Gemeentepils.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 21:51 schreef Federer-fan het volgende:
Ik vind het vreselijk irritant als mensen proberen grappig te zijn met van die hele suffe dingen:
- Iemand zit op een terras en zegt lachend tegen de ober "En ik wil graag een bitter limoentje" (i.p.v. een bitter lemon dus). Dat is toch niet grappig.![]()
- Of iemand die lachend zegt "Doe mij maar een gemeentepils."![]()
- Of iemand die een Merci-chocolaatje krijgt en lachend zegt "Merci."
- Of iemand die een appel krijgt en lachend zegt "Oh, da's goed voor de dagelijkse pitamientjes."
Dat mensne dat soort dingen zeggen vind ik op zichzelf nog niet zo erg, maar als ze dan zo kijken van 'Kijk mij eens grappig uit de hoek komen' dan denk ik 'Man, sterf.'![]()
Samenvatting klacht: mensen die een zielig gevoel voor humor hebben.![]()
Mensen die doen alsof ze het klaagonderwerp zijn.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 21:56 schreef IHVK het volgende:
![]()
zeg het dan gewoon recht in mijn gezicht!![]()
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 21:57 schreef McKillem het volgende:
[..]
Mensen die doen alsof ze het klaagonderwerp zijn.
Sorry, maar deze blíjft gewoon goed!quote:Op woensdag 29 augustus 2007 21:51 schreef Federer-fan het volgende:
- Of iemand die lachend zegt "Doe mij maar een gemeentepils."![]()
hier krijg ik serieus plaatsvervangende schaamte van.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 21:58 schreef starla het volgende:
Eens
Ik hoorde vandaag het volgende (het is tenenkrommend, dus wees op uw hoede eer u verder leest):
Man en vrouw komen elkaar tegen...
Vrouw: alles goed?
Man: 2 fout
Vrouw: 2 fout?
Man: jij vroeg of ik alles goed had, maar ik had 2 fout (refererend aan een toets of iets dergelijks)
Vrouw: oooh, ha...ha...
![]()
Ik snap'm niet.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:00 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Sorry, maar deze blíjft gewoon goed!![]()
![]()
Bedankt.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 21:54 schreef Ranja_Ranja het volgende:
+1 voor je voorbeelden.
Water.quote:
Die zat er niet bij, ze mocht alleen op tv omdat ze met iemand van de redactie een blowjob contract heeft afgesloten.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 21:58 schreef Noodly het volgende:
Dat soort uitspraken mogen niet eens grappen genoemd worden, ze zijn minder dan dat wijf dat vroeger bij de Lama's zat![]()
Nee, jij niet.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 21:56 schreef IHVK het volgende:
![]()
zeg het dan gewoon recht in mijn gezicht!![]()
Geeft niet joh, leggen we hem toch effe uitquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Over de oorsprong van deze benaming doen diverse verhalen de ronde. Volgens één van de verhalen wordt het zo genoemd omdat ambtenaren erom bekend stonden dat ze zuinig waren met het verstrekken van consumpties. In het bijzonder de gemeente-ambtenaren. Volgens een ander verhaal heeft de benaming gemeentepils zijn oorsprong in Amsterdam uit de tijd dat drinkwater via waterleidingen van de gemeente beschikbaar kwam. Net als bier kwam het uit de tap maar dan nu van de gemeente en niet van een brouwer.
Leer werkwoorden vervoegen, vlerk!
Heb ik ter plekke bedacht toen ik het topic schreef.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:02 schreef GebakkenEi het volgende:
Of iemand die een Merci-chocolaatje krijgt en lachend zegt "Merci."
Geweldig!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |