Knap toch van je?quote:Op zaterdag 1 september 2007 03:48 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ja, had 2 klassen overgeslagen op de basisschool... ik maar 1![]()
mmm, zal ik dat nog even gaan doen??quote:Op zaterdag 1 september 2007 03:45 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
welnee joh, das omdat het hier af en toe moeilijk te volgen is![]()
koffie?![]()
ietsjequote:Op zaterdag 1 september 2007 03:47 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
moeilijk, als je ietsje vaag bent, moeilijk ja..
Morgen verder schelden? Hè, jammer.quote:Op zaterdag 1 september 2007 03:49 schreef tipsch het volgende:
[..]
Morgen sowieso, ik zweer het je. 100%![]()
Truste NMNSquote:Op zaterdag 1 september 2007 03:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Morgen, ik ga er nu een nachtje over slapen. Ben zo verschrikkelijk gaar. Ik voel mij oud
Nee hoor, laat je andere vaardigheden maar schijnenquote:
Dat was een of andere zeer begaafde pianist: gooide ze uit het raam.quote:Op zaterdag 1 september 2007 03:49 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ja, ook gelezen. zal in z'n vrije tijd wel katjes wurgen of zo![]()
Ahhhquote:Op zaterdag 1 september 2007 03:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Morgen, ik ga er nu een nachtje over slapen. Ben zo verschrikkelijk gaar. Ik voel mij oud
Ik zit hier na tig bier (minimaal 10, maar waarschijnlijk veel meer) en 3 Breezers nog foutloos te typen, en jij verwacht dat ik mijn "andere" vaardigheden laat zien??quote:Op zaterdag 1 september 2007 03:52 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Nee hoor, laat je andere vaardigheden maar schijnen![]()
Humor bv![]()
ja, lekker, irish - graag, basterd suiker en 3 eetlepels whiskas, fine malt at least, geklopte room, binnen 15 minuten in alkdorp?quote:Op zaterdag 1 september 2007 03:50 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
mmm, zal ik dat nog even gaan doen??![]()
![]()
Ben manquote:Op zaterdag 1 september 2007 03:39 schreef Leandra het volgende:
[..]
Lieve PPI, hoe goed je het ook bedoelt, volgens je profiel ben je geen vrouw en volgens mijn geheugen had je schoenmaat 47... alle reden om aan te nemen dat je een man bent dus...
Speltip # 1: Probeer niet te multitasken want jullie mannen kunnen dat gewoon niet...![]()
quote:Op zaterdag 1 september 2007 03:35 schreef ppi het volgende:
[..]
Doe hier meestal van alles en nog wat door elkaar - soort van multitasken maar dan anders geloof ik![]()
quote:Op zaterdag 1 september 2007 03:53 schreef doka het volgende:
boobies?
lekker, zwart graagquote:Op zaterdag 1 september 2007 03:50 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
mmm, zal ik dat nog even gaan doen??![]()
![]()
quote:Op zaterdag 1 september 2007 03:52 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Luitjes........het ga jullie goed vannacht. Ik neem afscheid met het volgende, gewoon, zomaar:
"Een vriendschap tussen twee mannen is een luxe, tussen twee vrouwen een wonder." volgens Jorge Luis Borges
Zoon JW, hou ze een beetje in de gaten, al die losbollen en emotionele puinhoopjes hier.....
Dag allemaal.........![]()
![]()
![]()
![]()
doe ik ouwe, lekker snurken en ik stuur je een samenvatting van het brandschaderapport!quote:Op zaterdag 1 september 2007 03:52 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Luitjes........het ga jullie goed vannacht. Ik neem afscheid met het volgende, gewoon, zomaar:
"Een vriendschap tussen twee mannen is een luxe, tussen twee vrouwen een wonder." volgens Jorge Luis Borges
Zoon JW, hou ze een beetje in de gaten, al die losbollen en emotionele puinhoopjes hier.....
Dag allemaal.........![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 1 september 2007 03:40 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Anders loopt het bos vol mannen die haar tieten willen zien![]()
Doka komt er speciaal elke nacht voor dit topic lezen![]()
Misschien moet ik even een fake makenquote:Op zaterdag 1 september 2007 03:56 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
lekker, zwart graag![]()
Mocht DE ooit van naam veranderen, zet ik in op HiDiHo-koffie, dat het nog niet bestaat trouwens![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |