Daar vind ik hem veel te leuk voor.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 18:59 schreef Dreamboy het volgende:
Die Janwillem dat is wel wat voor Lieke buiten de Kooi.
Sorry ik heb teweinig meegekregen.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 19:01 schreef waxmask het volgende:
[..]
Hoezo moet ze tot morgen wachten op de uitslag? Een zwangerschapstest geeft binnen enkele minuten al de uitslag weer![]()
Zweet je der wel weer afquote:Op donderdag 30 augustus 2007 19:05 schreef Sug4r het volgende:
Jaap gaat uit het zwembad gelijk in de sauna, dat lijkt me niet zo goed voor je huid. Dat chloorwater en dan die 95º van de sauna![]()
En is dat dan ook de reden dat ze de pil slikt als Amanda én een spiraaltje gebruikt net als Lieke....?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 19:03 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
Of zou Nadia gewoon amanda na willen doen, en ook op tv een zwangerschapstest willen doen?
Volgens mij is Jaap dingen aan het overwegen, dan trekt hij zich vaak terug in de saunaquote:Op donderdag 30 augustus 2007 19:01 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
Hoe zou Jaap zijn focking hell klinken als hij onderaan in de popupol eindigd?![]()
Zal wel niet gebeuren helaas.![]()
Ja, Jaap is diep in gedachten.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 19:07 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Volgens mij is Jaap dingen aan het overwegen, dan trekt hij zich vaak terug in de sauna
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 19:06 schreef akveor het volgende:
[..]
En is dat dan ook de reden dat ze de pil slikt als Amanda én een spiraaltje gebruikt net als Lieke....?
Nou kap ik ermee hoor.... ben een man zeg.... pfff pillen, spiraaltjes en zwangerschapstesten... Nog even en ik wordt er ook van verdacht dat ik de Libelle lees....![]()
Zou zomaar kunnen. Zouden ze haar achter duidelijk hebben gemaakt dat haar maniertjes en geklef iedereen voor en achter de schermen danig op de kotsreflexen werkt/quote:Op donderdag 30 augustus 2007 19:12 schreef beequeen het volgende:
Heeft nu niemand in de gaten dat Naad compleet een andere rol speelt?
Ze plukt niet meer aan haar haar, geilt Dennix niet meer op met het schatjesgebeuren en wil hem zelfs niet kussen.
Niks bezoek aan de dokter, leuk voor de verhaallijn, maar een bezoek aan de FEBO lijkt me aanmemelijker, ze is zo mak als een lammetje en zo sjaggo als een deur.
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 19:12 schreef beequeen het volgende:
Ze plukt niet meer aan haar haar, geilt Dennix niet meer op met het schatjesgebeuren en wil hem zelfs niet kussen.
Niks bezoek aan de dokter, leuk voor de verhaallijn, maar een bezoek aan de FEBO lijkt me aannemelijker, ze is zo mak als een lammetje en zo sjaggo als een deur.
net in de kapsalon was ze hem nog aan het leren hoe hij in de spiegel kon kijken als ze zoenden. Dat wond haar erg opquote:Op donderdag 30 augustus 2007 19:12 schreef beequeen het volgende:
Niks bezoek aan de dokter, leuk voor de verhaallijn, maar een bezoek aan de FEBO lijkt me aannemelijker, ze is zo mak als een lammetje en zo sjaggo als een deur.
Je weet niet wat ze tussendoor te horen krijgt, maar valt het niet op dan, de verandering van Naad?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 19:15 schreef Zora01 het volgende:
[..]
net in de kapsalon was ze hem nog aan het leren hoe hij in de spiegel kon kijken als ze zoenden. Dat wond haar erg op
Doen!quote:Op donderdag 30 augustus 2007 19:18 schreef demins het volgende:
Dus Nadia bevalt van een hiv-geïnfecteerde drieling? Moet ik de streams aan zetten?
hehehequote:Op donderdag 30 augustus 2007 19:18 schreef demins het volgende:
Dus Nadia bevalt van een hiv-geïnfecteerde drieling? Moet ik de streams aan zetten?
Je kunt nog wel een maand of 8 wachtenquote:Op donderdag 30 augustus 2007 19:18 schreef demins het volgende:
Jammer dat het programma eind dit jaar afgelopen is.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 19:21 schreef blomst het volgende:
[..]
Je kunt nog wel een maand of 8 wachten
Mooi stofje. Een uitnodiging om over haar heen te lopen!quote:
Het feest gaat voor 100% knallen, zeker weten!!quote:Op donderdag 30 augustus 2007 19:24 schreef Copycat het volgende:
Kut. Ik moet een persbericht schrijven voor een kerstfeest in een club. En gebruikte bijna knallen.
Geeft toch niks, champagnekurken knallen .quote:Op donderdag 30 augustus 2007 19:24 schreef Copycat het volgende:
Kut. Ik moet een persbericht schrijven voor een kerstfeest in een club. En gebruikte bijna knallen.
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 19:24 schreef noekje het volgende:
Het zal Dennis wel in hoogste staat van opwinding brengen dat Nadia misschien een klein babietje draagt met z'n handen in de vruchtzakken. Zo geil!![]()
![]()
Niks meer aan doen!quote:Op donderdag 30 augustus 2007 19:25 schreef noekje het volgende:
Het feest gaat voor 100% knallen, zeker weten!!
- einde bericht-
Of omdat ie de hele week al loopt te verkondigen dat hij gaat knallen tegen Huub, Zijn andere 4 "teamleden" verwachten nu iets van hem... Hij kan Jaap zo neit voor zijn karretje spannen..quote:Op donderdag 30 augustus 2007 19:29 schreef akveor het volgende:
Wat een spanning heeft nix op z'n gezicht... hij was toch zo overtuigd dat hij niet ontslagen zou worden... Of zou ie zenuwachtig zijn omdat ie in het openbaar de meute moet toespreken?
Hij schijt in zijn broek dat Jaap hem laat vallen, maar Jaap zwijgt in alle talen.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 19:29 schreef akveor het volgende:
Wat een spanning heeft nix op z'n gezicht... hij was toch zo overtuigd dat hij niet ontslagen zou worden... Of zou ie zenuwachtig zijn omdat ie in het openbaar de meute moet toespreken?
Jouw fantasieën worden nog eens je ondergang!quote:Op donderdag 30 augustus 2007 19:24 schreef noekje het volgende:
Het zal Dennis wel in hoogste staat van opwinding brengen dat Nadia misschien een klein babietje draagt met z'n handen in de vruchtzakken. Zo geil!![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |