Hij moet vanavond iets meer zeggen dan kwaakkwaak en manwijf.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 19:29 schreef akveor het volgende:
Wat een spanning heeft nix op z'n gezicht... hij was toch zo overtuigd dat hij niet ontslagen zou worden... Of zou ie zenuwachtig zijn omdat ie in het openbaar de meute moet toespreken?
jaap weet allang dat huub niet heeft gedaanquote:
Nou dan komt er strax nog een echt mongooltje in de kooi ook...hahahaquote:Op donderdag 30 augustus 2007 17:01 schreef Shayndel het volgende:
Nada kan misschien zwanger zijn.
Ik snap het niet. Ze slik de pil en heeft een spiraaltje tegelijk?
Ze gaat liever a la Jodie Marsh:quote:Op donderdag 30 augustus 2007 19:30 schreef beequeen het volgende:
Amanda is ervan overtuigd dat ze andere jurken krijgen voor de premïere van de 8 minuten film, dit kan namelijk echt niet.![]()
Nix hoopt dat Jaap eerst mag en daarna gaat Nix beginnen, want hij heeft nog wel een paar dingetjes.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 19:33 schreef blomst het volgende:
[..]
Hij moet vanavond iets meer zeggen dan kwaakkwaak en manwijf.
dus dat word moeilijk voor hem.
Alsquote:Op donderdag 30 augustus 2007 19:34 schreef Zora01 het volgende:
Jaap staat raar te kijken als het straks via sms gaat
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 18:59 schreef blomst het volgende:
[..]
ze heeft zeker een mooi gezichtje.
Je bent zo pro Huub dat je niet open staat voor de andere in de kooi, mag wat mij betrefd, alleen sla ik personlijk jou reacties over, ik vind ze te pro.Ligt ook aan mij overigens want ik heb dat gevoel naar Huub absoluut niet. dus vandaar, anders erger ik mij alleen maar aan jou.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 19:04 schreef riri het volgende:
Ik weet nog een tijd terug dat Dennix een brief binnen kreeg met een zware boete....hij kwam niet verder dan de eerste paar regels toen had hij een hartslag van 200 slagen per minuut en moest Natasia het van hem overnemen
WATJE!!!!
Kan je nagaan wat er gebeurt als er echte drk op hem komt te staan...druk die Huub en lieke vanaf het begin al zo vaak hebben doorstaan en hun mannetje bleven staan
Dennix is nix,kan nix en zal ook nooit iets kunnen dan alleen maar potverteren op zijn vaders portomonnee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |