Arme KZquote:Op zaterdag 1 september 2007 03:29 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Waarom denk je dat KZ in een ballon zit![]()
Heerlijk, maar inderdaad bijzónder druk daar!quote:Op zaterdag 1 september 2007 03:28 schreef ppi het volgende:
[..]
Op deze pagina bij " HiDiHo's Jungle [afbeelding] hifi hier op klikken.
10 minuten redelijk drukke jungle, draai het zo nu en dan nog wel eens - heeft wel wat - maar niet te lang.
Oké, das jammer iddquote:Op zaterdag 1 september 2007 03:20 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Voor zover ik weet doen in fok silver alleen de standaard Pi's en 16 en 17 het![]()
Ja, blijven gevaarlijke dingen, die luchtballonnen. Voordat je het weet vliegen ze een heel andere richting uitquote:
Nou. Je doet wel érg moeilijk hoor. Volgens mij probeer je onder dat excuus uit te komen.quote:Op zaterdag 1 september 2007 03:29 schreef tipsch het volgende:
[..]
Laten we eerst de regels er eens op nalezen, ja. Billen bloot voor slechts een 24-uurs vind ik nogal wat![]()
Je noten.
Oh?? Hier komen ze regelmatig langs...quote:Op zaterdag 1 september 2007 03:33 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ja, blijven gevaarlijke dingen, die luchtballonnen. Voordat je het weet vliegen ze een heel andere richting uit![]()
quote:Op zaterdag 1 september 2007 03:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou. Je doet wel érg moeilijk hoor. Volgens mij probeer je onder dat excuus uit te komen.
HDH ziet ze wel vaker vliegenquote:Op zaterdag 1 september 2007 03:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh?? Hier komen ze regelmatig langs...
Je bedoeld de link vraag ?quote:
Mannen hè... allemaal t zelfdequote:Op zaterdag 1 september 2007 03:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou. Je doet wel érg moeilijk hoor. Volgens mij probeer je onder dat excuus uit te komen.
Volgens mij heeft iemand die gecovert een paar jaar geleden, of niet?quote:Op zaterdag 1 september 2007 03:33 schreef Lobasca het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=EHE9x1fOmqc
Ik zou niet weten waar ik moet beginnen, echtquote:Op zaterdag 1 september 2007 03:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Snap jij het? Op onze reis naar CalifornEEEK EEN LEEUW! Californie leek hij me nog wel zo sympathiek.quote:
quote:Op zaterdag 1 september 2007 03:29 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Waarom denk je dat KZ in een ballon zit![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |