is dit serieus?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 17:01 schreef Shayndel het volgende:
Nada kan misschien zwanger zijn.
Ik snap het niet. Ze slik de pil en heeft een spiraaltje tegelijk?
Misschien heeft ze die twee verwisseldquote:Op donderdag 30 augustus 2007 17:01 schreef Shayndel het volgende:
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 18:39 schreef IkWeetNiets het volgende:
mag ik nog even herposten, post bijna nooit meer en was nu de laatste in de vorige cos
[..]
Misschien heeft ze die twee verwisseld
Nee, de latste post in de vorige COS was meer dan 5 minuten gelden. En niemand maakte een COS. Dan mag je een COS maken zonder uitgebreide OP.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 18:38 schreef IkWeetNiets het volgende:
Moet deze COS binnen 5 minuten VOL?
Ik wil wel even meedoen met speedposten!
Voor de volle 100%. 5 maal 20.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 18:42 schreef riri het volgende:
allemaal 100% maar niemand van dat clubje van 5 durft iets...stelletje lafaards
ik denk dat jaap iets verrast gaat doenquote:Op donderdag 30 augustus 2007 18:42 schreef Zora01 het volgende:
ben heeeeel benieuwd wat er gaat gebeuren. Ik kan me niet voorstellen dat Huub Lieke laat gaan, of andersom.... Japie kunnen ze echt niet op vertrouwen kwa back up.
Wel denk ik dat als het wel gebeurd, Japie zich bij de overblijver aansluit. Eindelijk niet met een stelletje opgescheept zitten heeft ook wel wat. En hij vind hen de sterkste spelers.
Ik zou zo graag Nix zijn jurk willen zien als Japie hem keihard laat vallen
geloof me, er gebeurt weer helemaal niets vanavondquote:Op donderdag 30 augustus 2007 18:42 schreef Zora01 het volgende:
ben heeeeel benieuwd wat er gaat gebeuren. Ik kan me niet voorstellen dat Huub Lieke laat gaan, of andersom.... Japie kunnen ze echt niet op vertrouwen kwa back up.
Wel denk ik dat als het wel gebeurd, Japie zich bij de overblijver aansluit. Eindelijk niet met een stelletje opgescheept zitten heeft ook wel wat. En hij vind hen de sterkste spelers.
Ik zou zo graag Nix zijn jurk willen zien als Japie hem keihard laat vallen
Weet iemand hoe laat?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 18:39 schreef SiRojK het volgende:
Hoe laat is die stemming?
Ja, want ze beschermen allebei tegen zwangerschap. Dus hoef je maar 1 van de 2 te gebruiken.quote:
konijnen is tv die normaal ook al op rtl te zien is, het ja dan nee beslissen over een abortus omdat je te stom bent geweest om een condoom te gebruiken is natuurlijk iets heel andersquote:Op donderdag 30 augustus 2007 18:41 schreef Copycat het volgende:
Dus. Het feit dat Nadia onveilige seks heeft met Dennis is RTL-onwaardig en wordt gepareerd met een streamlock. Maar op RTL5 wordt het konijnen van die twee al tijden uitgemolken.
Schiet mij maar lek.
Hebben de bewoners het daar over? Lijkt mij dat je sowieso dan eerst de zwangerschapstest afwacht.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 18:46 schreef Verida het volgende:
[..]
konijnen is tv die normaal ook al op rtl te zien is, het ja dan nee beslissen over een abortus omdat je te stom bent geweest om een condoom te gebruiken is natuurlijk iets heel anders
8 minuten ?? Nou daar kom ik HELEMAAL niet voor naar Amsterdamquote:Op donderdag 30 augustus 2007 18:43 schreef Zora01 het volgende:
Weten Nada en Mannie al dat de film maar 8 minuten duurt?
Ook rond de klok van half acht?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 18:46 schreef Verida het volgende:
konijnen is tv die normaal ook al op rtl te zien is, het ja dan nee beslissen over een abortus omdat je te stom bent geweest om een condoom te gebruiken is natuurlijk iets heel anders
Maar misschien kun je wel een leuke boodschap aan Nadia doorgeven voor die lieverd van je....quote:Op donderdag 30 augustus 2007 18:49 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
8 minuten ?? Nou daar kom ik HELEMAAL niet voor naar Amsterdam
8 minuten![]()
wat kan die nou doen zegt paar keer kwaak kwaak huub mag wat zeggen en hij huiltquote:Op donderdag 30 augustus 2007 18:51 schreef tuinfluiter het volgende:
Dennis: ik ben moe, maar ik ga vanavond wel knallen.
was andersquote:Op donderdag 30 augustus 2007 18:48 schreef tuinfluiter het volgende:
Voor de streamloze thuis en op het werk.
Nadia: Ik voel me niet lekker. Streamlock)
Dennis: Je hebt echt buikpijn he?
Nadia: Ja, maar ik denk ook...
(Ontslagronde die Jaap voor Lieke aanvroeg)
Lieke: Nadia heeft het voor mij aangevraagd.
Huub: Jaap wil met mij samenwerken als jij de poort uitloopt.
Lieke: Eerder wil Jaap niet samenwerken?
Huub: Nee, eerder niet.
ja 21 uur is de standaardtijd, maar ik denk dat niemand weet hoe laat het vanavond is. Anders had je wel een antwoord gehad denk ikquote:Op donderdag 30 augustus 2007 18:53 schreef SiRojK het volgende:
Echt niemand die weet hoe laat die fucking stemming is? 21.00 toch std tijd ofzo? Nu ook?
Huub heeft nog geen idee dat het de bedoeling is dat híj op de bash-bank komt te zitten.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 18:40 schreef Dreamboy het volgende:
Huub. meschien ga jij wel naar huis vanavond.
Lieke. dan is het wel gelijk over tussen ons dat weet ik dan wel zeker.
Huub. nee hoor jij gaat helemaal nergens heen.
Huub zit mooi onder de duim bij Lieke.
Arme jongen is er zo te zien stuk vanquote:Op donderdag 30 augustus 2007 18:55 schreef TiNo_Flo het volgende:
De kok vertelt dat hij geen relatie meer heeft sinds afgelopen weekend. Ze gingen 2 jaar met elkaar maar zijn vriendin was niet meer verliefd op hem
[afbeelding]
Mooie Cap ... begin het bijna een lekker wijf te vinden... Caps praten dan ook niet..quote:Op donderdag 30 augustus 2007 18:57 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
Mama luister aandachtig naar de toekomstige ooms en tantes
ze heeft zeker een mooi gezichtje.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 18:58 schreef akveor het volgende:
[..]
Mooie Cap ... begin het bijna een lekker wijf te vinden... Caps praten dan ook niet..
D'r pony moet nog even 20 cm langer groeienquote:Op donderdag 30 augustus 2007 18:57 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
Mama luister aandachtig naar de toekomstige ooms en tantes
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 18:58 schreef akveor het volgende:
[..]
Mooie Cap ... begin het bijna een lekker wijf te vinden... Caps praten dan ook niet..
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 18:58 schreef akveor het volgende:
[..]
Hoezo moet ze tot morgen wachten op de uitslag? Een zwangerschapstest geeft binnen enkele minuten al de uitslag weerquote:Op donderdag 30 augustus 2007 18:48 schreef akveor het volgende:
[..]
Hebben de bewoners het daar over? Lijkt mij dat je sowieso dan eerst de zwangerschapstest afwacht.
Daar vind ik hem veel te leuk voor.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 18:59 schreef Dreamboy het volgende:
Die Janwillem dat is wel wat voor Lieke buiten de Kooi.
Sorry ik heb teweinig meegekregen.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 19:01 schreef waxmask het volgende:
[..]
Hoezo moet ze tot morgen wachten op de uitslag? Een zwangerschapstest geeft binnen enkele minuten al de uitslag weer![]()
Zweet je der wel weer afquote:Op donderdag 30 augustus 2007 19:05 schreef Sug4r het volgende:
Jaap gaat uit het zwembad gelijk in de sauna, dat lijkt me niet zo goed voor je huid. Dat chloorwater en dan die 95º van de sauna![]()
En is dat dan ook de reden dat ze de pil slikt als Amanda én een spiraaltje gebruikt net als Lieke....?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 19:03 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
Of zou Nadia gewoon amanda na willen doen, en ook op tv een zwangerschapstest willen doen?
Volgens mij is Jaap dingen aan het overwegen, dan trekt hij zich vaak terug in de saunaquote:Op donderdag 30 augustus 2007 19:01 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
Hoe zou Jaap zijn focking hell klinken als hij onderaan in de popupol eindigd?![]()
Zal wel niet gebeuren helaas.![]()
Ja, Jaap is diep in gedachten.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 19:07 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Volgens mij is Jaap dingen aan het overwegen, dan trekt hij zich vaak terug in de sauna
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 19:06 schreef akveor het volgende:
[..]
En is dat dan ook de reden dat ze de pil slikt als Amanda én een spiraaltje gebruikt net als Lieke....?
Nou kap ik ermee hoor.... ben een man zeg.... pfff pillen, spiraaltjes en zwangerschapstesten... Nog even en ik wordt er ook van verdacht dat ik de Libelle lees....![]()
Zou zomaar kunnen. Zouden ze haar achter duidelijk hebben gemaakt dat haar maniertjes en geklef iedereen voor en achter de schermen danig op de kotsreflexen werkt/quote:Op donderdag 30 augustus 2007 19:12 schreef beequeen het volgende:
Heeft nu niemand in de gaten dat Naad compleet een andere rol speelt?
Ze plukt niet meer aan haar haar, geilt Dennix niet meer op met het schatjesgebeuren en wil hem zelfs niet kussen.
Niks bezoek aan de dokter, leuk voor de verhaallijn, maar een bezoek aan de FEBO lijkt me aanmemelijker, ze is zo mak als een lammetje en zo sjaggo als een deur.
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 19:12 schreef beequeen het volgende:
Ze plukt niet meer aan haar haar, geilt Dennix niet meer op met het schatjesgebeuren en wil hem zelfs niet kussen.
Niks bezoek aan de dokter, leuk voor de verhaallijn, maar een bezoek aan de FEBO lijkt me aannemelijker, ze is zo mak als een lammetje en zo sjaggo als een deur.
net in de kapsalon was ze hem nog aan het leren hoe hij in de spiegel kon kijken als ze zoenden. Dat wond haar erg opquote:Op donderdag 30 augustus 2007 19:12 schreef beequeen het volgende:
Niks bezoek aan de dokter, leuk voor de verhaallijn, maar een bezoek aan de FEBO lijkt me aannemelijker, ze is zo mak als een lammetje en zo sjaggo als een deur.
Je weet niet wat ze tussendoor te horen krijgt, maar valt het niet op dan, de verandering van Naad?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 19:15 schreef Zora01 het volgende:
[..]
net in de kapsalon was ze hem nog aan het leren hoe hij in de spiegel kon kijken als ze zoenden. Dat wond haar erg op
Doen!quote:Op donderdag 30 augustus 2007 19:18 schreef demins het volgende:
Dus Nadia bevalt van een hiv-geïnfecteerde drieling? Moet ik de streams aan zetten?
hehehequote:Op donderdag 30 augustus 2007 19:18 schreef demins het volgende:
Dus Nadia bevalt van een hiv-geïnfecteerde drieling? Moet ik de streams aan zetten?
Je kunt nog wel een maand of 8 wachtenquote:Op donderdag 30 augustus 2007 19:18 schreef demins het volgende:
Jammer dat het programma eind dit jaar afgelopen is.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 19:21 schreef blomst het volgende:
[..]
Je kunt nog wel een maand of 8 wachten
Mooi stofje. Een uitnodiging om over haar heen te lopen!quote:
Het feest gaat voor 100% knallen, zeker weten!!quote:Op donderdag 30 augustus 2007 19:24 schreef Copycat het volgende:
Kut. Ik moet een persbericht schrijven voor een kerstfeest in een club. En gebruikte bijna knallen.
Geeft toch niks, champagnekurken knallen .quote:Op donderdag 30 augustus 2007 19:24 schreef Copycat het volgende:
Kut. Ik moet een persbericht schrijven voor een kerstfeest in een club. En gebruikte bijna knallen.
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 19:24 schreef noekje het volgende:
Het zal Dennis wel in hoogste staat van opwinding brengen dat Nadia misschien een klein babietje draagt met z'n handen in de vruchtzakken. Zo geil!![]()
![]()
Niks meer aan doen!quote:Op donderdag 30 augustus 2007 19:25 schreef noekje het volgende:
Het feest gaat voor 100% knallen, zeker weten!!
- einde bericht-
Of omdat ie de hele week al loopt te verkondigen dat hij gaat knallen tegen Huub, Zijn andere 4 "teamleden" verwachten nu iets van hem... Hij kan Jaap zo neit voor zijn karretje spannen..quote:Op donderdag 30 augustus 2007 19:29 schreef akveor het volgende:
Wat een spanning heeft nix op z'n gezicht... hij was toch zo overtuigd dat hij niet ontslagen zou worden... Of zou ie zenuwachtig zijn omdat ie in het openbaar de meute moet toespreken?
Hij schijt in zijn broek dat Jaap hem laat vallen, maar Jaap zwijgt in alle talen.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 19:29 schreef akveor het volgende:
Wat een spanning heeft nix op z'n gezicht... hij was toch zo overtuigd dat hij niet ontslagen zou worden... Of zou ie zenuwachtig zijn omdat ie in het openbaar de meute moet toespreken?
Jouw fantasieën worden nog eens je ondergang!quote:Op donderdag 30 augustus 2007 19:24 schreef noekje het volgende:
Het zal Dennis wel in hoogste staat van opwinding brengen dat Nadia misschien een klein babietje draagt met z'n handen in de vruchtzakken. Zo geil!![]()
![]()
Hij moet vanavond iets meer zeggen dan kwaakkwaak en manwijf.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 19:29 schreef akveor het volgende:
jaap weet allang dat huub niet heeft gedaanquote:
Nou dan komt er strax nog een echt mongooltje in de kooi ook...hahahaquote:Op donderdag 30 augustus 2007 17:01 schreef Shayndel het volgende:
Ze gaat liever a la Jodie Marsh:quote:Op donderdag 30 augustus 2007 19:30 schreef beequeen het volgende:
Amanda is ervan overtuigd dat ze andere jurken krijgen voor de premïere van de 8 minuten film, dit kan namelijk echt niet.![]()
Nix hoopt dat Jaap eerst mag en daarna gaat Nix beginnen, want hij heeft nog wel een paar dingetjes.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 19:33 schreef blomst het volgende:
[..]
Hij moet vanavond iets meer zeggen dan kwaakkwaak en manwijf.
dus dat word moeilijk voor hem.
Alsquote:Op donderdag 30 augustus 2007 19:34 schreef Zora01 het volgende:
Jaap staat raar te kijken als het straks via sms gaat
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 18:59 schreef blomst het volgende:
[..]
ze heeft zeker een mooi gezichtje.
Je bent zo pro Huub dat je niet open staat voor de andere in de kooi, mag wat mij betrefd, alleen sla ik personlijk jou reacties over, ik vind ze te pro.Ligt ook aan mij overigens want ik heb dat gevoel naar Huub absoluut niet. dus vandaar, anders erger ik mij alleen maar aan jou.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 19:04 schreef riri het volgende:
Ik weet nog een tijd terug dat Dennix een brief binnen kreeg met een zware boete....hij kwam niet verder dan de eerste paar regels toen had hij een hartslag van 200 slagen per minuut en moest Natasia het van hem overnemen
WATJE!!!!
Kan je nagaan wat er gebeurt als er echte drk op hem komt te staan...druk die Huub en lieke vanaf het begin al zo vaak hebben doorstaan en hun mannetje bleven staan
Dennix is nix,kan nix en zal ook nooit iets kunnen dan alleen maar potverteren op zijn vaders portomonnee
morgenquote:Op donderdag 30 augustus 2007 19:37 schreef riri het volgende:
elke avond is is de omslag voor dennix...elke avond
dat heeft tie wel door, want dat sprak hij zelfs uit tegen Huub vanmiddagquote:Op donderdag 30 augustus 2007 19:36 schreef Zora01 het volgende:
Heeft Jaap nou echt niet door dat die gasten hem gebruiken, dat ze helemaal niets zonder hem doen.
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 19:37 schreef maril het volgende:
[..]
Je bent zo pro Huub dat je niet open staat voor de andere in de kooi, mag wat mij betrefd, alleen sla ik personlijk jou reacties over, ik vind ze te pro.Ligt ook aan mij overigens want ik heb dat gevoel naar Huub absoluut niet. dus vandaar, anders erger ik mij allen maar aan jou.
ehmn dan lult die nu dus het kan nog leuk worden vanavondquote:Op donderdag 30 augustus 2007 19:38 schreef Desii het volgende:
[..]
dat heeft tie wel door, want dat sprak hij zelfs uit tegen Huub vanmiddag
En je had nog zo beloofd om niet meer op hem te reagerenquote:Op donderdag 30 augustus 2007 19:37 schreef maril het volgende:
[..]
Je bent zo pro Huub dat je niet open staat voor de andere in de kooi, mag wat mij betrefd, alleen sla ik personlijk jou reacties over, ik vind ze te pro.Ligt ook aan mij overigens want ik heb dat gevoel naar Huub absoluut niet. dus vandaar, anders erger ik mij alleen maar aan jou.
Mijn God. Mag die gozer vanavond nog terug naar de peuterspeelzaal? Wat een niets.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 19:38 schreef TiNo_Flo het volgende:
Dennis: "Weet je wat ook goed is? Als ze dreigen een discussie te verliezen moet je zeggen: sterk, sterk, goed argument"
[afbeelding]
de regie beslist dit altijd bij ontslagdagquote:Op donderdag 30 augustus 2007 19:35 schreef Dreamboy het volgende:
Dennix weer. ja Jaap het mooiste zou zijn als jij voor mijn bent,want dan kan ik er op in haken.
Neeeee andersom graag eerst Dennix
Ten opzichten van Huub wordt hier absoluut niet kritisch gereageerd, zowat alles (niet alles dit voor de mensen die nu gaan schreeuwen wij hebben ook kritiek op Huub)wordt geaccepteerd , als bv Brain of Jaap afluisterd is dat walgelijk als Huub dat doet is het een fantastische zet, sorrry hoor ik kan daar totaal niets mee, maar ik wil de sfreer leuk houden dus is het niet handig van mij dat ik reageer, maar ik stoor mij er zo aan, dat ik mijn typemachine toch laat spreken.quote:
zo heeft hij ze graag. Onderworpen en bang.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 19:36 schreef Zora01 het volgende:
Heeft Jaap nou echt niet door dat die gasten hem gebruiken, dat ze helemaal niets zonder hem doen.
ben helemaal niet pro huub....quote:Op donderdag 30 augustus 2007 19:37 schreef maril het volgende:
[..]
Je bent zo pro Huub dat je niet open staat voor de andere in de kooi, mag wat mij betrefd, alleen sla ik personlijk jou reacties over, ik vind ze te pro.Ligt ook aan mij overigens want ik heb dat gevoel naar Huub absoluut niet. dus vandaar, anders erger ik mij alleen maar aan jou.
Ter INFO...het zijn ALLEMAAL losers,...inclusief het personeel..behalve die ouwe dame..ellie ofzo..de rest is ready vooor een inrichting. Dat er iemand is die eigenlijk nog durft te zeggen dat deze mensen iets van intelligentie hebben..blijft lekker leedvermaak om naar te kijken maar het blijven alltime ultimate losers.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 19:46 schreef riri het volgende:
[..]
maar soory hoor...voor dat clubje van vijf kan ik echt niet zijn...stelletje loosers zijn het
Dan sla je toch de post over die pro Huub gaan, en reageer je verder negatief op hem, sla ik die post wel over.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 19:44 schreef maril het volgende:
[..]
Ten opzichten van Huub wordt hier absoluut niet kritisch gereageerd, zowat alles (niet alles dit voor de mensen die nu gaan schreeuwen wij hebben ook kritiek op Huub)wordt geaccepteerd , als bv Brain of Jaap afluisterd is dat walgelijk als Huub dat doet is het een fantastische zet, sorrry hoor ik kan daar totaal niets mee, maar ik wil de sfreer leuk houden dus is het niet handig van mij dat ik reageer, maar ik stoor mij er zo aan, dat ik mijn typemachine toch laat spreken.
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 19:40 schreef Borga het volgende:
[..]
En je had nog zo beloofd om niet meer op hem te reageren![]()
Die blonde is de kok Willem Jan en vanavond is er een ontslagronde voor Dennix, Huub of Lieke.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 19:44 schreef PumaStreamer het volgende:
2 vragen wie is die blonde gozer....en is vanavond de stemming voor wat?? dennis er uit??
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 19:48 schreef blomst het volgende:
[..]
Dan sla je toch de post over die pro Huub gaan, en reageer je verder negatief op hem, sla ik die post wel over.
dAT is weer iets te gemakkelijk, want dat zou betekenen dat ik helemaal niet kan reageren.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 19:48 schreef blomst het volgende:
[..]
Dan sla je toch de post over die pro Huub gaan, en reageer je verder negatief op hem, sla ik die post wel over.
dat zou echt geweldig zijn.... dan jankt dennis echt wel.. maar denk neit dat jaapie dat doetquote:Op donderdag 30 augustus 2007 19:47 schreef Verida het volgende:
er is natuurlijk nog de theoretische mogelijkheid dat dennis vanavond op de stoel komt.
nadia en amanda stemmen lieke
brian en dennis stemmen huub
jaap, lieke en huub stemmen dennis
zou toch kunnen?![]()
Voor Elly zou ik wel naar Amsterdam brommeren !! Ik wil ook echt een keerquote:Op donderdag 30 augustus 2007 19:48 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Mischien kan ik met Elly naar de premiere.....![]()
Dat kan je toch ook voor jezelf houden. Wie leuk post of nietquote:Op donderdag 30 augustus 2007 19:50 schreef maril het volgende:
[..]
dAT is weer iets te gemakkelijk, want dat zou betekenen dat ik helemaal niet kan reageren.
die ene persoon waar ik op heb gereageerd hga ik niet op reageren, want die is mij te ...
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 19:40 schreef blomst het volgende:
Dennix heeft voor Huub aangevraagd toch?
En moet diegene niet eerst beginnen?
thanx hun....en speciaal voor de anti huberts...Huub is ook laaggezakt....iedereen heeft zich meerdere malen tot een niveau van lik me kut verlaagd...dus iedereen heeft een punt...zowel hubio als briandead als Japio als lieke als iedereen heeft zich beest achtig gedragen dus jongens en meisje maak je niet zo druk over wie pro hubio of pro brian is.....tis namelijk on relevant wie er pro wie dan ook is....schrijf over de stream en je persoonlijke voorkeur is NOT interesting.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 19:48 schreef beequeen het volgende:
[..]
Die blonde is de kok Willem Jan en vanavond is er een ontslagronde voor Dennix, Huub of Lieke.
klopt en Ellie is een viswijfquote:Op donderdag 30 augustus 2007 19:47 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Ter INFO...het zijn ALLEMAAL losers,...inclusief het personeel..behalve die ouwe dame..ellie ofzo..de rest is ready vooor een inrichting. Dat er iemand is die eigenlijk nog durft te zeggen dat deze mensen iets van intelligentie hebben..blijft lekker leedvermaak om naar te kijken maar het blijven alltime ultimate losers.
Mooi ik zat effe bij Brian. Dat weten ze dan ook weer maar ze kunnen er niets mee.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 19:53 schreef Zora01 het volgende:
Nadia sprak uit tegen huub en lieke dat ze zwanger kan zijn!
+++ streamlock ++++
Warom vind je het erg dat ik niet pro Huub reageer, en dat is een vraag aan vele hier. maar goed ga nu naar iets anders kijken op tv en kijk streams dus zonder geluid.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 19:52 schreef Ning het volgende:
[..]
Dat kan je toch ook voor jezelf houden. Wie leuk post of niet
hoe kan Nadir nu zwanger zijn, eierstokken worden toch niet meegelverd bij het ombouwenquote:Op donderdag 30 augustus 2007 19:53 schreef blomst het volgende:
Nadia heeft de zwangerschapstest binnen en we mogen het niet weten.
of toch wel anders hadden ze net wat eerder een streamlock moeten doen.
ik geloof wel dat het een nieuwe verhaallijn voor tv isquote:Op donderdag 30 augustus 2007 19:53 schreef Zora01 het volgende:
+++ streamlock ++++
Ik lees je posts wel hoorquote:Op donderdag 30 augustus 2007 19:50 schreef maril het volgende:
[..]
dAT is weer iets te gemakkelijk, want dat zou betekenen dat ik helemaal niet kan reageren.
die ene persoon waar ik op heb gereageerd hga ik niet op reageren, want die is mij te ...
Dat zou wel de bloedingen verklaren.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 19:55 schreef Tissik het volgende:
Ik denk dat het bij Naad dan eerder om een buitenbaarmoederlijke zwangerschap zou gaan. Dat komt wel meer voor bij een spiraaltje. Best klote als haar dat is overkomen.
Lekker slim om Huub en Lieke nog wat munitie te geven vlak voor een stemronde...quote:Op donderdag 30 augustus 2007 19:53 schreef Zora01 het volgende:
+++ streamlock ++++
Als toekomstige vader is dat misschien wel beter.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 19:55 schreef Copycat het volgende:
De naam van Serginho Greene wordt in de uitzeninghd weggepiept. Ik denk dat ie niet komt opdagen.
ik wel als huub vanavond weg zou zijn is het programma over en dat willen ze nog niet helemaal vertellen bij talpa/rtlquote:Op donderdag 30 augustus 2007 19:56 schreef Zora01 het volgende:
ik snap echt neit waarom we locks krijgen bij het gesprek over huub
Applause de grappigste opmerking in deze cos ...ole...whahaahahahaahaahahahaaquote:Op donderdag 30 augustus 2007 19:55 schreef mahe het volgende:
[..]
hoe kan Nadir nu zwanger zijn, eierstokken worden toch niet meegelverd bij het ombouwen![]()
Er wordt je helemaal niet gevraagd om pro Huub te reageren.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 19:54 schreef maril het volgende:
[..]
Warom vind je het erg dat ik niet pro Huub reageer, en dat is een vraag aan vele hier. maar goed ga nu naar iets anders kijken op tv en kijk streams dus zonder geluid.
dat zal dan wel nix moeten zijn.... het zal de komende dagen niemand opvallen dat ie weg is....quote:Op donderdag 30 augustus 2007 19:57 schreef blomst het volgende:
Straks mogen we de stemmingsronde ook niet zien, kunnen ze net doen of er wel iemand is uitgestemd, van negen tot tien een streamlock
Wat Avonne zegt. Het maakt juist helemaal niet uit of je voor of tegen iemand van de bewoners bent. Is toch leuk om te lezen hoe verschillend mensen er tegenaan kijken?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 20:00 schreef avonne het volgende:
[..]
Er wordt je helemaal niet gevraagd om pro Huub te reageren.
De meeste users hebben veel kritiek op Huub, maar aangezien sommige andere bewoners nog erger zijn, klinkt die kritiek luider.
Laten we elkaar met rust laten en alleen over de bewoners praten, ajb.
Boodschap begrepen , we worden gewoon even saai als de bewoners.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 20:00 schreef avonne het volgende:
[..]
De meeste users hebben veel kritiek op Huub, maar aangezien sommige andere bewoners nog erger zijn, klinkt die kritiek luider.
Is dit om de roddel te ontkrachten, dat Natja eigenlijk als jongetje geboren is?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 19:01 schreef waxmask het volgende:
[..]
Hoezo moet ze tot morgen wachten op de uitslag? Een zwangerschapstest geeft binnen enkele minuten al de uitslag weer![]()
Mee eens lekker belangrijk wie pro wie is.....zei al eerder het zijn allemaal losers...en dat hebben ze allemaal stuk voor stuk bewezen. Je stelt jezelf alleen maar kwetsbaar op als je zogenaamd pro iemand bent.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 20:00 schreef avonne het volgende:
[..]
Ongelooflijk, wat een geklungel bij de redactie, streamlock op streamlock en nu mag iedereen er vrijuit over praten.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 20:01 schreef tipsch het volgende:
huh, en nu de streams inclusief het zwangerschapsverhaal - dit mag alleen in de groep worden besproken of zo?
wat is dat, buitenbaarmoederlijke zwangerschap?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 20:05 schreef akveor het volgende:
Wat lacht die nix nu onnozel.... zijn vriendin is misschien zwanger, waarschijnlijk buitenbaarmoederlijk en hij is de vader.... Lijkt me allemaal helemaal niet zo grappig.
Ach hij kan Nadia natuurlijk altijd nog tot een abortus dwingen.
Een zwangerschap buiten de baarmoeder...Huur Junior met swarzneggert en je weet het hahaah.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 20:07 schreef tipsch het volgende:
[..]
wat is dat, buitenbaarmoederlijke zwangerschap?
Vraag het niet aan mij. Ik heb nog nooit een Libelle gelezen....quote:Op donderdag 30 augustus 2007 20:07 schreef tipsch het volgende:
[..]
nee want dis de Gouden kooi en geen Big brother...trouwens over dat kind gesproken...die had ook een klote attidude...dus ook medelij met dat kind.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 20:08 schreef Ecila111 het volgende:
Een 2e BB-baby?
Krijgen we dan toch nog een huwelijk...?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 20:08 schreef Darklight het volgende:
2 maanden liggen neuken, 3keer veilig, en het psiraaltje heeft al die tijd niet gewerkt
Reken uit... die Dennix![]()
![]()
![]()
Gekkenhuisquote:Op donderdag 30 augustus 2007 20:08 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Een zwangerschap buiten de baarmoeder...Huur Junior met swarzneggert en je weet het hahaah.![]()
welke context?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 20:10 schreef Visual het volgende:
wat bedoelt jaap eigenlijk met WEER verlinkt?
Ze zouden een verplichte abortus moeten doen...Nadia heeft geestelijke problemen en kan niet eens voorzich zelf zorgen...die is alleen met der haar bezig....Dennix is niks dus die is ook geen goed vader...daarbij is hun relatie net zo veel waard als een gulden biljet...NIKS dus.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 20:08 schreef Darklight het volgende:
2 maanden liggen neuken, 3keer veilig, en het psiraaltje heeft al die tijd niet gewerkt
Reken uit... die Dennix![]()
![]()
![]()
Het bevruchte eitje zich nesteld in de eierstokken, waar dus geen ruimte is, en veel pijn kan gevenquote:Op donderdag 30 augustus 2007 20:07 schreef tipsch het volgende:
[..]
ze kan toch gewoon een tweede abortus doen...wat maakt het uit....lopende band werk bij haar lijkt welquote:Op donderdag 30 augustus 2007 20:08 schreef Sug4r het volgende:
Ik snap niet waarom ze toch steeds op dat getreiter van die kleine etter Huub in gaan. En hem nog antwoord geven ook. En die Lieke die er dan ook nog eens een schepje bovenop haar neukertje wil doen. Zij kan alleen Huubje maar napraten![]()
19:36 - Huub moet wegquote:welke context?
http://www.google.nl/quote:Op donderdag 30 augustus 2007 20:07 schreef tipsch het volgende:
[..]
Het is wat verwarrend, zowel op de streams als in de COS.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 20:12 schreef mootie het volgende:
Wat gaan Amanda en Nadia pikken van Lieke?
achja beetje bashen en volgende maand is alles weer anders helpt tog niks ditquote:Op donderdag 30 augustus 2007 20:15 schreef Darklight het volgende:
Huub en Lieke moeten er helemaal niet op ingaan straks
Lieke houd huub erin, en dan gewoon weglopen
ik heb nog een kleine hoop dat tie nu iedereen aan het opstoken is en straks voor huub en lieke kiest..... hij had het er gisteravond over, dat hij graag volgende maand unaniem weggestemt wil worden.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 20:16 schreef wie.. het volgende:
pfff trieste jaap.
daarom denk ik ook dat jaap iets anders gaat doen dat die nu zegtquote:Op donderdag 30 augustus 2007 20:17 schreef akveor het volgende:
Wat is die Jaap agressief zeg. En waarom die leugen dat Huub het onslag van Jaap geinitieerd heeft. Ik begrijp het niet. Weet Jaap misschien van BB en ziet ie het als laatste kans om hem de komende weken weg te pesten?
Het gaat mij niet om de inhoud van het gesprek maar het getreiter van die etter en dat ze er nog op reageren ook. Dat bedoel ik. Waarom geven zij hem info?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 20:13 schreef riri het volgende:
[..]
ze kan toch gewoon een tweede abortus doen...wat maakt het uit....lopende band werk bij haar lijkt wel
Vandaar dat ze zich niet lekker voelt, goed gedaan van de radactiequote:Op donderdag 30 augustus 2007 20:18 schreef kybe het volgende:
Ha ha Nadia krijgt geen extensions,achter is helemaal klaar met die dooie pruiken![]()
100% i zweer het je.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 20:15 schreef Mokum020 het volgende:
Het eerste wat de baby zal uitkramen als ie op de wereld is is kwaak-kwaak-kwaak
dan weten we zeker wie de vader is![]()
Rookgordijn zit ik ook al an te denken... maar zo zal ie te te duidelijk een statement zetten lijkt mij.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 20:18 schreef Visual het volgende:
[..]
daarom denk ik ook dat jaap iets anders gaat doen dat die nu zegt
De boze buurvrouw had ook nog heel wat te klagen over het haar van Amanda,Nadia zegt dat ze het haar van Amanda op de tv?? heeft gezien en het ziet er niet uit.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 20:20 schreef wie.. het volgende:
[..]
Vandaar dat ze zich niet lekker voelt, goed gedaan van de radactie![]()
Dat heb ik dus ook maar de COS is op dit moment wat verwarrend om het duidelijk te maken.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 20:20 schreef akveor het volgende:
Soms denk ik echt dat ik meer weet wat er in DGK speelt dan de miljonairs.... ze snappen er geen reet van.
Pfff...kan best dat ze al weten dat uiteindelijk het publiek gaat bepalen wie de Gouden kooi gaat winnen..met de popipoll van de afgelopen maanden in hun hoofd weten ze al dat Huub weg moet anders maken zij geen kans...quote:Op donderdag 30 augustus 2007 20:13 schreef Visual het volgende:
[..]
19:36 - Huub moet weg
De Miljonairs bereiden zich voor op weer een enerverende avond. Ook Jaap trekt zijn beste pak uit de kast. “Ik ben benieuwd hoe het gaat lopen. Ik ga natuurlijk zeggen, je hebt me weer verlikt. Mij f*cking onder druk zetten. Jullie moeten gewoon weg, rot op! Huub is slim en denkt gezellig sfeertje. Laat die twee oprotten. Teringl*ers. We willen allemaal dat jullie weg gaan”, spreekt de grote Miljonair hardop. Dennis is het volledig met Jaap eens, Huub moet weg en het liefst vanavond nog
Moet Jaap dat niet eens doen van hem....durft ie dat echt zelf?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 20:22 schreef Zora01 het volgende:
Nix ligt een tipje van de sluier op.
Hij gaat hem pussy noemen en kwaken
idd... te opgeFOKtquote:Op donderdag 30 augustus 2007 20:25 schreef tipsch het volgende:
sfeertje is zo dat ik verwacht dat het uit de hand zal lopen vanavond.
Wat zij zegt :quote:Op donderdag 30 augustus 2007 20:15 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het is wat verwarrend, zowel op de streams als in de COS.![]()
Ach wel nee. Ze zijn naar deze plek gedirigeerd om ons te vermaken.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 20:25 schreef tipsch het volgende:
sfeertje is zo dat ik verwacht dat het uit de hand zal lopen vanavond.
Hij zou Dennis zo op ze plek kunnen zetten, die zou echt jankend de poort uit rennenquote:Op donderdag 30 augustus 2007 20:27 schreef akveor het volgende:
Jaap creert veel choas en kan altijd zeggen dat zij niets doen en het dan ook maar moeten bekijken...
Volgende COS staat klaar.
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 20:22 schreef akveor het volgende:
[..]
Rookgordijn zit ik ook al an te denken... maar zo zal ie te te duidelijk een statement zetten lijkt mij.
Dat is inderdaad waar. Maar Jeroen was wel een heel ander persoon als Huub. Kan iemand mij nou eens uit leggen waarom Huub bij heel veel mensen alles kan maken en de rest helemaal niets??? Dat is nou iets wat ik nog steeds niet begrijp.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 20:22 schreef Dreamboy het volgende:
Huub en Lieke worden alleen maar meer gesteund.
Jeroen uit BB 6 konden ze ook niet uit staan daar maar hij won alles daar..hij won zelf prijzen die tussen door te halen waren.
Omdat Huub ronduit toegeeft dat hij ver gaat om het spel te winnen, en de anderen er om liegen.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 20:30 schreef coldstar het volgende:
[..]
Dat is inderdaad waar. Maar Jeroen was wel een heel ander persoon als Huub. Kan iemand mij nou eens uit leggen waarom Huub bij heel veel mensen alles kan maken en de rest helemaal niets??? Dat is nou iets wat ik nog steeds niet begrijp.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |