hehehequote:Op donderdag 30 augustus 2007 19:18 schreef demins het volgende:
Dus Nadia bevalt van een hiv-geïnfecteerde drieling? Moet ik de streams aan zetten?
Je kunt nog wel een maand of 8 wachtenquote:Op donderdag 30 augustus 2007 19:18 schreef demins het volgende:
Dus Nadia bevalt van een hiv-geïnfecteerde drieling? Moet ik de streams aan zetten?
Jammer dat het programma eind dit jaar afgelopen is.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 19:21 schreef blomst het volgende:
[..]
Je kunt nog wel een maand of 8 wachten
Mooi stofje. Een uitnodiging om over haar heen te lopen!quote:
Het feest gaat voor 100% knallen, zeker weten!!quote:Op donderdag 30 augustus 2007 19:24 schreef Copycat het volgende:
Kut. Ik moet een persbericht schrijven voor een kerstfeest in een club. En gebruikte bijna knallen.
Geeft toch niks, champagnekurken knallen .quote:Op donderdag 30 augustus 2007 19:24 schreef Copycat het volgende:
Kut. Ik moet een persbericht schrijven voor een kerstfeest in een club. En gebruikte bijna knallen.
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 19:24 schreef noekje het volgende:
Het zal Dennis wel in hoogste staat van opwinding brengen dat Nadia misschien een klein babietje draagt met z'n handen in de vruchtzakken. Zo geil!![]()
![]()
Niks meer aan doen!quote:Op donderdag 30 augustus 2007 19:25 schreef noekje het volgende:
Het feest gaat voor 100% knallen, zeker weten!!
- einde bericht-
Of omdat ie de hele week al loopt te verkondigen dat hij gaat knallen tegen Huub, Zijn andere 4 "teamleden" verwachten nu iets van hem... Hij kan Jaap zo neit voor zijn karretje spannen..quote:Op donderdag 30 augustus 2007 19:29 schreef akveor het volgende:
Wat een spanning heeft nix op z'n gezicht... hij was toch zo overtuigd dat hij niet ontslagen zou worden... Of zou ie zenuwachtig zijn omdat ie in het openbaar de meute moet toespreken?
Hij schijt in zijn broek dat Jaap hem laat vallen, maar Jaap zwijgt in alle talen.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 19:29 schreef akveor het volgende:
Wat een spanning heeft nix op z'n gezicht... hij was toch zo overtuigd dat hij niet ontslagen zou worden... Of zou ie zenuwachtig zijn omdat ie in het openbaar de meute moet toespreken?
Jouw fantasieën worden nog eens je ondergang!quote:Op donderdag 30 augustus 2007 19:24 schreef noekje het volgende:
Het zal Dennis wel in hoogste staat van opwinding brengen dat Nadia misschien een klein babietje draagt met z'n handen in de vruchtzakken. Zo geil!![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |