Ik gaat ff voor jou surfen.... mijn lap is dit uur al 3x vastgelopen, dus het kan eventjes duren....quote:
Vast wel, ik heb alle vertrouwen in je. Ben je al begonnen?quote:Op zaterdag 1 september 2007 03:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ik nog steeds boven de 100 uitkom![]()
Ik hoor Dennis geluiden...quote:Op zaterdag 1 september 2007 03:45 schreef tipsch het volgende:
[..]
Je bent vanavond echt een te sterke tegenstander voor me gebleken. Ik ben in matig tot slechte vorm vanavond![]()
Moet je hem toch eens langsbrengenquote:Op zaterdag 1 september 2007 03:47 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik gaat ff voor jou surfen.... mijn lap is dit uur al 3x vastgelopen, dus het kan eventjes duren....
Ja, had 2 klassen overgeslagen op de basisschool... ik maar 1quote:Op zaterdag 1 september 2007 03:47 schreef Disana het volgende:
[..]
Hoedje af!
Heb je gehoord dat er hier aan de universiteit een jongen is gaan studeren van 14. Technische Natuurkunde.
ja, ook gelezen. zal in z'n vrije tijd wel katjes wurgen of zoquote:Op zaterdag 1 september 2007 03:47 schreef Disana het volgende:
[..]
Hoedje af!
Heb je gehoord dat er hier aan de universiteit een jongen is gaan studeren van 14. Technische Natuurkunde.
Gevolg van een TT van KZquote:Op zaterdag 1 september 2007 03:44 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Heeft er hier iemand grote tieten, en zo ja, waarom dan?
Nee... is dat nodig dan??quote:Op zaterdag 1 september 2007 03:48 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Vast wel, ik heb alle vertrouwen in je. Ben je al begonnen?![]()
Knap toch van je?quote:Op zaterdag 1 september 2007 03:48 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ja, had 2 klassen overgeslagen op de basisschool... ik maar 1![]()
mmm, zal ik dat nog even gaan doen??quote:Op zaterdag 1 september 2007 03:45 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
welnee joh, das omdat het hier af en toe moeilijk te volgen is![]()
koffie?![]()
ietsjequote:Op zaterdag 1 september 2007 03:47 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
moeilijk, als je ietsje vaag bent, moeilijk ja..
Morgen verder schelden? Hè, jammer.quote:Op zaterdag 1 september 2007 03:49 schreef tipsch het volgende:
[..]
Morgen sowieso, ik zweer het je. 100%![]()
Truste NMNSquote:Op zaterdag 1 september 2007 03:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Morgen, ik ga er nu een nachtje over slapen. Ben zo verschrikkelijk gaar. Ik voel mij oud
Nee hoor, laat je andere vaardigheden maar schijnenquote:
Dat was een of andere zeer begaafde pianist: gooide ze uit het raam.quote:Op zaterdag 1 september 2007 03:49 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ja, ook gelezen. zal in z'n vrije tijd wel katjes wurgen of zo![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |