quote:
Hoe de fuck kan het gebeuren dat de meest vage afbeeldingen ever compleet onverwachts onder elkaar gepost worden in de SC???quote:
quote:
Met jouw actuele IQ is dat even niet aan je uit te leggen, sorryquote:Op zaterdag 1 september 2007 04:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
[..]
Hoe de fuck kan het gebeuren dat de meest vage afbeeldingen ever compleet onverwachts onder elkaar gepost worden in de SC???
Toeval?quote:Op zaterdag 1 september 2007 04:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
[..]
Hoe de fuck kan het gebeuren dat de meest vage afbeeldingen ever compleet onverwachts onder elkaar gepost worden in de SC???
omfg en dan bedoel ik niet oh mijn fijn grietje..quote:Op zaterdag 1 september 2007 03:44 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
lekker slapen dan, denk. slaaplied van 10 minuten exclusief pruik:
http://www.youtube.com/watch?v=ubeMeOJFjFg
Nummer twee heeft mij zojuist een beetje dronken gevoerd. De loverboyquote:
Maar wel binnen handbereik?quote:Op zaterdag 1 september 2007 04:04 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Nummer twee heeft mij zojuist een beetje dronken gevoerd. De loverboy. Nu ligt 'ie voor pampus!
quote:Op zaterdag 1 september 2007 04:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Daar zit z'n neus er nog aan!
Hallo![]()
Hoihoiquote:
Doe mij maar een spa, en het is hier net een kippenhok denk ik wel eens.quote:Op zaterdag 1 september 2007 03:45 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
welnee joh, das omdat het hier af en toe moeilijk te volgen is![]()
koffie?![]()
Heb je daar nog iets aan danquote:
Geen naamrebussen vannacht dusquote:Op zaterdag 1 september 2007 04:04 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Nummer twee heeft mij zojuist een beetje dronken gevoerd. De loverboy. Nu ligt 'ie voor pampus!
Give it a try babe... grote kans dat ik het gros zelfs in deze staat versla met m'n 98ste percentielquote:Op zaterdag 1 september 2007 04:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Met jouw actuele IQ is dat even niet aan je uit te leggen, sorry![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |