Maar de aller-, allerergste die geplaatst is is absoluut met stip :quote:Op woensdag 29 augustus 2007 21:51 schreef Federer-fan het volgende:
Ik vind het vreselijk irritant als mensen proberen grappig te zijn met van die hele suffe dingen:
- Iemand zit op een terras en zegt lachend tegen de ober \"En ik wil graag een bitter limoentje\" (i.p.v. een bitter lemon dus). Dat is toch niet grappig.![]()
- Of iemand die lachend zegt \"Doe mij maar een gemeentepils.\"![]()
- Of iemand die een Merci-chocolaatje krijgt en lachend zegt \"Merci.\"
- Of iemand die een appel krijgt en lachend zegt \"Oh, da\'s goed voor de dagelijkse pitamientjes.\"
Dat mensne dat soort dingen zeggen vind ik op zichzelf nog niet zo erg, maar als ze dan zo kijken van \'Kijk mij eens grappig uit de hoek komen\' dan denk ik \'Man, sterf.\'![]()
Samenvatting klacht: mensen die een zielig gevoel voor humor hebben.![]()
Ja Dr.Nikita, platvloersheid is erg hilarischquote:Op donderdag 30 augustus 2007 09:35 schreef Dr.Nikita het volgende:
Het gebeurt weleens dat mijn man en ik op een terrasje gaan zitten en een leuk dienstertje met volle borsten bedient en aan hem vraagt wat hij wil drinken mijn man steevast zegt "moedermelk". Soms de verbijsterde smoel van het dienstertje zien is gewoon hilarisch.
omgquote:Op donderdag 30 augustus 2007 19:39 schreef zaans_boefje het volgende:
er kwam net een kerel met een zaag langs,
die zaagde de week doormidden![]()
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 19:39 schreef zaans_boefje het volgende:
Nog erger: Op vrijdag: "Zo, bijna maandag!"quote:Op donderdag 30 augustus 2007 19:38 schreef Barcaconia het volgende:
Erger nog: Maandagochtend: "Zo, bijna weekend!"
Bij jiskefet crediteuren debiteuren vond ik die grap anders best wel goedquote:Op donderdag 30 augustus 2007 19:32 schreef Loqi het volgende:
op woensdag:
'Zo! De week is weer doormidden'![]()
Zaagmans kwam net langs!quote:Op donderdag 30 augustus 2007 19:39 schreef zaans_boefje het volgende:
Gheh... zaagmans! gheh gheh... ze snapt em nietquote:Op donderdag 30 augustus 2007 20:01 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Bij jiskefet crediteuren debiteuren vond ik die grap anders best wel goed![]()
Ehhh waar rijmt het op dan?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 20:05 schreef FloggingMolly het volgende:
[..]
Zaagmans kwam net langs!
Rijmt ook nog![]()
![]()
![]()
'alles goed?'quote:Op donderdag 30 augustus 2007 20:08 schreef AlexLPUMUSE het volgende:
> alles goed ?
< ja
> das niet slecht !
Zaagmans rijmt op langs.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 20:12 schreef Days-Of-Wild het volgende:
[..]
Ehhh waar rijmt het op dan?
Zaagmans is weer langsgeweestquote:Op donderdag 30 augustus 2007 19:39 schreef zaans_boefje het volgende:
Dan flikte mijn pa vroeger dus altijd.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 20:01 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Of dat wanneer je een paar gasten op bezoek krijgt en je vraagt ze zo van:
"Moet je wat drinken?"
Zeggen ze zo van: "Ja."
En jij dan zo van: "Moet je het even pakken."
He dat zei je moeder.. ach laat maar, dit is gewoon een tvpquote:Op donderdag 30 augustus 2007 19:46 schreef jpg97 het volgende:
" Zó dat ziet er goed uit"
Dat zei je moeder ook vannacht.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 19:46 schreef jpg97 het volgende:
" Zó dat ziet er goed uit.... en de drankjes ook"![]()
![]()
![]()
Goeiemorgen deze morgen Edgarquote:Op donderdag 30 augustus 2007 20:30 schreef LSS het volgende:
"Goedesmorges"
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 20:06 schreef Siewe het volgende:
"Kwam ik vrijdagavond thuis, kon ik er niet in!"
"Het weekend stond voor de deur!"
Dat heeft toch niks met zielige humor te maken.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 20:30 schreef LSS het volgende:
Mensen die: "Goedesmorges" zeggen, Die moeten echt gewoon dood.
Ey, die had ik in het vorige deel al gepost...quote:Op donderdag 30 augustus 2007 19:38 schreef Barcaconia het volgende:
Erger nog: Maandagochtend: "Zo, bijna weekend!"
Omdat er meestal ook een kern van waarheid in zitquote:Op donderdag 30 augustus 2007 21:31 schreef Joooo-pi het volgende:
Of van die reacties op fok dat het een verkapt huppeldepup-topic is...
(moet er meestal wel om lachen, trouwens)
Jawel, die mensen denken dat het grappig is om "Goedesmorges" te zeggen. En dat zuigt...quote:Op donderdag 30 augustus 2007 20:48 schreef McFearless het volgende:
[..]
Dat heeft toch niks met zielige humor te maken.![]()
Of natuurlijk gewoon "moedermelk."quote:Op donderdag 30 augustus 2007 19:46 schreef jpg97 het volgende:
Of als een serveerstertje het drankje komt brengen zeggen:
" Zó dat ziet er goed uit.... en de drankjes ook"![]()
![]()
![]()
Die kende ik nog niet. Hij's leuk.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 19:52 schreef Woffel het volgende:
[..]
Nog erger: Op vrijdag: "Zo, bijna maandag!"![]()
Of in de snackbar: "mag ik een patatje"quote:Op donderdag 30 augustus 2007 21:40 schreef Kjew het volgende:
"Pap, mag ik een stukje van de krant?" (Daarmee bedoelden we een onderdeel van meerdere pagina`s...)
En dan scheurde hij er een heel klein snippertje van af... Hij: "Hahahahaha, je wilde toch een stukje van de krant?!"
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 20:01 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Of dat wanneer je een paar gasten op bezoek krijgt en je vraagt ze zo van:
"Moet je wat drinken?"
Zeggen ze zo van: "Ja."
En jij dan zo van: "Moet je het even pakken."
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:12 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Of in de snackbar: "mag ik een patatje"
* patatbakker één los reepje patat geeft![]()
![]()
Ik heb het dus een keer meegemaaktquote:
quote:- Alles goed?
- Met slechte mensen gaat het altijd goed
en als toppunt!quote:- Alles goed?
- Als het zo doorgaat word ik wel 100
quote:- alles goed?
- Nee, 2 fout.. maar wel geslaagd!
lees de eerste page eens heel snel door!!quote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:13 schreef vigier het volgende:
- op vrijdagmiddag een collega bellen en zeggen: "ik kan er niet uit"
- collega: waarom niet?
- jij: het weekend staat voor de deur...![]()
Mijn baas doet dat ook altijdquote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:27 schreef Kjew het volgende:
Of vragen "Hoe is het?" en ondertussen iemand niet aankijken en gewoon doorlopen zonder het antwoord af te wachten...
Zag zoiets laatst op Schiphol gebeuren; een Amerikaanse piloot vraagt aan een Nederlandse stewardess "How are you?!" Zij stopt met lopen en draait zich bij om te antwoorden, is die piloot al 3 meter verder en kijkt haar niet eens aan...
Zij: "???"
Ik heb geen moeder, ik ben een reageerbuisbaby geweestquote:Op donderdag 30 augustus 2007 20:31 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Dat zei je moeder ook vannacht.
Nog erger: Als vrachtwagenchauffeur begin je vaak vroeg, kom je om half 6 ongeveer voor je eerste rit, zegt de planner ook "Halve snipperdag?"...quote:Op donderdag 30 augustus 2007 21:45 schreef D3nn15 het volgende:
Mjah of als je als eerste weg gaat op werk rond 4 of half 5
"Zoo! halve dagen?'
Dat. Het vorige deeltje was heerlijk.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 01:49 schreef Zhenar het volgende:
Dit topic is goed genoeg om te volgen.
Moet je in de VS is rondlopen en antwoorden, dan staan ze je pas raar aan te kijkenquote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:27 schreef Kjew het volgende:
Zag zoiets laatst op Schiphol gebeuren; een Amerikaanse piloot vraagt aan een Nederlandse stewardess "How are you?!" Zij stopt met lopen en draait zich bij om te antwoorden, is die piloot al 3 meter verder en kijkt haar niet eens aan...
Zij: "???"
True that.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 02:55 schreef zarGon het volgende:
[..]
Dat. Het vorige deeltje was heerlijk..
Verkankerde kuttige hoerezooI !quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 01:21 schreef Saekerhett het volgende:
Of als iemand zegt: "Kut"
Dat je dan zoekend om je heen gaat kijken en zegt: "Waar?"
Nee, hij was pas tien keer voorbijgekomen.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 09:14 schreef L.Denninger het volgende:
Deze heb ik nog niet gehoord hier, let op, komt ie !!!!!
"Alles goed ?"
"Nee 2 fout !"
Wat een fantastisch topic is dit, maar hier moest ik toch wel het hardst om lachen, het is zo erg dat het een soort cultgrap kan worden, ik zie meteen zo'n Rembo en rembo sketch voor me, of een scene uit the Office. Ik heb een collega die af en toe slechte grappen maakt (oh ja, de financieel directeur heeft iets niet goed gedaan, nou ja misschien is hij niet zo goed met cijfers, HAHA! snap je hem, met cijfers! de financieel directeur!) en dan vervolgens triomfantelijk om zich heen gaat kijken of iedereen wel lacht en het "grapje" wel snapt.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:11 schreef afcajos het volgende:
Ik ken zo'n enorm grappige kerel, die als hij weer eens zo'n KUT grap maakt zegt: hahahaha ja jongens dat was een in-koppertje en terwijl hij dat koppertje zegt doet hij alsof hij een bal kopt
Ik ga even de president een handje geven.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 20:44 schreef Metro2005 het volgende:
ik bedenk me er net nog 1:
"even de leiding in handen nemen"
als je gaat plassen![]()
of zoals een collega van me altijd zegt: ik ga even een milieuramp veroorzaken
Wie, ik?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 09:35 schreef Nawien het volgende:
Kan je ook meer, dan alleen zielige grapjes bedenken?![]()
Ik ook niet.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 09:35 schreef AltTab het volgende:
Oh ja, dat van die moedermelk was inderdaad volkomen smakeloos, begrijp niet dat je daar nog naast wil zitten op het terras, maar goed.
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 09:36 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ik ga even de presidentpastoor een handje geven.![]()
Mest is toch juist goed om dingen te laten groeien?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 09:50 schreef L.Denninger het volgende:
"even het grondwaterpeil verhogen"
"even het porseleinen altaar een offer brengen"
of als iemand net heeft zitten poepen "Zo, daar groeit de komende 400 jaar niks meer !"
de ergste : "even naar m'n eigen gezeik luisteren"
"...ik eerst"quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 01:21 schreef Saekerhett het volgende:
Of als iemand zegt: "Kut"
Dat je dan zoekend om je heen gaat kijken en zegt: "Waar?"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |