Of als je gaat schijten: Nelson Mandela op de boot zettenquote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:52 schreef focal het volgende:
Ik heb ook zo'n vriend die steeds met allerlei synoniemen komt voor plassen. Opzich niet zo erg, is het niet dat ik het echt not done vind om het te melden als je naar de wc wilt. Van de week kwam hij weer met buikhuilen (wtf)
Oke, dat zit tegen het niveau Hans-Teeuwen-imiteren aan.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:56 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Of als je gaat schijten: Nelson Mandela op de boot zetten![]()
![]()
Hiláááááááááááárisch!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
"Even wat negertjes verzuipen"quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:56 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Of als je gaat schijten: Nelson Mandela op de boot zetten![]()
![]()
Hiláááááááááááárisch!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
"Even een bruine beer van de glijbaan duwen".quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:59 schreef Zhenar het volgende:
[..]
"Even wat negertjes verzuipen"
[afbeelding]
Ja, dat is echt triest. Chinezen zijn goed volk.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 00:05 schreef RenzoBrad het volgende:
Herkenbare voorbeelden![]()
Nog zo een:
Mensen die bij de Chinees "Sambal bij?" vragen![]()
Jouw pa is de nieuwe Herman Finkers!quote:Op donderdag 30 augustus 2007 00:18 schreef Hijacking het volgende:
mn pa
Ik : ach dat maakt niks uit
pa : de brandweer maakt dat uit
ik :![]()
Ik vind deze ook gewoon grappigquote:Op donderdag 30 augustus 2007 00:04 schreef Rosbief het volgende:
Een zak tuinaarde openscheuren
Uit de heup kuchen
Uhuh. En dan vooral van dat volk dat er geforceerd bij probeert te horen. Bij de jongere mensen dus.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:56 schreef Friek_ het volgende:
Vooral mensen rond de 40 hebben dit soort humor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |