quote:Op zaterdag 1 september 2007 02:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh, je wou bonje. Ik dacht dat je naar bed ging.
Melkmuil.
quote:Op zaterdag 1 september 2007 03:05 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
![]()
Morgenavond is er vast iemand jarig![]()
Jahaaquote:Op zaterdag 1 september 2007 03:04 schreef ppi het volgende:
[..]
Hi Nachtzuster !
Heb je mijn testen gezien ?
![]()
Ik zeg net dat ik hem dan niet mee zou nemen... WTF is your problem???quote:Op zaterdag 1 september 2007 03:05 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Foon, sms-en, tegelijkertijd.....en dan ook nog quality time met ondergetekende? Forget it!
Nope, ik heb me keurig gedragen..... wel een T-shirt van de band gescoord maar ook dat geheel onschuldig.quote:
Voor dat kidsfeest had ik een 40+ minutenversie.quote:Op zaterdag 1 september 2007 02:55 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
(hehe, jungle is eindelijk afgelopen, werd gek hier)
Je andere 'lovers'quote:Op zaterdag 1 september 2007 03:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik zeg net dat ik hem dan niet mee zou nemen... WTF is your problem???
Goed ideequote:Op zaterdag 1 september 2007 03:05 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
![]()
Morgenavond is er vast iemand jarig![]()
sis one is echt heeeel rustgevend:quote:Op zaterdag 1 september 2007 03:03 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
doe vanavond maar wat rustigs![]()
Dyscalculische bitterbal!quote:Op zaterdag 1 september 2007 03:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Achterhaalde intellectueel op geitenwollen sokken!
Ik ben probleemloos, constateer tegelijkertijd dat je terug in je hok bent. Ik zal mijn beslissing heroverwegen. Je hoort nog van mijquote:Op zaterdag 1 september 2007 03:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik zeg net dat ik hem dan niet mee zou nemen... WTF is your problem???
Volgens mij had je geen linkje gepost? Ik hou wel van junglegeluiden.quote:Op zaterdag 1 september 2007 03:08 schreef ppi het volgende:
[..]
Voor dat kidsfeest had ik een 40+ minutenversie.
En je kunt deze natuurlijk ook loopen, palmboompje kopen hoogtezonnetje aan![]()
Terug in m'n hok??? Ik ben gvd geen hondquote:Op zaterdag 1 september 2007 03:11 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik ben probleemloos, constateer tegelijkertijd dat je terug in je hok bent. Ik zal mijn beslissing heroverwegen. Je hoort nog van mij![]()
Hou oudjong ga je worden?quote:Op zaterdag 1 september 2007 03:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
Goed idee![]()
Misschien moet ik mezelf maar jarig maken![]()
quote:Op zaterdag 1 september 2007 03:09 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Deze is't geworden knul....... 'k hoop dat ze verzekerd is![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |