quote:Op zaterdag 1 september 2007 02:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh, je wou bonje. Ik dacht dat je naar bed ging.
Melkmuil.
quote:Op zaterdag 1 september 2007 03:05 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
![]()
Morgenavond is er vast iemand jarig![]()
Jahaaquote:Op zaterdag 1 september 2007 03:04 schreef ppi het volgende:
[..]
Hi Nachtzuster !
Heb je mijn testen gezien ?
![]()
Ik zeg net dat ik hem dan niet mee zou nemen... WTF is your problem???quote:Op zaterdag 1 september 2007 03:05 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Foon, sms-en, tegelijkertijd.....en dan ook nog quality time met ondergetekende? Forget it!
Nope, ik heb me keurig gedragen..... wel een T-shirt van de band gescoord maar ook dat geheel onschuldig.quote:
Voor dat kidsfeest had ik een 40+ minutenversie.quote:Op zaterdag 1 september 2007 02:55 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
(hehe, jungle is eindelijk afgelopen, werd gek hier)
Je andere 'lovers'quote:Op zaterdag 1 september 2007 03:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik zeg net dat ik hem dan niet mee zou nemen... WTF is your problem???
Goed ideequote:Op zaterdag 1 september 2007 03:05 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
![]()
Morgenavond is er vast iemand jarig![]()
sis one is echt heeeel rustgevend:quote:Op zaterdag 1 september 2007 03:03 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
doe vanavond maar wat rustigs![]()
Dyscalculische bitterbal!quote:Op zaterdag 1 september 2007 03:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Achterhaalde intellectueel op geitenwollen sokken!
Ik ben probleemloos, constateer tegelijkertijd dat je terug in je hok bent. Ik zal mijn beslissing heroverwegen. Je hoort nog van mijquote:Op zaterdag 1 september 2007 03:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik zeg net dat ik hem dan niet mee zou nemen... WTF is your problem???
Volgens mij had je geen linkje gepost? Ik hou wel van junglegeluiden.quote:Op zaterdag 1 september 2007 03:08 schreef ppi het volgende:
[..]
Voor dat kidsfeest had ik een 40+ minutenversie.
En je kunt deze natuurlijk ook loopen, palmboompje kopen hoogtezonnetje aan![]()
Terug in m'n hok??? Ik ben gvd geen hondquote:Op zaterdag 1 september 2007 03:11 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik ben probleemloos, constateer tegelijkertijd dat je terug in je hok bent. Ik zal mijn beslissing heroverwegen. Je hoort nog van mij![]()
Hou oudjong ga je worden?quote:Op zaterdag 1 september 2007 03:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
Goed idee![]()
Misschien moet ik mezelf maar jarig maken![]()
quote:Op zaterdag 1 september 2007 03:09 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Deze is't geworden knul....... 'k hoop dat ze verzekerd is![]()
teefje?quote:Op zaterdag 1 september 2007 03:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Terug in m'n hok??? Ik ben gvd geen hond![]()
k hoor nietsquote:Op zaterdag 1 september 2007 03:09 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Deze is't geworden knul....... 'k hoop dat ze verzekerd is![]()
Geen 28?quote:Op zaterdag 1 september 2007 03:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
WTF?? Kun je geen profielen bekijken ofzo?? 41 natuurlijk![]()
Waarom blaf je dan de hele tijd zo hé?quote:Op zaterdag 1 september 2007 03:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Terug in m'n hok??? Ik ben gvd geen hond![]()
quote:Op zaterdag 1 september 2007 03:02 schreef tipsch het volgende:
[..]
Zij is er niet, ik heb d'r naar haar eigen huisje gestuurd. genoeg is genoeg.
Omdat jij als een kat op hoge poten staat te sissenquote:Op zaterdag 1 september 2007 03:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Waarom blaf je dan de hele tijd zo hé?
Omdat jij daarop kickt, en ik hou jou graag tevredenquote:Op zaterdag 1 september 2007 03:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Waarom blaf je dan de hele tijd zo hé?
Jij snaptutquote:Op zaterdag 1 september 2007 03:09 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
sis one is echt heeeel rustgevend:
http://www.youtube.com/watch?v=DRIZGcLqxIM
Ik begin doof te worden denk ik, probeer deze eensquote:Op zaterdag 1 september 2007 03:15 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
eze hidi:![]()
http://www.youtube.com/watch?v=6oVuLJS_Eok
Jaahaaa - is geinigquote:
quote:Op zaterdag 1 september 2007 03:15 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Omdat jij als een kat op hoge poten staat te sissen![]()
die clip is echt heel leuk. hoop goeie nummerts, die gastenquote:Op zaterdag 1 september 2007 03:17 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik begin doof te worden denk ik, probeer deze eens![]()
http://nl.youtube.com/watch?v=4NXkM8PsPXs
Voor zover ik weet doen in fok silver alleen de standaard Pi's en 16 en 17 hetquote:Op zaterdag 1 september 2007 03:18 schreef ppi het volgende:
[..]
Jaahaaa - is geinig![]()
En als je het 1 keer weet is het simpel - maar das met de meeste dingen zo![]()
Had je nu ook nog een link gegeven naar een folder met meerdere PI's ?
Weet het zo niet meer.
![]()
Alle vrouwen die decennium-genoten niet zien staan en voor een jongere man gaanquote:Op zaterdag 1 september 2007 03:19 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Kan dat? Ik ken nog wel een stel prospects die in aanmerking komen.
Dat is dan wel weer waar, ja. 48-uurs dan maar?quote:Op zaterdag 1 september 2007 03:19 schreef Disana het volgende:
[..]
Jij hebt een 48 uurs verdiend: spotten met andermans gebrek.
effe je ava veranderen in een blik peps, sluikert!quote:Op zaterdag 1 september 2007 03:18 schreef Leandra het volgende:
Ik heb trouwens vanavond een hele mooie aan mijn space toegevoegd:
http://www.youtube.com/watch?v=naNsriRe4Ik
Tenzij je je excuus aanbiedt...quote:Op zaterdag 1 september 2007 03:21 schreef tipsch het volgende:
[..]
Dat is dan wel weer waar, ja. 48-uurs dan maar?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |