Of als je gaat schijten: Nelson Mandela op de boot zettenquote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:52 schreef focal het volgende:
Ik heb ook zo'n vriend die steeds met allerlei synoniemen komt voor plassen. Opzich niet zo erg, is het niet dat ik het echt not done vind om het te melden als je naar de wc wilt. Van de week kwam hij weer met buikhuilen (wtf)
Oke, dat zit tegen het niveau Hans-Teeuwen-imiteren aan.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:56 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Of als je gaat schijten: Nelson Mandela op de boot zetten![]()
![]()
Hiláááááááááááárisch!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
"Even wat negertjes verzuipen"quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:56 schreef Rosbief het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
"Even een bruine beer van de glijbaan duwen".quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:59 schreef Zhenar het volgende:
[..]
"Even wat negertjes verzuipen"
[afbeelding]
Ja, dat is echt triest. Chinezen zijn goed volk.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 00:05 schreef RenzoBrad het volgende:
Herkenbare voorbeelden![]()
Nog zo een:
Mensen die bij de Chinees "Sambal bij?" vragen![]()
Jouw pa is de nieuwe Herman Finkers!quote:Op donderdag 30 augustus 2007 00:18 schreef Hijacking het volgende:
mn pa
Ik : ach dat maakt niks uit
pa : de brandweer maakt dat uit
ik :![]()
Ik vind deze ook gewoon grappigquote:Op donderdag 30 augustus 2007 00:04 schreef Rosbief het volgende:
Een zak tuinaarde openscheuren
Uit de heup kuchen
Uhuh. En dan vooral van dat volk dat er geforceerd bij probeert te horen. Bij de jongere mensen dus.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:56 schreef Friek_ het volgende:
Vooral mensen rond de 40 hebben dit soort humor.
De aardappels afgietenquote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:52 schreef focal het volgende:
Ik heb ook zo'n vriend die steeds met allerlei synoniemen komt voor plassen. Opzich niet zo erg, is het niet dat ik het echt not done vind om het te melden als je naar de wc wilt. Van de week kwam hij weer met buikhuilen (wtf)
quote:
Ofwel "Effe kijken of ik nog een jongetje ben"quote:
Of iemand die opbelt met: Slagerij de vette kipquote:Op donderdag 30 augustus 2007 05:20 schreef Dannytjeuh het volgende:
Ik ken iemand die altijd zo uit de hoek komt na een telefoongesprek.
"Ok dan ..... ajuus en de groenten"
![]()
Je ruggengraat verlengen.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 05:11 schreef Morwen het volgende:
[..]
![]()
Even een bruine trui breien
Een dunne en een dikke zijn aan het vechten, hup til op dat been daar gaat er weer 1.
Beter buiten dan binnen.
Ik word soms zo triest..........![]()
![]()
Op de trein is het toch?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:56 schreef Rosbief het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Jazeker wel. Heb je al mijn KLB-topics niet gezien?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 00:02 schreef zhe-devilll het volgende:
ts heb je niet iets anders waar je je druk om kunt maken?
Nee.quote:Of heb je helemaal geen gevoel voor humor soms?
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 00:04 schreef Rosbief het volgende:
Een zak tuinaarde openscheuren
[afbeelding]
Je wordt er echt melig van als je al deze posts achter elkaar leest.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 05:21 schreef Dannytjeuh het volgende:
[..]
Ofwel "Effe kijken of ik nog een jongetje ben"![]()
Ik ga even de pastoor een hand geven.quote:
Ja, precies, dat maakt het zo irritant.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 08:22 schreef vanBoeschoten het volgende:
Toen ik nog als systeembeheerder werkte en met een monitor of PC door het bedrijf liep werd er elke keer minstens drie gezegd:
"Hier heb je m'n autosleutels, zet maar in de kofferbak"
![]()
Het ergste is dat ze dan met zo'n blije kop staan van: "Kijk mij de leukste thuis zijn..."![]()
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 08:27 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, precies, dat maakt het zo irritant.
Net als een winkelier. Als hij je een bonnetje geeft en op neutrale toon zegt "En een bewijs van goed gedrag" vind ik het wel grappig. Mar als hij er een blik bij heeft van 'Kijk mij 's leuk zijn' is het een beetje zielig.
Een goeie tip voor een boek met dit soort flauwe dingen erin is Oubotaal, van Jan Kuitenbrouwer. Één leuke vond ik deze, over een meisje dat haar nieuwe vriend voorstelt aan haar vader:
- Vader: "Zo, wat doe je in het dagelijks leven?"
- Nieuwe vriend: "Ik studeer."
- Vader: "Leuk, wat studeer je."
- Nieuwe vriend "Ik studeer niet-westerse antropologie."
- Vader "Oh, wat studeer je dan wel?"
Kijk, dat is tenminste gevatquote:Op donderdag 30 augustus 2007 08:27 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
- Vader: "Zo, wat doe je in het dagelijks leven?"
- Nieuwe vriend: "Ik studeer."
- Vader: "Leuk, wat studeer je."
- Nieuwe vriend "Ik studeer niet-westerse antropologie."
- Vader "Oh, wat studeer je dan wel?"
Bedankt.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 08:55 schreef Ronaldsen het volgende:
Leuk topic, nog zelden zoveel tenenkrommende humor bij elkaar gezien
Ik vond hem ook erg leuk.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 08:42 schreef vanBoeschoten het volgende:
[..]
![]()
Hier kon ik een glimlach toch niet echt onderdrukken![]()
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:04 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Geeft niet joh, leggen we hem toch effe uit:
Ik zou ze gewoon bier gevenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.O![]()
Ja, of:quote:Op donderdag 30 augustus 2007 01:16 schreef Queen_Minny het volgende:
- Mn glas is lek.
- Bonnetje mee? Nee hoor hang maar boven je bed.
- *winkelpersoneel is aan het schoonmaken* "Doe je dat zo bij mij thuis ook even?"
- *ziet bekende lopen met een bloemetje* "Dat is aardig, dat had je niet hoeven doen hoor"
Die hoor ik hier in de buurt op bijna dagelijkse basis.
Het is gewoon niet grappig, en verwacht dan ook niet dat mensen lachen.![]()
OMG, dat vind ik gewoon te zielig voor woorden... Ik zou jullie meteen verbannen van het terras..quote:Op donderdag 30 augustus 2007 09:35 schreef Dr.Nikita het volgende:
Het gebeurt weleens dat mijn man en ik op een terrasje gaan zitten en een leuk dienstertje met volle borsten bedient en aan hem vraagt wat hij wil drinken mijn man steevast zegt "moedermelk". Soms de verbijsterde smoel van het dienstertje zien is gewoon hilarisch.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |