Is die ook te vinden?quote:Op zaterdag 1 september 2007 03:43 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Zij zelf met een hippere versie... zegt mijn geheugen...![]()
welnee joh, das omdat het hier af en toe moeilijk te volgen isquote:Op zaterdag 1 september 2007 03:42 schreef ppi het volgende:
[..]
Ik - vielleicht![]()
![]()
De tranen lopen me uit de ogen van het gegaap, das toch wel een signaal
Leandra is een wijze vrouwquote:Op zaterdag 1 september 2007 03:42 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
We hebben het over wijsheid he........niet over IQ
Ben ik al vanaf mijn 4e lid van...quote:Op zaterdag 1 september 2007 03:45 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, ik ook. Maar ik doe altijd net alsof ik Mensa lid ben, jij toch ook?
Je bent vanavond echt een te sterke tegenstander voor me gebleken. Ik ben in matig tot slechte vorm vanavondquote:Op zaterdag 1 september 2007 03:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Toch jammer. Ik had best nog een tijdje door willen schelden. Zeker nu ik helemaal kierewiet ben van PPI's jungle.
Ik ben bang dat ik nog steeds boven de 100 uitkomquote:Op zaterdag 1 september 2007 03:43 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Doe ff IQ testje nu![]()
![]()
http://www.testmijniq.nl/nl/new/test3.php?test=klassiek
??????????????????? pm anders!!quote:Op zaterdag 1 september 2007 03:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oeh... laat ik nou net weten hoe hoog mijn IQ is![]()
In nuchtere staat that is![]()
tell me?quote:Op zaterdag 1 september 2007 03:45 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jij hebt weer heel andere kwaliteiten......![]()
Ik vond het wel leuk. Alleen een beetje ongeloofwaardig, al die beesten op een hoopquote:
Had je gewaarschuwd:quote:Op zaterdag 1 september 2007 03:36 schreef Disana het volgende:
Mijn katten en ik worden helemaal nerveus van die jungle.
quote:Op zaterdag 1 september 2007 03:28 schreef ppi het volgende:
[..]
10 minuten redelijk drukke jungle - heeft wel wat - maar niet te lang.
moeilijk, als je ietsje vaag bent, moeilijk ja..quote:Op zaterdag 1 september 2007 03:45 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
welnee joh, das omdat het hier af en toe moeilijk te volgen is![]()
koffie?![]()
Hoedje af!quote:Op zaterdag 1 september 2007 03:45 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ben ik al vanaf mijn 4e lid van...![]()
Ik gaat ff voor jou surfen.... mijn lap is dit uur al 3x vastgelopen, dus het kan eventjes duren....quote:
Vast wel, ik heb alle vertrouwen in je. Ben je al begonnen?quote:Op zaterdag 1 september 2007 03:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ik nog steeds boven de 100 uitkom![]()
Ik hoor Dennis geluiden...quote:Op zaterdag 1 september 2007 03:45 schreef tipsch het volgende:
[..]
Je bent vanavond echt een te sterke tegenstander voor me gebleken. Ik ben in matig tot slechte vorm vanavond![]()
Moet je hem toch eens langsbrengenquote:Op zaterdag 1 september 2007 03:47 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik gaat ff voor jou surfen.... mijn lap is dit uur al 3x vastgelopen, dus het kan eventjes duren....
Ja, had 2 klassen overgeslagen op de basisschool... ik maar 1quote:Op zaterdag 1 september 2007 03:47 schreef Disana het volgende:
[..]
Hoedje af!
Heb je gehoord dat er hier aan de universiteit een jongen is gaan studeren van 14. Technische Natuurkunde.
ja, ook gelezen. zal in z'n vrije tijd wel katjes wurgen of zoquote:Op zaterdag 1 september 2007 03:47 schreef Disana het volgende:
[..]
Hoedje af!
Heb je gehoord dat er hier aan de universiteit een jongen is gaan studeren van 14. Technische Natuurkunde.
Gevolg van een TT van KZquote:Op zaterdag 1 september 2007 03:44 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Heeft er hier iemand grote tieten, en zo ja, waarom dan?
Nee... is dat nodig dan??quote:Op zaterdag 1 september 2007 03:48 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Vast wel, ik heb alle vertrouwen in je. Ben je al begonnen?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |