzuster !
Heb je mijn testen gezien ?
![]()
Ik zeg net dat ik hem dan niet mee zou nemen... WTF is your problem???quote:Op zaterdag 1 september 2007 03:05 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Foon, sms-en, tegelijkertijd.....en dan ook nog quality time met ondergetekende? Forget it!
Nope, ik heb me keurig gedragen..... wel een T-shirt van de band gescoord maar ook dat geheel onschuldig.quote:
Voor dat kidsfeest had ik een 40+ minutenversie.quote:Op zaterdag 1 september 2007 02:55 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
(hehe, jungle is eindelijk afgelopen, werd gek hier)
Je andere 'lovers'quote:Op zaterdag 1 september 2007 03:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik zeg net dat ik hem dan niet mee zou nemen... WTF is your problem???
Goed ideequote:Op zaterdag 1 september 2007 03:05 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
![]()
Morgenavond is er vast iemand jarig![]()
sis one is echt heeeel rustgevend:quote:Op zaterdag 1 september 2007 03:03 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
doe vanavond maar wat rustigs![]()
Dyscalculische bitterbal!quote:Op zaterdag 1 september 2007 03:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Achterhaalde intellectueel op geitenwollen sokken!
Ik ben probleemloos, constateer tegelijkertijd dat je terug in je hok bent. Ik zal mijn beslissing heroverwegen. Je hoort nog van mijquote:Op zaterdag 1 september 2007 03:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik zeg net dat ik hem dan niet mee zou nemen... WTF is your problem???
Volgens mij had je geen linkje gepost? Ik hou wel van junglegeluiden.quote:Op zaterdag 1 september 2007 03:08 schreef ppi het volgende:
[..]
Voor dat kidsfeest had ik een 40+ minutenversie.
En je kunt deze natuurlijk ook loopen, palmboompje kopen hoogtezonnetje aan![]()
Terug in m'n hok??? Ik ben gvd geen hondquote:Op zaterdag 1 september 2007 03:11 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik ben probleemloos, constateer tegelijkertijd dat je terug in je hok bent. Ik zal mijn beslissing heroverwegen. Je hoort nog van mij![]()
Hou oudjong ga je worden?quote:Op zaterdag 1 september 2007 03:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
Goed idee![]()
Misschien moet ik mezelf maar jarig maken![]()
quote:Op zaterdag 1 september 2007 03:09 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Deze is't geworden knul....... 'k hoop dat ze verzekerd is![]()
teefje?quote:Op zaterdag 1 september 2007 03:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Terug in m'n hok??? Ik ben gvd geen hond![]()
k hoor nietsquote:Op zaterdag 1 september 2007 03:09 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Deze is't geworden knul....... 'k hoop dat ze verzekerd is![]()
Geen 28?quote:Op zaterdag 1 september 2007 03:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
WTF?? Kun je geen profielen bekijken ofzo?? 41 natuurlijk![]()
Waarom blaf je dan de hele tijd zo hé?quote:Op zaterdag 1 september 2007 03:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Terug in m'n hok??? Ik ben gvd geen hond![]()
quote:Op zaterdag 1 september 2007 03:02 schreef tipsch het volgende:
[..]
Zij is er niet, ik heb d'r naar haar eigen huisje gestuurd. genoeg is genoeg.
Omdat jij als een kat op hoge poten staat te sissenquote:Op zaterdag 1 september 2007 03:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Waarom blaf je dan de hele tijd zo hé?
Omdat jij daarop kickt, en ik hou jou graag tevredenquote:Op zaterdag 1 september 2007 03:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Waarom blaf je dan de hele tijd zo hé?
Jij snaptutquote:Op zaterdag 1 september 2007 03:09 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
sis one is echt heeeel rustgevend:
http://www.youtube.com/watch?v=DRIZGcLqxIM
Ik begin doof te worden denk ik, probeer deze eensquote:Op zaterdag 1 september 2007 03:15 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
eze hidi:![]()
http://www.youtube.com/watch?v=6oVuLJS_Eok
Jaahaaa - is geinigquote:
quote:Op zaterdag 1 september 2007 03:15 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Omdat jij als een kat op hoge poten staat te sissen![]()
die clip is echt heel leuk. hoop goeie nummerts, die gastenquote:Op zaterdag 1 september 2007 03:17 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik begin doof te worden denk ik, probeer deze eens![]()
http://nl.youtube.com/watch?v=4NXkM8PsPXs
Voor zover ik weet doen in fok silver alleen de standaard Pi's en 16 en 17 hetquote:Op zaterdag 1 september 2007 03:18 schreef ppi het volgende:
[..]
Jaahaaa - is geinig![]()
En als je het 1 keer weet is het simpel - maar das met de meeste dingen zo![]()
Had je nu ook nog een link gegeven naar een folder met meerdere PI's ?
Weet het zo niet meer.
![]()
Alle vrouwen die decennium-genoten niet zien staan en voor een jongere man gaanquote:Op zaterdag 1 september 2007 03:19 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Kan dat? Ik ken nog wel een stel prospects die in aanmerking komen.
Dat is dan wel weer waar, ja. 48-uurs dan maar?quote:Op zaterdag 1 september 2007 03:19 schreef Disana het volgende:
[..]
Jij hebt een 48 uurs verdiend: spotten met andermans gebrek.
effe je ava veranderen in een blik peps, sluikert!quote:Op zaterdag 1 september 2007 03:18 schreef Leandra het volgende:
Ik heb trouwens vanavond een hele mooie aan mijn space toegevoegd:
http://www.youtube.com/watch?v=naNsriRe4Ik
Tenzij je je excuus aanbiedt...quote:Op zaterdag 1 september 2007 03:21 schreef tipsch het volgende:
[..]
Dat is dan wel weer waar, ja. 48-uurs dan maar?![]()
quote:Op zaterdag 1 september 2007 03:18 schreef Leandra het volgende:
Ik heb trouwens vanavond een hele mooie aan mijn space toegevoegd:
http://www.youtube.com/watch?v=naNsriRe4Ik
Weltruste Veulenquote:
Deal!quote:Op zaterdag 1 september 2007 03:21 schreef Disana het volgende:
[..]
Alle vrouwen die decennium-genoten niet zien staan en voor een jongere man gaan![]()
Ik doe mee![]()
sure!quote:Op zaterdag 1 september 2007 03:24 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
lorbastos, nog in een goede mood?
In het bos, billen bloot. Zorg ik dat Surveillance_Fiets net langskomt, worden we allebei voor zeer lange tijd verbannenquote:
Heb alleen coca, ook goed ?quote:Op zaterdag 1 september 2007 03:22 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
effe je ava veranderen in een blik peps, sluikert!
Gun me nu niet te veel eer....HDNSGMWquote:Op zaterdag 1 september 2007 03:23 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja ja, dat vindt ze weer leuk hoor
Naam van de volgende SC graag "DE LIEZEN VAN LOBASKA"![]()
hmm? is nudisme hier verboden?quote:Op zaterdag 1 september 2007 03:25 schreef Disana het volgende:
[..]
In het bos, billen bloot. Zorg ik dat Surveillance_Fiets net langskomt, worden we allebei voor zeer lange tijd verbannen![]()
Op deze pagina bij " HiDiHo's Junglequote:Op zaterdag 1 september 2007 03:11 schreef Disana het volgende:
[..]
Volgens mij had je geen linkje gepost? Ik hou wel van junglegeluiden.
Alleen als je in een bad ligtquote:
haha foutje, die ander was voor mezelluf, DEZE voor jou:quote:Op zaterdag 1 september 2007 03:27 schreef willem-jozef het volgende:
voor leandra @
http://www.youtube.com/watch?v=TJN3PGqDRNg
Sodemieter op, ik vind het al verwarrend genoeg dat HiDiHo een colablikje als avatar heeft.... en ik zal m'n avatar never veranderen in een pepsiblikje....quote:Op zaterdag 1 september 2007 03:22 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
effe je ava veranderen in een blik peps, sluikert!
Laten we eerst de regels er eens op nalezen, ja. Billen bloot voor slechts een 24-uurs vind ik nogal watquote:Op zaterdag 1 september 2007 03:27 schreef Disana het volgende:
[..]
Dacht 't wel.
Eikel.
(dat mag: bos thema)
quote:Op zaterdag 1 september 2007 03:29 schreef HiDiHo het volgende:
Fools Garden - Lemon Tree
Erg mooi nummer, thanks![]()
Hing er teveel tiet uit?quote:Op zaterdag 1 september 2007 03:29 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Waarom denk je dat KZ in een ballon zit![]()
Arme KZquote:Op zaterdag 1 september 2007 03:29 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Heerlijk, maar inderdaad bijzónder druk daar!quote:Op zaterdag 1 september 2007 03:28 schreef ppi het volgende:
[..]
Op deze pagina bij " HiDiHo's Jungle [afbeelding] hifi hier op klikken.
10 minuten redelijk drukke jungle, draai het zo nu en dan nog wel eens - heeft wel wat - maar niet te lang.
Oké, das jammer iddquote:Op zaterdag 1 september 2007 03:20 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Voor zover ik weet doen in fok silver alleen de standaard Pi's en 16 en 17 het![]()
Ja, blijven gevaarlijke dingen, die luchtballonnen. Voordat je het weet vliegen ze een heel andere richting uitquote:
Nou. Je doet wel érg moeilijk hoor. Volgens mij probeer je onder dat excuus uit te komen.quote:Op zaterdag 1 september 2007 03:29 schreef tipsch het volgende:
[..]
Laten we eerst de regels er eens op nalezen, ja. Billen bloot voor slechts een 24-uurs vind ik nogal wat![]()
Je noten.
Oh?? Hier komen ze regelmatig langs...quote:Op zaterdag 1 september 2007 03:33 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ja, blijven gevaarlijke dingen, die luchtballonnen. Voordat je het weet vliegen ze een heel andere richting uit![]()
quote:Op zaterdag 1 september 2007 03:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou. Je doet wel érg moeilijk hoor. Volgens mij probeer je onder dat excuus uit te komen.
HDH ziet ze wel vaker vliegenquote:Op zaterdag 1 september 2007 03:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh?? Hier komen ze regelmatig langs...
Je bedoeld de link vraag ?quote:
Mannen hè... allemaal t zelfdequote:Op zaterdag 1 september 2007 03:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou. Je doet wel érg moeilijk hoor. Volgens mij probeer je onder dat excuus uit te komen.
Volgens mij heeft iemand die gecovert een paar jaar geleden, of niet?quote:Op zaterdag 1 september 2007 03:33 schreef Lobasca het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=EHE9x1fOmqc
Ik zou niet weten waar ik moet beginnen, echtquote:Op zaterdag 1 september 2007 03:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Snap jij het? Op onze reis naar CalifornEEEK EEN LEEUW! Californie leek hij me nog wel zo sympathiek.quote:
quote:Op zaterdag 1 september 2007 03:29 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Ja, snapte ik, daarom deed ik even assertief en word ik als gevolg helemaal hyper van de soundtrackquote:Op zaterdag 1 september 2007 03:35 schreef ppi het volgende:
[..]
Je bedoeld de link vraag ?
Is gefixed inmiddels = zie andere post - ben soms traag.
Doe hier meestal van alles en nog wat door elkaar - soort van multitasken maar dan anders geloof ik![]()
En soms mis ik ook gewoon dingen![]()
quote:
Lieve PPI, hoe goed je het ook bedoelt, volgens je profiel ben je geen vrouw en volgens mijn geheugen had je schoenmaat 47... alle reden om aan te nemen dat je een man bent dus...quote:Op zaterdag 1 september 2007 03:35 schreef ppi het volgende:
[..]
Je bedoeld de link vraag ?
Is gefixed inmiddels = zie andere post - ben soms traag.
Doe hier meestal van alles en nog wat door elkaar - soort van multitasken maar dan anders geloof ik![]()
En soms mis ik ook gewoon dingen![]()
wacht - de avatarquote:Op zaterdag 1 september 2007 03:29 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Vooruit dan: je bent een lompe lummel maar ik vergeef jequote:Op zaterdag 1 september 2007 03:36 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waar ik moet beginnen, echt![]()
![]()
quote:Op zaterdag 1 september 2007 03:36 schreef Disana het volgende:
[..]
Zou tipsch ook zo'n 40plusser zijn.
oh, okquote:Op zaterdag 1 september 2007 03:39 schreef Disana het volgende:
[..]
Vooruit dan: je bent een lompe lummel maar ik vergeef je![]()
Anders loopt het bos vol mannen die haar tieten willen zienquote:
quote:Op zaterdag 1 september 2007 03:31 schreef Disana het volgende:
[..]
Heerlijk, maar inderdaad bijzónder druk daar!
Oeh... laat ik nou net weten hoe hoog mijn IQ isquote:Op zaterdag 1 september 2007 03:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
"Men moet vrouwen wantrouwen. Tegenover de ene die wijs is, zijn er meer dan duizend die dwaas of gemeen zijn.", aldus Boeddha
quote:Op zaterdag 1 september 2007 03:40 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Anders loopt het bos vol mannen die haar tieten willen zien![]()
Doka komt er speciaal elke nacht voor dit topic lezen![]()
Dat was kantje boord, jaquote:Op zaterdag 1 september 2007 03:41 schreef Disana het volgende:
[..]
Zo, ik zie dat je je daar nog nét bijtijds uit gered hebt![]()
We hebben het over wijsheid he........niet over IQquote:Op zaterdag 1 september 2007 03:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oeh... laat ik nou net weten hoe hoog mijn IQ is![]()
In nuchtere staat that is![]()
Doe ff IQ testje nuquote:Op zaterdag 1 september 2007 03:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zij zelf met een hippere versie... zegt mijn geheugen...quote:Op zaterdag 1 september 2007 03:36 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Volgens mij heeft iemand die gecovert een paar jaar geleden, of niet?
Toch jammer. Ik had best nog een tijdje door willen schelden. Zeker nu ik helemaal kierewiet ben van PPI's jungle.quote:
Ga jij ff helder zitten doenquote:Op zaterdag 1 september 2007 03:42 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
We hebben het over wijsheid he........niet over IQ
Ik weet hoe laag het mijne isquote:Op zaterdag 1 september 2007 03:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
das goedquote:Op zaterdag 1 september 2007 03:36 schreef Disana het volgende:
Mijn katten en ik worden helemaal nerveus van die jungle.
lekker slapen dan, denk. slaaplied van 10 minuten exclusief pruik:quote:Op zaterdag 1 september 2007 03:42 schreef ppi het volgende:
[..]
Ik - vielleicht![]()
![]()
De tranen lopen me uit de ogen van het gegaap, das toch wel een signaal
Heeft er hier iemand grote tieten, en zo ja, waarom dan?quote:Op zaterdag 1 september 2007 03:40 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Is die ook te vinden?quote:Op zaterdag 1 september 2007 03:43 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Zij zelf met een hippere versie... zegt mijn geheugen...![]()
welnee joh, das omdat het hier af en toe moeilijk te volgen isquote:Op zaterdag 1 september 2007 03:42 schreef ppi het volgende:
[..]
Ik - vielleicht![]()
![]()
De tranen lopen me uit de ogen van het gegaap, das toch wel een signaal
Leandra is een wijze vrouwquote:Op zaterdag 1 september 2007 03:42 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
We hebben het over wijsheid he........niet over IQ
Ben ik al vanaf mijn 4e lid van...quote:Op zaterdag 1 september 2007 03:45 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, ik ook. Maar ik doe altijd net alsof ik Mensa lid ben, jij toch ook?
Je bent vanavond echt een te sterke tegenstander voor me gebleken. Ik ben in matig tot slechte vorm vanavondquote:Op zaterdag 1 september 2007 03:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Toch jammer. Ik had best nog een tijdje door willen schelden. Zeker nu ik helemaal kierewiet ben van PPI's jungle.
Ik ben bang dat ik nog steeds boven de 100 uitkomquote:Op zaterdag 1 september 2007 03:43 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Doe ff IQ testje nu![]()
![]()
http://www.testmijniq.nl/nl/new/test3.php?test=klassiek
??????????????????? pm anders!!quote:Op zaterdag 1 september 2007 03:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
tell me?quote:Op zaterdag 1 september 2007 03:45 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jij hebt weer heel andere kwaliteiten......![]()
Ik vond het wel leuk. Alleen een beetje ongeloofwaardig, al die beesten op een hoopquote:
Had je gewaarschuwd:quote:Op zaterdag 1 september 2007 03:36 schreef Disana het volgende:
Mijn katten en ik worden helemaal nerveus van die jungle.
quote:Op zaterdag 1 september 2007 03:28 schreef ppi het volgende:
[..]
10 minuten redelijk drukke jungle - heeft wel wat - maar niet te lang.
moeilijk, als je ietsje vaag bent, moeilijk ja..quote:Op zaterdag 1 september 2007 03:45 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
welnee joh, das omdat het hier af en toe moeilijk te volgen is![]()
koffie?![]()
Hoedje af!quote:Op zaterdag 1 september 2007 03:45 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ben ik al vanaf mijn 4e lid van...![]()
Ik gaat ff voor jou surfen.... mijn lap is dit uur al 3x vastgelopen, dus het kan eventjes duren....quote:
Vast wel, ik heb alle vertrouwen in je. Ben je al begonnen?quote:Op zaterdag 1 september 2007 03:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ik nog steeds boven de 100 uitkom![]()
Ik hoor Dennis geluiden...quote:Op zaterdag 1 september 2007 03:45 schreef tipsch het volgende:
[..]
Je bent vanavond echt een te sterke tegenstander voor me gebleken. Ik ben in matig tot slechte vorm vanavond![]()
Moet je hem toch eens langsbrengenquote:Op zaterdag 1 september 2007 03:47 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik gaat ff voor jou surfen.... mijn lap is dit uur al 3x vastgelopen, dus het kan eventjes duren....
Ja, had 2 klassen overgeslagen op de basisschool... ik maar 1quote:Op zaterdag 1 september 2007 03:47 schreef Disana het volgende:
[..]
Hoedje af!
Heb je gehoord dat er hier aan de universiteit een jongen is gaan studeren van 14. Technische Natuurkunde.
ja, ook gelezen. zal in z'n vrije tijd wel katjes wurgen of zoquote:Op zaterdag 1 september 2007 03:47 schreef Disana het volgende:
[..]
Hoedje af!
Heb je gehoord dat er hier aan de universiteit een jongen is gaan studeren van 14. Technische Natuurkunde.
Gevolg van een TT van KZquote:Op zaterdag 1 september 2007 03:44 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Heeft er hier iemand grote tieten, en zo ja, waarom dan?
Nee... is dat nodig dan??quote:Op zaterdag 1 september 2007 03:48 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Vast wel, ik heb alle vertrouwen in je. Ben je al begonnen?![]()
Knap toch van je?quote:Op zaterdag 1 september 2007 03:48 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ja, had 2 klassen overgeslagen op de basisschool... ik maar 1![]()
mmm, zal ik dat nog even gaan doen??quote:Op zaterdag 1 september 2007 03:45 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
koffie?![]()
ietsjequote:Op zaterdag 1 september 2007 03:47 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
moeilijk, als je ietsje vaag bent, moeilijk ja..
Morgen verder schelden? Hè, jammer.quote:Op zaterdag 1 september 2007 03:49 schreef tipsch het volgende:
[..]
Morgen sowieso, ik zweer het je. 100%![]()
Truste NMNSquote:Op zaterdag 1 september 2007 03:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Morgen, ik ga er nu een nachtje over slapen. Ben zo verschrikkelijk gaar. Ik voel mij oud
Nee hoor, laat je andere vaardigheden maar schijnenquote:
Dat was een of andere zeer begaafde pianist: gooide ze uit het raam.quote:Op zaterdag 1 september 2007 03:49 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ja, ook gelezen. zal in z'n vrije tijd wel katjes wurgen of zo![]()
Ahhhquote:Op zaterdag 1 september 2007 03:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Morgen, ik ga er nu een nachtje over slapen. Ben zo verschrikkelijk gaar. Ik voel mij oud
Ik zit hier na tig bier (minimaal 10, maar waarschijnlijk veel meer) en 3 Breezers nog foutloos te typen, en jij verwacht dat ik mijn "andere" vaardigheden laat zien??quote:Op zaterdag 1 september 2007 03:52 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Nee hoor, laat je andere vaardigheden maar schijnen![]()
Humor bv![]()
ja, lekker, irish - graag, basterd suiker en 3 eetlepels whiskas, fine malt at least, geklopte room, binnen 15 minuten in alkdorp?quote:Op zaterdag 1 september 2007 03:50 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
mmm, zal ik dat nog even gaan doen??![]()
![]()
Ben manquote:Op zaterdag 1 september 2007 03:39 schreef Leandra het volgende:
[..]
Lieve PPI, hoe goed je het ook bedoelt, volgens je profiel ben je geen vrouw en volgens mijn geheugen had je schoenmaat 47... alle reden om aan te nemen dat je een man bent dus...
Speltip # 1: Probeer niet te multitasken want jullie mannen kunnen dat gewoon niet...![]()
quote:Op zaterdag 1 september 2007 03:35 schreef ppi het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 1 september 2007 03:53 schreef doka het volgende:
boobies?
lekker, zwart graagquote:Op zaterdag 1 september 2007 03:50 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
mmm, zal ik dat nog even gaan doen??![]()
![]()
quote:Op zaterdag 1 september 2007 03:52 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Luitjes........het ga jullie goed vannacht. Ik neem afscheid met het volgende, gewoon, zomaar:
"Een vriendschap tussen twee mannen is een luxe, tussen twee vrouwen een wonder." volgens Jorge Luis Borges
Zoon JW, hou ze een beetje in de gaten, al die losbollen en emotionele puinhoopjes hier.....
Dag allemaal.........![]()
![]()
![]()
![]()
doe ik ouwe, lekker snurken en ik stuur je een samenvatting van het brandschaderapport!quote:Op zaterdag 1 september 2007 03:52 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Luitjes........het ga jullie goed vannacht. Ik neem afscheid met het volgende, gewoon, zomaar:
"Een vriendschap tussen twee mannen is een luxe, tussen twee vrouwen een wonder." volgens Jorge Luis Borges
Zoon JW, hou ze een beetje in de gaten, al die losbollen en emotionele puinhoopjes hier.....
Dag allemaal.........![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 1 september 2007 03:40 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Misschien moet ik even een fake makenquote:Op zaterdag 1 september 2007 03:56 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
lekker, zwart graag![]()
Mocht DE ooit van naam veranderen, zet ik in op HiDiHo-koffie, dat het nog niet bestaat trouwens![]()
You ring ?quote:
quote:
Hoe de fuck kan het gebeuren dat de meest vage afbeeldingen ever compleet onverwachts onder elkaar gepost worden in de SC???quote:
quote:
Met jouw actuele IQ is dat even niet aan je uit te leggen, sorryquote:Op zaterdag 1 september 2007 04:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
[..]
Hoe de fuck kan het gebeuren dat de meest vage afbeeldingen ever compleet onverwachts onder elkaar gepost worden in de SC???
Toeval?quote:Op zaterdag 1 september 2007 04:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
[..]
Hoe de fuck kan het gebeuren dat de meest vage afbeeldingen ever compleet onverwachts onder elkaar gepost worden in de SC???
omfg en dan bedoel ik niet oh mijn fijn grietje..quote:Op zaterdag 1 september 2007 03:44 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
lekker slapen dan, denk. slaaplied van 10 minuten exclusief pruik:
http://www.youtube.com/watch?v=ubeMeOJFjFg
Nummer twee heeft mij zojuist een beetje dronken gevoerd. De loverboyquote:
Maar wel binnen handbereik?quote:Op zaterdag 1 september 2007 04:04 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Nummer twee heeft mij zojuist een beetje dronken gevoerd. De loverboy. Nu ligt 'ie voor pampus!
quote:Op zaterdag 1 september 2007 04:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Daar zit z'n neus er nog aan!
Hallo![]()
Hoihoiquote:
Doe mij maar een spa, en het is hier net een kippenhok denk ik wel eens.quote:Op zaterdag 1 september 2007 03:45 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
koffie?![]()
Heb je daar nog iets aan danquote:
Geen naamrebussen vannacht dusquote:Op zaterdag 1 september 2007 04:04 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Nummer twee heeft mij zojuist een beetje dronken gevoerd. De loverboy. Nu ligt 'ie voor pampus!
Give it a try babe... grote kans dat ik het gros zelfs in deze staat versla met m'n 98ste percentielquote:Op zaterdag 1 september 2007 04:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Met jouw actuele IQ is dat even niet aan je uit te leggen, sorry![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |