Maar de aller-, allerergste die geplaatst is is absoluut met stip :quote:Op woensdag 29 augustus 2007 21:51 schreef Federer-fan het volgende:
Ik vind het vreselijk irritant als mensen proberen grappig te zijn met van die hele suffe dingen:
- Iemand zit op een terras en zegt lachend tegen de ober \"En ik wil graag een bitter limoentje\" (i.p.v. een bitter lemon dus). Dat is toch niet grappig.![]()
- Of iemand die lachend zegt \"Doe mij maar een gemeentepils.\"![]()
- Of iemand die een Merci-chocolaatje krijgt en lachend zegt \"Merci.\"
- Of iemand die een appel krijgt en lachend zegt \"Oh, da\'s goed voor de dagelijkse pitamientjes.\"
Dat mensne dat soort dingen zeggen vind ik op zichzelf nog niet zo erg, maar als ze dan zo kijken van \'Kijk mij eens grappig uit de hoek komen\' dan denk ik \'Man, sterf.\'![]()
Samenvatting klacht: mensen die een zielig gevoel voor humor hebben.![]()
Ja Dr.Nikita, platvloersheid is erg hilarischquote:Op donderdag 30 augustus 2007 09:35 schreef Dr.Nikita het volgende:
Het gebeurt weleens dat mijn man en ik op een terrasje gaan zitten en een leuk dienstertje met volle borsten bedient en aan hem vraagt wat hij wil drinken mijn man steevast zegt "moedermelk". Soms de verbijsterde smoel van het dienstertje zien is gewoon hilarisch.
omgquote:Op donderdag 30 augustus 2007 19:39 schreef zaans_boefje het volgende:
er kwam net een kerel met een zaag langs,
die zaagde de week doormidden![]()
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 19:39 schreef zaans_boefje het volgende:
Nog erger: Op vrijdag: "Zo, bijna maandag!"quote:Op donderdag 30 augustus 2007 19:38 schreef Barcaconia het volgende:
Erger nog: Maandagochtend: "Zo, bijna weekend!"
Bij jiskefet crediteuren debiteuren vond ik die grap anders best wel goedquote:Op donderdag 30 augustus 2007 19:32 schreef Loqi het volgende:
op woensdag:
'Zo! De week is weer doormidden'![]()
Zaagmans kwam net langs!quote:Op donderdag 30 augustus 2007 19:39 schreef zaans_boefje het volgende:
Gheh... zaagmans! gheh gheh... ze snapt em nietquote:Op donderdag 30 augustus 2007 20:01 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Bij jiskefet crediteuren debiteuren vond ik die grap anders best wel goed![]()
Ehhh waar rijmt het op dan?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 20:05 schreef FloggingMolly het volgende:
[..]
Zaagmans kwam net langs!
Rijmt ook nog![]()
![]()
![]()
'alles goed?'quote:Op donderdag 30 augustus 2007 20:08 schreef AlexLPUMUSE het volgende:
> alles goed ?
< ja
> das niet slecht !
Zaagmans rijmt op langs.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 20:12 schreef Days-Of-Wild het volgende:
[..]
Ehhh waar rijmt het op dan?
Zaagmans is weer langsgeweestquote:Op donderdag 30 augustus 2007 19:39 schreef zaans_boefje het volgende:
Dan flikte mijn pa vroeger dus altijd.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 20:01 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Of dat wanneer je een paar gasten op bezoek krijgt en je vraagt ze zo van:
"Moet je wat drinken?"
Zeggen ze zo van: "Ja."
En jij dan zo van: "Moet je het even pakken."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |